פרויקטים חדשים בנווה זמר. תמונה ממאגר Shutterstock
פרויקטים חדשים בנווה זמר. תמונה ממאגר Shutterstock

דירות ופרויקטים חדשים בנווה זמר שכדאי להכיר

שכונת נווה זמר החדשה, תכיל בקרוב אפשרויות בילוי ומוסדות לימוד איכותיים רבים, מהווה את חלום המגורים הרטוב של כל משפחה. אז לאור הביקוש הרב, החלטנו להכין עבורכם רשימה של הפרויקטים החדשים והאטרקטיביים ביותר למגורים בשכונת נווה זמר

פורסם בתאריך: 20.5.19 11:30

חברת הנדל"ן הנחשבת "אברהם רוטמן ושות' בע"מ הגיעה לנווה זמר

החברה הינה חברת נדל"ן יזמית ומבצעת בעלת וותק של 50 שנים, אשר בונה מגוון רחב של פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. מידי שנה, אנשים רבים מצטרפים למעגל הלקוחות הקבועים של החברה, אשר הולך ומתרחב משנה לשנה.

אתם בטח שואלים את עצמכם- מדוע כל כך הרבה אנשים נותנים את אמונם דווקא בחברה זו? ובכן, האמינות, המקצועיות, הבסיס הכלכלי האיתן והיחס האישי, הם רק טעימה מיתרונותיה הרבים של החברה. כל לקוח של "א. רוטמן" מקבל דירה המותאמת במדויק לכלל רצונותיו, ולמעשה, אינו צריך להשקיע זמן רב בחיפושים אחר הדירה המתאימה ביותר עבורו.

לאחרונה, החלה החברה לפעול בשכונת נווה זמר שברעננה. היא בנתה פרויקט בוטיק יפהפה, הכולל שני בניינים מרהיבים. הבניין הראשון מכיל 10 יח"ד ואילו השני מכיל 12 יח"ד, כאשר בין כלל הדירות בפרויקט, ניתן למצוא דירות גן, דירות 4-5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. מיותר לציין כי כלל הדירות נבנו בסטנדרט גבוה במיוחד.

הדמיה סלון. קרדיט הדמיה: סטודיו רוביקון

הדמיה סלון. קרדיט הדמיה: סטודיו רוביקון

כשתעברו ליד הפרויקט הנ"ל, לא תוכלו שלא להעיף בו לפחות מבט חטוף. החלקים החיצוניים של הבניינים עוצבו בקפידה, תוך חשיבה על כל פרט ופרט. המטרה העיקרית של "א. רוטמן", הייתה ליצור אווירה יוקרתית, אשר תעטוף את המבקרים עוד לפני שהם נכנסו למתחם.

בפרויקט נותרו עוד כמה דופלקסים ופנטהאוזים בשטח של כ-165 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-100 מ"ר. הנכסים המיוחדים הללו, מציעים מגורים באיכות חיים גבוהה ביותר, הודות לרמת הגימור הגבוהה, המפרט הטכני העשיר, ואיך לא- העיצוב העכשווי והמוקפד של הדירות. אולם, לצערכם, כל דירות ה-4-5 חדרים היפהפיות של הפרויקט נמכרו.

עבור עיצוב הפנטהאוזים והדופלקסים, נשכרו שירותיה של אדריכלית ומומחית לעיצוב פנים. היא שידרגה את דירות הפנטהאוז והדופלקס והשקיעה מאמצים רבים הן בבחירת החומרים, והן בעיצוב הפנים, על מנת שרוכשי הדירות העתידיים ייהנו מרמת חיים יוצאת דופן.

אי אפשר להתעלם מהסגנון של "א. רוטמן". את הבניינים המושקעים והמיוחדים של החברה ניתן לזהות כבר ממבט ראשוני. כלל הפרויקטים והדירות שבנתה החברה לאורך השנים, זכו להצלחה רבה, הודות להשקעה בכל פרט ופרט. בקיצור, החיפוש שלכם אחר דירה מתאימה, מסתיים כעת.

"אברהם רוטמן ושות' בע"מ- חברה קבלנית לבניין"

טלפון: 08-9468558

אתר האינטרנט של החברה

קישור למייל

קרדיט הדמיה: סטודיו רוביקון

קרדיט הדמיה: סטודיו רוביקון

קרדיט תכנון: סטודיו רוביקון

קרדיט הדמיה: סטודיו רוביקון


"מעוז דניאל" – חברת הנדל"ן המשגשגת והמוערכת בישראל, הגיעה לשכונת נווה זמר, השכונה הירוקה ברעננה

"שירות, יושר ואנושיות, זוהי דרכנו מאז ומעולם", כך מספרים לנו בעלי ומנהלי חברת "מעוז דניאל" פיני ורחל מלכה, והאמת היא, שהמוטו הזה  מתאר את החברה בצורה הברורה ביותר. בעלי החברה ושלושת בניהם דניאל ,איתמר וכרמל, המחזיקים בתפקידי מפתח בחברה, מקפידים על שלושת עמודי התווך הללו, מה שמביא לקוחות רבים לפנות לחברת "מעוז דניאל" כאשר הם מתעניינים ברכישת דירה.

מזה 30 שנים שהחברה יוזמת, מתכננת ובונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. היא זוכה להערכה רבה בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית מטעם "גלובס" ו"מדלן" הנחשבים, מחזיקה בסיווג הקבלני הגבוה ביותר בענף הנדל"ן ג-5, בעלת תו תקן "איזו 9002", נכללה בדירוג BDI על מצוינות ומובילות עסקית בתחום הנדל"ן ואף נכנסה לרשימת חברות הנדל"ן המובילות בישראל מטעם חברת "דן אנד ברדסטריט" ומרכז הנדל"ן.

מאחורי ההצלחה המשגשגת של החברה, עומדים אנשי מקצוע פרפקציוניסטיים וקפדניים. בזכות המקצועיות והרצון המתמיד של מנהלי ועובדי "מעוז דניאל" לבנות ולספק לרוכשים חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר, אלפי משפחות רכשו דירות בשכונות שבנתה "מעוז דניאל" בערים הבאות: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, נס ציונה, חולון, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, מבשרת ציון, מודיעין, גדרה ועוד.

הדמיה חיצונית של פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision

הדמיה חיצונית של פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision

Ever Green. הדמיה : 3D VISION

Ever Green. הדמיה : 3D VISION

בין 2000 יח"ד שמתכננת ומבצעת החברה באזור גוש דן, בולט במיוחד פרויקט “evergreen”, אשר שלב א' שלו עומד לפני אכלוס ושלבים ב' ו-ג' נמצאים בבנייה מתקדמת. מדובר ב-7 בנייני בוטיק בני 7 קומות, אשר ממוקמים במיקום אטרקטיבי בשכונת "נווה זמר" ברעננה, מוקפים בגינות נוי רחבות ידיים ופונים לנוף ירוק פתוח ומרהיב. הפרויקט כולל-99 יחידות דיור (2-3 דירות בלבד בקומה), ביניהן:

– דירות 4 חדרים בשטח של כ-92 מ"ר, עם מרפסת של כ-14 מ"ר, מחסן וחנייה .

– דירות 5 חדרים בשטח של כ-130 מ"ר, עם מרפסת של כ- 14 מ"ר, מחסן ושתי חניות.

– דירות מיני פנטהאוז של 5 חדרים בשטח של כ-126-134 מ"ר, עם מרפסות גדולות בשטח של כ-28-86 מ"ר, מחסן ושתי חניות.

– פנטהאוזים בני 6-7 חדרים ובשטח של כ- 170-178 מ"ר, עם מרפסות ענקיות בשטח של כ- 169-219 מ"ר הפונות לנוף הירוק והפתוח, מחסן ושתי חניות.

ומה הופך את פרויקט “evergreen” למיוחד במינו? ובכן, זהו למעשה השילוב בין איכות וטיב הבנייה המוקפדים, אשר מזוהים עם חברת "מעוז דניאל", לבין מיקום הפרויקט בחלקה הצפוני של שכונת נווה זמר, הפונה לאזור הנופש המטרופוליני ולנוף הירוק והפתוח.

השכונה המבוקשת מתוכננת היטב וכוללת מוסדות לימוד, שבילי אופניים, מרכז מסחרי, פארק רחב ידיים, אזורי משחק, מרכז ספורט ענק, מערכת פינוי אשפה פניאומטית ועוד. המאפיינים הייחודיים הללו, לצד הוותק והניסיון הרב שרכשה החברה בכל תחומי הנדל"ן, מבטיחים עבורכם כי פרויקט "evergreen" הוא כל מה שרציתם ויותר, בסביבת המגורים החלומית שלכם.

חברת הנדל"ן "מעוז דניאל"

טלפון: 6072*

כתובת משרד המכירות: רחוב יהודה עמיחי, פינת יאיר רוזנבלום, שכונת נווה זמר, רעננה.

דוא"ל :  [email protected]

קישור לאתר

הדמיה חיצונית של פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision

הדמיה חיצונית של פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision

הדמית פנים דירה פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision

הדמית פנים דירה פרויקט אבר גרין. קרדיט הדמיה: 3dvision


חברת "רמי שבירו" – All in one

אז רכשתם דירה וכעת, אתם רוצים לחגוג. אך לפני שאתם פותחים שמפנייה, חשוב שתדעו כי המלאכה כלל לא תמה! אתם עוד צריכים לסגור חוזה עם קבלן בניין, לחכות זמן רב עד לתאריך האכלוס המדויק ולשפוך עוד כספים רבים. אז במקום כל הטררם הזה, למה לא לרכוש דירה בפרויקט של חברת נדל"ן יזמית וקבלנית, אשר תעניק לכם מעטפת שירותים רחבה?

ברגע שתרכשו דירה באחד מאינספור הפרויקטים של חברת "שבירו", תוכלו להתחיל לחגוג באמת ולתת לעובדים המנוסים והמיומנים של "שבירו" לבצע את כל העבודה בשבילכם. מדובר בחברת נדל"ן משפחתית בעלת ניסיון של 24 שנים בתחום, אשר בנתה עשרות פרויקטים ושכונות בכל רחבי הארץ. הוותק העצום, אינספור הלקוחות המרוצים ובעלי המקצוע המנוסים שעובדים כבר שנים רבות ב"שבירו", מבטיחים לכם חווית מגורים מפוארת, ויותר מכל- תהליך רכישה קל, פשוט ומהיר.

הדמיית מרפסת שבירו סטארס. קרדיט : Studio PI

הדמיית מרפסת שבירו סטארס. קרדיט : Studio PI

פרויקט "שבירו Stars", נחשב לאחד מהפרויקטים היוקרתיים והמבוקשים ביותר באזור רעננה בפרט ובישראל בכלל. הפרויקט כולל 3 בנייני בוטיק  אינטימיים בני 6 קומות וממוקם בפינת הרחובות משה וילנסקי ונעמי שמר שבשכונת נווה זמר החדשה והיפהפייה.

רוב הדירות בפרויקט "שבירו Stars" נמכרו תוך זמן קצר מאוד. למזלכם, נותרו בפרויקט עוד כמה דירות מוכנות ומזומנות, אשר מחכות אך ורק לכם. להלן יחידות הדיור היוקרתיות המוצעות למכירה:

– דופלקס 5 חדרים בשטח של 148 מ"ר, הכולל מפרט טכני יוקרתי ועשיר ומרפסת רחבה.

– דופלקס 6 חדרים בשטח של 154 מ"ר, הכולל מפרט טכני עשיר ומפואר ומרפסת רחבה.

– דירות גן רחבות הכוללות 5 או 6 חדרים.

הדמייה חיצונית שבירו סטארס. קרדיט הדמיה : Studio PI

הדמייה חיצונית שבירו סטארס. קרדיט הדמיה : Studio PI

מיותר לציין כי כל הפרויקטים של חברת "רמי שבירו" נבנים ומעוצבים בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. לכן, במידה ואתם מעוניינים במיקום אחר, אתם מוזמנים לבדוק את הפרויקט החדש של "שבירו" בשכונת לב הפארק שברעננה.

חברת "רמי שבירו" לא רק מספקת חווית מגורים איכותית ומפוארת עבור לקוחות רבים, אלא גם מפתחת שכונות וערים רבות, לרווחת דיירי הפרויקטים שלה. לדוגמה, החברה בנתה קניון בשכונה הירוקה בכפר סבא ומגדל משרדים, באותו האזור בו אוכלסו 900 דירות שהחברה בנתה.

סטנדרט בנייה גבוה, עשרות פרויקטים שנבנו בכל רחבי הארץ, אינספור לקוחות מרוצים ושאיפה תמידית לייצר סביבת מגורים נוחה ועשירה עבור הדיירים. כל אלה הם רק טעימה מיתרונותיה הרבים של "חברת שבירו". כעת, יש רק עניין אחד שאתם צריכים לברר- איפה חותמים?

חברת "רמי שבירו"

טלפון 1: 8090*

טלפון 2: 9949*

קישור לאתר

קישור למייל

תכנית בנייה שבירו סטארס. קרדיט : Studio PI

תכנית בנייה שבירו סטארס. קרדיט : Studio PI


פרויקטי “Green Point” בשכונת נווה-זמר שברעננה- סדרת המופת של חברת "קופמן יזמות ובנייה" וחברת "אתנה"

כמעט כולם מכירים את המושג הידוע "סוד ההצלחה"- אותו הביטוי אשר מיוחס בדרך כלל לבתי עסק מצליחים, במטרה לפרט על הסיבה המרכזית שהביאה לשגשוגם. ובכן, בואו ונגלה לכם סוד קטן: אותו "המתכון החשאי", הוא בדרך כלל זהה בקרב כל החברות המוצלחות באשר הן. בסופו של דבר, הצלחה נגרמת כתוצאה משלושה מרכיבים עיקריים: מקצועיות, ניסיון ומשפחתיות.

"קופמן יזמות ובנייה" הינה חברה פרטית בעלת וותק של למעלה מחמישים שנים, אשר מעניקה תשומת לב יתרה לכל אחד משלושת המאפיינים המשמעותיים הללו. הודות לכך, הצליחה "קופמן יזמות ובנייה" לעצב לעצמה תדמית של חברת בנייה מקצועית ומובילה בתחומה. תומר קופמן, סמנכ"ל החברה ודור רביעי לקבלני בניין, הסביר לנו כיצד העניין בא לידי ביטוי:

  1. מקצועיות- החברה מבצעת בעצמה את כל הפרויקטים. כמו כן, היא מחזיקה בסיווג קבלני ג'5 (הגבוה בתקנות הסיווג), אשר מעיד על רמת המקצועיות הגבוהה והבנייה האיכותית. רמת הביצוע הגבוהה הזו, מפוקחת ומושגת ע"י מנהלי הפרויקטים (מהנדסים והנדסאים) בשטח, קבלני המשנה, שעובדים עם החברה במשך עשרות שנים, ממונה הבטיחות הפנימי, אשר מסתובב בין אתרי הבנייה ועורך ביקורות, ובעזרת מצלמות המרושתות ברחבי הפרויקטים. חשוב לציין כי מלבד העיצוב היפהפה והבנייה האיכותית של דירות הפרויקטים, מכלול המבנה בכל הפרויקטים של "קופמן יזמות ובנייה" מתהדר ברמת גימור גבוהה- החל מהחניון, דרך המחסנים ועד ללובי ולסביבה החיצונית.
  2. ניסיון- החברה מתמחה כבר שנים רבות בבניית דירות למגורים. כמו כן, בזכות הפרויקטים הרבים שבנתה החברה בשכונות הירוקות בכפר-סבא וברעננה, חברת "קופמן יזמות ובנייה" יודעת כיצד להתאים את הדירה לרצונות המשתנים והמתחדשים של הלקוחות.
  3. משפחתיות- "קופמן יזמות ובנייה" אינה חברת ענק ועל כן, לכל לקוח מתאפשרת גישה ישירה למנכ"ל החברה. יתרה מזאת, החברה מחזיקה במחלקת קשרי לקוחות, במשרד שינויי דיירים ובמחלקת בדק, אשר מלווים את הדייר בתהליך רכישת הדירה, בבניית הפרויקט עצמו ובתקופת האחריות והבדק.
הדמית פרויקט גרין פוינט מבחוץ. קרדיט הדמיה: studio bana3d

הדמית פרויקט גרין פוינט מבחוץ. קרדיט הדמיה: studio bana3d

הדמית פרויקט גרין. קרדיט הדמיה: studio bana3d

הדמית פרויקט גרין. קרדיט הדמיה: studio bana3d

 

לפני כ-10 שנים, "קופמן יזמות ובנייה" החליטה להרחיב את פעילותה מעבר לגבולות הבנייה בפ"ת ולבנות את פרויקטי Green Point”" בשכונת כפ"ס הירוקה. סדרת הפרויקטים הזו, אשר מאופיינת בבניה ירוקה, הפכה למותג בשכונה, ובעקבות כך, הוחלט לשכפל את הקונספט לשכונת נווה-זמר ברעננה.

כיום, ניתן למצוא בשכונת נווה-זמר שברעננה פרויקט אחד בשלבי אכלוס, 3 פרויקטים בשלבי בניה ועוד כ-2 פרויקטים בהליכי תכנון, כאשר כולם מאוגדים תחת מותג “Green Point”. כל הפרויקטים מעוצבים בקפידה ונבנים ברמה הגבוהה ביותר.

מגוון הפרויקטים הרחב, לצד הפריסה הגאוגרפית ברחבי השכונה (ניתן למצוא פרויקטים עם נוף יפהפה של מושבי השרון, פרויקטים הממוקמים בסמוך לפארק שכונתי ופרויקטים הנמצאים בקרבת מוקדי בילוי מרכזיים, הספורטק ובית הספר של השכונה), מאפשרים ל"קופמן יזמות ובנייה" לענות על כל צרכי הלקוחות. כעת, כל שנותר לכם לעשות, הוא לבחור את הדירה המתאימה לכם מבין שלל האפשרויות המוצעות בפרויקטים: דירות 4, 5, 6 חדרים, דירות גן, דירות דופלקס, דירות מיני-פנטהאוז ופנטהאוז.

רוצים להצטרף למעגל הלקוחות הרחב של "קופמן יזמות ובנייה"? מוזמנים להתרשם מאחד מהפרויקטים של “Green Point”! לפרטים נוספים, מוזמנים לפנות אל החברה בטלפון  4552* או לבקר באתר האינטרנט של "קופמן יזמות ובנייה" ולעיין בתוכניות הדירות.

GREEN POINT

GREEN POINT


"חברת קידר מבנים" – מחברות הבנייה הוותיקות והמרעננות בארץ

כמה שנות ניסיון ישכנעו אתכם בוודאות לשכור את שירותיה של חברה מסוימת? עשר? עשרים? שלושים? אין ספק שלכל אדם תהיה תשובה אחרת. אולם, כאשר בית עסק כלשהו הוא בעל וותק של למעלה מ-50 שנות פעילות, רוב האנשים יהיו משוכנעים כי מדובר בחברה מנוסה ומקצועית ביותר.

מידי שנה, בונה חברת "קידר מבנים" כ-200-400 יח"ד באזור השרון, ולאחרונה גם בתל אביב. היא מחזיקה בסיווג הקבלני הגבוה ביותר בישראל- ג'5 וזכתה במקום הראשון במצוינות הבנייה מטעם "התאחדות בוני הארץ", הן בתחום ההתחדשות העירונית בנושא תמ"א 38 והן בבניית בנייני יוקרה עד 9 קומות. כמו כן, לאחרונה זכתה החברה גם ב"אות העיצוב"- פרס הניתן עבור אדריכלות יוצאת דופן. חשוב לציין כי כל הפרויקטים של החברה הם בליווי בנקאי צמוד של אחד מ-3 הבנקים הגדולים בארץ.

אז עכשיו כשכולכם הבנתם כי מדובר באחת מחברות הבנייה המקצועיות והמנוסות ביותר בישראל, הגיע הזמן לספר לכם על הפרויקטים המרכזיים של החברה, אשר נבנים בשכונת נווה זמר שברעננה. שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, מספר לנו כי לאחר אכלוס מוצלח של שני פרויקטים בני כ-100 יחידות דיור, החברה החליטה להמשיך ולפעול באותו האזור.

הדמי הצפונית. הדמיית הפרויקט בצד המזרחי קידר בלקוני, קרדיט הדמיה: מודל והדמיות: גונן צינאדר מ"שרותי תלת ממד"

הדמי הצפונית. הדמיית הפרויקט בצד המזרחי קידר בלקוני, קרדיט הדמיה: מודל והדמיות: גונן צינאדר מ"שרותי תלת ממד"

הדמיית הפרויקט בצד המערבי קידר בלקוני. ביצוע הדמיה: זוהר שרוני.

הדמיית הפרויקט בצד המערבי קידר בלקוני. ביצוע הדמיה: זוהר שרוני.

בימים אלו "קידר" מקדמת בשכונה שלושה פרויקטים ייחודיים, הקרויים יחדיו "קידר בלקוני". הדירות בפרויקטים עוצבו בקפידה ע"י האדריכל דן מאירי ותוכננו כך שהחללים הפנימיים הם כמעט חסרי עמודים, מה שמאפשר לכל לקוח להתאים את הדירה לצרכיו האישיים. כמו כן, כל אחת מיחידות הדיור מכילה תקרה גבוהה במיוחד (כ-3 מטרים נטו!) וכוללת חלונות גבוהים המכניסים אל הדירה אור טבעי בשפע. הנה לכם מידע קצר על כל פרויקט:

– פרויקט הנמצא בצידה המערבי של השכונה- מדובר בפרויקט שתוך שבועיים מתחילת שיווקו, נמכרו כ-40 אחוז מהדירות המוצעות בו למכירה. אולם, נותרו עוד מספר מצומצם של יחידות דיור, ביניהן ניתן למצוא גם דירות 5-6 חדרים בשטחים שנעים בין 130 ל-140 מ"ר, הכוללות מרפסות מרשימות בטווח שטחים של 16-26 מ"ר.

– פרויקט הממוקם בגבולה הצפונה של השכונה- הפרויקט המרהיב הזה כולל שני בניינים (בכל קומה יש שתי דירות בלבד) וצופה אל עבר נוף אינסופי של קרקעות בצרה ואל שטח שבו עתיד להיבנות פארק מטרופוליני גדול. בפרויקט נותרו דירות 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של 92 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של 125 מ"ר, דירות גן בשטח של 135 מ"ר ופנטהאוז בשטח של כ-140 מ"ר, שלצערכם, נמכר לאחרונה… כמו כן, כל דירה כוללת מרפסת בשטח שנע בין 12 ל-14 מ"ר.

– פרויקט הממוקם בצידה המזרחי של השכונה- פרויקט שמשקיף אל עבר נוף של בתים צמודי קרקע בלבד ואל רצועה מקסימה של שטח ירוק. המבנה מכיל דירות 4 חדרים בשטחים הנעים בין 92 ל-104 מ"ר, הכוללות מרפסות (גדולות מהממוצע בשכונה) בשטחים של כ-14-16 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטחים הנעים בין 125 ל-130 מ"ר, הכוללות מרפסות בשטח של כ-20 מ"ר, דירות 6 חדרים בשטח של 140 מ"ר, הכוללות מרפסות בשטח של כ-20 מ"ר ודופלקסים ענקיים בני 5-7 חדרים בשטחים שמגיעים גם ל-190 מ"ר בקירוב, הכוללים מרפסות בשטחים העולים על 100 מ"ר.

הדירות בפרויקטים הללו נמכרות בקצב מהיר , אז מהרו ורכשו את אחת מיחידות הדיור המהממות שבונה "קידר מבנים" בשכונת נווה זמר המבוקשת!

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 1-700-504-514, או לבקר באתר האינטרנט של החברה.

הדמיית הפרויקט בצד המזרחי קידר בלקוני, קרדיט הדמיה: מודל והדמיות: גונן צינאדר מ"שרותי תלת ממד"

הדמיית הפרויקט בצד המזרחי קידר בלקוני, קרדיט הדמיה: מודל והדמיות: גונן צינאדר מ"שרותי תלת ממד"



כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר