רופאי שיניים ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock
רופאי שיניים ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock

רופאי שיניים ברעננה ששווה להכיר

אם חשבתם עד עכשיו כי מרפאות שיניים הם מקום שלא נעים לבקר בו, חשבו שוב. מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת, בשירות לקוחות יוצא דופן, מקצועיות ומוניטין, הכירו את רופאי השיניים ברעננה שהופכים את טיפולי השיניים לחוויה מתקנת, ובהחלט יחזירו לכם את החיוך

פורסם בתאריך: 7.3.19 15:11

מרפאת שיניים ד"ר הולדר ברעננה: רפואת שיניים מתקדמת

מרפאת השיניים ד"ר הולדר ברעננה, מחזירה את החיוך למטופליה מזה כמעט שני עשורים. המרפאה משלבת באופן הרמוני וותק, מוניטין וחדשנות. הוא מצוידת במכשור הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם, וצוות רופאים מצוינים ומומחים בתחומם, אשר לצד הכשרתם, ממשיכים ללמוד וללמד ולהתעדכן בתחום רפואת השיניים המתקדמת על מנת לספק את הטיפולים הטובים, האיכותיים והחדשניים ביותר שיש.

צוות המרפאה כולל את ד"ר יצחק הולדר, המנהל והבעלים, אשר הוסמך בפריודונטיה באוניברסיטת מישיגן בארה"ב, ומאז עוסק ברפואת שיניים פרטית. בשנת 2000 עלה ד"ר הולדר לישראל עם משפחתו, ופתח את המרפאה הפרטית ברעננה, אשר פועלת בהצלחה עד היום.

ד"ר הולדר מתמחה בתחומים מגוונים של רפואת שיניים – מרפואת שיניים משמרת, דרך השתלות שיניים ושיקום הפה ועד לרפואת שיניים אסתטית. הוא מקפיד להתעדכן כל העת בטכנולוגיות המתקדמות ובידע הרפואי הנוגעים לעיסוקו, ולא פעם הוא אף משמש כחלוץ של שיטות טיפול חדשניות. כך, בין השאר, יישם ד"ר הולדר את טכנולוגיית השתלות השיניים כבר בראשיתה, בשנת 1986, וב-2003 היה בין חלוצי השתלות השיניים הממוחשבות בישראל. בנוסף הוא לימד ומלמד קשת של נושאים – ביניהם רפואת חניכיים, הפרעות לעיסה, השתלות שיניים ותקשורת רפואית – במוסדות אקדמיים בישראל, בארה"ב ובוונצואלה.

ד"ר רוברטו סגל, מומחה בכירורגיה פה ולסת מאוניברסיטת הדסה אין כרם בירושליים ב1995. משנת 1997 ד"ר סגל עסק בהוראה באוברסיטת Santa Maria בונצואלה.

ד"ר ליאור דונגי, למד רפואת שיניים באוניברסיטה העברית (הדסה) בירושלים וסיים בשנת 1999. בעל נסיון רב בטיפולי שורש, ומעבר לכך מבצע טיפולי שיניים משמרים, משקמים, כירורגיה, וטיפול בילדים מגיל עשר.

ד"ר דבורה מרקוס הצטרפה לצוות לפני כשנה, ומבצעת שתלים ושיקום פה לצדו של ד"ר הולדר.

צוות המרפאה מורכב מרופאי שיניים אשר עברו הכשרה מקיפה ומשתתפים בסמינרים כדי לצבור מומחיות ולספק ללקוחות המרפאה את הטיפולים הטובים ביותר. הם מגבים את הטיפולים בחמלה ורגישות, הקשבה, הפרכת חששות והתאמת טיפול אישי ומקיף לכל מטופל בהתאם לרצונותיו האישיים.

ד"ר סגל וד"ר הולדר מבצעים טיפולים מורכבים, ביניהם: הרמות סינוס, השתלות עצם, שיקום פה, כתרים וגשרים.

בין הטיפולים המבוצעים במרפאת השיניים ד"ר הולדר: השתלות שיניים, כתרים וגשרים, שיקום פה, טיפולים משמרים, טיפולים אסתטיים, טיפולי שורש ועוד.

טיפולים בטכנולוגיה מתקדמת

מרפאתו של ד"ר הולדר, היא מבין המרפאות היחידות בארץ העושה שימוש בטכנולוגית  CEREC ליצירת כתרים וגשרים, שיטה מתקדמת בעולם, באמצעותה ניתן לבצע כתרים וציפויי חרסינה בישיבה אחת בלבד. לאחר בדיקת מצב הפה, מצלמים את מבנה השיניים והפה באמצעות מצלמה דיגיטלית מיוחדת, והגשר או הכתרים מעוצבים כדגם תלת מימד על מסך המחשב. בשלב זה ניתן לעשות כל שינוי בצורה או בגודל השן. המחשב מעביר את העיצוב למכונת כרסום המכרסמת את הכתר מבלוק חרסינה איכותי במיוחד וללא מתכת, כך, הכתר או הגשר מוכן תוך דקות ספורות ומודבק מידית במרפאה.

דגש על זמינות ושירות

השירות במרפאה יוצא דופן וישנה הקפדה על זמינות מידית ללקוחות. רופאי המרפאה עובדים כמעט מדי יום, כל השבוע. ד"ר הולדר, מנהל המרפאה, נוכח באופן מלא כל ימות השבוע וזמין ללקוחות. השירות המוקפד ברמה גבוהה ביותר, הצוות נעים, סובלני ונינוח ומוכן לעזרת כל מטופל ומטופל. המרפאה מעוצבת היטב ומאובזרת במיטב המכשור המתקדם והאווירה משפחתית, רגועה ונינוחה. המרפאה ממוקמת במיקום מרכזי ונוח לגישה מכבישי הארץ.

כתובת מרפאת ד"ר הולדר: רחוב ז'בוטינסקי 5, קומה ב', חדר 206 מרכז גירון, רעננה.

מעבר לאתר

טלפונים: 09-7722014, 050-5861420

 

ד"ר הולדר. צילום: אורי זהבי

ד"ר הולדר. צילום: אורי זהבי


"פרל דנטל" – מרפאת שיניים מתקדמת וביתית

איזה מרגיע זה להיכנס לבית עסק ולחוש באווירה מקצועית, משפחתית וחמה? הדבר משמעותי עוד יותר, כשמדובר במרפאה, אשר לעתים יכולה ליצור תחושת פחד ובלבול לקראת הטיפול. במרפאת "פרל דנטל",  המתמחה ברפואת שיניים וברפואת הפה כבר מאז 2001, תוכלו להרגיש בטוחים ורגועים, הודות לצוות המרפאה המסור, החם והקשוב.

במרפאה עובדת הד"ר שרה וייטפלד- מומחית ברפואת הפה ובעלת התמחות מטעם אוניברסיטת תל אביב. ד"ר וייטפילד סיימה את לימודיה ברפואת שיניים בבית החולים היוקרתי בלונדון Guy’s Hospital”" בשנת 2000 ולאחר שעבדה כ-3 שנים בעיר, עלתה לארץ והשתקעה ברעננה. כיום, נוסף על עבודתה ב"פרל דנטל", שרה עובדת כמומחית לרפואת הפה בבית החולים "איכילוב", מפרסמת מאמרים רבים ואף מרצה בכנסים בינלאומיים.

ד"ר וייטפלד מתמחה בטיפול במחלות הפה, אשר אינן קשורות לשיניים, כגון: נגעים לבנים או אדומים, כיבים, גידולים, תחושה של שריפה בפה, שינויים בטעם, יובש כרוני בפה, כאבי לסת, כאבי ראש נלווים, מחלות בפה ואבחון של סרטן הפה.

בנוסף לתחום ההתמחות הנ"ל, ד"ר וייטפלד מתמחה גם בטיפול שיניים עבור מטופלים אשר חולים במחלות מורכבות. היא מקבלת הפניות מטעם רופאי שיניים, אשר שולחים אליה מטופלים מורכבים מבחינה רפואית. מטופלים אלו, מגיעים אל ד"ר וייטפלד להתייעצות ראשונית, אשר בסיומה, היא מספקת הדרכה לרופא השיניים, בנוגע למגבלות הטיפול של הפציינט.

בין המתרפאים המורכבים בהם מטפלת ד"ר וייטפלד, ניתן למצוא גם חולים אונקולוגיים שזקוקים לליווי טיפולי מטעם רופא שיניים, לבדיקת חלל הפה והשיניים ולטיפולי שיניים טרם תחילת טיפול כימותרפיה והקרנות ראש-צוואר. כמו כן, ד"ר וייטפלד מספקת מענה מקצועי ומקיף עבור אוכלוסייה גדולה של מטופלים הזקוקים ליחס מיוחד.

"פרל דנטל" – מרפאת שיניים מתקדמת וביתית

"פרל דנטל" – מרפאת שיניים מתקדמת וביתית

ראש צוות המרפאה הינו ד"ר בנימין סביט. בנימין סיים את לימודיו בבית החולים היוקרתי בלונדון Guy’s Hospital”" בשנת 1997 ולאחר מכן, עבד כרופא שיניים באזורים שונים בבריטניה. בשנת 2001, עלה בנימין ארצה והשתקע ברעננה.

ד"ר סביט משתתף בהשתלמויות באופן קבוע ומייחס להן חשיבות רבה. עפ"י תפיסתו המקצועית של ד"ר סביט, ההשתלמויות תורמות לרכישת ידע וכישורים נוספים ולהתעדכנות בתחומי המדע והטכנולוגיה של רפואת השיניים, הנמצאים בהתפתחות מתמדת. כמו כן, בנימין השתתף בקורסים להשתלות שיניים וציפויי חרסינה לשיניים קדמיות ואף הוסמך להעניק שירותי השתלות שיניים ורפואת שיניים אסתטית מטעם "אוניברסיטת ניו יורק" ו"הקונגרס האסתטי העולמי".

במרפאת "פרל דנטל" עובד גם רופא פה ולסת, שמבצע פעולות כירורגיות בתוך הפה, כגון: עקירות שיניי בינה, שתלי שיניים ועוד. כמו כן, המרפאה מעסיקה גם אורתודנט. רופאים אלה, יחד עם שאר בעלי המקצוע המנוסים והמיומנים של המרפאה, מעניקים מענה מקיף ומקצועי לכלל המטופלים ומספקים להם חיוך טבעי ויפה.

מרפאת "פרל דנטל" מתגאה בשירות הקשוב והיעיל שניתן לכל מטופל. כל אדם שמגיע למרפאה, זוכה ליחס חם ומשפחתי ולייעוץ וליווי היגייני מצד צוות העובדים המסור והמקצועי. כמו כן, עובדי המקום מספקים למטופלים טיפים אישיים לשמירה על בריאות השיניים והפה, כך שכל אחד מהם יזכה לחיוך מקסים ומלא ביטחון.

מרפאת "פרל דנטל"

כתובת: היצירה 5, רעננה

טלפון: 09-7440724

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

מרפאת "פרל דנטל".

מרפאת "פרל דנטל".


המרכז ליישור שיניים ד"ר ארנסטו שכנר לילדים ומבוגרים

במרפאת השיניים של ד"ר ארנסטו שכנר מבוצעים טיפולי יישור שיניים מתקדמים בשיטות טכנולוגיות חדשניות, לילדים ולמבוגרים בהתאמת אישית

מרפאת השיניים של ד"ר ארנסטו שכנר ממוקמת בלב רעננה, במרכז גירון ברחוב אחוזה/ז'בוטינסקי ומציעה מגוון רחב של טיפולי יישור לילדים ומבוגרים. השירותים מתמקדים ביישור שיניים בשיטות שונות ומתקדמות, להשגת פה בריא, חיוך אסתטי, לעיסה ודיבור תקינים .

ד"ר שכנר במרפאת השיניים שלו.

ד"ר שכנר במרפאת השיניים שלו.

ד"ר ארנסטו שכנר, רופא השיניים המבצע את הטיפולים, עושה שימוש בחומרים איכותיים בסטנדרטים גבוהים, ובטכנולוגיות מהמתקדמות שיש בעולם.

מתקני המרפאה חדשניים ומודרניים, ואנשי הצוות מספקים סביבה מרגיעה כדי שהמטופלים יחושו בנוח לאורך כל הטיפול. המרפאה מציעה בנוסף, אחריות רפואית על כלל הטיפולים וגישה אישית, נעימה וסובלנית כלפי לקוחותיה.

המרפאה קיימת בניהולו של ד"ר שכנר מזה 5 שנים. את לימודי האורתודנטיה עשה ד"ר שכנר בוונצואלה, ופיתח את הקריירה האורתודנטית שלו במשך 25 שנה בוונצואלה, ולאחר מכן חזר לישראל והקים את המרפאה. ד"ר שכנר השתתף בהשתלמויות רבות  ורכש ניסיון רב בעבודה עם ילדים ומבוגרים.

מאיזה גיל ניתן להתחיל לבצע יישור שיניים?

"כיום ניתן להתחיל כבר בגיל 5 (ועד לגילאים המבוגרים ביותר). ישנם מקרים בהם אנו מזהים בעיה משמעותית אצל ילדים קטנים, כגון גדילה מואצת של הלסת התחתונה, ומומלץ להתחיל לטפל בכך. גם מבוגרים מגיעים לטיפולי יישור שיניים, ואצלם ניתן להתאים סמכים (קוביות) שקופות או פנימיות שלא רואים אותן מבחוץ, כך שאף אחד לא יכול לדעת למעשה, שמבוצע טיפול".

ישנם מבוגרים רבים הפונים לטיפולי אורתודנטיה?

"היום כן. ישנם מבוגרים ומתבגרים רבים שלא עשו טיפול בגיל צעיר מסיבות כאלו או אחרות, וכשהם גדולים הם רוצים ליישר את שיניהם אך לעתים הם מתביישים ללכת עם קוביות, לכן פיתחו כל מיני פתרונות ושיטות ליישור שיניים כשלכל שיטה יש את היתרונות שלה".

מהם היתרונות בשיטות היישור השונות?

"היתרונות של השיטה הקונבנציונלית בקוביות מתכתיות היא שיטה יעילה מאוד ויחסית לא יקרה, והיא שיטה מאוד מדויקת ליישור השיניים. לטיפול יותר אסתטי משתמשים בקוביות שקופות  בעיקר למתבגרים ומבוגרים. יש את השיטה של  הפלטות השקופות שאף היא מיועדת בעיקר למבוגרים. מדובר בטיפול אסתטי ויעיל , וניתן להסיר את הפלטות בשביל לאכול וכשהולכים לאירועים שונים.

וכמובן קיים היישור הפנימי שהוא לגמרי מוסתר. אלו הן קוביות מותאמות באופן אישי ומודבקות בחלק הפנימי של השיניים".

אילו טיפולים סטנדרטיים מוצעים עבור ילדים?

"לילדים יש שני סוגים עיקריים של טיפולים, אחד לגיל צעיר יותר, באמצעות מכשירים אורתופדיים, כגון: פלטה להרחבת הלסת, מכשיר למניעת מציצת אצבע, או מכשיר למניעת דחיקת לשון – זה נעשה בעיקר בגילאי 7-10. הסוג השני מיועד לגילאי 11 ומעלה, כשהטיפול הוא בדר"כ באמצעות סמכים (קוביות) מתכתיות, אשר מיועד לפתור את  רובן של בעיות השיניים והלסתות".

כמה זמן בדרך כלל אורך הטיפול?

"זה תלוי בחומרת הבעיה, יש טיפולים ספציפיים  קצרים מאוד שאורכים בין חודש לשישה חודשים ויש את הטיפולים  היותר סטנדרטיים שנמשכים  בין שנה לשנה ושמונה חודשים כאשר מגיעים לטיפול אחת  לחודש בדרך כלל. היום עם החידושים האחרונים אנחנו יכולים לקצר את זמן הטיפול בצורה משמעותית".

מה היתרונות שמספקת המרפאה שלכם למטופליה?

"היתרון הגדול ביותר הוא הצוות. מקצועי ומחבק באהבה את כולם , המרפאה חדשה ויפה, והיחס אישי. אנו עושים הכל כדי  לקבל כל מטופל בזמן. אשתי מריה מנהלת את המרפאה באיכות מקצועית וסטנדרטי שירות גבוהים מהרגיל, והמזכירה רוסיטה נעימה ורגישה ללקוחות ודואגת לכל מטופל כאילו היה בן משפחה.

אנו עושים שימוש בטכנולוגיה ומכשור מהמתקדמים בעולם ליישור שיניים, ועובדים בשיטות מתקדמות והחדשניות. כל הזמן מעדכנים את הידע שלנו, כדי שהמטופלים יזכו לשירות המקצועי, האיכותי והטוב ביותר שיש ואת המחירים אנחנו משתדלים שיהיו כמה שיותר נגישים לכלל האוכלוסייה.

פגישת הייעוץ הראשונה היא ללא עלות ובה אנחנו מסבירים את הדרכים השונות שבהן ניתן לטפל ומראים למטופל מקרים דומים ואיך טופלו. במקרה הצורך נשלח המטופל לבצע מספר צילומים שנדרשים כדי לאבחן בייתר דיוק ואז קובעים תור להתחלת הטיפול.

מעבר לכך, אנו עובדים עם חברות הביטוח הגדולות: הראל, פניקס ודקלה, לטובת לקוחותינו".

כתובת המרפאה: רחוב-ז'בוטינסקי 5, רעננה. מרכז גירון, קומה 2, מרפאה 204

מעבר לדף הפייסבוק 

מעבר לאתר 

טלפונים: 09-8877952, 09-8862344, 052-8007541


ד"ר חילמי חג'וג' – כל טיפולי השניים תחת קורת גג אחת

"אני רוצה שכל המטופלים שלי יצאו מהמרפאה בחיוך"

ד"ר חילמי חג'וג' בעל מרפאת שיניים – אדיב דנט ברעננה, פתח את מרפאתו בשנת 2013. מאז הוא לא נח לרגע ומשקיע את כל כולו ברכישת ציוד וידע הקשור לחידושים בתחום רפואת השיניים.

"רפואת השיניים הפכה בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ותחרותי. בכדי להיות רופא מוביל ומקצועי, כל מי שעוסק בתחום חייב להשקיע משאבים, ללמוד ולהתמקצע ",  אומר חילמי. במרפאתו אווירה רגועה ומשפחתית, המחירים של הטיפולים הינם נוחים ומתאימים לכל כיס.

במרפאה של חילמי – אדיב דנט ברעננה ניתן לקבל את כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת. חילמי מתמחה בשתלים דנטאליים  ושיקום על גבי שתלים בהעמסה מידית.

ד"ר חילמי עבר השתלמויות מקצועיות בארץ ובחו"ל, בעל תואר אירופאי המוענק מטעם IF –אגודת הרופאים המשילים באירופה ומתמחה בתחום ההשתלות הדנטאליות, אסתטיקה ושיקום פה מורכב. לד"ר חילמי יש אישור ממשרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית.

במרפאתו קיימת טכנולוגיה חדשנית ומקצועית והוא גם מרצה על השתלות שיניים בהעמסה מידית באירופה ומעביר קורסים  פרטיים לרופאים אחרים.

ישנם מטופלים שחוששים מטיפולי שיניים ומעדיפים לעבור את כל הטיפולים ביום אחד תחת הרדמה מלאה. האם את ממליץ על כך?

"שיקום פה ביום אחד היא שיטה פורצת דרך. שיטה זו מאפשרת טיפולי שיניים ביום אחד בהרדמה מלאה או טשטוש של כל הפה. אני ממליץ על השיטה היות והיא חוסכת זמן וכאבים. זוהי שיטה חדשנית שמתאימה לכולם, היא משנה את כללי המשחק וכבשה בסערה את כל העולם. למטופל נחסך גם זמן וגם כאבים, זמן החלמה קצר ופרוצדורה כירורגית חד פעמית. המטופל נהנה מטיפול שקט ורגוע וגם יחס וטיפול אישי. מעבר לשיטה זו, אני מסייע למטופלים שחוששים מטיפולי שיניים ולא עוברים אותם בהרדמה מלאה. קיימת אפשרות לבקש טשטוש עמוק כדי להפחית את החרדה בזמן הטיפול".

ד"ר חילמי מבטיח לכל מי שיבקר במרפאתו אחריות מלאה לכל החיים על השתלים שמבוצעים במרפאה, מקצועיות, אמינות עם פחות סיבוכים ופחות כאבים.

ד"ר חילמי חג'וג' מרפאת שיניים, רחוב קלאוזנר 2 רעננה (קומה 3) 09-7688083

ד"ר חילמי חג'וג'



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר