אולם אירועים AMORA
אולם אירועים AMORA

זה המקום לאהוב – מועדון האירועים החם של השרון

בין אם זה אירוע חברה, ערב גיבוש או יומולדת לסבא, ב״אמורא״ - מועדון אירועים אינטימי, מעוצב וקסום תמצאו את כל מה שאתם צריכים לאירוע בלתי נשכח

פורסם בתאריך: 28.1.19 22:22

אין אחד שלא מכיר את המצב הבא – יש לכם אירוע לארגן, בין אם זה ערב משפחתי כמו ימי הולדת מגיל 30 עד גיל 90 ובין שזה אירוע מהעבודה כמו ערב חברה או גיבוש מחלקתי, ואין מושג מאיפה להתחיל ומה לבחור. מזל שיש מקומות כמו "אמורא" ברעננה, מועדון אירועים איכותי ומקצועי שמהווה פתרון אידיאלי למגוון רחב מאד של אירועים והתכנסויות.

"אמורא" הוא הקו הבוגר של מתחם האירועים "Be Happy"  שמתמחה כבר שנים בחגיגות ימי הולדת, מסיבות בר ובת מצווה ואירועים לילדים ולבוגרים. "אמורא" לוקח את כל הניסיון והכלים שברשותו ומאפשר לארגן אירוע מקצועי ומהנה ובמגוון רחב של חוויות, מהאירועים הרשמיים יותר ועד לחגיגות באופי קליל ונינוח.

ההגעה למקום מתחילה במתחם קבלת הפנים המחופה עץ ומאפשר כניסה מאורגנת ואיזור מפגש לפני הכניסה למועדון. לאחר מכן, מגיעים למתחם המרכזי של המועדון. המקום מודולרי ומאפשר לעצבו לכל צורך ומטרה לאירוע שלכם, בין אם זה מתחם ישיבה מרוכזת או מול הבמה, הרצאה או הקרנה בעמידה לבין רחבת ריקודים או כל דבר אחר שהאירוע שלכם צריך.

מגוון האירועים שאפשר לתכנן במקום הוא רחב במיוחד, כאשר, לפי דברי הבעלים, רפי שאול, הצוות המקצועי מכיר את כל הצרכים ומוכן לכל תסריט ולכן מושלם לערבי חברה מגוונים. בין אם זה ערב גיבוש או אירוע השקה, בין אם בא לכם לארגן ערב קריוקי למחלקה, להביא סטנדאפיסט שיקרע את העובדים שלכם מצחוק או כל מופע או פעילות אחרת, תמצאו לכך מקום ב"אמורא".

המקום מציע שלל רחב של שירותים שיהפכו את האירוע שלכם לחגיגה אמיתית. מבחינה טכנית, המקום מציע מסכי ענק, מערך תאורה מתקדם של פנסים ומנורות לד והגברה משוכללת וחדשה. כמו כן, ריהוט זמין לכל סגנון, בין אם שולחנות לאירוע בישיבה, שירותי בר וקייטרינג וכל אירוע לא שלם בלי תיעוד כמו שצריך. המועדון מעמיד לרשות האירוע גם צלם ומגנטים שהפכו לחובה בכל אירוע כבר מזמן.

אחד השירותים העיקריים שמי שחוגג באמורא נהנה ממנו הוא שירות הפקת האירועים. לא כל אחד יודע בדיוק מהתחלה ועד הסוף איך לתכנן אירוע שכולם ידברו עליו ולשם כך יש את הצוות המקצועי, המיומן והמסור של המועדון שבשיתוף איתכם יארגן ערב שלא תשכחו. הרשימה החלקית של האירועים שאפשר לחגוג במקום היא: כל אירוע עסקי כמו אירוע השקה או קידום מכירות, השקה, יום צוות או יום גיבוש, כנסים ואירועי בוטיק. גם בצד האישי והמשפחתי אפשר לחגוג ימי הולדת להורים או לסבא או סבתא, ימי נישואים, מסיבות חינה ובריתות. כל אירוע שעולה ברוחכם יימצא את "אמורא" המקום המושלם לחגוג בו.

"אמורא" בעל רישיון עסק ומסוגל להכיל עד כ-240 איש והוא מתחם אקסקלוסיבי שעוצב כך שיענה על כל צורך של מי שמעוניין לחגוג אירוע אינטימי, לעשות את זה בסטייל ולקבל תמורה מלאה להשקעה שלו. הצוות עומד לרשותכם מרגע התכנון וקביעת הצרכים והרצונות שלכם ועד שאחרון האורחים הולך הביתה וכל אירוע במקום מרגיש שיש יד שמלווה אותו ונוכחת לאורך כל הערב.

אי אפשר לדבר על אירוע מבלי לדבר על הפן הקולינרי של הערב. יכול להיות שתחליטו שמה שערב החברה שלכם צריך זה שף שיבוא ויעביר לנוכחים ערב בישולים או הרצאה אינטראקטיבית, או פשוט חשבתם להביא קייטרינג שיאכיל את האורחים, ב"אמורא" יאפשרו לכם להגשים את אירוע החלומות שלכם.

מומלץ להגיע למקום להתרשמות מקדימה. לקביעת פגישה וייעוץ – 050-2681234.

החרושת 14 פינת המסגר 6 בנין אסותא ברעננה.

כנסו ל AMORA בפייסבוק.

אולם אירועים AMORA

אולם אירועים AMORA


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר