הרמת חזה ללא שתלים. תמונה ממאגר Shutterstock

הרמת חזה ללא שתלים: ירידה לצורך עלייה

שינויים הורמונליים, גנטיקה, הזדקנות העור, הריונות. קיימות אין ספור סיבות שמובילות לשד נפול אצל נשים ולפגיעה באיכות החיים. הרמת חזה ללא שתלים היא פתרון מהפכני שמבטיח חזה מלא, אסתטי ובמראה טבעי. הכירו את ד"ר ביאנקה רוזנברג שתביא אתכן לתוצאות המקסימליות

פורסם בתאריך: 27.3.19 21:30

אסטרה מדיקל

נשים רבות מתמודדות עם צניחת שדיים שפוגעת בביטחון העצמי שלהן ובתחושת הנשיות. אם עד כה התפיסה הרווחת הייתה הכנסת שתלים למראה אחיד, ב'אסטרה מדיקל' משנים את הגישה ומציעים שיטה מהפכנית וייחודית – הרמת חזה ללא שתלים

הריונות, לידות, הנקות, שינויים הורמונאליים, פגעי הגיל או ירידה חדה במשקל, כל אלה אחראים לשינוי הצורה והנפח של השדיים ולבסוף גורם לצניחתם. השינוי הפיזי מביא גם לשינוי רגשי, ותת ההכרה של אותן נשים סובלת במיוחד. הן חשות פגיעה בביטחון העצמי, באינטימיות ובנשיות המזוהה כל כך עם חזה מלא וזקוף. ב'אסטרה מדיקל', בהנהלתה של ד"ר ביאנקה רוזנברג, זנחו את הדעה הרווחת, ולעיתים המוטעית, של הכנסת שתלים למראה אחיד ופיתחו שיטה מהפכנית וייחודית – הרמת חזה ללא שתלים.

ד"ר רוזנברג היא מנתחת פלסטית, בעלת ניסיון של למעלה מ-36 שנה בכירורגיה פלסטית וחברה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מזה שנים רבות. ב-30 השנים האחרונות עוסקת ד"ר רוזנברג בכירורגיה אסתטית. בתחומים אלו היא נחשבת כפורצת דרך בעיקר בניתוחי שדיים. המרכז 'אסטרה מדיקל' שבראשותה, מציע את המגוון הרחב והמושלם ביותר לפתרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית בזכות נבחרת של כירורגיים פלסטיים מנוסים ומקצועיים, בעלי התמחויות ומיומנויות מתקדמות ללא פשרות. כולם חרטו על דיגלם מתן שירות איכותי ויוצא דופן, המותאם באופן אישי לכל מטופל, תוך דגש על הקשבה, אמפתיה, סבלנות ודיסקרטיות מלאה.

 

דר ביאנקה רוזנברג .קרדיט צילום: גיא גלעד

דר ביאנקה רוזנברג .קרדיט צילום: גיא גלעד

מהי צניחת שד?

"ההגדרה מתייחסת ליחס שבין העטרה והפטמה לבין קפל השד. מיקום הפטמה צריך להיות לרוב בגובה של הקפל התת שדי. כשהעטרה והפטמה נמצאות מעל הקפל, השד איננו נפול. לעומת זאת, מתחילה להיווצר בעיה של צניחת שדיים כאשר העטרה והפטמה נמצאות מתחת לקפל השד".

מהם הגורמים לחזה נפול?

"חזה נפול או צניחת השדיים נקראים בספרות הרפואית 'פטוזיס'. מדובר בתופעה שנשים רבות סובלות ממנה ובמרבית המקרים מתקשרת למגוון רחב של נסיבות, כגון, גיל במהלכו העור שלנו מאבד מהחיות שלו, מספר הריונות גבוה, שינוי משמעותי במשקל, תורשה ואפילו עישון הגורם לעור לאבד מגמישותו. כשהנפילה כל-כך משמעותית הדרך היחידה לשקם אותה היא בעזרת הרמת החזה".

למי מתאים ניתוח הרמת חזה?

"הרמת חזה מיועדת לעיצוב ולהרמת השד, ולהחזרתו למראה צעיר וטבעי. הניתוח נעשה במקרים בהם יש צניחה והתרוקנות של השדיים, בעיקר כאשר נפח השד הוא מספק, אבל מיקומו בבית החזה נפול ולא סימטרי. למעט נשים שמידת החזה שלהן שואפת לאפס, ניתוח הרמת חזה מתאים כמעט לכל אישה, כולל לנשים שבעבר ביצעו הרמת חזה עם שתלים וכעת מבקשות להוציא אותם מבלי לוותר על חזה מלא ויפה. כמו כן, ניתן לתקן גם עיוותים וא-סימטריה בין שני השדיים, ואף לתקן מבנה מולד של שדיים הנקראים 'שדיים צינוריים'. מדובר בעצם בשדיים שנראים כמו צינור כשהרווח ביניהם משאיר בית חזה רחב ולא אסתטי. אצל רוב המטופלות המגיעות אלינו לקליניקה קיים נפח בשדיים והמטרה היא לעשות כל מאמץ לנצל את מה שקיים כל עוד הוא קיים".

מה הבשורה העומדת מאחורי השיטה המהפכנית להרמת חזה ללא שתלים?

"רופאים רבים שרואים שד נפול, שטוח, ללא צורה וריקני מציעים את השתלים כפתרון קל יחסית, אך לא תמיד מתחשבים בגודל השד, בנסיבות שהביאו לנראות שלו או ברצון המטופלת. בל נשכח גם את הסיכונים והחסרונות שמביא איתו הכנסת גוף זר. השתל אומנם ממלא את החלק העליון, אך מפיל יותר את החלק התחתון, כך שבסופו של דבר יש צורך גם בהרמה בנוסף להגדלה (כולל הצלקות שמתווספות לכך). אותו גודל הוא לעיתים כבד, לא נוח, לא קליל ולא אסתטי, ולרוב לא מה שהאישה רוצה לשדר. כמו כן, קיים חיסרון רפואי מאחר ומחקרים מצאו כי קיים קשר ישיר בין שתלי סיליקון ללימפומה באחוזים נמוכים מהמקרים. בנוסף, ישנו צורך בניתוחים חוזרים במידה והשתל לא יושב במקום הנכון או שהקופסית גורמת לחזה להתקשות.

אנחנו שאלנו את עצמנו מה האלטרנטיבה? ופיתחנו שיטה ייחודית שלא מזיקה לשד ועם זאת נותנת תוצאות מדהימות ומראה טבעי. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלפציינטית יש את הגודל של השד הנכון, אבל הוא לא נמצא בגובה המתאים ויורד למטה. בניתוח הרמה אנחנו תופרים מהעור של המטופלת חזייה חדשה. החזייה ממקמת את השד במקום יותר גבוה, בדומה לחזייה מבד. אלא שהעור הוא לא כמו בד, הוא כמו 'סמרטוט' שנופל לאט-לאט עם כוח המשיכה. הפטנט שלנו, הטכניקה שלנו, מאפשרת לנו למקם את הקונוס של השד במקום הרבה יותר גבוה על-ידי תפרים לשריר, ולאחר מכן אנחנו סוגרים את העור בצורה יפה וטבעית. בשונה מטכניקות הרמה שונות שהיו נהוגות עד כה, הייחודיות של השיטה שפיתחנו היא בכך שהשדיים נתפרים לשריר, ולכן הם לא תלויים בשינויים שהעור עובר עם השנים. כך, שגם אם יש צניחה קלה של העור, החלק העליון של השדיים עדיין נשאר מלא. התוצאה היא צורה יפה, עגולה וטבעית של השד מבלי לפגוע בו, מבלי להזיק לו ומבלי לנתק אותו מצינורות החלב".

סניף ת"א. קרדיט צילום צוות הסניף של אסטרה

סניף ת"א. קרדיט צילום צוות הסניף של אסטרה

מהי הפרוצדורה שעוברת המטופלת לקראת הניתוח?

"בייעוץ שלפני הניתוח אנחנו קודם כל מנסים להבין את רצונותיה של המטופלת, בוחנים את נפח השד, את איכות וגמישות עור השד ומסביב לו. לאחר מכן, המטופלת עוברת בדיקות דם והדמיה של השד, ועם קבלת התוצאות נעשית פגישת הכנה משותפת לליבון הבעיות והשאלות הספציפיות של המטופלת. הניתוח עצמו מבוצע בהרדמה כללית הנמשכת כשעתיים. עוד באותו היום המטופלת משוחררת לביתה ללא נקזים וללא כאבים. במשך כמה שבועות היא מסתובבת עם חזייה שהותאמה לה ומגיעה לביקורות ומעקב. היות והטיפול הוא בעור בלבד מועטים הסיבוכים הרפואיים וההחלמה היא מהירה. המטרה הסופית שלנו היא לקחת את המצב הפיזי הקיים, את הניסיון והמקצועיות העצומים שלנו בטכניקות שקיימות – ולשלב ביניהם לתוצאה אחת מנצחת".

האם נשארות צלקות לאחר הניתוח?

"הצלקת הנותרת היא תוצאה של כמות העור העודף שיש להוציא. זו יכולה להיות צלקת ורודה שבקושי נראית מסביב לפיטמה ועד לצלקת לולי-פופ (סוכרייה על מקל) שהיא עדינה מאוד ומקבלת את הצבע של העור. הנטייה היא ליצור הרמת שדיים מקסימאלית, תוך השארת צלקת מינימאלית".

איזה תגובות את מקבלת מהמטופלות לאחר הניתוח?

"במילה אחת – ואוו. אני חייבת להודות שמדובר בחלק המהנה ביותר במקצוע שלי. אני רואה אותן נכנסות לקליניקה עם גב ישר וחיוך. הן מספרות לי שזכו מחדש באיכות חיים, חלקן ממש מודות לנו שהצלנו להן את החיים. החזרנו להן את הביטחון העצמי, את האינטימיות ואת הנשיות, ואין סיפוק גדול יותר מזה".

לאסטרה מדיקל שני סניפים:

סניף תל-אביב: רמת החייל, רח' הברזל 19, כניסה סי קומה ב'. ניתן ליצור קשר בטלפון: 1-800-800-806, בפקס: 03-5359015 או במייל: [email protected].

וסניף ירושלים: רח' דרך חברון 101, בית הנציב, כניסה A. ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-5368000, בפקס: 02-5368001.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר 'אסטרה מדיקל'

 

 


כתבה שיווקית



האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר