אורן זריף

החלמה מאירוע מוחי: איך עובדת השיטה של אורן זריף לטיפול בתת המודע?

פורסם בתאריך: 5.3.19 08:24

עברתם אירוע מוחי? אורן זריף מציע גישה חדשה וייחודית לטיפול בתת המודע שיכולה לעזור לאנשים שעברו שבץ מוחי או אירוע מוחי קשה – כנגד כל הסיכויים.

אירוע מוחי הינה תופעה הפוגעת ברוב המקרים באוכלוסיית הקשישים. הנתונים מראים כי הגיל הממוצע של אנשים שלקו בשבץ מוחי עומד על 69. 5% מהמקרים עשויים לפגוע גם בגילאים צעירים יותר, מתחת לגיל 50. תהליך השיקום הוא ארוך והזמן יקר. אורן זריף אינו רופא ותומך בכל שיטות הרפואה הקונבנציונלית.

זריף מציע גישה חדשה לטפל במקרים של אירוע מוחי דרך תת המודע. "ברוב המקרים נדרש לעבור טיפול אחד בלבד. סיכויי ההצלחה שלי במקרים של אירוע מוחי או שבץ מוחי קשה הם גבוהים מאוד", מציין אורן זריף.

"אבא שלי עבר אירוע מוחי קשה – הטיפול של אורן זריף החזיר לו את שמחת החיים"

"אבא שלי עבר אירוע מוחי קשה שמנע ממנו ללכת. כתוצאה מכך הוא היה מדוכא מאוד במשך זמן רב. לקחנו אותו לטיפול אצל אורן זריף ומאז הטיפול בתת המודע, ההליכה שלו השתפרה והיום הוא הולך בכוחות עצמו, וגם שמחת החיים חזרה אליו!"

אורן, איך הטיפול שלך יכול לעזור במקרים קשים?
"חשוב להבין שהטיפול שלי פועל על תת המודע ועובר באמצעות תדרים פסיכוקינטיים למקומות הדורשים מיקוד אנרגטי גבוה. הטיפול הינו חיצוני בלבד ואינו דורש נטילת תרופות או כדורים כאלה ואחרים. את יכולות הטיפול שלי אף אדם נורמלי אינו יכול להסביר. טובי הרופאים והפרופסורים ניסו ונכשלו. סיכויי ההצלחה שלי בטיפול בתת המודע הינם גבוהים מאוד. אני מטפל בכל סוגי המחלות הכרוניות והקשות מבלי יוצא מן הכלל. סיפורי ההצלחה של כל אותם האנשים שעזרתי להם, מדברים בעד עצמם."

"הטיפול בתת המודע הציל את אמא שלי מאירוע מוחי!"

"אמא שלי לקתה באירוע מוחי קשה מאוד, הרופאים נתנו לה סיכויים נמוכים לחיות. הבאתי אותה לאורן זריף בכסא גלגלים כשהיא הייתה מחוברת לזונדה. מצבה באמת היה קשה מאוד ולא יציב. הטיפול בתת המודע גרם לה לדבר שוב, לתפקד כמו שצריך וללכת כמו כולם! אנחנו אסירי תודה לאורן זריף!"

"היד הקפוצה חזרה לתפקד!" – הסיפור המרגש של י'

"לא יכולתי להזיז את היד בכלל, לאחר שעברתי אירוע מוחי קשה. כף היד שלי הייתה צמודה לבטן וקפוצה. הרופאים לא הצליחו לעזור לי וסירבתי לוותר. קיבלתי החלטה להגיע אל אורן זריף ולנסות את שיטת הטיפול בתת המודע. אחרי הטיפול ראיתי שהיד שלי השתחררה לחלוטין וחזרה לתפקד!"

אורן זריף, תסביר לנו איך אתה מצליח לעזור לכל כך הרבה אנשים?
"אנשי מדע, רופאים וחוקרים העוסקים בתחום הרפואה הקונבנציונלית ניסו להסביר כיצד עובדת השיטה, והרימו ידיים. אין להם הסבר לתופעה הנקראת אורן זריף. תוצאות הטיפול בשיטת תת המודע והפסיכוקינזיס השאירו את גדולי הרופאים והפרופסורים פעורי פה. הצלחתי לעזור גם במקרים של אירוע מוחי קשה כנגד כל הסיכויים, ועל פי השיטה שפיתחתי הסיכויים בהחלט טובים מאוד."

האם נדרשת אמונה שלמה בטיפול על מנת שזה יעבוד?
"אני אומר כי אמונה אף פעם לא פוגעת. יחד עם זאת, רבים מהחולים וסובלים בהם טיפלתי אמרו כי הם הגיעו סקפטיים וחזרו מאמינים, לאור ההצלחה בטיפול שעזר להם כנגד כל הסיכויים. כל סיפורי ההצלחה שלי נמצאים בערוץ הרשמי שלי וניתן לצפות בהם בכל עת."

אורן, מה היית רוצה למסור לכל הקוראים בבית?
"פסיכוקינזיס, ורפואה שלמה."

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר