משרדי שידוכים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

משרדי שידוכים מומלצים במרכז

דווקא בעידן הדיגיטלי של היום, כשאנשים רבים משתמשים באפליקציות ובאתרי היכרויות חינמיים ברשת, לא תמיד הכוונות של הצד השני אמיתיות אותנטיות. כך, יותר ויותר אנשים פונים למשרדי שידוכים מקצועיים כדי למצוא אהבה. יצאנו להכיר את משרדי השידוכים המובילים

פורסם בתאריך: 22.5.19 09:38

איציק נוח- יחד היכרויות: הגיע הזמן למצוא אהבה

יחד היכרויות היא חברת שידוכים מקצועית ומובילה במרכז, העושה שימוש בהיכרות וניתוח אישי, מערכות טכנולוגיות, אנליטיקה וכלי חיפוש מתקדמים, בכדי להשיג תוצאות שידוך מתקדמות ומשביעות רצון עבור לקוחות החברה.

יועצי השידוכים בחברה מתמקדים בחיפוש סלקטיבי בסטנדרט גבוה, ומציעים תכנית היכרות ייחודית ואיכותית.

צוות 'יחד' היכרויות'

הצוות המקצועי בחברה נבחר בקפידה על סמך המומחיות המקצועית והתשוקה לעולם השידוכים. כמו כן, הצוות עובר הדרכות והכשרות מדי תקופה, כדי לרענן את הידע הנצבר ואת הבקיאות במערכות הטכנולוגיות המתקדמות.

הגישה הפרואקטיבית של הצוות בניהולו של איציק נוח, מעלה את השידוכים לרמה של ראיונות בכירים. בשיחות עם הלקוחות, משולבים מאפיינים המשמשים מגייסי מנהלים מוצלחים, בכדי לזהות את הנפש התאומה של כל לקוח ולקוח.

תהליך הצטרפות לשירות

הלקוחות, בדומה לצוות 'יחד היכרויות', מקבלי את מלוא המידע הראשוני בטלפון בצורה מקיפה ואותנטית. במפגש הראשון עם איציק ועם הצוות המקצועי בחברה, נבחנים כלל הקריטריונים והמאפיינים של הלקוח, בכדי לבנות פרופיל מדויק של רצונותיו, צרכיו, סוג הקשר אותו הוא מחפש ובן הזוג האידאלי שלו. במהלך הפגישות מבוצעת הערכה התנהגותית המבוססת על ראיונות אישיים, בדיקות רקע, טכניקות למידת האופי ופרופילים, לקבלת תצוגה מלאה של 360 מעלות על הרקע של הלקוח, העדפותיו ומטרותיו.

לקוחות רבים מופנים למשרד דרך המלצה של חברים וקרובי משפחה, וישנם אפילו מכרים הפונים ל'יחד היכרויות' בשם אותם האנשים הבודדים ולא ידיעתם, בכדי למצוא להם "שידוך בהפתעה".

איציק נוח, שדכן מנוסה ובעלי החברה, אומר: "מדהים לגלות כל פעם מחדש את הדאגה של ההורים לילדיהם הבוגרים, ואת רצונם במציאת בן זוג עבור ילדיהם, כדי שלא יהיו לבד. מדהים אף יותר, שזה מצליח. גם שידוך שלכאורה נעשה בהפתעה ובאקראי, הופך במקרים רבים לזוגיות לכל החיים".  

כיצד ההרשמה למשרד שידוכים פותרת את עניין חוסר השקיפות של היכרות ברשת?

"ראשית מבחינה פונקציונלית. ברגע שאדם נרשם למשרד שלנו ומשלם כסף על מנת למצוא אהבה, אין ספק שהוא מחויב לכך. כך, כל מי שמגיע אלינו יודע שמי שנמצא במאגרים שלנו משלם עבור השירות ולכן לכולם שם יש כוונות רציניות בקשר. מעבר לכך, מדובר בתהליך של הרשמה, היכרות איתנו ועם הצוות המקצועי, מילוי שאלון, שיחות היכרות וכן הלאה. אנשים שאינם מעוניינים בקשר זוגי בלעדי, לא ישקיעו את הזמן והכסף שלהם". נוח אומר.

מהם היתרונות ש'יחד היכרויות' מספקת ללקוחותיה במציאת זוגיות?

"אנחנו חברה גדולה ומוכרת הפועלת מזה 30 שנה ובעל מוניטין מוכח בתחום הזוגיות. אני מפעיל שני סניפים ברמת גן ובחיפה, ואנחנו מבוססים במקומות אלו ויצרנו מוניטין מוכח. יש לנו מאגר גדול מאוד של אנשים שמחפשים אהבה ואנו משתמשים במיטב הטכנולוגיה המתקדמת כדי לבצע את ההתאמות המדויקות על פי בחירת הלקוח בכל הקריטריונים האפשריים: מצב משפחתי (רווק/גרוש/פרוד/אלמן), ילדים, גובה, מראה חיצוני, עיסוק, השכלה, זיקה לדת, תחביבים, העדפות מבן הזוג.. וכן הלאה. כך, כאשר לקוח שלנו מאופיין במערכת ע"פ הקריטריונים הללו, אנו יודעים להתאים לו בדיוק את בן הזוג האידאלי, אותו הוא מחפש.

יתרון נוסף הוא, שמציאת אהבה היא עבודה של ממש. לא לכולם יש את הזמן הזה לשבת ולבדוק ולשאול ולחקור, כל אחד שהם מכירים ואנחנו עושים זאת במקומם. התפקיד שלנו הוא לראיין לעומק את בני הזוג הפוטנציאלים עבורם, ולעשות את כל הבדיקות הנדרשות במקומם, על מנת לוודא התאמה.

אנחנו גם מחפשים עבור לקוחותינו בני זוג בהתאם לסוג הקשר שהם מעוניינים בו. יש כאלו הפונים למטרת נישואין, יש כאלו למטרת חיים משותפים, ואחרים המעוניינים בבן זוג קבוע מבלי לגור יחד. הכל מקובל והכל לבחירת הלקוח ועל פי רצונותיו".

כתובת המשרדים: רחוב אבא הילל 7 רמת גן

שדרות ההסתדרות 25 חיפה

טלפונים: 03-5758686, איציק   052-8762117

איציק נוח. צילום: יוני לאופר

איציק נוח. צילום: יוני לאופר

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר