גני ילדים פרטיים ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים פרטיים ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים פרטיים ברעננה

בחירת הגן המתאים והטוב ביותר לילדיכם אינה משימה פשוטה. גן מהווה דלת כניסה לכל עולמו החינוכי של הילד, הוא בסיס ההצלחה החינוכית ומותיר עליו את הרושם לאורך השנים. להלן מספר גני ילדים פרטיים ברעננה, שפועלים על מנת להבטיח כי כלל צרכיהם הרגשיים וההתפתחותיים של ילדיכם ימולאו וכי הם יזכו לחוויה מעשירה כבר מהיום הראשון

פורסם בתאריך: 30.1.19 13:55

גן על הגבעה

גן על הגבעה במושב גבעת חן, מנוהל באהבה ע"י אוקסנה אגרנובסקי ובעלה, איליה קורטב, ועל פי השיטה החינוכית של מונטסורי שהצלחתה מוכחת בעקביות מזה 100 שנה.

שיטת מונטסורי היא גישה חינוכית לילדים מבוססת על מחקריה של הרופאה והמחנכת האיטלקית מריה מונטסורי. השיטה פותחה על בסיס תצפיות שמונטסורי ערכה על ילדים שפעלו בסביבת למידה חופשית, שהובילו אותה למסקנה כי הדרך להביא את הילדים לבטא את טבעם ואופיים, היא באמצעות פעילויות למידה עצמאיות הנובעות מסקרנותו הטבעית של הילד.

הגן על הגבעה פועל על פי מתכונת זו ומשלב את השיטה במסגרת הגן הרגיל, כך, הילדים הגדולים יותר יכולים לבחור בעצמם ככל האפשר את תכני הלימוד שלהם הגן אף תוכנן ועוצב בהתאם בחדר מסוים שהוקצה לכך לטובת קבוצות קטנות -שם המדפים הונמכו מראש, על מנת לאפשר לילדים תוך השגחה, להגיע בעצמם לצעצועים ולמשחקים השונים ולבחור במה לשחק. חופש הבחירה והעצמאות, הם המוקדים המנחים את עבודת הצוות. החדרים בגן גדולים ומרווחים וכוללים מגוון רחב מאוד של משחקים מעשירים מוטורית וקוגניטיבית. "כאשר הילדים בוחרים בעצמם במה לשחק ומה ללמוד ואנו משמשים כמנחים ולא כמחנכים דידקטיים, זה תורם לביטחון העצמי שלהם, לתחושת ההערכה העצמית והחופש לבחור וליהנות".

פעילויות ההעשרה הן רבות ומגוונות בגן על הגבעה. מלבד החצר הגדולה בה הילדים יכולים לנוע באופן חופשי (תוך השגחה כמובן), הצוות יוצא עם הילדים לטיול שבועי במושב, כדי להעשיר את עולמם של הילדים וללמוד על הטבע ועל הסביבה המקיפה אותנו.

גן על הגבעה. צילום: איליה קורטוב

גן על הגבעה. צילום: איליה קורטוב

אוקסנה אגרנובסקי היא גננת מוסמכת במקצועה. היא מנהלת גם ברמת גן המופעל ע"י מערך צוותי שלם ואת הגן על הגבעה הקימה בשיתוף עם בעלה איליה, שאף הוא מנוסה ואוהב את התחום. הוא סיים קורס מונטסורי של AMI  ואת הידע שרכש משלב באופן מקצועי ותומך בגן.

גן על הגבעה, מיועד לילדים בגילאי שנה עד ארבע בשתי קבוצות גיל נפרדות. הגננת שעובדת בצמוד לאיליה היא אמריקאית ודוברת אנגלית, כך הילדים זוכים ללימוד שפה נוספת ע"י שיעורי אנגלית, פעילויות ושירים באנגלית.

דגש חשוב הוא על המזון הבריא בגן. איליה התנדב בצבא לעבודות מטבח ובקיא בעולם הבישול. בגן מוצעות 4 ארוחות במשך שעות היום, במתכונת טבעונית ובשרית לחילופין. האוכל מבושל מדי יום וכולל את כל אבות המזון, הבשר, הירקות, הפירות, וכל הטוב והבריא לטובת הילדים. הממתקים לא מומלצים בגן וגם בימי הולדת, הצוות מבקש להביא עוגות מפירות, וסלסלות פירות כחלופה לממתקים.

הישג משמעותי של גן על הגבעה נקבע לפני מספר ימים, כאשר הגן נבחר מבין גנים רבים לייצג משלחת גננים/ות מטעם השגרירות היהודית בגרמניה- ZWST לבקר בו. הצוותים נפגשו ושוחחו ביניהם על גרמניה וישראל, על מערכת החינוך בישראל לעומת המערכת בחו"ל והשיטה המונטסורית אותה אנו מיישמים בגננו. לקינוח, הם זכו לצפות בקבלת שבת מסורתית כיאה למדינת ישראל ויצאו עם חוויות וזיכרונות מתוקים.

כתובת הגן: ברכת עם 1 מושב גבעת חן

טלפון: 054-6886819

קישור לאתר  

קישור לעמוד פייסבוק

גן על הגבעה. צילום: איליה קורטוב

גן על הגבעה. צילום: איליה קורטוב


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר