מוצרי חשמל ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock

מוצרי חשמל ברעננה: הכירו את מטאור מקבוצת אבי סופר

בין אם אתם מסוג האנשים שנכנסים לחנות ורוכשים את המכשיר הראשון שאתם רואים ובין אם אתם מבצעים מחקר מעמיק והשוואת מחירים לפני קניית טוסטר, הכירו את קבוצת אבי סופר ואת החנות "מטאור" ברעננה מבית הקבוצה – מוצרי חשמל במחירים ללא תחרות

פורסם בתאריך: 13.3.19 21:03

מטאור מקבוצת אבי סופר – לקנות מוצרי חשמל קצת אחרת

עולם מוצרי החשמל הוא ענק וכמעט כל מוצר ניתן למצוא בדגמים שונות, חברות שונות, וכמובן – בתקציבים שונים. למרות ששפע האפשרויות מרגיש כמו דבר חיובי, את רוב הלקוחות, ההיצע הזה מבלבל. אז איך מתאימים את המוצר הנכון אליכם, איך בוחרים מתוך כל השפע ובעיקר, איך מוודאים שקיבלתם את המחיר הטוב ביותר בשוק? לחנות "מטאור" מקבוצת אבי סופר יש את כל התשובות עבורכם ואף יותר.

מגיעים בזכות המחיר, נשארים בזכות השירות

עבור חיים טייגמן, הבעלים של החנות, נקודות הייחוד החשובות לשימור ולפיתוח בחנות הן המחיר הנמוך של המוצרים ואיכות השירות הניתן במקום. "היתרון בעבודה עם קבוצת 'אבי סופר' הוא המחירים הזולים" מספר טייגמן. "אנחנו רשת חנויות שעובדות עם הקבוצה, עם חנויות מכל הארץ, וכולנו עובדים ביחד ומבצעים רכישות קבוצתיות. משום שהמלאי שאנחנו קונים הוא גדול, לכל חנויות הקבוצה, אנחנו מצליחים להשיג את המחירים הנמוכים ביותר, על המוצרים האיכותיים. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו מבצעים מיוחדים, שהם בלעדיים לחנויות בקבוצה, וכך גם הלקוח מרוויח. אנחנו גם מוכרים בסיטונאות, לפעמים חנויות אחרות מגיעות לרכוש מאתנו מלאי מפני שאנחנו כל כך זולים".

משרתים את תושבי רעננה במשך עשורים

מטאור – אבי סופר היא בין החנויות הוותיקות ביותר באזור השרון. כבר למעלה מ-25 שנה שצוות החנות משרת בנאמנות את תושבי הסביבה, במוצרים של החברות הטובות ביותר בעולם כגון Bosch, Siemens, Constructa, AEG ועוד. "בניגוד לחנויות ומחסנים אחרים שעובדים עם ייבוא מקביל" אומר טייגמן, "אנחנו עובדים אך ורק עם יבואנים רשמיים ומציעים את המוצרים הרשמיים במחיר הזול ביותר. ואגב, אם צרכן יעשה סקר ויבדוק ויגיע אלינו עם מחיר למוצר מסוים, הוא יקבל מאתנו מחיר יותר. זו מילה של בעל הבית".

צילום: חיים טייגמן

צילום: חיים טייגמן

אמרת שהדגש הוא על מחיר ושירות. מה הופך את השירות למיוחד?

"קודם כל אנחנו חושבים על טובת הלקוח והשירות הוא מעל לכל. אספקת המוצרים היא מהיום להיום, ואנחנו גם מציעים משלוחים לכל חלקי הארץ. דרך נוספת בה אנחנו הולכים לקראת הלקוחות היא שאנחנו מציעים עד 36 תשלומים ללא ריבית על המוצרים שלנו, ולאחרונה, כדי להקל על הנגישות בחנות, סדרנו נגישות לנכים, לכיסאות גלגלים וגם נגישות לחירשים".

צוות המומחים בחנות ישמח לעמוד לשירות כל הלקוחות ולסייע להם בבחירת המוצר המתאים לצרכים שלהם, איתור מוצר בעל התכונות המתאימות והגודל המתאים, וכמובן התאמת המוצר לתקציב המבוקש.

מטאור – אבי סופר רעננה

כתובת: התעשייה 15, רעננה

שעות פתיחת החנות:
א' עד ה' – 9:30 – 19:00
ו' – 9:30 – 13:30

טלפון: 077-4103233
פקס: 09-7712673
מעבר לדף הפייסבוק

צילום: חיים טייגמן

צילום: חיים טייגמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר