גן חב"ד רעננה. צילום: חיה אלוש
גן חב"ד רעננה. צילום: חיה אלוש

חובה לכל הורה: כיצד לבחור גן מושלם לילדים?

ערב פתיחת הרישום לגני הילדים ברעננה, יצאנו לשוחח עם הגב' סימה שדמי, מנהלת גני הילדים ומעונות חב"ד מזה 30 שנה, כדי להבין מהי הדרך הנכונה לבחור גן ילדים לילדינו האהובים

פורסם בתאריך: 16.1.19 21:46

אז איך בוחרים גן טוב לילדים היקרים שלנו?

"הייתי ממליצה קודם כל לשוחח עם מנהלת המעון ובנוסף לשמוע המלצות מהורים שילדיהם היו בגן בעבר. בצורה הזו תוכלו להתרשם ממקור ראשון מצוות הגן, המקצועיות, האווירה, הקשר עם הילדים, הבטיחות, הציוד והתנאים הכלליים".

 מה סוד ההצלחה של גני חב"ד?

"ההצלחה מורכבת מפרטים רבים כאשר הבסיס מתחיל באכפתיות והתמסרות טוטאלית לילדים המתוקים. חום, אהבה ויחס אישי. כל זאת נעשה עם רגישות גדולה לצרכיהם תוך תשומת לב רבה לנעשה בגנים. כמובן שאנחנו מקפידים על בחירת צוות מקצועי ותזונה מפוקחת"

האם הגנים שלכם מפוקחים?

"הגנים לקטנטנים גילאי חצי שנה-עד שלוש שנים משלבים מלווה התפתחותית ופיקוח צמוד.

הגנים לגילאי 3-6, הינם במסגרת העירונית (חוק חינוך חינם) ותחת פיקוח משרד החינוך.

דרך אגב, הרישום לגנים העירוניים מסתיים ב- 27/01/19 כך שלנרשמים בזמן מובטח מקום ובמידת הצורך יפתח גן נוסף".

האם יש ילדים שמגיעים ממשפחות שלא שומרות על אורח חיים דתי?

"גני חב"ד פונים לכלל האוכלוסייה. הילדים מפנימים את מסורת ישראל בצורה חווייתית ע"י פעילויות ומתודות שונות. בכל שבוע אנחנו מתרכזים בערך אחר, כאשר בשבוע האחרון למשל, התעסקנו בנתינה וקבלת האחר. את הלמידה אנו מתבלים עם שלל חוגים מעשירים כמו חוגי מוזיקה, התעמלות, תאטרון ולימוד אותיות האלף בית".

מהם האתגרים בחינוך שאת נתקלת בהם?

"כולנו יכולים להסכים שבמיוחד היום, הורים צעירים עסוקים במרוץ חיים בלתי פוסק שכולל בתוכו קריירה, משפחה וילדים. זה לא קל לשלב, ולכן האתגר הגדול הוא להזכיר להם את חשיבות הקדשת זמן האיכות לילדים. אתגר נוסף הוא להטמיע בילדים ערכים טובים שיישארו איתם לכל החיים"

איך אוכל לקבל מידע ולהירשם לגני חב"ד?

"באתר האינטרנט שלנו ניתן לקבל מידע מקיף אודות גני חב"ד רעננה וכן לבצע רישום מקוון און ליין. אפשר גם להתקשר לטל' 09-7486338 או לבוא למשרדנו ברח' אחוזה 153 רעננה (ליד יד לבנים)"

כמה מילים לסיום?

"כל יום אני מודה לקב"ה על הזכות שניתנה לי לעבוד ולהשקיע בילדי ישראל המתוקים. הנני מלאת תקווה שנעשה עבודתנו נאמנה ונגדל דור חדש לערכים ומידות טובות".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר