גיזום וכריתת עצים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
גיזום וכריתת עצים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

גיזום וכריתת עצים בשרון

פורסם בתאריך: 6.3.19 20:50

עץ הזית- גיזום וכריתת עצים

גיזום עצים הוא עסק מסובך, ולפעמים גם מסוכן. לכן חשוב לבחור במקצוענים, בעלי תעודת הכשרה שמצוידים בכלים מתאימים שיעשו את העבודה בלי לפגוע ברכוש שלכם, ובעץ עצמו.

עץ הזית- גיזום וכריתת עצים, בבעלות שי אברהם , גיזום מורשה ומיומן, קיים למעלה מ- 7 שנים, ומבצע גיזום וכריתה של כל סוגי העצים בכל אזור המרכז.

אם יש לכם עצים בבניין או בבית, אתם בוודאי יודעים שיש להם יתרונות רבים, הם מספקים צל בקיץ הישראלי הקשה, ומגנים מפני הגשם, וכמובן מוסיפים הרבה יופי לסביבה. אך כאשר עץ או ענף קורס או נשבר, הוא עלול לגרום לנזק קשה, ואם יש עמוד חשמל בסביבה זו יכולה להיות סכנת חיים. גם שורשי העצים יכולים להיות בעיה מטרידה, כאשר הם יוצאים משליטה, ופוגעים במבנה הבית ואפילו חודרים לצנרת.

עץ הזית- גיזום וכריתת עצים

עץ הזית- גיזום וכריתת עצים

שי אברהם מעץ הזית, שהיה גנן בעבר, תמיד אהב לטפס. הוא החליט להפוך את זה למקצוע, עבר הכשרה מפורטת, וקיבל תעודת גוזם מורשה. היום העסק שלו מצויד במיטב המכשור בתחום הגיזום וכריתת העצים, וכולל סולמות מקצועיים, מנוף, מנוף הנפה, מכונה מכרסמת שורשים, רתמות טיפוס, דוקרנים ועוד אביזרים רבים שמבטיחים טיפול מקצועי בכל בעיה.

עץ הזית

עץ הזית

מכיר את העצים

כדי לגזום או לכרות עצים, צריך להכיר אותם, את המבנה, החוזק והטיפול הנכון בהם. "כדי לטפל בפנייה של לקוחות, חשוב להגיע למקום ולבדוק איזו פעולה צריך לעשות, ואילו מכשירים מתאימים לטיפול בבעיה", מסביר שי, "אם מדובר בעץ גבוה, אזדקק לסולם, ואם זה עץ גבוה במיוחד יכול להיות שמנוף יהיה הפתרון".

הניסיון שצבר שי שמאפשר לו לטפל בכל עץ בדרך המתאימה לו. שיטת גיזום נכונה לעצי פרי למשל, יכולה להניב הרבה יותר פירות. גיזום ענפים המסובכים אחד בשני מאווררים את העץ, ומעודדות אותו להניב פירות. עצים אחרים זקוקים לסניטציה בכל תקופה, וגיזום ענפים הגדלים בכיוון האדמה כדי למנוע מהם לפגוע בבית או בגג.

גם כריתה של עץ צריכה להיעשות בדרך מקצועית, שתמנע ממנו לקרוס על המבנה, או לצמוח מחדש, "יש עצים שאם לא נכרות את השורשים, הם יצמחו מחדש", מסביר שי, "לכן צריך מכונה מיוחדת, שמכרסמת את השורשים או להזריק להם חומר שקרא גרלון שהורג אותם".

לסיכום, שי מעץ הזית מבטיח פתרון לכל גיזום או כריתה של עץ, גם כשהמקרה מסובך במיוחד ומחייב טיפול עדין ומקצועי.

עץ הזית

טלפון:054-8055317

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

עץ הזית. צילום: שי אברהם

עץ הזית. צילום: שי אברהם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר