סטוק אקספרס צילום: שגיא לואיס
סטוק אקספרס צילום: שגיא לואיס

סטוק אקספרס: ציוד משרדי, כלי כתיבה ודברי יצירה ואומנות

פורסם בתאריך: 20.11.18 20:30

הכל התחיל כששגיא לואיס ויוסי זוהר הבינו שאין מענה ושירות לציוד משרדי וכלי כתיבה למשרדים באזור התעשייה החדש ברעננה, והחליטו לפתוח מקום מרכזי שיעניק שירות לכל האזור. יוסי זוהר, אחד השותפים מגיע מהתחום ולו חנות נוספת בראשון לציון המעניקה מענה למשרדים באזור. את אותה חנות הוא שכפל יחד עם שותפו שגיא לרעננה, כך שכולם יוכלו ליהנות משפע של מוצרים לבית ולמשרד.

"סטוק אקספרס" דבר ראשון עושה עסקים עם אנשים ומעניקה שירות מעולה הבא לידי ביטוי באספקה מהירה, יחס אישי לכל לקוח, זמינות מלאה, מוצרים איכותיים ועוד. בחנות תמצאו שירות משלוחים למשרדים ומוסדות דרך הטלפון ובקרוב מאוד גם דרך אתר האינטרנט של החברה. "הבנו שכיום משרדים פחות מעוניינים לצאת ל'שופיניג' באמצע יום העבודה, ולכן בנינו מערך הזמנות עם דגש על אספקה מהירה ושירות אישי". כך מספר לנו שגיא לואיס אחד השותפים.

בחנות "סטוק אקספרס" תוכלו למצוא שפע של מוצרים המיועדים לא רק למשרדים, אלא גם לאנשים פרטיים, מוסדות, בתי ספר, מתנסים ולכל מי שמחפש מבחר גדול של ציוד משרדי. רק לסבר את האוזן, בחנות תמצאו ציוד למחשבים, גאדג'טים, יומנים, כלי כתיבה, דפים, ערכות הנדסיות, אביזרי יצירה, קנבס, מכחולים, צבעים וכל מה שנחוץ למשרד ולבית.

כתובת: התעשייה 21 רעננה
טלפון: 09.7465430
קישור למייל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר