יקי - קרדיט מיכל סלע
יקי - קרדיט מיכל סלע

יקי ודמני מדבר על הכל: "ברמה האישית אני מאוכזב"

בראיון ראשון לאחר הבחירות מדבר איש העסקים יקי ודמני על התוצאות, על הסיבוב השני, ועל העתיד הפוליטי: "אנחנו נתמוך רק במי שיקבל את המצע שלנו"

פורסם בתאריך: 5.11.18 10:51

שישה מועמדים התמודדו בבחירות האחרונות על ראשות העיר רעננה, אך רק חמישה מהם היו מעורבים בפוליטיקה המקומית לפני כן. יקי ודמני, איש העסקים ומנכ"ל קופיקס לשעבר, נכנס לראשונה לזירת הפוליטיקה הרעננית והגיע למקום הרביעי במירוץ עם 13.15% מהקולות (כ-5,000 הצבעות), כשאותו עוקפים המועמדים גינזבורג, ברוידא וקריסטל ומאחוריו נמצאות המועמדות וינטראוב ובן ארי סקעת.

יקי ודמני, הפסדת במירוץ לראשות העיר אבל הרווחת שני מושבים במועצה. מה דעתך על התוצאות?

"אנחנו לא נותנים לעצמנו ציונים על הקמפיין שלנו. אני חושב שבתוך חמישה חודשים, לגרום לחמשת אלפים איש ללכת אחרי הרשימה שלנו ואחרי באופן אישי זה הישג גדול וכבוד גדול, אני מאוד גאה ונרגש מזה. להכניס למועצה שני מושבים, כאשר יש עתיד לא מצליח להיכנס והליכוד מצליח להכניס מושב אחד. אני כן שמח שקיבלנו שני מנדטים שנוכל להשפיע מהקואליציה או מהאופוזיציה. אבל ברמה האישית אני מאוכזב, למרות שאני שמח לחזור לבלות בחיק המשפחה אחרי חמישה חודשים".

היית עושה משהו בקמפיין שלך אחרת?

"אני בן אדם שמסתכל אחורה ויודע לנתח דברים שעשיתי דברים נכון או לנכון, אך אני שומר זאת לעצמי. רוב הדברים שעשינו, עשינו נכון. שגוי להביט ברטרוספקטיבה ולומר שאי אפשר היה לעשות כלום אחרת ושהכול נעשה בצורה מושלמת".

נכנסת למירוץ עם ציפייה ריאלית להפוך לראש העיר של רעננה או שלרוץ לראשות העיר היה מבחינתך מהלך פוליטי גרידא?

"ראיתי את עצמי כמועמד ריאלי, יש מקומות שחשבתי יצביעו אחרת".

סיבוב שני בעוד שבוע וחצי. במי תתמוך, גינזבורג או ברוידא?

"המועמדים לראשות העיר כבר פנו אליי אך עדיין לא נפגשנו לפגישות עבודה עם המועמדים. הנושא הראשון שיעלה הוא קיום המצע שלנו והערכים אותם הצגנו בקמפיין. אנחנו נתמוך רק במי שיקבל את המצע שלנו ויסכים להוביל את השינוי בניהול העיר והעירייה לפי תוכניות העבודה שלנו ולא נמכור ערכים עבור תפקידים. אם צריך אנחנו נשב באופוזיציה".

קולאז ברוידא וגינסבורג

חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. צילום: פרטי, נתנאל חדאד

מה התכניות העתידיות שלך לבחירות הבאות?

"מוקדם להגיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר