דלתות פנים. מאגר תמונות: Shutterstock

דלתות פנים באזור השרון

מחפשים אחר דלתות פנים לביתכם באזור השרון? הכירו את הסיפור מאחורי העסק של החברות המובילות בתחום לצד הדגמים החדישים ביותר שלהם

פורסם בתאריך: 13.12.18 13:25

רב-בריח מציגה את סדרת הדגל לדלתות פנים – TOP

רב בריח מציגה את סדרת TOP לדלתות פנים – המתקדמת והטכנולוגית ביותר בשוק דלתות הפנים בישראל, בעלת עמידות רבה לנזקי מים

חברת רב-בריח, המובילה את שוק הדלתות בישראל, מציגה את סדרת TOP – סדרת דלתות הפנים המתקדמת והיפה בישראל. סדרת TOP מציבה סטנדרט חדש בדלתות הפנים בישראל והינה סדרת הדגל של החברה בתחום. סדרת TOP משלבת עיצוב עוצר נשימה, אסתטיקה ברמת גימור עילית יחד עם איכות בלתי מתפשרת והתאמה לצרכי השוק בישראל.

דלתות הפנים היוקרתיות מסדרת TOP, הינן דלתות בעלות עמידות גבוהה לנזקי מים ומתאימות במיוחד לקהל הישראלי. הדלתות בסדרה מיוצרות עם מילוי פלקסבורד לבידוד אקוסטי, בעלות הגנה רחבה בחלקה התחתון של הדלת למניעת נזקי מים, מנעול מגנטי לנעילה שקטה, אטם היקפי והלבשותWPC  רחבות מתכווננות או טלסקופיות. הדלתות מיוצרות במפעל רב-בריח בישראל, בגימורים שונים ועומדות בסטנדרטים הגבוהים של איכות ומצוינות המאפיינים את החברה, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות ועיצוב .

רב בריח, חברת הדלתות המובילה בישראל, מציעה מבצע אטרקטיבי במיוחד:

טלוויזיית 50 אינץ' 4K  של Haier מתנה! בקנייה של דלת כניסה מעוצבת ו-5 דלתות פנים מסדרת טופ

סדרת TOP הינה סדרת דלתות פנים העמידה לנזקי מים ונחשבת למתקדמת בישראל.

*המבצע בתוקף עד ה-30.04.2019

*לרכישה מעל  4 דלתות פנים

ניתן להשיג בסניפי הרשת של חברת רב בריח ברחבי הארץ     1-800-800-100 

כניסה לאתר "רב בריח"

דלתות פנים TOP רב בריח. צילום יונתן בלום

דלתות פנים TOP רב בריח. צילום יונתן בלום

רב בריח דלתות TOP פנים. קרדיט צילום- אייל טואג

מבחר דלתות פנים לחדרים עמידות למים . צילום: אייל טואג


לידור דלתות

אודות: חברת 'לידור דלתות' עוסקת בייבוא, יצור ושיווק דלתות פנים וכניסה, לחברה שנים רבות של ניסיון ומקצועיות בהתקנת דלתות פנים וחוץ בפרויקטים חדשים ובהחלפת דלתות בבתים ישנים, כמו כן בשיתופי פעולה מוצלחים עם משווקים, קבלנים, אדריכלים ומעצבים. החברה פועלת בענף הדלתות מעל 15 שנה והיא אחת מחברות הדלתות הוותיקות והמנוסות בתחום הדלתות בישראל. החברה עוסקת אך ורק בדלתות ומרכזת תחת קורת גג אחת את כל סוגי הדלתות לרבות דלתות פנים ודלתות כניסה " הבית הישראלי כמהה לשינוי בעיצוב החללים השונים ואחת הדרכים היעילות לעשות כך, היא לשנות את דלתות הבית ולהעניק לו צבע שונה, עיצוב שונה ואיכות ברמה גבוהה יותר" מסביר הבעלים תומר ורד.

אולמות תצוגה: לחברה חמישה אולמות תצוגה מפוארים העומדים לרשות הלקוחות ברחבי הארץ ומרכז לוגיסטי חדיש ועדכני "החברה חרטה על דיגלה את נושא האיכות, שירות וזמינות מהגבוהים בשוק ובענף הדלתות בפרט" מציין ורד שמוסיף שהחברה נותנת מענה באולמות התצוגה לקהל הפרטי והן ללקוחות הקבלניים הרוצים לשדרג את מפרט הדלת באופנים שונים, החל מחומרים ועיצובים שונים של הדלת ועד התאמה אישית של הדלת ללקוח וזאת על ידי פריסת סניפים רחבה וייעוץ מקצועי ואישי ללקוחות ממנהל המכירות בסניף .

דלתות לידור. צילום: יאיר חובב

דלתות לידור. צילום: יאיר חובב

דלתות פנים- מחלקת דלתות פנים כוללת ייבוא דלתות פנים הידרו מאיטליה ודלתות פולימר מסין.
• הידרו -דלתות פנים איטלקיות איכותיות ותקניות מוגנות מים על ידי לוח הידרו לכל גובה כנף הדלת וכן מצופות בפורמייקה C.P.L איכותית הדלתות מגיעות במבחר גוונים ועיצובים שונים.
• פולימר – דלתות פנים פולימריות איכותיות וחסינות למים הצבועות בצבע אפוקסי וכוללות גם משקוף פולימרי והלבשות פולימריות בעיצובים שונים ובאיכות ללא פשרות.

דלתות כניסה- מחלקת דלתות הכניסה כוללת ייצור של דלתות כניסה מפלדה ודלתות כניסה מעץ מלא:
• דלתות הכניסה הינן מפלדה בעלות מנגנון רב בריחי איכותי מולטילוק ומפרט טכני עשיר ואיכותי . הדלתות צבועות בתנור בצביעה אלקטרו סטטית בחום של 260 מעלות ומגיעות במגוון רחב מאוד של צבעים ובהתאמה אישית.
• בדלתות כניסה מעץ מלא ניתן לבחור את כל סוגי העץ, לתכנן את עיצוב הדלת ולקבל את הדלת עם מנגנון נעילה מתקדם וצביעה ייחודית המבטיחה הגנה מרבית לדלת עץ.

עוד על חברת לידור דלתות וסוגי הדלתות השונים שהם מציעים ניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם ובו ניתן למצוא גם מערכת 'בנה בעצמך' לעיצוב והתאמה אישית :
קישור לאתר

אולם תצוגה ירושלים- גבעת שאול, כנפי נשרים 68, 02-3730100 
אולם תצוגה בית שמש- רחוב סלע, אזור תעשיה הר טוב ב'- 02-9952242 
אולם תצוגה חיפה- רחוב בעלי מלאכה 18,צ'ק פוסט, 04-6277922 
אולם תצוגה אור יהודה- המלאכה 11, 03-7267711 
אולם תצוגה כפר סבא- רח’ עתיר ידע 21, 09-9550577


אמביאנס

"אמביאנס" היא בית של מותגים בו תוכלו למצוא מספר רב של חברות ומותגים מוכרים מכל העולם, המייצרים דלתות פנים וחוץ עבור הבית.
כשאנחנו מתקינים דלת בבית אנחנו רוצים שתהיה זו דלת איכותית, כזו שעמידה בפני נזקים, חוסמת כמה שיותר רעש מבחוץ, ולחליפין גם משאירה את שיחות הבית הפרטיות שלנו, בבית.

איך בוחרים דלת?
כשאנחנו בוחרים דלת עבור הבית אנחנו בוחנים מספר אספקטים עיקריים כשביניהם איכות החומר, העיצוב, המחיר של הדלת, וכן המיקום בו אנחנו מתקינים אותה.
על מנת להבטיח שהדלת אכן תתאים לבית, ניתן להיעזר במוכרים שבחנות שידריכו אתכם כיצד למצוא דלת מתאימה לביתכם, הן מבחינת הגודל והן מבחינת הסגנון. לא כל דלת שמתאימה לכניסה מתאימה כדלת לשירותים, ולא כל דלת שמתאימה לחדר תהיה בחירה נכונה עבור חדר שירות. חדרים שונים. צרכים שונים. דלתות שונות.

דלתות בעיצובים שונים. צילום: ARTWAIZ

דלתות בעיצובים שונים. צילום: ARTWAIZ

מה היא דלת איכותית?
לדלתות יש מנהג מגונה להתבלות עם הזמן, כמו כל רהיט או חפץ בבית, אך בחירה נכונה של דלת איכותית יכולה להבטיח שנים ארוכות של ראש שקט. הדלתות שתוכלו למצוא באמביאנס מיובאות מאירופה ומגיעות משתי חברות גדולות ומובילות בתחום הדלתות – פאלר פנלי ואף בי קוואטרו.
כל הדלתות שתמצאו בחנות עברו בדיקות מטעם מכון התקנים הישראלי וקיבלו אישור. הן חסינות מים (דלתות הידרו), חסינות לשריטות (ציפוי cpl) וחסינות בפני חומרי ניקוי שונים.

בידוד צלילים
נוסף על עמידות הדלתות, הן גם אקוסטיות ובתוכם מילוי פלקס בורד שחוסם עד 37 דציבלים. כך ניתן לקבל בידוד סאונד איכותי ולמנוע מכל הרעשים המעצבנים שבחוץ לחדור פנימה. יתרון משמעותי עבור כל מי שגר בעיר או בסביבה עם תנועה מתמשכת במהלך היום.

אמביאנס פה כדי לעזור
במסגרת השירות שמציעה אמביאנס היא מספקת שירותי ליווי וייעוץ עבור לקוחותיה. תוכלו להגיע לחנות ולהעזר בעובדים בחנות שידריכו אתכם כיצד לבחור את המידות הנכונות, החומרים המתאימים ביותר לביתכם, וכמובן הסגנון והעיצוב שישתלב בצורה המושלמת ביותר בביתכם.
מנהל החנות, דניאל, אדריכל במקצועו, ישמח לעזור לכם בכל שתצטרכו. יחד איתו תוכלו לחשוב על סגנון הדלת המתאים ביותר עבור ביתכם ואף תוכלו לבחור עיצובים שונים ליישם על הדלת, כמו: חריטות, פסי ניקל (טרנד חזק היום), קשתות, צבעים מיוחדים, ידיות תואמות ועוד.

מחיר וצורת תשלום
מכיוון שהדלתות מיובאות מחו"ל תוכלו למצוא אותן במחירים סופר שווים, כשהאיכות הגבוהה הופכת את הקניה למשתלמת ביותר. כמו כן, במטרה לבוא לכיוון הלקוחות ולעזור להם, מאפשרת החנות לבצע את התשלום בעבור הדלתות רק ברגע בו הן מגיעות אליכם הביתה.

מילה אחרונה
ב"אמביאנס" תוכלו לקנות דלתות איכותיות שישדרגו את הלוק של הבית שלכם וישארו שם לעוד שנים ארוכות. בין אם אתם מחפשים דלת אקוסטית, דלת עמידה, דלת מעוצבת או פשוט דלת במחיר שפוי, באמביאנס תקבלו 4 יתרונות במחיר של 1, ותוכלו לשבת ברוגע ולצפות בזמן שמתקינים לכם את הדלת החדשה שלכם.

אם אתם מחפשים מקום לקנות דלתות איכותיות ומעוצבות הביתה, במחיר נוח ותוך התייעצות עם איש מקצוע; "אמביאנס" תשמח לעזור לכם בכל שתצטרכו.

כתובת: המנופים 2, כפר סבא
טלפון: 09-8005656054-3188831

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:00
ו': 15:00-09:00

קישור לאתר
קישור לפייסבוק

מגוון רחב של דלתות מיוחדות ויפות. צילום: ARTWAIZ


טופ דורס

"אנו רואים את הלקוח בלב העשייה, בראייה הוליסטית אשר בשיתוף עם הלקוח, אנחנו מצליחים להגשים להם את החלום אם זה מבחינת עיצוב הבית או הדלת הייחודית להם".

אודות: טופ דורס בע"מ, היא חברה שהוקמה בשנת 2010 על ידי האחים יוחנן וחנוך שלום. טופ דורס בע"מ מהווה מרכז לשיווק ולהתקנת דלתות פנים וחוץ של יצרניות מובחרות מזה 27 שנה. במקום ניתן ייעוץ והכוונה להתאמת סוג הדלת, עיצובה ומידותיה לצורכי הלקוח, כולל אפשרות לבחירת דלתות במידות חריגות או בעיצובים מיוחדים לפי הזמנה ובמחירים הוגנים.

הקולקציה : בטופ דורס בע"מ תמצאו דלתות פנים מעוצבות, דלתות עץ איכותיות ,דלתות פולימר ,דלתות ביטחון מפלדה עם נעילה רב בריחית, דלתות אומן מיוחדות, דלתות לבתי כנסת ולארונות קודש." החברה מתמחה בשיווק דלתות כניסה בהתאמה אישית בשלל סגנונות של מיטב יצרני הדלתות בישראל". מסבירים האחים כי החברה מהווה מרכז מקצועי גדול המאגד את החברות המובילות בתחום וביניהן: רב בריח, חוסם, אלידור, טופ דורס בע"מ וכו'.

דלתות פנים – "טופ דורס" משווקת דלתות פנים מעוצבות במבחר דגמים. בדלתות העץ החברה משווקת דלתות מדגמי הלמינטו (שמגיעות במבחר צבעים) וניתן להזמינן במידות חריגות, כמו כן החברה משווקת דלתות מדגמי הפולימר, דלתות איכותיות מאוד, מעוצבות ועמידות לנזקי מים.(החברה נותנת 7 שנות אחריות לדלת הנ"ל).

דלתות כניסה מעוצבות: "טופ דורס" משווקת דלתות מעוצבות מסדרות נבחרות: דלתות חוץ מודרניות, דלתות מסדרת יהלום, מסדרת פנורמי, דלתות בסגנון ויטארז', דלתות הייטק, דלתות קלאסיות ודלתות קו 0. "אנחנו יושבים עם הלקוח ובונים את הדלת בהתאם לדרישותיו". מוסיף חנוך, "הדלת היא הפנים של הבית וזה מה שרואים קודם כל בכל בית ובכל עסק ברגע הראשון. יש אנשים שרואים בדמיונם איך הדלת אמורה להיות ואנחנו פה על מנת להגשים להם את החלום".

שירות מקצועי: "בחברה אנחנו מעניקים שירות מתכנון הדלת ועד להתקנתה בבית הלקוח" מסביר יוחנן "אנחנו יושבים עם הלקוח בהתאם למפרט אותו הוא רוצה ויש הרבה אפשרויות עיצוב, האם החלון יהיה שקוף או חלבי, דגם סבתא ,איזה פאנל יהיה ויש אפשרויות בחירה רבות , זה ניתן לשינוי הלקוח והרבה מהם זה ללא תשלום נוסף".

יצירת קשר:

כתובת: רח' השקד 4 תל מונד

טלפון: 09-7964555

קישור לאתר


וריאציה Variatsia

העסק: חברת "וריאציה", חברה לייצור דלתות פנים וחוץ, בעלת וותק של למעלה מ- 15 שנה וקהל לקוחות נאמן הזוכה בכל שנה למבחר עשיר וייחודי של דלתות פנים וחוץ איכותיות ועמידות המשלבות בין ניראות אטרקטיבית, חומרים איכותיים ברמת גימור גבוהה, מנגנוני ביטחון מתקדמים ותהליכי ייצור מתקדמים.

איך התחיל? חברת "וריאציה", נוסדה בשנת 2002 על ידי אילן יצחקוב ורפי כהן, זוג חברים שגדלו ברב בריח והקימו לפני כ- 15 שנים עסק לייצור דלתות איכות, פנים וחוץ. "שנינו עבדנו בחברה, כל אחד בתפקיד אחר, אבל מה שתפס את שנינו, זה שהיינו עדים לשאלות של לקוחות שביקשו לא פעם לצאת מהפורמט הקבוע, ביקשו דלת אחרת, מראה קצת שונה ותמיד קיבלו את אותה תשובה שזה לא אפשרי. הבנו שהאנשים רוצים שיקשיבו להם ולצורך שלהם וכך הקמנו עסק שפועל על בסיס אישי וכל דלת מוכנה לאחר הקשבה לצרכים של המעצב, האדריכל והלקוחות".

הייחוד של וריאציה: בשנת 2014, אחדו ב- "וריאציה" את אולם התצוגה ומפעל הייצור למבנה אחד שממוקם במושב ירחיב, אחר שנים רבות אשר השתכנו בהוד השרון "עברנו למקום גדול שנותן חוויה מלאה" מסביר יצחקוב "זה לא רק אולם תצוגה שבו רואים את המוצר המוגמר, אלא ניתן לראות גם את אופן ההכנה של הדלתות, שזה דבר שהוא ייחודי לנו".

אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה ולגלות מהי הדלת המושלמת עבורכם, מתוך מנעד רחב של דלתות פנים מעוצבות לבחירה במבחר גוונים, צבעים, חומרים ודקורציה שקיימים במלאי החברה כולל: דלתות סופר פולימר המיוצרות על פי תקנים אירופאים מתקדמים באיכות גבוהה וחומרים איכותיים כולל 8 שנות אחריות על נזקי מים (על כל הדלת!*), דלתות מעוצבות 100% פוליאוריטן וללא מרכיבי עץ בכלל. חיזוק כפול באזור המנעול והידית למניעת שחרור החיבורים (ברגים וידיות). מבחר עשיר של פתרונות לרפפות (חלונות תריס) לצד מבחר עשיר של חלונות, צבעים ועיצובים. "חשוב לציין", מבהיר יצחקוב, "כי אנחנו בין החברות הבודדות המספקות פתרון לדלת פולימור עם חלונות זכוכית".

דלתות כניסה – תצייר תקבל!

"אנחנו מגשימים ללקוחות שלנו חלומות ומייצרים דלתות כניסה מעוצבות עשויות מדלת פלדה בעלות תו תקן, תוך שימת דגש בנושאים טכניים כגון, כיווני שמש וגשם, שיקולי אור ואוורור בסביבת הדלת, השתלבות הדלת בגודל המפתח ובחומרי הבנייה. חשוב לנו שהלקוח יקבל מוצר ברמת ביצוע גבוהה עם החומרים והתהליכים הטובים ביותר שקיימים כיום בשוק" מבהיר יצחקוב ומוסיף, "אחד היתרונות של דלתות וריאציה הוא העמידות לאורך שנים, גם בתנאים קשים, הודות לתהליכי ייצור מוקפדים מאוד, צביעה אלקטרוסטטית בתנור, בגמישות הביצוע והעיצוב ובהקניית בטחון לאורך שנים הודות לזכוכית וסוגר וסורג ביטחון". בייצור אנו נותנים דגש לבידוד, אטימה, נעילה רב בריחית ,מתוצרת "מולטילוק" והתקנת פרזול וידיות מעוצבים ומעניקים מיגון כאחד. חמש שנים אחריות על דלתות החוץ בגין פגעי מים.

הקשר עם הלקוחות: "אנשים משקיעים מחשבה וכסף רב בדלת כניסה" מסביר יצחקוב "הם שואלים הרבה שאלות ומאוד משקיעים ומעורבים בבחירת הדלת ואנחנו עונים להם על הצורך, עוזרים להם, מייעצים ונותנים להם את המענה הנכון עבורם". אצלנו, הלקוח יכול להיות שותף להכנת הדלת "אם יש לו ידע, מעוף והוא זמין, הוא מוזמן להגיע לבית המלאכה שאנחנו עובדים על הדלת שלו ולהיות חלק מהייצור שלנו" ומוסיף שהרעיון היה ונשאר ייחודי בכך שהם לא המונים ומסחריים "אנחנו נותנים ללקוחות את החוויה הכי מדויקת, תוך כדאי תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר ולא פעם, המחויבות הופכת לחברות אישית ויותר מ- 50 אחוז מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ולקוחות שמגיעים מפה לאוזן" הוא אומר.

חידושים ייחודיים לוריאציה:
דלתות מעוצבות בגובה עד 3 מ'
משקוף אפס – משקוף ייחודי בביצוע הרבה יותר נקי, ידידותי לקבלן וללקוח, אין יותר ביטון במשקוף, פשוט מקבלים 2 משקופים ראשון עיוור והשני מגיע צבוע בתנור יחד עם הדלת.
חלון נפתח – אופצייה ייחודית עם סורג ורשת
דלתות פנים פולימר – באיכות ותקנים אירופאיים
דלתות "פנימיום" – ממש בקרוב, דלתות פנים פרימיום מאלומניום.

וריאציה Variatsia
דלתות איכותיות ומקצועיות ללא פשרות
כתובת:מושב ירחיב ד.נ שרון תיכון
טלפון:מרכז הזמנות ארצי – 077-727-7962
שעות פעילות:א'-ה' – 08:30 – 17:30, ו' – 08:00 – 13:00
קישור לאתר



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר