מדבירים מומלצים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
מדבירים מומלצים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מדבירים בשרון: הכירו את חמשת המומחים באזור

כשיצורים מזיקים למיניהם מציקים לכם כשאתם בבית, זה מעצבן - אבל כיום ישנם בשוק פתרונות רבים, שמטרתם לצמצם את השפעת המזיקים ולמנוע מכם נזקים ובעיות בבית. מיהם המדבירים המומלצים ביותר באזור השרון? לפניכם חמשת המובחרים

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:56

הדברה מסביב לשעון: גלובוס הדברות

אביתר שלום החליט שהוא מגיע לשנות את ענף ההדברה ולשלב בו הרבה יותר מקצועיות וידע. היום, בזכות העובדה שהטלפון שלו פתוח בכל יום ובכל שעה, ובזכות הרוגע שהוא משרה על הלקוחות, הוא הפך לבעל מקצוע מבוקש באזור השרון והמרכז.

להיתקל בחרק באמצע הלילה, או חלילה במכרסם, זה ממש לא נעים. אבל הדבר שעלול להיות קשה עוד יותר הוא החיפוש אחר המדביר הנכון שיבוא, יאתר את הבעיה, יפתור אותה וגם ידע להיות זמין אם היא חוזרת, חלילה. אבל עליכם לדעת שדווקא יש חברת הדברה כזאת, שמספקת ללקוחותיה אחריות, מקצועיות – ובעיקר זמינות קבועה: 'גלובוס הדברות'.

"לתת פתרון ולא לייצר בעיה". אביתר שלום (צילום עצמי)

"לתת פתרון ולא לייצר בעיה". אביתר שלום (צילום עצמי)

אביתר שלום, הבעלים של גלובוס הדברות, רק בן 35 אבל כבר מחזיק בניסיון של עשר שנים בענף ההדברה. לאחר שעבד בכמה מקומות כשכיר והבין שתחום ההדברה מחייב שדרוג, בחר לפנות לדרך עצמאית ולתת יותר דגש לקפדנות וליעילות שלו.

"הגעתי למקומות שעבדו בהם בעלי מקצוע לפניי והבחנתי בכשלים", מסביר שלום את הדרך שהובילה אותו למעמד שבו הוא נמצא היום. "החומרים שעבדו איתם לא היו מאושרים, המלכודות הונחו במקום אסור. אני משתמש רק בחומרים שעברו אישור של המשרד להגנת הסביבה, שהם גם ללא ריח".

מה מבדיל אותך ממדבירים אחרים?

"הגישה שלי אומרת שאם אין צורך בהדברה אז לא מדבירים. אני מגיע לבית של לקוח, מבצע ניטור ואם אותרה בעיה אז מדבירים. אם אין בעיה אני מציע כלים איך להימנע ממזיקים. בנוסף, אני מספק מקצועיות ואחריות לכל עבודה. בבדיקות שלנו אנחנו יורדים לעומק – מי המזיק ומה הפתרונות, מאיפה הוא מגיע ולמה. מדבירים אחרים מגיעים ללקוח, מבצעים הדברה ולוקחים כסף. אצלי מקבלים קודם כל שירות, יחס והסברה".

היום גלובוס הדברות עובדים בבתים פרטיים באזור השרון והמרכז אבל גם בעסקים ובמוסדות, שם הם מספקים טיפול שוטף ופתרון בעיות כולל ליווי צמוד. המדבירים של החברה מחזיקים ברישיונות מוסמכים ומגיעים עם חומרים יעילים ובטוחים גם לבני האדם וגם לחיות מחמד.

יש דרך להימנע ממזיקים?

"בכל מה שקשור למכרסמים, צריך לסגור פתחים שונים בבית אבל בגדול חשוב לשמור על ניקיון. לא להשאיר אוכל חשוף או פירורים על הרצפה. זה תקף לכל המזיקים".

לדברי שלום, רוב המזיקים מגיעים בעיקר אחרי חג הפסח, כשהאוויר חם יותר ולכן ההמלצה היא לבצע הדברה באביב, כדי לפגוע בבעיה כמה שיותר מהר.

מהי הדרך הנכונה לבחירת מדביר?

"צריך לוודא שיש לו רישיון מסודר. כיום ישנם שלושה סוגי רישיונות: מדביר ביתי, מדביר שטח פתוח ואיוד. זה פרט מאוד חשוב, בעיקר בגלל האסונות שקרו בתחום בעבר. חשוב להסתכל באתרים השונים ולחקור על המדביר, לראות שהוא בעל מקצוע אמין וביצע עבודות על הצד הטוב ביותר. אפשר לשאול גם לקוחות שלו לשעבר".

אם כבר הזמנתם את שלום, ויש לכם עוד שאלות אחרי שביצע את העבודות, דעו שהוא זמין 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. כן, לא מדובר בטעות: אפשר להתקשר אליו בכל הזמן, ולקבל ייעוץ ללא תשלום או התחייבות.

אצל שלום תקבלו גם את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, מתוך המוטו שלו – "לתת פתרון ולא לייצר בעיה. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא להשתמש בחומרים שלא פוגעים באיש ולא בבעלי חיים", מבהיר שלום, "כשאני מגיע, אני נותן הוראות מדויקות איך להתכונן, וגם מוודא שבני הבית מיישמים את ההוראות אחרי שאני הולך".

אז אם הספקתם לצלם איזשהו חרק או מכרסמם אצלכם בבית ואתם לא בטוחים מהי הדרך הנכונה להתמודד איתו, שלחו לשלום את התמונה. הוא כבר יעשה מולכם את הבירור המקיף והמקצועי, ואם הוא יבין שקיימת בעיה הדורשת טיפול – בעזרתו היא תיעלם באותה המהירות שבה הופיעה.

גלובוס הדברות

טלפון: 052-5267877

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם



מדבירי השרון – יאיר מאיר – בטיחות, אמינות ומקצועיות

אם אתם מחפשים מדביר אשר יספק עבורכם שירות אישי ומקצועי, אך במקביל איש מקצוע בעל ידע נרחב בכל הנושאים העוטפים את תחום ההדברה, יאיר מאיר הוא האדם בשבילכם. יאיר הוא מדביר הפועל באזורי השרון והמרכז ובעל ידע נרחב בתחומי האינסקטולוגיה והביולוגיה. הוא מציע שירות הדברת מכרסמים (חולדות, עכברים וחולדים) ופרוקי רגליים (חרקים, רבי רגלים ונדלים, עכבישניים וסרטנאים) ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות, הנעשה במקצועיות רבה ובמחיר הוגן.

יאיר מספר לנו איך הכל התחיל: "תמיד התעניינתי בבעלי חיים, זהו תחום מופלא לדעתי. להם ולנו יש יחסי תלות, והיה חשוב לי להכיר את הקשרים הללו לעומק, כדי לקבל תמונה אקולוגית רחבה על העולם שלנו".

יאיר ניהל חברה בארה"ב, ושם למד מהי תודעת שירות ברמה גבוהה. "אני בעל גישה אחראית ובטיחותית ביותר וכשפתחתי את העסק, רציתי להעניק ללקוחותיי שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר".

יאיר עבר קורס "מדביר ביתי" וקורס "הדברה בשטח פתוח" במכללת "משלב" והוא אף העשיר את ידיעותיו באופן עצמאי, על מנת לקבל תמונה מקיפה ורחבה של הנושא. "הקורס היה מתומצת ובסיסי מאוד, ורציתי לקבל ידע מפורט יותר בתחום. לכן, שיננתי את אנציקלופדיית 'החי והצומח בארץ ישראל' ונעזרתי באתרים אינפורמטיביים באינטרנט. הידע המקיף שרכשתי, הפתיע מאוד את התלמידים והמורים ואף התחלתי לעשות שיעורים פרטיים. אני נותן שירותי ייעוץ בתחום עד היום ואף בונה בימים אלה מערכי שיעור לשני הקורסים הללו".

יאיר משתמש בעבודותיו בעזרים רבים ובחומרים ידידותיים לסביבה. "יש לי מספר שיטות הדברה: ג'לים, ריסוס, מדבקות דבק, אבקות, תרכיזים, רשתות ליונים, מלכודות חשמליות וכדו'. אני מתאים את הכלים לכל מקרה בנפרד. נוסף על כך, החומרים שלי אינם מזיקים בכלל, ומהווים למעשה חומרי הדברה ירוקה, שאינם מלכלכים. אני קונה רק מספקים בעלי רישיון מהמשרד להגנת הסביבה ונותן גם פתרונות ביתיים ללקוחות, על מנת שלא יחוו פלישת מזיקים נוספת לביתם".

העיקרון המנחה של יאיר הוא מקצועיות. "חשוב לי לתת מענה אישי לכל לקוח, ולבדוק כל מקרה לגופו. אני מבצע עבודות הדברה ברמה הגבוהה ביותר בארץ, מקפיד על בטיחות והצעת מחיר הוגנת ויותר מכל- מגן על דיירי הבית מפני כל סכנות המזיקים".

"מדבירי השרון" – יאיר מאיר

טלפון: 058-7705515

קישור לאתר מדבירי השרון

"מדבירי השרון" – יאיר מאיר.



דרור אלון הדברה: "אמרו לי שיש לי רק ג'וקים בראש"

בתחום ההדברה, הבטיחות חייבת להיות בראש מעייניו של בעל המקצוע. לכן, כשאתם בוחרים מדביר, חשוב לוודא כי מדובר באדם מקצוען, שידאג קודם כל לשמור עליכם. דרור אלון הוא מדביר ולוכד נחשים מורשה בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההדברה, אשר פועל בכל רחבי הארץ ומבצע טיפול בחרקים ומכרסמים. הוא מחזיק בכל הרישיונות הרלוונטיים בתחום ואף עובר קורס העשרה פעם בשנה, על מנת להרחיב את ידיעותיו בנושא.

דרור מספר לנו מדוע נכנס לתחום ההדברה. "מאז היותי ילד, אהבתי מאוד בעלי חיים: חרקים, עכבישים, ג'וקים ועוד. כשהייתי בכיתה א', המורה שלי אמרה להוריי שיש לי רק ג'וקים בראש. היא ניבאה את העתיד שלי".

אבחון הבעיה נעשה בכמה שלבים. "ראשית, אני מאבחן האם בכלל קיימת בעיה. לעתים, יש חרקים שמועילים לבית ובמקרים כאלה, אני מסביר ללקוח שאין צורך לרסס אותם. במידה ואכן קיימת בעיה, אני מאבחן מהו סוג המזיק ומתאים עבורו את חומרי ההדברה הרלוונטיים. לפעמים אני מאבחן את סוגו, כבר מהשיחה הראשונית עם הלקוח בטלפון".

לאחר שמאבחן דרור את שורש הבעיה, הוא נוקט בכמה אמצעי בטיחות. "מבחינתי, הבטיחות היא מעל הכל. קודם כל, אני צריך לוודא שהלקוח משתף איתי פעולה באופן מלא. אני נותן הוראות מדויקות, שמטרתן היא להגן על הלקוחות ולמנוע מהם נזקים גופניים למיניהם".

בתהליך ההדברה עצמו, משתמש דרור בעזרים המתקדמים ביותר בתחום. "אני מחזיק בכלים מודרניים, אפילו מכשיר הריסוס שלי הוא חשמלי. אני משתמש בטכניקות מגוונות ובסוגי ריסוס איכותיים וידידותיים לסביבה ולמעשה, מתאים את הטכניקה והריסוס לבעיה הרלוונטית".

לעתים, נתקל דרור בבעיות מסובכות, אשר להן הוא מתאים פתרונות ייחודיים. "התיקן הגרמני, לדוגמא, מתחבא בעיקר בתוך מכשירים חשמליים בבית. במקרה כזה, לא ניתן להשתמש בחומרים נוזליים ולכן, אני משתמש בטכניקות מיוחדות. דוגמה אחרת לכך היא פשפש המיטה, אשר נמצא בעיקר במיטות. עבורו, אני משתמש בכלי מאוד יקר שלא מלכלך את המיטה ולמעשה הורג את ביצי הפשפש, ללא שימוש בחומרי הדברה".

דרור אלון מקפיד בעבודותיו על מקצועיות ונוקט באמצעי בטיחות רבים, על מנת להגן על דיירי הבית. "הלקוחות נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי. חשוב לי להעניק להם שירות מקצועי ויעיל, ובו בזמן להגן על בטיחותם ובריאותם".

 

דרור אלון הדברה

דרור אלון הדברה

"דרור אלון הדברה"

טלפון: 052-2498578



המדביר המזמר – ההדברה היעילה שתגרום לכם לחייך

ג'וקים, עכברים ומעופפים מזיקים, יוצרים אצלנו לרוב קונוטציה שלילית. דווקא בנושא כל כך מעיק ומטריד, הצליח "המדביר המזמר" להציע פתרונות הדברה בדרך קלילה, מחויכת ושמחה.

"המדביר המזמר" או בשמו הפרטי, ציון, משלב בין אהבתו למוזיקה, כתיבה יוצרת ואמנות רחוב לבין תחום ההדברה בו הוא עוסק בארבעים השנים האחרונות: "כשהתחלתי לשווק את עסק ההדברה שלי לפני כשני עשורים, עשיתי זאת באמצעות בובות ראווה בדמויות אדם לבושות בחליפות הדברה ומצוידות במסכות הגנה. לאחר זמן לא רב, שמתי לב שהבובות מרתיעות ילדים ופניתי לפתרון ידידותי יותר שיצר שלוש בובות מקוריות בדמות ג'וקים העונות לשמות צ'יק, צ'ק וג'וק, ובובה נוספת בדמות עכבר ששמו עכברי ברי".

קשה להישאר אדישים למראה רכב ההדברה הפחות שגרתי בלשון המעטה של "המדביר המזמר", עליו מתנוססות הבובות המדוברות, שמלוות במוזיקה מקורית שכתב והלחין ציון בעצמו.

"המדביר המזמר" מציע הדברה ירוקה ויעילה המופקת מצמח החרצית ומאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה. ההדברה מתאימה לכל סוגי המזיקים – ג'וקים, נמלים, מכרסמים, יונים, פרעושים, דבורים, צרעות וזוחלים.

אם נקלעתם לבעיית מזיקים, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תיפתר ממש בקרוב, שכן צוות המדבירים של ציון זמין לאספקה מהירה ושירות מקצועי, והוא היחיד בתחום שמשווק חומרי הדברה להדברה עצמית, כאשר הלקוח יכול לרכוש תרסיס הדברה ידידותי למשתמש וללא תלות במדביר.

מסתבר שהדברה עצמית היא הדבר הבא – חומר ההדברה מגיע בתרסיס פשוט לשימוש כאשר אין כל מניעה לצאת מהבית בזמן ההדברה כמו בהדברה רגילה, ואין צורך לחשוש מחומר ההדברה. הפעולה זהה לפעולה שמבצע המדביר והמחיר אטרקטיבי ונוח. אם אתם חוששים להשתמש בעצמכם בתרסיס, תשמחו לדעת שהרכישה מלווה בהדרכה כתובה ותמיכה טלפונית גם בשעות הערב המאוחרות שתבטיח לכם תהליך בטוח, פשוט ומהיר.

רוצים לדעת מהי התקופה המומלצת ביותר לבצע הדברה מפני מזיקים? לפי ציון "רצוי מאוד להדביר בתקופת הפסח, כאשר החורף כמעט מאחורינו, הבית נקי ואפקט ההדברה הוא המקסימלי ביותר".

שביעות רצון הלקוח מנחה את הפעילות של ציון בכל שלב בעבודתו. הוא מתאים את עצמו לצרכי הלקוח ומציע פתרונות מותאמים תוך שירות מקצועי ומהיר, והכל – בחיוך.

"המדביר המזמר" – ציון שירי

טלפון: 1700-500-889

קישור לדף הפייסבוק: צ'יק צ'ק ג'וק פתרונות הדברה

קישור לאתר צ'יק צ'ק ג'וק

ציון ומכונית הבובות

ציון ומכונית הבובות


אדיב הדברות וגינון: שמים סוף למזיקים

אם מטיילים לכם ברחבי הבית והגינה יצורים קטנים על ארבע שאתם פשוט לא יכולים לסבול את נוכחותכם, כדאי להביא כמה שיותר את איש המקצוע המתאים כדי לטפל בבעיה. ואם חיפשתם אחר מדביר מקצועי אז חיפשתם אחר יוסי אדיב.

הם שקטים, קטנים וכמעט בלתי ניתנים לאיתור בזמן אמת. רק לאחר מעשה אתם מצליחים לזהות את הנזק שהם מותירים אחריהם ומחפשים אחר האדם שיציל אתכם מהצרה. כן, מדובר במכרסמים, בנמלים ובכל בעל חיים שלא רוצים בסביבת הבית. וכדי שהם לא יחזרו בזמן הקרוב כדי שתבחרו במדביר מקצועי שמבין דבר או שניים בענף הזה, בדיוק כמו יוסי אדיב.

אצל יוסי אדיב, מנהל אדיב הדברות וגינון ממושב אלישמע שבהוד השרון, הבטיחות היא מעל הכל וכך גם הבחירה שלו בחומרים שנחשבים לטובים שישנם. בגלל זה הוא גם לא לוקח לעצמו כל עבודה כי לאיכות שלו יש מחיר.

"מי שמכיר אותי לא מוותר עליי", מצהיר אדיב. "אני נותן את המקסימום בעבודה ויש לי תוצאות מוכחות. הלקוחות לא רואים מזיקים זמן רב, לפעמים אפילו במשך שנים".

לאדיב, 57, גם יש שיטת עבודה ייחודית אותה סיגל לעצמו אחרי שראה כיצד מדבירים אחרים עובדים ולא ממש התרשם. היום הוא משתמש בחומרים ידידותיים לאדם, לא מסכנים, ובכל זאת הוא שואל ומתעניין על מצב בני המשפחה והאם יש מחלה מסוימת שעליו לדעת כדי להבין כיצד לעבוד.

אדיב בחר לפעול בצורת העבודה הזו אחרי שעבד בעבר דווקא בענף הגינון אצל אחד המדבירים הראשונים בישראל. אדיב גילה לו שהוא סובל מבעיית מכרסמים ונמלים בביתו, חברו נתן לו את הרשות לקחת ממנו חומרי הדברה ולהדביר בשטח שלו במושב.

"עבדתי אצלו 20 שנה וחשבתי לעצמי שאם אני מצליח להדביר בביתי כמה פעמים למה לא להוציא תעודה בענף הזה", נזכר אדיב. "למדתי את המקצוע בגיל 45 והתחלתי להשתלב בו. אני לא לוקח היום כל הדברה כי אני לא יכול להפסיד על עבודות, אם לוקחים בחשבון את הבלאי ודברים נוספים סביב. אבל אם אני אומר כן לעבודה אני עושה לאנשים את הכי טוב שאפשר. אם אני אומר שיש אחריות אז יש אחריות. בגלל זה אוהבים אותי. אני גם אוהב לעזור לקשישים או למעוטי יכולת".

מה השירות שאתה מציע?

"הדברה נגד כל סוגי המזיקים מלבד איוד: מכרסמים, נמלים, ג'וקים, צרעות, טרמיטים. גם נגד תולעי עץ ועש הבגדים, זבובים ופרעושים".

איך מתבצע התהליך מהרגע שזמינים אותך ועד לסיום העבודה?

"אני מראיין את הלקוח בטלפון על הבעיה ומקבל מידע על גודל החצר והבית. לפי זה אני נותן הצעת מחיר ואם יש פספוס קטן בגודל אני סוחב את זה עליי. בסוף מסתובבים בשטח ומסתדרים. אני שואל את הלקוח אם הוא יכול לצאת מהבית לשעתיים, לשש שעות או ל-40 דקות. תלוי בסוג המזיק".

אדיב מסביר שכל חברות ההדברה היום מוגדרות, לפחות על הנייר, ירוקות. גם הוא מקפיד להתעסק עם חומרים שעומדים בכל התקנים המחמירים ונחשבים ידידותיים לאדם. ואם יש צורך בשימוש בחומר שעלול להזיק לבעלי חיים ביתיים, כמו למשל נגד מכרסמים, אדיב מוודא מי הם בני הבית ומפזר את הכל במקומות מסתור בזהירות תוך הקפדה על בטיחות רבה.

עוד דבר שאפשר להגיד על אדיב שהוא לא מוותר לאף מזיק. אם הוא מגיע לביתכם ובמקרה מדובר בחיה שאי אפשר להדביר, אדיב ירים טלפון לחבריו הרבים בתחום כדי לקבל הכוונה נכונה וזיהוי של החומר המתאים כדי להגיע לתוצאות.

אז אם אתם מחפשים מדביר, שגם מתעסק בכל הקשור להרחקת יונים, שלא מרים ידיים ויילחם במזיקים שבבית שלכם באומץ, תוך הקפדה על נהלי בטיחות חמורים ועבודה איכותית, פנו לאדיב הדברות. הג'וקים והנמלים לא ידעו מאיפה הוא ייפול עליהם.

אדיב הדברות וגינון

כתובת: הרקפת 35 מושב אלישמע, הוד השרון
טלפון: 0505595264
קישור לפייסבוק

הדברה נגד כל סוגי המזיקים מלבד איוד. צילום עצמי

הדברה נגד כל סוגי המזיקים. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר