סופרים את קולות החיילים במטה הבחירות המרכזי. צילום דוברות העירייה
סופרים את קולות החיילים במטה הבחירות המרכזי. צילום דוברות העירייה

הסתיימה ספירת הקולות ברעננה: קבלו את התוצאות הסופיות

לאחר ספירת קולות החיילים והמעטפות החיצוניות, הצטמצם באופן לא משמעותי הפער בין חיים ברוידא לאיתן גינזבורג. אכזבה במרצ שם קיוו לקבל מנדט חמישי במועצת העיר. ודמני והרשימה הדתית המאוחדת התחזקו בזכות הסכמי עודפים

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:53

זהו, הסתיימה ספירת כל הקולות ברעננה. אתמול בלילה (רביעי, 31.10) נספרו במטה הבחירות המרכזי שאר הקולות של תושבי העיר: קולות החיילים, המעטפות החיצוניות מהקלפיות הנגישות וקולות האסירים. למרות תוספת של מעל אלף קולות שהתחלקו בין הסיעות, התוצאות במספר המושבים לכל סיעה לא השתנו ומספר סיעות שקיוו לעגל למעלה לעוד מנדט במועצה, יצאו מאוכזבות.

התוצאות הסופיות לבחירות 2018:

על פי 37,751 קולות שהתקבלו מ-105 קלפיות, להלן התוצאות לבחירות למועצת העיר: מרצ שקיוותה לקבל מושב חמישי מקולות החיילים, נחלשת מהבחירות הקודמות ויורדת מחמישה מושבים במועצה לארבעה, עם סך של 7,898 קולות. הרשימה הדתית המאוחדת, שזכתה ל-5,141 קולות, נשארת עם שלושה מושבים במועצה, תודות להסכם העודפים שלה עם רשימתו של ניר קריסטל, שהעניק לה את המנדט השלישי.

קולאז ברוידא וגינסבורג

חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. קרדיט: פרטי, נתנאל חדאד

הרשימות החדשות של המועמדים לראשות העיר חיים ברוידא ואיתן גינזבורג, 'חיים ברעננה' ו'לב', קיבלו 3 מושבים במועצה החדשה כל אחת. למרות שברוידא הוביל על גינזבורג בסיבוב הראשון לראשות העיר, רשימתו של גינזבורג קיבלה כ-5,807 קולות לעומת רשימתו של ברוידא לה הצביעו 4,974 בעלי זכות בחירה.

אחריהם עם שני מנדטים כל אחת נמצאות רשימותיהם של שני המועמדים הנוספים לראשות העיר, יקי ודמני וניר קריסטל, 'רעננה מכל הלב' ו'רעננים'. גם הן רשימות חדשות, שזכו ל-2,451 ו-3,784 קולות בהתאמה. המנדט השני ניתן לרשימתו של ודמני, תודות להסכם העודפים שהיה לו עם הליכוד.

רשימתו החדשה של חיים גולדמן, 'באמונה', ו'הליכוד רעננה' בראשות אילן כהן, זכו כל אחת למנדט במועצה ול-2,296 ו-2,217 קולות בהתאמה.

ארבעת הרשימות שלא עברו את אחוז החסימה שעמד על 1,490 קולות הן: 'התנועה החברתית' בראשותה של המועמדת לראשות העיר רחלי בן ארי סקעת, רשימת העולים 'עלינו', 'יש עתיד רעננה' ו'אמנון נגר למועצה'.

ע"פ 37,572 קולות סופיים, במירוץ לראשות העיר, היה שינוי קל ולא משמעותי בפער שהיה קיים טרם ספירת קולות החיילים בין שני המועמדים המובילים, חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. ברוידא ירד ל- 33.20% מ-33.59% וגינזבורג עלה מ-27.73% ל -27.77% אחוזי תמיכה. אחריהם נמצאים ניר קריסטל עם 17.97% מהקולות, יקי ודמני עם 13.15%, רונית וינטראוב עם 6.32% ורחלי בן ארי סקעת עם 1.58% מקולות הבוחרים במירוץ לראשות העיר. שני המועמדים, ברוידא וגינזבורג, עלו לסיבוב השני ויתמודדו על תפקיד ראש העיר ב-13 בנובמבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר