כנס רעננה לחינוך, צילום דוברות העירייה
כנס רעננה לחינוך, צילום דוברות העירייה

"ערך עליון". שבוע החינוך יתקיים ברעננה עם שלל פעילויות ואירועים וכנס מרכזי

במרכז האירועים יעמוד כנס רעננה השלישי לחינוך שיתקיים במשכן למוסיקה ואומנויות. אירועים רבים פתוחים לציבור ברישום מראש

פורסם בתאריך: 22.5.24 08:56

שבוע החינוך ברעננה לשנת 2024 יוצא לדרך. בסימן "בין גלים לעוגנים", תקדיש עיריית רעננה את השבוע הבא, החל מיום א' 26.5.24, ועד יום ו' 31.5.24, לשלל אירועי חינוך שיתקיימו הן במוסדות החינוך בעיר והן לציבור הרחב.

אירועי שבוע החינוך יכללו מגוון רחב ועשיר של תכנים ופעילויות, בהם אירועים עירוניים לציבור הרחב ואירועים במוסדות הלימוד לקהילת בתי הספר ולצוותי החינוך.

רויטל שפירא, מנהלת אגף החינוך בעיריית רעננה, צילום דוברות העירייה

רויטל שפירא, מנהלת אגף החינוך בעיריית רעננה, צילום דוברות העירייה

במרכז האירועים יעמוד כנס רעננה השלישי לחינוך, שיתקיים ביום ג' 28.5.24 בשעות 12:00-16:00, במשכן למוסיקה ואומנויות. הכנס, בנוכחות ראש העירייה חיים ברוידא, בכירי אגף החינוך בעירייה, ומשרד החינוך, יכלול מגוון תכנים והרצאות בנושא חינוך כמו גם מופע קומי. הכנס פתוח לציבור הרחב ברישום מראש. כן פתוחים לציבור הרחב לאורך השבוע אירועים נוספים ברישום מראש:

אירוע פתיחת תערוכת יצירות תלמידי העיר במרחב אומנות באוויר בפארק רעננה, "עוגן של תקווה", ביום ד' 29.5.24

הרצאה בנושא ויסות רגשי, באשכול פיס, ביום ו' 31.5.24

הפנינג קטנטנים במרכז קטנטנים באופסטרלנד, ביום ב' 27.5.24

ההרצאה "באים בטוב" להורי תלמידי כיתות ד' ביד לבנים, ביום ג' 28.5.24

הפנינג למשפחות מיוחדות שיתקיים ביום ה' 30.5.24.

עוד יתקיימו לאורך השבוע אירועים בית ספריים לתלמידים ולצוותי החינוך, כגון פעילויות משותפות להורים ולילדים, תערוכות, אירועים בנושא מורשת רעננה, פעילויות בסימן ל"ג בעומר ירוק, תוך דגש על השמירה על איכות הסביבה וללא הבערת אש, כנס מחולות בבית הספר אגם, פעילויות ספורטיביות ועוד.

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "ברעננה החינוך הוא ערך עליון. העיר הינה סמל ומופת לחדשנות פדגוגית מתקדמת, לצד טיפוח ההיבטים הרגשיים והחברתיים בקרב תלמידי העיר. שבוע החינוך המתקיים מדי שנה בעיר, הינו ביטוי להלך רוח זה, ואני מזמין את הציבור הרחב להצטרף לאירועי החינוך המתקיימים במסגרתו וליהנות מתוצריה של עשייה חינוכית משמעותית בעיר. תודה חמה לצוותי החינוך בעיר בהובלת אגף החינוך על חשיבה יצירתית לכל אורך השנה, ולקראת שבוע זה בפרט, והמשך עשייה חינוכית פורה ומפרה למען הדור הבא".

רויטל שפירא, מנהלת אגף החינוך בעירייה, הדגישה את חשיבות קיומו של שבוע החינוך בעיר, בכל שנה, והשנה במיוחד. שפירא אמרה: "בשנה מטלטלת כמו השנה הנוכחית אנו מחזיקים את התקווה ואת הרציפות התפקודית. ברעננה זאת השנה השלישית שאנו מקיימים את שבוע החינוך הכולל פעילויות בית ספריות לקהילה, פעילויות עירוניות שמאורגנות על ידי אגף החינוך ושיתופי פעולה עם הנהגות ההורים. השנה בחרנו להתמקד בעוגנים שמייצרים עבורנו חוסן אישי, ארגוני ולאומי. אנו מזמינים את הציבור להצטרף לפעילויות המגוונות בשבוע זה, הרצאות להורים, הפנינג לקטנטנים, כנס רעננה לחינוך, תערוכה בפארק, פעילויות למשפחות מיוחדות, חמישי שמח לציבור, שוק אביב ועוד. תקווה – זה לא רק לדמיין מציאות טובה אלא גם לפעול באומץ ולדבוק בעשיה משמעותית ומלכדת של הקהילה שלנו ברעננה שמהווה עוגן משמעותי בחוסן שלנו".

למידע המלא אודות הפעילויות ולהרשמה לאירועים, היכנסו כאן לקישור או לאתר העירוני.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר