טיפולי מיינדפולנס בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
טיפולי מיינדפולנס בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

קורס מדיטציה ומיינדפולנס מומלץ בשרון

קצב החיים המהיר אותו אנו חווים במציאות היומיומית, דורש מאיתנו ללמוד לעצור ולנשום. כדי לדעת כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר, ריכזנו עבורכם את הטיפולים המומלצים ביותר למדיטציות ומיינדפולנס באזור השרון

פורסם בתאריך: 2.5.19 09:52

הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס – לקבל את הרגע ולהתמודד איתו נכון

החיים סוחפים אותנו פעמים רבות אל תוך מרוץ עכברים שלא פשוט לצאת ממנו, אנחנו רודפים אחרי עצמנו ולא מבינים לאן הזמן שלנו נעלם. ענת ארד, הייטקיסטית ומדריכת מיינדפולנס, מצאה את הדרך המאוזנת להתמודדות עם החיים עצמם: "הרעיון הוא לא לוותר על שגרת החיים המוכרת, אלא לרכוש כלים שביכולתם לסייע לנו לחיות את החיים בשקט פנימי למרות כל הרעש מבחוץ". מסבירה ענת.

ענת עוסקת בפיתוח וניהול תוכנה בעשרים השנים האחרונות, וכיום היא שותפה בהקמת המיזם החברתי "גיפטד התנדבות", המציע פלטפורמה טכנולוגית לאנשים שרוצים להתנדב בהתאם לכישרון שלהם. ענת התאהבה בעולם המדיטציות לפני כעשור, ומאז היא מצליחה לשלב את עולם המדיטציות בתוך סדר היום שלה כמדריכת מדיטציה, מנחת קבוצות ומאמנת אישית: "המיינדפולנס מעניק את האיזון המדויק בין העולם הפנימי לחיצוני במטרה לחיות חיים מלאים יותר". היא מציינת.

ענת מנחה קורסי מדיטציה ומיינדפולנס למתחילים ולמתקדמים, המתאימים לכל מי שרוצה להתנסות במדיטציה ומיינדפולנס וליהנות מהיתרונות הרבים שבשיטה. הקורסים מותאמים גם לאנשים שחיים בקצב מהיר ומרגישים שחסרה להם נקודת האיזון המדוברת: "בקורס אני מנגישה את השיטה לקהל הרחב ונותנת כלים פרקטיים להתמודדות עם המציאות הקיימת בחיים בצורה מקסימלית". קורס המתחילים של ענת מיועד לקבוצה קטנה ואינטימית בין שמונה לשניים עשר משתתפים, וכולל חמישה מפגשים שבועיים של שעה ורבע כל מפגש. המשתתפים בקורס מתנסים בחמישה עשר סוגי מדיטציה שונים המחולקים לשלושה תחומים: מדיטציות התבוננות, מדיטציות ריכוז ומיינדפולנס.

הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס – לקבל את הרגע ולהתמודד איתו נכון

הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס – לקבל את הרגע ולהתמודד איתו נכון

למדיטציה ולמיינדפולנס יתרונות רבים כמו שיפור הריכוז והזיכרון, שינה טובה יותר, הפחתת לחצים, התמודדות טובה יותר עם כאב, חרדות ומחשבות טורדניות, הגדלת היציבות הרגשית, הגדלת המודעות העצמית, ורגעי שלווה רבים יותר. השיטה הנלמדת בקורס מתחלקת ללימוד תיאורטי ולימוד מעשי, בו המשתתפים מתנסים בסוגי המדיטציות השונים ויכולים לבחור את הסוג מתאים להם מתוך הקשת הרחבה של המדיטציות המוצעות. ענת שמה דגש בקורס על הנגשת עולם המדיטציה לכלל האוכלוסייה באופן פשוט, זמין, ובגובה העיניים.

לאחר קורס המתחילים ישנה אופציה לקורס המשך המאפשר העמקה נוספת. הקורסים מתקיימים בסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס בהרצליה, במקום נעים ומוקף צמחיה המשרה אווירה מרגיעה. ענת מתמקדת בפיתוח היכולת העצמית במהלך הקורס, ומקנה כלים פרקטיים שמאפשרים למשתתף להצליח למדוט, ולהכניס את המיינדפולנס לתוך חייו בזכות עצמו בלבד וללא תלות בחוג שבועי או עזרים חיצוניים: "כשהיכולת למדוט היא עצמאית, ניתן להשתמש בה בכל מקום ובכל זמן, כמו למשל במהלך מבחן או טיסה, או בכל מצב מלחיץ אחר". מסבירה ענת.

לסיום, ענת מקבילה את המדיטציה והמיינדפולנס לחדר כושר למוח: "בדיוק כמו שבחדר הכושר אנחנו מאמנים את השרירים הפיסיים, במדיטציה אנחנו מאמנים את "השריר" המנטלי והתוצאות מורגשות באופן משמעותי ומשפרות את איכות החיים". מסבירה ענת בחיוך.

 

ענת ארד – הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס

טלפון: 0544922362

הקורסים נפתחים מדי חודש עם אפשרות לשעות בוקר וערב.
יש להתעדכן באתר במועדי הקורס הקרובים.

קישור לאתר

ענת ארד – הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס

ענת ארד – הסטודיו למדיטציה ומיינדפולנס


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר