קולאז ברוידא וגינסבורג
חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. קרדיט: פרטי, נתנאל חדאד

הקרב בין ברוידא וגינזבורג מתחמם: תלונה במשטרה וטענות הדדיות להסתה

ברוידא הגיש תלונה במשטרה נגד גינזבורג, בטענה כי הוא עומד לכאורה מאחורי דף הפייסבוק "הרבנים מאחורי ברוידא", ואומר: "זהו מסע הסתה שקרי". מטה גינזבורג: "אנחנו מקווים שהוא התלונן נגד הקמפיין ההומופובי"

פורסם בתאריך: 10.11.18 20:10

המאבק בין חיים ברוידא לאיתן גינזבורג על ראשות העיר, לקראת הסיבוב השניה שיתקיים ביום שלישי הקרוב, ממשיך להתחמם. הבוקר, שבת, הגיש ברוידא תלונה במשטרה נגד גינזבורג, על הסתה ועל לשון הרע. לטענת ברוידא, מדובר במסע הסתה נגדו שהחל לפני מספר חודשים והגיע לשיאו אמש, לכאורה, ביצירת דף הפייסבוק 'הרבנים שמאחורי ברוידא', דף פייסבוק שפרסם ידיעות כל שיתוף פעולה לכאורה שלן ברוידא והרשימות הדתיות בעיר. נכון לכתיבת שורות אלה, דף הפייסבוק המדובר כבר אינו קיים ברשת החברתית (ראו בסוף הידיעה תמונה של מה שהביא להגשת התלונה).

הסיפור הזה התנהל ברשת החברתית כבר מאתמול. התלונה הוגשה רשמית הבוקר, אך אתמולן בלילה פרסם ברוידא סרטון שלו עומד מחוץ לתחנת המשטרה בכפר סבא. בסרטון אומר בורידא: "באתי במיוחד למשטרת כפר סבא כדי להגיש תלונה על מסע הסתה שהחל לפני מספר חודשים ועכשיו בשעות האחרונות פועל ביתר שאת", אומר ברוידא בסרטון, "הפצה של דברי שקר ודיבה על ידי אדם אחד שיכול לעשות את זה, המועמד היחיד שנשאר. שכרגע באמצעות דומיינים מזויפים, בחו"ל ללא יכולת להגיע אליהם, מפיץ דברי שקר נגדי, מפיץ תמונות כביכול של פוטו מונטאז' שלי עם רבנים שאינני מכיר אותם ובכלל אינם מרעננה כדי ליצור מצג שווא, כדי ליצור קרע באוכלוסיה הרעננית. אני חילוני, הייתי חילוני, מעולם לא חשבתי שצריך לסגור את טיב טעם, מעולם לא חשבתי שצריך לסגור את אזור התעשייה. אני קורא לך, כי זה רק מועמד אחד יכול לעשות את זה, דבר ראשון להוקיע את זה, דבר שני לחדול מהדבר הזה. רעננה לא שייכת לאותה קטגוריה של ריב שאתה מנסה לחלחל שנמצאת ברשויות אחרות. די להסתה הזאת".

לצומת השרון אמר ברוידא הערב: "ההסתה השקרית ברעננה שמכוונת למגזר הדתי והחילוני ולהפך – חייבת להיפסק. מה שהחל כבר לפני מספר שבועות כמסע מכוער, ממשיך ביתר שאת מתוך כוונה לייחס לי כוונות שלא היו ולא נבראו, כמו סגירת 'טיב טעם' בשבת, והשתלטות חרדית על העיר. כחילוני, אני מכבד את כלל המגזרים ודוגל בשוויון לכולם, אבל אין לי שום דיל לא עם הדתיים ולא עם החרדים, לא מתכוון לסגור את 'טיב טעם' ואין לי שום כוונה לשנות את הססטוס קוו ברעננה. זאת עיר של קירוב לבבות, של אחדות וסובלנות ולא אתן לפוליטיקאי שחושש לכסאו, לגרום למלחמת אחים ברעננה. לא צריך להיות הרבה כדי להבין מי עומד מאוחרי הקמפיין המכוער זה, יש לי הוכחות ואני ממשיך לאסוף כאלה. על המשטרה ורשויות האכיפה לטפל בכל במלוא חומרת הדין."

ממטה הבחירות של איתן גינזבורג נמסר: "אנחנו מקווים שברוידא התלונן במשטרה כנגד הקמפיין ההומופובי והמסית המתחולל בעיר, וכנגד פעיליו וביניהם ראש המטה שלו שמסיתים ברשתות נגד איתן גינזבורג מזה תקופה ארוכה".

בתגובה להאשמות מצד מטהו של גינזבורג, נמסר מדוברו של ברוידא:"לאורך כל מערכת הבחירות נהג ברוידא באופן מכובד ומכבד ועסק אך רק בתכנית העבודה שלו להפוך את רעננה לעיר מצוינת. בגין הניסיון המכוער לייחס לו כל תקיפה על הקהילה הלהט"בית הוגשה תלונה במשטרה על זיוף והסתה"

ממשטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה והיא נבדקת.

כנסו לדף הפייסבוק של צומת השרון וספרו לנו מה אתם חושבים על המאבק בין ברוידא לגינזבורג

דף הפייסבוק - "הרבנים שמאחורי ברוידא"

דף הפייסבוק – "הרבנים שמאחורי ברוידא"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יריב כוכבי

    מספיק לראות את התגובות של אנשי ברוידא בפייסבוק מלאות הסתה שינאה והכפשות כלפי גינצבורג ואוהדיו כדי להבין מי כאן המסית ונגד מי מסיתים וזאת אחרי שבתחילת הדרך יצא מסע הכפשה לקהילות הדתיות ברעננה נגד גינצבורג בגלל היותו הומו. שיסתכל ברוידא פנימה בתוך ביתו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר