איילת גרוזניק כתב – עסקים, החיים והצחוק שביניהם. תמונה ממאגר Shutterstock
איילת גרוזניק כתב – עסקים, החיים והצחוק שביניהם. תמונה ממאגר Shutterstock

איילת גרוזניק כתב – עסקים, החיים והצחוק שביניהם

הכירו את איילת גרוזניק כתב, יועצת אישית ועסקית ביום וסטנדאפיסטית בלילה

פורסם בתאריך: 12.1.19 21:50

מה גורם ליועצת עסקית שליוותה יותר מ1000 עסקים קטנים ובינוניים ב9 השנים האחרונות, לצאת במופע סטנדאפ? כיצד עצם היותה אמא לשלושה ילדים בוגרים, אישה בת 52 ומרצה בתחום העסקי ובנושא מניעת הטרדה מינית וכבוד האדם, מתחבר למופע סטנדאפ? רק כשפגשתי את איילת, התחלתי להבין.

לפני 9 שנים, סיימה גרוזניק-כתב לכהן בתפקידים בכירים בתחומי יחסי ציבור, דוברות, פיתוח ארגוני ומעמד האישה, ופתחה עסק המכיל את כל המרכיבים הללו. איילת עוסקת בקידום עסקים, מלווה ארגונים בתחום הפיתוח הארגוני ומרצה, בין היתר, בתחום של מניעת הטרדה מינית.

גרוזניק-כתב מרצה על נושא ההטרדה המינית מנקודת מבט ייחודית, הנוגעת לכבוד האדם. "הרצאתי 'מניעת הטרדה מינית וכבוד האדם', נבנתה על בסיס חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ועפ"י מודל של ד"ר אורית קמיר. בהרצאה, אני נותנת כלים עבור עמותות, ארגונים, המגזר הציבורי והמגזר העסקי, כך שתיווצר מוגנות במקום העבודה, ובמהלך ההרצאה, אנו מנהלים דיון ומנתחים את כלל ההיבטים של הנושא ברמה הארגונית וברמה האישית. המשתתפים מקבלים כלים פרקטיים להטמעת ערך הכבוד, על כל היבטיו, בארגון".

איילת גרוזניק כתב- מרצה, מנחת קבוצות ויועצת אישית ועסקית. צילום: מלי לוי.

איילת גרוזניק כתב- מרצה, מנחת קבוצות ויועצת אישית ועסקית. צילום: מלי לוי.

עד כה הבנתם? מעולה. כעת, נעבור לעיסוק הנוסף והייחודי של איילת גרוזניק כתב- סטנד אפ. אז איך מחליטה אישה בת 50, בעלת מקצוע מכובד וניסיון חיים עשיר, לעלות על בימות מועדוני הסטנד-אפ לצד צעירים בני עשרים?

"היה לי חלום לבנות מופע הומוריסטי, שיגע באנשים ויראה להם שאפשר לצחוק על הכל- על המר ועל המתוק. לפני חמש שנים, אובחן אצלי סרטן צוואר הרחם והבטחתי לעצמי שבמידה ואעבור את התהליך ללא צורך בטיפולים למיניהם, אגשים את חלומי. למזלי, זה אכן קרה, והתחלתי לממש את הבטחתי".

המופע גבה מגרוזניק-כתב מחירים חברתיים, נפשיים וכספיים. "חוויתי הרבה עליות ומורדות, זה הדבר המאתגר ביותר שאני עושה בחיי. הייתי זקוקה לאומץ ותעוזה רבה, בשביל להתחיל דרך חדשה ומורכבת כמו זו. הבנתי שבשביל לבנות מופע סטנד אפ, יש צורך בדיוק רב ובטיימינג קומי. למזלי, מלווה אותי סטנדאפיסט מוכשר בשם רוני ששון, אשר עוזר לי בכל התהליך הזה".

במקביל לבניית המופע, החליטה איילת גרוזניק-כתב לבנות גם את ההרצאה "הכי טוב לרגע הזה!", אשר מבוססת על סיפור הקמת המופע, הגאות והשפל והחשיבות של סביבה תומכת. ההרצאה נותנת כלים פרקטיים לבניית פרויקט מצליח והגשמת מטרות ויעדים בחיים, מתאימה לקהלי יעד רבים: ארגונים עסקיים, ארגונים ציבוריים, חוגי בית, מועדונים חברתיים, קבוצות וישובים קהילתיים. ההרצאה משלבת פרקטיקה, השראה וצחוק.

"בהרצאה אני מספרת את סיפורי- מגילוי הגידול ועד בניית מופע הסטנד אפ, ומראה כיצד תעוזה, סביבה תומכת, הוקרה והומור, יכולים לעזור לכולנו להשיג כל מה שנחפוץ בו. ההרצאה מלווה בקטעים מתוך מופע הסטנד אפ וסרט דוקו קצר שנעשה על התהליך שעברתי".

איילת גרוזניק-כתב גם מנהלת ומנחה ליין סטנד אפ יהודי ערבי וליין סטנד אפ בפאב “Friends”, שבו מארחת פעם בשבוע ארבעה סטנדאפיסטים. מכל הפרויקטים שעשתה בחייה, למדה גרוזניק-כתב, את חשיבותו של ההומור בחיים. "אני מאמינה שכדאי להסתכל על החיים בפרופורציות וכי צחוק ירפא לבב אנוש".

איילת גרוזניק כתב בהופעת הסטנד אפ שלה. צילום: אביחי דמארי.

איילת גרוזניק כתב בהופעת הסטנד אפ שלה. צילום: אביחי דמארי.

איילת גרוזניק כתב- מרצה, מנחת קבוצות ויועצת אישית ועסקית

להזמנת ההרצאה "מניעת הטרדה מינית וכבוד האדם", ההרצאה "הכי טוב לרגע הזה!", מופע הסטנד אפ וכמובן ייעוץ עסקי והרצאות עסקיות, מוזמנים להתקשר לטלפון 050-5283056.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר