ספורט פלאנט צילום:י.י.ע.
ספורט פלאנט צילום:י.י.ע.

חנות שהיא משפחה: ספורט פלאנט

פורסם בתאריך: 20.11.18 10:34

 

תושבי רעננה והסביבה, לא מוותרים על חנות ההנעלה וציוד הספורט "ספורט פלאנט", לצד יחס אישי ומקצועי, בחנות מבחר של למעלה מ-800 סוגי נעלי ספורט.

אודות: "ספורט פלאנט", היא חנות הנעלה וציוד ספורט, שהוקמה בשנת 2013 על ידי יוסי עמרני. עמרני, שתחום הספורט קרוב לליבו ולמשפחתו והוא בעל חגורה שחורה דן 2 בקראטה, הבין את מצוקת השוק והחליט לפתוח חנות המעניקה ללקוח שירות מקצועי, מוצרים איכותיים ויחס אדיב "הכל התחיל בכך שאשתי, חיפשה נעלי כדורגל לבן שלי רועי שמשחק כדורגל בהפועל רעננה" הוא מספר "היא היתה עוברת בין שתי החנויות היחידות שהיו בעיר באותה תקופה ובכל פעם היתה חוזרת מיואשת ומספרת לי שההיצע מאוד קטן, השירות לא מקצועי והמחירים גבוהים ובכל פעם ביקשה שניסע לנתניה לרכוש נעליים בחנות של אחי, חנות שקיימת כבר 35 שנה" הוא מספר איך הכל התחיל "במשך תקופה ארוכה היא לחצה עלי לפתוח את החנות, היא אמרה לי שיש לי רקע בתחום, ניהלתי במשך מספר שנים את החנות בנתניה והכרתי את התחום מקרוב". עמרני, שבאותה תקופה היה יצרן אופנה בתל אביב, חשב על כך רבות ולבסוף החליט להרים את הכפפה "חפשנו חנות, עזבתי את העבודה ופתחתי את החנות באחוזה 88".

מהרגע הראשון, החנות זכתה להצלחה והפכה להיות מקום עליה לרגל לתושבי העיר, שחקני כדורגל, כדורסל וכדור יד ולקוחות רבים מרוצים "החנות פורחת, יש לנו מגוון גדול של לקוחות שמאוד מרוצים, יש לי ידע שלא יסולא בפז ובגלל שאנחנו מכירים את הצורך של הלקוחות, גם הכלכלי וגם הספורטיבי, אנחנו נותנים להם מענה מקצועי, גם של מחירים טובים, שירות הוגן ויחס מקצועי".
הספורט לא זר במשפחת עמרני, אשתו של יוסי ענת, היא בוגרת ווינגיט לחינוך גופני, הבן רועי הוא שחקן בכיר בהפועל רעננה, הבן לידור משחק כדורסל, הבת אורין שהשתחררה לאחרונה מהצבא היא רקדנית מקצועית והבת הקטנה נועה חיילת שעוסקת בזמרה "החנות היא מאוד משפחתית, חמימה ואנחנו שמים דגש על שירות טוב ומתחשב" הוא מסביר.

נעלי ספורט מספורט פלאנט

נעלי ספורט מספורט פלאנט

כמו כפפה לרגל: אחד הדברים הייחודים לחנות 'ספורט פלאנט', זה הידע הרב של יוסי בתחום. יוסי כל הזמן קורא ולומד עוד ועוד בנושא ואת הידע הוא מעביר ללקוחות שלו "יש לי טביעת עין חדה לגבי בעיות ברגלים" הוא מספר "אני מזהה בעיות ברגלים ממבט אחד ומתאים את הנעלים לאדם ולבעיה איתה הוא מתמודד" ונותן דוגמאות לבעיות של אנשים סוכרתיים, בעיות פלטפוס, בעיות בזרמת דם, עקמת בגב, בעיות באגן וכדומה "לא פעם מגיעים אלי לקוחות עם ילדים קטנים ומיד אני מזהה שיש להם בעיה ברגלים, אני מפנה אותם לרופא או אורתופד על מנת שימשיך את הטיפול" את הלקוחות של יוסי, אפשר למצוא מכל אזור השרון ויש כאלה שמגיעים גם ממקומות רחוקים יותר.

המוצרים: כאמור, בחנות ניתן למצוא את כל סוגי הנעלים ומעל 800 סוגים של נעלי ספורט וזה לצד נעלי כדוריד, כדורגל, כדורסל, קט רגל, נעלי ריצה, טיפוס הרים של חברת "merrell". עוד בחנות מבחר גדול של כל המותגים הקיימים בעולם במחרים הכי משתלמים "אנחנו כל שבוע יוצאים במבצעים אטרקטיביים וניתן למצוא בחנות נעלים ממידה 20 ועד 49-50 וזה לצד נעלים מיוחדות שניתן להזמין" הוא מסביר ומציין שיש בחנות הנחה מיוחדת של 20 אחוז לכל קבוצות הספורט באזור השרון וברכישה מעל 199 שקלים, מקבלים כדורגל מתנה. בחנות ניתן למצוא נעלים החל מ-89 שקלים במקום 299 שקלים "אנחנו בחנות נותנים מענה לכל צורך ובעיה ואני תמיד מצליח להתאים נעל לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו." ומציין שמרבית הלקוחות שלהם הם לקוחות חוזרים וקבועים, שרכשו פעם ראשונה, היו מרוצים וחזרו "אנחנו מוגדרים כאחת החנויות הזולות באזור השרון ועם המגוון הגדול ביותר. מאוד חשובה לנו האנושיות. נכון שכולנו פה בשביל להתפרנס, אבל אני לא חושב רק על הכיס שלי, אלא קודם כל על הבנאדם שעומד מולי".

ידע רב של 35 שנה ניסיון ותרומה לקהילה: "אני שמח לחלוק את הידע עם לקוחותיי ולעזור להם" מסביר יוסי "חשוב לי שלקוח יקנה את המוצר שנכון וראוי לו עם חיוך ושיהיה מרוצה, רק ככה הוא גם יחזור וימליץ לחבריו". לצד המחירים האטרקטיביים וההנחה לקבוצות הספורט, יוסי במסגרת תרומתו לחברה ולקהילה מאמץ ומסייע לחיילים בודדים מ"בית בנג'י" בית לחיילים בודדים ברעננה בכל הקשור למוצרי ספורט. בקרוב מתכנן לפתוח סניפים נוספים באזור השרון.

חנות אינטרנטית: "בספורט פלאנט" הקימו לטובת הלקוחות גם חנות אינטרנטית ובה ניתן למצוא את מיטב המוצרים והמותגים במחיר הטוב ביותר ובאיכות הטובה ביותר בשוק.

החנות פתוחה ראשון עד חמישי 9:00-20:30 בערב, שישי 9:00-15:00
פרטי התקשרות
פייסבוק- ספורט פלאנט
טלפון: 09-7685116
קישור לאתר
קישור למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר