מטפלים ברפואה משלימה. תמונה ממאגר Shutterstock
מטפלים ברפואה משלימה. תמונה ממאגר Shutterstock

רפואה משלימה בשרון

סטרס (או בעברית יפה: עָקָה) מוגדר כמחלה הבלתי-רשמית של המאה האחרונה, וכמעט אין מי מאתנו שלא חווה זאת פעם או פעמיים בימי חייו. למרות שכיחות המצב, נדמה כי לרפואה הקונבנציונלית אין ממש מה להציע לנו, הסובלים ממנו, לריפוי. אז אם גם אתם סובלים מסטרס ובעיקר מתסמיניו, הכירו את מומחי הרפואה המשלימה באזור השרון

פורסם בתאריך: 20.2.19 09:11

רהב ועדי הררי: בית הבראה לגוף ולנשמה בשרון

בקליניקה ביתית וחמימה במושב חרות שבשרון מתקיים מפגש נדיר ומיוחד במינו בין מזרח למערב. בקליניקה הזאת עובדים ביחד רהב ועדי הררי – זוג מטפלים עם שתי גישות מאוד דומות ומשלימות – אך עם זאת גם שונות וייחודיות – כל אחת בדרכה שלה.

בתחילת דרכם, רהב למד במשך שנים ארוכות טכניקות ריפוי מסין ומיפן שבמזרח. עדי למדה נטורופתיה – שיטת טיפול הוליסטית שפותחה במערב. השניים נפגשו בזמן הלימודים בקמפוס ברושים, בית הספר לרפואה משלימה של אוניברסיטת תל אביב, באופן מוזר למדי, דווקא בשיעור ביוכימיה. הם מספרים בחיוך גדול שזה כנראה בדיוק מה שהם היו צריכים כדי לייצר כימיה מעולה.

בהמשך דרכם רהב המשיך ללימודי תזונה ורפואה טבעית, עם התמחות בילדים ותינוקות והעמיק את לימודי הגוף והנפש. עדי השתלמה והתמחתה במשך שנים רבות בטיפול תומך בפוריות האישה, הריון ולידה.

כל הסטרס נשאר מחוץ לקליניקה. צילום: איתן גץ

כל הסטרס נשאר מחוץ לקליניקה. צילום: איתן גץ

כשהסטרס מחליש ומפרק את הגוף

בעוד ששיטות הטיפול שלהם מגיעות משני קצוות מנוגדים של הגלובוס, הן נכללות תחת אותה המטרייה הרחבה שנקראת "רפואה הוליסטית". זו מטרייה שמכסה שיטות טיפול רבות עם קו מנחה מרכזי ואחיד. "רפואה הוליסטית רואה את האדם כחלק מעולם פנימי ייחודי ועמוק שבתוכו הוא חי ומתנהל", הם מסבירים. "זו גישה שמתייחסת למכלול המחשבות, הפעולות והתפיסות של האדם, כגורם מרכזי שמשפיע על הבריאות והחולי שלו".

כלומר, ברפואה ההוליסטית מאמינים שלגוף ולנפש יש השפעה עוצמתית ביותר זה על זה. את ההשפעה הזאת חווה רהב על בשרו אחרי שנים של עבודה כטבח וכשף, בין היתר גם במסעדות שלושה כוכבי משלן באלפים הצרפתיים. עם הזמן הוא הרגיש איך הלחץ המתמשך שאיתו הוא חי השפיע גם על הגוף ביותר מדי דרכים. "בתקופה הזאת התמודדתי עם בעיות בעיכול, עייפות מתמשכת, עליות וירידות במצב הרוח ובתקופות מסוימות עם תחושה שכל היקום עומד לקרוס לתוך עצמו".

גם עדי הכירה מצוין את התחושות האלו. היא בכלל רצתה להיות אומנית ואף למדה אומנות באוניברסיטת תל אביב, אך גם במקרה שלה, הנפש פשוט לא הרגישה שהיא נמצאת במקום שבו היא אמורה להיות. "הרגשתי שהפרפקציוניזם והציפיות שלי מעצמי גובים מחיר כבד גם מהבריאות הפיזית שלי. ככל שנכנסתי לעומק של ההשפעה הזאת הבנתי שאני רוצה לגלות איך לקחת אחריות על המצב הזה ולשנות אותו – וזה גם מה שמשך אותי בסופו של דבר לתחום הטיפול".

בחזרה לשורשים. צילום: איתן גץ

בחזרה לשורשים. צילום: איתן גץ

מפלט למיואשים מהרפואה הקונבנציונלית

רהב ועדי מציעים שורה ארוכה של טיפולים לגוף ולנפש. רהב מטפל בין היתר בצמחי מרפא על פי עקרונות הרפואה הסינית, מבצע דיקור, מגבש המלצות לתזונה מיטבית, מנחה לשינוי רוחני, קוגניטיבי והתנהגותי וכן מתרגל עם מטופליו מדיטציה, תרגילי נשימה, תנועה וטיפולי מגע. עדי מציעה גם היא התאמת צמחי מרפא והמלצות לשינוי תזונתי על פי עקרונות הנטורופתיה המערבית, לצד שורה של טיפולים אחרים לרבות טיפול גוף נפש, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, תמציות פרחי באך ואירידולוגיה – אבחון בעיות רפואיות על פי מבנה העין.

לדבריהם, סל הטיפולים המגוון הזה יכול לסייע כמעט לכל בעיה או קושי גופני ונפשי, בתנאי שלא מדובר במחלות פסיכיאטריות קשות או במצבי חירום רפואיים. "אם נשברה לך הרגל או שאתה צריך השתלה של כבד, לך מהר לבית רפואה ואל תגיע אלינו כי לא נוכל לעזור לך, אבל ברוב המקרים האחרים בהחלט נוכל לסייע", מדגיש רהב.

הטיפול ההוליסטי מתאים ביותר לאנשים שסובלים מחרדות, מתח, פחדים או דכדוך. עדי ורהב מספרים שהוא יכול להועיל מאוד גם למי שסובלים מבעיות עיכול. "אנשים באים אלינו עם מחלות כמו קרוהן, קוליטיס או מעי רגיז, אחרי שעברו דרך כל מערכת הרפואה הקונבנציונלית וכבר מיואשים ומרגישים שאי אפשר לעזור להם", הם מספרים.

"אנשים כאלו עוברים מרופא לרופא – וכל מה שנאמר להם זה שהם צריכים לקחת תרופות לכל החיים, לעבור ניתוחים ובמקרה הטוב (אם בכלל) להיצמד לתפריט שבכלל לא מתאים להם ולפעמים אפילו עומד בניגוד מוחלט למה שהם באמת צריכים כדי להחלים". הם מספרים כי כשהאנשים האלו מגיעים לקליניקה שלהם, התאמת תפריט נכון וטיפולים נוספים מאפשרים במקרים רבים לחולל פלאים בבריאות ואף להוביל לריפוי המחלות שהם האמינו שלא ניתן להיפטר מהן.

תוצאות דומות הם רואים גם בקרב אנשים שסובלים מבעיות עור שונות, דלקות אקוטיות וכרוניות, מיגרנות, פיברומיאלגיה, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה, כאבים כרוניים ועוד.

עדי מתמחה גם בטיפול בבעיות פוריות. בין היתר היא מלווה נשים לפני ובמהלך טיפולי הפריה חוץ גופית (IVF). היא גם מלווה נשים שרוצות להיכנס להיריון ואף מסייעת להן להתמודד בצורה טובה יותר עם תקופת ההיריון והלידה – לרבות ההתמודדות הלא פשוטה עם כל השינויים הפיזיולוגיים והמנטליים שכרוכים בתקופה המטלטלת הזאת.

כל אחד יכול לרפא את עצמו?

אחד הסיפורים שהכי זכורים לרהב ועדי מהקליניקה הוא של אישה שהגיעה עם דלקת מפרקים שגרונית, אחרי שקיבלה במשך תקופה ארוכה כימותרפיה במינונים נמוכים כדי להתגבר על הכאבים האדירים שהרגישה.

"הרופאים אמרו לה שתצטרך לקחת את הכדורים לכל החיים", נזכר רהב. "תופעות הלוואי כללו עיוותים במפרקים וגידולים שפירים במקומות שונים בגוף. אף פעם לא דיברו איתה על תזונה או על פעילות גופנית כדרך לשפר את הבריאות לצד המחלה – וזה בדיוק מה שעשינו איתה. שינינו לה את התזונה מקצה לקצה, בנינו לה תוכנית ממוקדת לפעילות גופנית שתיטיב איתה והתאמנו טיפולים לגוף ולנפש שיפחיתו את רמת המתח שאיתה היא חיה.

"אחרי זמן קצר היא הפסיקה לחלוטין את השימוש בתרופות שגם איתן בחלק מהזמן היא סבלה מכאבים. פתאום היא לא הרגישה כאב וגם לא הייתה צריכה להתמודד עם תופעות לוואי נוראיות של הכדורים. בשלב הזה היא הבינה שכל מה שסיפרו לה ומה שהיא האמינה פשוט לא נכון – ושגם לגוף שלה, כמו לכל אחד מאיתנו, יש את הכוח לרפא את עצמו בניגוד לטיפול תרופתי שרק מנציח את הבעיה ולאורך שנים אף מחמיר אותה וגורם לבעיות קשות נוספות.

"אנשים מתים מפחד משינוי, מפחדים לקחת אחריות על הגוף שלהם – כי ככה חינכו אותם כל החיים. אנחנו רגילים ללכת לרופא, לקחת כדור ולהעלים את הסימפטום אך לא את הבעיה. אבל כשאנחנו לוקחים אחריות על בריאות הגוף והנפש שלנו ומתחייבים להתחיל לדאוג לעצמנו בעצמנו – זה אמנם תהליך קשה יותר שדורש המון בגרות ואחריות, אבל הוא עוזר להשיג שינוי רחב ועמוק שגם יחזיק לאורך שנים.

"לכל אחד מאיתנו יש קול פנימי שיודע להראות לנו את הדרך הנכונה ולרפא את הגוף והנפש – כל מה שצריך לעשות זה ללמוד איך להקשיב, להתמסר לו ולאפשר לו להנחות אותנו לכיוון שהכי נכון לנו".

רהב ועדי הררי

קישור למייל

קישור לאתר 

טלפון: 058-555-1986

058-555-1976

כתובת הקליניקה: רחוב המשתלה, מושב חרות, תל מונד

רחוב אלעזר בן יוסי 4 יפו

רהב ועדי הררי. צילום: איתן גץ

רהב ועדי הררי. צילום: איתן גץ


טוביה סקוט

טוביה סקוט, ראש המגמה לרפואה סינית בקמפוס ברושים, מטפל ברפואה סינית כבר למעלה מ-25 שנה, מתמחה בטיפול בסטרס ובשלל הבעיות הבריאותיות שמגיעות בעקבותיו. "יש המון בעיות בריאותיות שנגרמות מסטרס וגם לא מעט כאלה שקיימות אצל המטופל אך מוחמרות בעקבות הסטרס", מספר סקוט. "בעיות כגון מחלות במערכת העיכול, יתר לחץ דם, כאבי ראש ובעיקר בעיות בשינה, שגם הן יכולות להוביל ללא מעט תופעות בריאותיות לא נעימות ואפילו מסוכנות. אני מטפל בבעיות הללו, אך למעשה מטפל בגורם לבעיות – סטרס. המטרה שלי היא לאתר את הגורם וללמד את המטופל כיצד להתמודד עם הסטרס באופן יעיל יותר".

טוביה סקוט. צילום: ITCM-DAO

טוביה סקוט. צילום: ITCM-DAO

סקוט, המלמד את תחום הרפואה הסינית גם בארץ וגם בכל רחבי אירופה, מתמחה בכלי נוסף הנקרא ביופידבק. שיטת הטיפול הייחודית שלו משלבת בין עקרונות של הרפואה הסינית, הכוללים דיקור וצמחי מרפא, לבין הביופידבק, בכדי להשיג את התוצאות האופטימליות אצל המטופל.

מהו בעצם טיפול בביופידבק?

"ביופידבק הוא כלי שאני נותן למטופל. מעבר לטיפול אצלי בקליניקה, המטופל מקבל כלים שיכולים לעזור לו להתמודד טוב יותר עם מצבים של סטרס. זה כלי שהוא יכול לשלוף כל הזמן, ולווסת את הסטרס ואף חרדה, בצורה מאד פשוטה, באמצעות הבנה והכרה של מדדי הגוף ותגובת הגוף למצבי לחץ."

 

גרף ביופידבק, טוביה סקוט

גרף ביופידבק, טוביה סקוט

וכיצד נכנסת הרפואה הסינית לתמונה?

"אני פועל בשילוב של שני הכלים הללו. בהתאם לבעיה שהמטופל מציג והצרכים שלו, אני יודע כיצד למנן את השילוב בצורה מדויקת בכדי להשיג תוצאות. הדיקור וצמחי המרפא מהווים טיפול שהוא יותר לטווח קצר, בעוד שהביופידבק הוא טיפול לטווח ארוך, שנועד לטפל בבעיה עצמה ולא רק בסימפטומים שנגרמים ממנה".

איך נראות התוצאות אצל מטופלים שלך?

"הגיע אליי בחור בן 26 שלמעלה מעשור, מאז תקופת התיכון, מתמודד עם סטרס שהוביל לבעיות שינה. הוא סירב להשתמש בטיפול תרופתי והיה צורך קנאביס באופן קבוע ועדיין מצליח לישון רק שעתיים בממוצע בכל לילה, במשך שנים רבות. בעיות השינה כמובן גרמו לקושי ממשי בתפקוד היומיומי, שגרם לו למצוקה רבה. הוא הגיע אליי וביחד ביצענו עבודה של שינוי הרגלים. הוא כל כך רצה לחזור לתפקוד, שהוא ממש התמסר לתהליך ותוך 3 חודשים כבר הצליח להגיע לשינה רציפה של 6 שעות בכל לילה ולשיפור משמעותי בתפקוד".

השפעות של סטרס, טוביה סקוט

השפעות של סטרס, טוביה סקוט

ואיך הרפואה הקונבנציונלית נכנסת לעניין?

"אני לא חושב שצריך לבחור בין רפואה מערבית לרפואה משלימה. בעיניי, השילוב בין השתיים, מה שנקרא רפואה אינטגרטיבית, הוא זה שיביא לתוצאות. לרפואה הקונבנציונלית יש הרבה מה לתרום אבל לפעמים היא לא מספיקה לבדה. למשל, אין תרופה כיום ברפואה הקונבנציונלית לסטרס. ניתן לקחת כדור נוגד חרדה או תרופה לבעיות השינה, אך הרפואה לא מטפלת בסטרס עצמו, אלא רק בסימפטומים שלו. המקום בו אנחנו כמטפלים משלימים יכולים לעזור, הוא להיכנס בשורש הבעיה. במקרים רבים, אני עובד בשיתוף פעולה עם הרופא הקונבנציונלי של המטופל שמגיע אליי, וביחד אנחנו עובדים על איזון ושיפור, עד שניתן להפחית ואף להוריד את התרופות שהוא לוקח".

כתובת הקליניקה: קיבוץ גן שמואל

טלפון לקביעת פגישה: 054-4348684

מעבר לאתר


עמית בירן

המונח ״רפואה אלטרנטיבית״ הוא כינוי לרשת רחבה ממסגרת הרפואה הקונבנציונלית שייחודה היא הגישה ההוליסטית אשר מתייחסת לאדם כשלם ואינה מפרידה בין גוף, נפש ורוח. הרפואה המשלימה אינה מטפלת רק בבעיה הנקודתית שממנה סובל המטופל, אלא מתייחסת למצבו הבריאותי הכללי, הן הנפשי והן הפיזי. ההתייחסות ההוליסטית כוללת, מלבד רשימת אבחנות רפואיות, גם התייחסות לאורח החיים, לתזונה ולדפוסי התנהגות וחשיבה האופייניים למטופל.

לפני כ25 שנה עמית בירן, מטפל הוליסטי, הקים מרפאה במושב ״תקוע״ בגוש עציון שמתמחה בטיפול בעיות נפשיות שלרפואה הרגילה אין מענה להן. כמו כן, חלק משיטותיו היא עבודה עם תהודה שנמצאת בגוף ובעזרת מכשור מתאים, ניתן לגלות בעיות בגוף ובהמשך הטיפול גם להצליח לטפל בהן. מכשיר התדרים שברשות בירן הוא בעיקר אמצעי לראות את הדברים בצורה טובה יותר אך יש מטופלים שלא נזקקים לזה על מנת להבין את שורש בעייתם.

עמית מוסיף כי 90-95% מהחרדה והפחד שאנו חווים בחיים נובעים מלפחות אחת מן הסיבות: קנדידה, טפילים ודלקת. לפיכך, מציע שיטה שעל ידי צילום גלגל העין יהיה ניתן לראות מה סוג המתח שמופיע אצל האדם. לאחר שמזהה את סוג המתח מציע פורמלות טבעיות שמורידות חומציות ודלקתיות במעיים ובכבד.

במשך השנים הגיע לשיטה מובנית שיכולה ברוב המקרים לעזור ולהבריא ממשברים נפשיים ואף מחלות מובחנות, ולה קוראים ״שיטת בירן״.

״מגיל מאוד צעיר אני ידעתי שאני רוצה להיות מטפל ולא ידעתי בדיוק איך ומה, רק ידעתי שעבודה פסיכולוגית זה לא מספיק. אני משתמש במכשיר שמודד תדרים שדרכו ניתן לדעת על תפקודי הגוף השונים ועל ידי זה ניתן לראות באיזה מערכת צריך לטפל. למשל, אם אני מזהה תפקוד לא תקין בכבד, על מנת לסלק את הרעלים ממנו אני משתמש בקפסולות טבעיות של צמחים ובכך מנקה אותו מרעלים ואנו חוזרים להיות חיוניים ויצירתיים״.

השיטה מתחילה בפן הפזיולוגי בו מאובחנים גורמי ההפרעה לספיגה נכונה של חומרי הגלם ליצירת מוליכים עיצביים. וגורמים אלה מטופלים במוצרים יחודיים עד העלמותם. במקביל נבדקים החוסרים וניתנות פורמולות צמחיות ליצירת המוליכים גאבה, סרטונין ,אצטיל-כולין, ודופאמין כך שכאשר יש לנו הספקה נאותה של המוליכים הללו מצב הרוח שלנו משתפר ואפשר להוריד בהדרגה את השימוש בתרופות הפסיכאטריות שלטענתו רק מעמיקות את ההפרעה בספיגה ומקבעות בכך את המחלה.

אורך הטיפול הינו 4 מפגשים כאשר כל פגישה היא אחת לחודשיים. אז איך בזמן כל כך קצר אתם בטח שואלים את עצמכם?

עמית מעיד כי הוא התאמן וחקר את השיטה הזו רבות וכיום מעיד שזו שיטה מנצחת כאשר המטרה היא לאפשר פריצת דרך לכיוון תפקוד מלא וניצול הכשרונות הטמונים בנו.

עמית מטפל בכל סוגי ההפרעות, בין היתר: סכיזופרניה, מאניה-דיפרסיה, ocd ודיכאון על כל תצורותיו כאשר מטופליו הגיעו לתוצאות מדהימות. כאמור, 85 ממטופלי המאניה דיפרסיה העידו שהטיפול עזר להן, בין 40-50 מטופלים הבריאו מסכיזופרניה, 10 מocd ומאות של אנשים שיצאו מדכאון.

מרבית לקוחותיו מגיעים אליו זה מפה לאוזן ואחרי שהתייאשו מהרפואה הרגילה ומופתעים לגלות שאכן יש טיפול שיכול לגרום להרגשתם להשתפר. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

אז אם הרמתם ידיים משיטות הטיפול הקונבנציונליות ואתם מחפשים שיטה יעילה וטובה שתוכל להחזיר אתכם לחיוניות שלכם בתחומים חברתיים, זוגיים, הורות וכדומה– המרפאה של עמית בירן היא במיוחד בשבילכם.

כתובת: מושב ״תקוע״, גוש עציון.

מעבר לאתר

טלפון: 052-6865579

עמית בירן

עמית בירן


שמים סוף לכאב ומשפרים את הבריאות: הכירו את שיטת גיורא דביר

הוא עזר לרבים להתגבר על מיגרנות, כאבי גב, פריצות דיסק, בעיות במערכת העיכול, בעיות קשב וריכוז ומצבי בריאות קשים אחרים. באמצעות שיטה ייחודית שפיתח המבוססת על כירופרקטיקה וקינסיולוגיה, תוכלו לשים סוף לכאב ולשפר את בריאותכם. הכירו את גיורא דביר:

גיורא דביר גילה את תחום הכירופרקטיקה דרך ניסיון אישי: "הכל התחיל ביום בהיר אחד בו סחבתי שטיח כבד במיוחד. לאחר כמה שעות, התחלתי להרגיש כאבים חזקים בגב התחתון עם הקרנה לרגל ימין. מצב זה נמשך כשנה ואז עברתי ניתוח גב שהקל על הכאבים שנמשכו. לאחר מספר חודשים של כאבים, ידידה המליצה לי לראות כירופרקט. תחום שעד אז לא נחשפתי אליו. הגעתי לכירופרקט עם גב כואב ועקום, לאחר טיפול של מספר דקות הגב התיישר והכאב פחת. זה היה כל כך עוצמתי בעיני שהחלטתי לעשות הסבה מקצועית לכירופרקטיקה".

גיורא דביר הוא יליד קיבוץ כפר מנחם  ודוקטור לפיזיקה וכירופרקטיקה. את השכלתו רכש בארה"ב כאשר מוריו היו המפתחים הבכירים של מקצוע הכירופרקטיקה. גם את מדעי הקיניסיולוגיה, שפותחו ע" כירופרקטורים מקצועיים, הוא למד ישירות ממייסד השיטה בארה"ב. הידע והניסיון שרכש הן בארה"ב והן בישראל, הביאו אותו לפתח שיטת ייעוץ והדרכה ייחודית. השיטה שפיתח מגלה מה הן הבעיות המרכזיות והתשובות הטבעיות לכל בעיה המופיעה בגוף. במשך השנים עברו במרכז הבריאות אלפי אנשים שבאמצעות הייעוץ וההדרכה שיפרו את בריאותם.  קהל הלקוחות מגיע למרכז דביר לבריאות עם בעיות שונות ומגוונות לרבות מיגרנות, נשירת שיער, אבנים בכליות, כאבי מפרקים, זיהום אלקטרומגנטי, כאבי גב, החלמה מאירוע מוחי, בעיות במערכת העיכול, צוואר וגפיים, בריחת סידן, וירוסים, בעיות קשב וריכוז, גידולים, בעיות עור וכדומה. אנשים אלה מקבלים ייעוץ אישי והדרכה מקצועית שמביאה לתוצאות יוצאות מן הכלל.

גיורא דביר. צילום חיים ויזל

גיורא דביר. צילום חיים ויזל

מהי הקינסיולוגיה?

"קינסיולוגיה היא שיטה שפותחה בארה"ב בשנות השישים של המאה הקודמת ועדיין מתפתחת. מדובר בשיטה הוליסטית ומדויקת שמשתמשת ביכולת של מערכת העצבים האנושית. באמצעות תנועת השרירים ושפת התנועה של הגוף, ניתן לקבל את המסרים ממערכת העצבים ובעזרתם לדעת איזו עזרה הגוף צריך. דרך הקינסיולוגיה ניתן לגלות מה מערכת העצבים "חושבת" על חומרים כימיים, מחשבות, סימנים שמייצגים מושגים, גלים אלקטרומגנטיים ועוד. באמצעות שאלות של "כן ולא" שנשאלות ע"י הקינסיולוג, מועבר ידע חכם דרך השינוי במתח השריר וכך ניתן לקבל את המידע הנחוץ כדי לשפר את הבריאות ולפתור בעיות".

על אילו עקרונות השיטה שפיתחת מבוססת?

"באמצעות השיטה, מערכת העצבים של האדם מספרת מה, איפה והיכן נמצאות הבעיות באמת וכך מכתיבה את הייעוץ וההדרכה הנכונים. הדרכה יכולה לכלול בין היתר כירופרקטיקה, הומאופתיה, תוספי תזונה, רפלקסולוגיה, פרחי באך, ייעוץ תזונתי, אמצעי טכנולוגי לחיזוק הגוף ועוד.  

"אני מאמין שהמטרה של כל אורגניזם היא לשרוד. והדרך לשרוד היא לשמור על בריאות מרבית. קל יותר לשמור על הבריאות מאשר לתקן נזקים של בריאות שהתדרדרה. לגוף האדם יש יכולת הבראה עצמית יעילה ביותר ולעתים נדרשים אמצעים נוספים במיוחד במקרים שהגוף מתקשה לחזור לקו הבריאות. השילוב של יכולתו הטבעית של הגוף יחד עם הייעוץ והדרכה הנכונים, מאפשר פתרונות לבעיות רבות שבעבר לא היה ניתנות לפתרון".

כיצד ניתן להתגבר על מיגרנות לפי השיטה זו?

"מיגרנות יכולות לקרות ממגוון סיבות לדוגמא, תוצאה של הרעלת עופרת, קרינה אלקטרומגנטית, המחזור החודשי ועוד. דרך הקינסיולוגיה ניתן לזהות את הגורמים למיגרנות ולהדריך את האדם להתמודד עם המצב בצורה המטיבה עבורו".

יש לך סיפור מהקליניקה שאתה לא יכול לשכוח?

"המקרה הקשה ביותר של מיגרנות שהגיע למרכז הוא של אישה צעירה שסבלה והתלוננה על לפחות ארבעה מיגרנות בשבוע. היא סיפרה שהייתה מגיעה למצב בו היא צורחת מכאבים והגיעה אליי אחרי אינספור ניסיונות אחרים לשיפור במצבה. היא הייתה מיואשת. הייעוץ וההדרכה נמשכו איתה כחודשיים ובמכתבה שהגיע אליי כעבור שנה היא סיפרה כמה החיים יפים ללא מיגרנות."

מבין מאות מכתבי התודה של לקוחותיו שכותבים כי חייהם השתפרו פלאים מאז שהגיעו ל"מרכז דביר לבריאות",  יש הטוענים שד"ר גיורא דביר אף הציל את חייהם. אז הגיע הזמן לשים סוף לכאב ולשפר את הבריאות. צלצלו עכשיו לייעוץ והדרכה בכל נושא בריאותי וקבלו מענה במהרה.

ד"ר גיורא דביר .Ph.D.,D.C.

טלפון: 09-9505945

מעבר לאתר

כתובת:  הקסם 10 הרצליה

מרכז דביר לבריאות. קרדיט חיים ויזל

מרכז דביר לבריאות. קרדיט חיים ויזל


ילאנג ילאנג הבית לרפואה שלמה

הכירו את ילאנג ילאנג –מרכז מטפלים מומחה ברפואה משלימה המספק מגוון טיפולים לבריאות הגוף והנפש. המרכז ממוקם בוילה פרטית בישוב אבן יהודה בשכונה שקטה ובסביבה פסטורלית.

הבשורה: המרכז עובד עם חברות הביטוח בטיפולים מסובסדים

עבור רבים מאתנו, ימים ארוכים בעבודה, יוצרים מתח ולחצים מצטברים, הישיבה הממושכת, הפעולות הגופניות שחוזרות על עצמן שוב ושוב מזיקים הן לגוף הפיזי והן לתחושת הרווחה הגופנית. מגוון טיפולי הרפואה המשלימה נועדו לסייע בכך ומוכחים כאפקטיביים במיוחד להפחתת לחצים ומתח, להרפיית שרירים תפוסים, לטיפול בבעיות רפואיות ורגשיות, והחשוב אולי מכל: בהפחתה דרסטית של כאבים אקוטיים וכרוניים.

טכניקות גוף-נפש מסייעות ומקלות על מכאובים שונים: מכאבי ראש, כאבי גב, צוואר תפוס, שרירים תפוסים, הגבלה בטווחי תנועה, כאבי בטן, וכדומה. שיטות הטיפול פועלות על הגוף ומשפיעות באופן שמרפה, משחרר, ומעצים פעילות גופנית תקינה ללא מחסומים . כתוצאה מכך הכאב שהתעורר נעשה עמום יותר ויותר, ומערכות הגוף מתחזקות כדי למנוע הישנות הסימפטום.

מרכז ילאנג ילאנג באבן יהודה, הוא אחד המרכזים המובילים בישראל בתחום הרפואה המשלימה. הוא ממוקם בשכונה שקטה, בוילה פסטורלית הכוללת חמישה חדרי טיפולים ייעודיים וסלון רחב ידיים המשמש כחדר המתנה ואירוח. בין הטיפולים המתקדמים המוצעים במרכז: כירופרקטיקה, רפואה סינית, פסיכותרפיה גופנית, נטורופתיה, דיקור סיני, שיאצו, עיסוי רפואי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, טווינה, רפלקסולוגיה, דיקור קוסמטי.

במרכז מלבד טיפולים הניתנים למבוגרים, מתמחים בטיפול לספורטאים, טיפול לנשים ונערות, טיפולי פוריות, טיפול לילדים ופעוטות וכמו כן בטיפולי אנטי-אייגינג בדיקור קוסמטי.

שווה בדיקה!

מגוון רחב של טיפולים מוצעים בילאנג ילאנג

מגוון רחב של טיפולים מוצעים בילאנג ילאנג

לבעלי ביטוח בריאות פרטית עם כיסוי לרפואה משלימה אפשר להגיע לטיפולים ולהגיש חשבונית לביטוח להחזר. ילאנג ילאנג נמצאים גם בהסדר מול פמי פרימיום, ביקור רופא ו טרגט קאר , הסדר שמאפשר הגעה לטיפול עם התחייבויות ותשלום השתתפות עצמית בלבד.

את המרכז הקימו לפני 11 שנים, בני הזוג: זיוה וניר תירם. ניר שהחליט לפני מעל 11 שנה לעזוב קריירה בטוחה בתחום הסלולר וללכת בעקבות השושלת המשפחתית של מטפלים ברפואה משלימה מזה דורות. כיום ניר מטפל בעיסוי רפואי במרכז. זיווה ששמחה להצטרף ליוזמה של ניר עזבה משרה בחברת הייטק לטובת ניהול המרכז. עם השנים הבינה שמכאובי הגוף קשורים לדפוסים רגשיים שהוטמעו ונצרבו בגופנפש.  זיווה יצאה ללימודים של 4 שנים וכיום היא מטפלת במרכז בפסיכותרפיה גופנית.

מרכז ילאנג ילאנג מקפיד לעמוד בראש הקליניקות ההוליסטיות בישראל ולשם כך מחזיק בצוות מטפלים בעלי הסמכה וותק מהשורה הראשונה. בראשם, ד"ר אייל ברגר, כירופרקט ומומחה לעמוד-שדרה ושלד, שהצטרף למרכז חודשים ספורים לאחר פתיחתו ועובד בו עד היום. המטפלים נבחרים בקפידה ומומחים בתחומם, ואף מתמקצעים בדיסציפלינות ספציפיות בתוך תחומי העיסוק שלהם.

"חשוב לנו מאוד עניין ההתמחות ולכן כל אחד מהמטפלים שלנו מתמחה בתחום אחר. לדוגמא  בתחום הרפואה הסינית יש לנו מספר מטפלים: יש מטפל המתמחה באורתופדיה, מטפלת המתמחה בפוריות גניקולוגיה ומחלות פנימיות, מטפלת המתמחה בילדים ותינוקות ומי שמתמחה בלחץ וחרדה  ". אומרת זיוה תירם.

"יתרון נוסף המתקבל אצלנו במרכז הוא, שהמטפלים שלנו מחזיקים במספר רב של הכשרות. ניתן לפגוש מטפלת ברפואה סינית שגם מתמחה בשיאצו וברפלקסולוגיה. יש מספר מטפלים מכל תחום והטיפולים מגוונים, כך שהמטופלים יכולים לבחור איזה טיפול הכי מתאים להם ולאיזה מטפל הם מתחברים ביותר, והכל במקום אחד".

הקליניקה בילאנג ילאנג

הקליניקה בילאנג ילאנג

כיצד מתבצעת ההתאמה לסוג הטיפול ולמטפל?

"המטופלים מתקשרים ואנו מבצעים איתם תשאול טלפוני ראשוני, שמברר האם ישנה בעיה רפואית או רגשית ספציפית ובמה הם רוצים לטפל בעיקר. אנו מבררים לאיזה סוג טיפול הם הכי מתחברים ,אנו מייעצים להם איזה סוג טיפול יענה באופן הטוב ביותר לבעיה ממנה הם סובלים. בהחלטה משותפת הם מופנים למטפל ולסוג הטיפול המתאים ביותר למצבם".

"חשוב להבין כי בסופו של דבר, מדובר בשני אנשים שנפגשים בחדר הטיפולים וצריך שתהיה התאמה ביניהם. המטופלים רשאים תמיד לבחור לאיזה מטפלים הם הכי מתחברים והם יכולים לבצע טיפולים שונים אצל מטפלים שונים, במידה ויבחרו".

האם מדובר בטיפול בודד או בסדרה של טיפולים?

"המטופל יכול לבוא לטיפול חד פעמי או לסדרה. תמיד יהיה טיפול ראשוני, בו יתבצע אבחון ובניית אסטרטגיה טיפולית. לאחר הטיפול הראשוני יתכן והמטופל יקבל המלצה לשלב כמה טיפולים שונים מכמה דיסציפלינות, לדוגמה טיפול אצל כירופרקט בשילוב טיפול במגע שיאצו/טווינה או עיסוי.

מה לגבי הסבסוד מחברות הביטוח?

"אנו עובדים עם שלוש חברות המקושרות לחברות הביטוח במתן כיסוי לרפואה משלימה:

פמי פרימיום, טרגאט קאר, ו ביקור רופא. מטופלים שיש להם ביטוח בריאות פרטי עם כיסוי לרפואה משלימה יכולים להגיע אלינו עם התחייבויות ולקבל טיפולים בהשתתפות עצמית בלבד, בעלות מינימלית".

מה היתרונות אותם אתם מספקים למטופלים?

"מרכז ילאנג ילאנג מקפיד על אווירה נעימה של שחרור ורגיעה. מדובר במקום וותיק ויציב אשר קיים מזה שנים רבות ושם את לקוחותיו בליבת העניין. אנחנו דואגים כל הזמן לספק ללקוחתנו את הטיפולים והשירות הטוב ביותר, תוך מחשבה למצוא עבורם דרכים לחסוך בעלויות – כגון החיבור לחברות הביטוח. המטרה שלנו היא למצוא את מקור הכאב ואי הנוחות עבור המטופל ולשחרר אותו ממכאוביו כמה שיותר מהר ובטווחים קצרים, מעל הכל – אנו מבינים כי הלקוחות הם שגרירי המותג שלנו והם אלו שיעבירו את הבשורה הלאה.

כתובת מרכז ילאנג ילאנג: באר גנים 45, אבן יהודה

מעבר לאתר

טלפון:  09-8991818

טיפול בכוסות רוח. ילאנג ילאנג

טיפול בכוסות רוח. ילאנג ילאנג


 יעל מור

כאבים אורתופדיים יכולים להיות בין הכאבים המתסכלים ביותר שיש, מפריעים לתפקוד היומיומי ומביאים את הלוקה בהם לייאוש. לצד אופציות ניתוחיות או תרופתיות, קיימת אופציה נוספת, שיכולה להקל על הכאב משמעותית, בטווח זמן קצת – אופציית הרפואה המשלימה. יעל מור, מטפלת ברפואה משלימה המתמחה בטיפול בבעיות אורתופדיות, פועלת בתחום כבר למעלה מ-40 שנה ומצליחה לפתור בעיות במהירות, ולטפל במקרים בהם הרפואה המערבית לעיתים מרימה ידיים.

בדיקה ואיזון השרירים

בתהליך הטיפולי משלבת יעל איזון שרירים וקינסיולוגיה, לצד כלים נוספים. "את תחילת דרכי התחלתי עם שיאצו ורפלקסולוגיה", מספרת יעל, "ומשם חיפשתי להמשיך ולפתח את השיטה והגעתי לאיזון שרירים. דרך בדיקת השרירים אני יכולה לאתר את נקודות התורפה בחוליות וכך לטפל בפריצות דיסק, כאבים, חסימות ועוד, בהן הרבה יותר קשה לטפל בדרכים אחרות. לרוב מה שאני עושה בטיפול אחד או שניים, לא יכול להתבצע בטיפול דיקור גם לאחר עשרה טיפולים. לאחרונה גם שכללתי את שיטת הטיפול בקינסיולוגיה. בתהליך זה, ניתן לעבוד על כל שריר ומפרק ולהביא לשיקום מהיר, תוך כדי שאני עוזרת למטופל להגיע לנשימה טובה יותר, לכושר ולבריאות מתחזקת ומתגברת".

תליון קיולינק

לא כאן מסתיים הסיפור, שכן יעל חיפשה וחתרה למצוא כלים נוספים שיוכלו לסייע לבעיות אורתופדיות ואנרגטיות, להביא לאיזון ולמגר כאבים, וכך הגיע אל "קיולינק", תליון מיוחד במינו, אשר משפר משמעותית את עמידות המערכת הגופנית אל מול קרינה אלקטרומגנטית המגיעה ממחשבי ניידים, קווי חשמל, מכשירים סלולריים ועוד. הקיולינק הוא תליון קטן המגיע במגוון גוונים ועוצמות ומסייע למי שעונד אותו להרגיש יותר נינוח. " אין מה להשוות בין העוצמות החשמליות הזעירות בגוף שלנו", מסבירה יעל, "לעומת הקרינה המאסיבית של המכשירים סביבנו. הדור המבוגר יותר גדל בלי קרינה אלקטרומגנטית. ואנחנו לא יכולים לדעת מאילו נזקים יסבול הדור הצעיר בהמשך. לצד התליון, ניתן לרכוש באתר 'נימבוס' המתחבר לשקע USB, ושעון המגן על מרחב של דירה קטנה. זה חשוב במיוחד בבית עם ילדים קטנים. כיום, עלינו לנקוט כל אמצעי זהירות כדי להגן על הקטנטנים שלנו, והרי אין מילימטר במדינה שלנו בלי כל המכשירים הללו והקרינה שהם פולטים".

עוד מוסיפה יעל: "המוטו שלי מוביל אותי תמיד לחקור מקורות חדשים ולאחרונה התחלתי להשתמש בנוגד חמצון רב-עוצמתי, עליו אני ממליצה בחום למטופלים שלי. באופן אישי זה עוזר לי להפחית כאבים ונפיחות של ארטריטיס. מטופלים גם דיווחו על שיפור בערכים של סכרת, אלרגיות ופסוריאזיס. אשמח לתת פרטים בנושא באופן אישי".

יעל מור
כתובת הקליניקה: גינות שומרון
טלפון : 0525036389
קישור לאתר

יעל מור. צילום עצמי

יעל מור. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר