קניון רננים, רחוב אחוזה. צילומים באדיבות קניון רננים, עזרא לוי
קניון רננים, רחוב אחוזה. צילומים באדיבות קניון רננים, עזרא לוי

"אפשר להכריז על יום השבתון כהצלחה לעסקים": הרעננים הצביעו בארנקים

המרוויחים הגדולים של יום הבחירות: בתי קפה ומסעדות לאורך רחוב אחוזה מדווחים על תורים ועליה דרמטית במספר הלקוחות ביום שלישי. קניון רננים ספר עלייה של 50 אחוז במספר המבקרים

פורסם בתאריך: 1.11.18 13:44

אין ספק שבעלי העסקים ברעננה מסכמים בחיוב את יום הבחירות, שהיה כידוע גם יום שבתון. בשל העובדה שרוב בתי העסק ברעננה המשיכו לעבוד כרגיל, מספר הלקוחות הפוטנציאליים של אותם בתי עסק לאורך היום היה גבוה מבכל יום אחר. קניון רננים לדוגמא, דיווח על עלייה של כ-50 אחוז במספר המבקרים לאורך היום בהשוואה לימים אחרים באמצע השבוע. "הקניון נערך עם תגבור של אבטחה וניקיון, במטרה להפוך את יום הבוחר לנעים לכל המבקרים"' נמסר מקניון רננים, "בקניון רננים יש כ180 עסקים שנהנו מתפוסה מלאה, בתי הקפה היו מלאים והחנויות הציעו מבצעים והנחות". בדומה לקניון, גם בתי הקפה והמסעדות ברחוב אחוזה ברעננה דיווחו על עלייה חדה במספר הלקוחות.

קניון רננים. צילום קניון רננים

קניון רננים. צילום קניון רננים

מאיר מקפה רוטשילד באחוזה, סיפר על העומס המבורך שיום הבחירות הביא לבית העסק:  "אתה שואל אם מספר הלקוחות עלה? עלה זה לא מילה. היה מצב שאפילו בין 40 ל-50 איש עמדו בתור ולא היו לנו איפה להכניס אותם, אפילו לא ברשימות ההמתנה לא היה מקום. יחסית ליום רגיל, היה לחץ מעל ומעבר והמון ביקוש. המסעדה נמצאת בתפוסה יחסית מלאה גם ככה, אבל ביום הבחירות הייתה זרימה מטורפת של אנשים מהבוקר ועד הערב ללא הפסקה".

אתי מהוופל בר ברחוב אחוזה, חיזקה את דבריו: "גם אצלנו הייתה תנועה גבוהה של אנשים מאשר בדרך כלל. הזמינו המון מראש, והיה עמוס לאורך כל היום, מהבוקר ועד הלילה. אפשר להכריז על יום השבתון כהצלחה לעסקים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר