פנסיוני כלבים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
פנסיוני כלבים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

פנסיון כלבים מומלץ בשרון

בזמן שאתם מתכננים חופשה משפחתית גם לכלב שלכם מגיע מלון חמישה כוכבים בו הוא יוכל לנוח, לשחק עם חברים וליהנות מבטן-גב. המומחים לפנסיון כלבים מזמינים אתכם לקבל את כל התנאים במקום אחד ומפנק

פורסם בתאריך: 22.5.19 21:14

ממלכת הכלבים – פנסיון האוליווד

הוא נחשב לידידו הטוב ביותר של האדם וידוע בתור היצור היחיד שלא מציב תנאים כשהוא אוהב. הוא ינחם אתכם כשאתם עצובים, ירומם לכם את מצב הרוח וסביר להניח שיעשה לכם את היום. הוא הילד הנוסף במשפחה שלכם וחלק בלתי נפרד מהנוף. לכן, כשמגיע הרגע שבו אתם מתכננים חופשה ויודעים שתאלצו להשאיר את הכלב שלכם מאחור, אתם תדאגו שהפרידה הזמנית תהיה כמה שיותר קלה. אם לא עבורכם, לפחות עבורו.

בפנסיון הכלבים האוליווד הכלב שלכם הוא הכוכב הראשי. בעלי המקום יהיו שם עבורו במקומכם, יטפלו בו בכפפות של משי ויתנו לו את כל תשומת הלב שמגיעה לו. כך, שבזמן שאתם נהנים מחופשת הבטן-גב שלכם, הוא יהנה מחופשה של לא פחות מחמישה כוכבים. כל כך יהנה שהוא כנראה יתקשה לחזור הביתה.

פנסיון האוליווד הוא הפנסיון הוותיק ביותר בארץ בשיטת הלהקה. הוא הוקם לפני כעשור על-ידי יעל וג'ף מורגן, מחלוצי פנסיון ללא כלובים בארץ, בהדרכה ובשיתוף של סיזן מילר. בראשיתו, עסק הפנסיון בין היתר גם בשיקום, שילוב וטיפול התנהגותי בשלל מקרים מורכבים של כל סוגי הכלבים. את הדרך, התורה והאיכות ללא פשרות זוכה היום להעביר רוי פוירשטיין. וכמו כל דבר טוב בחיים, גם זה קרה ממש במקרה.

ממלכת הכלבים - פנסיון האוליווד

ממלכת הכלבים – פנסיון האוליווד

נטע פוירשטיין

רוי, שעלה לישראל מבלגיה שם הוכשר כמאלף ומטפל התנהגותי בכלבים, מחובר לחיות בכלל ולכלבים בפרט מאז שהוא זוכר את עצמו. במהלך חופשה שאליה רצה לצאת הוא חיפש אחר פנסיון כלבים שיתאים לצרכיו של כלבו סקופ. כזה שייתן לו את ההרגשה שגם אם הוא יוצא מאזור הנוחות שלו, הוא עדיין ירגיש הכי בבית שבעולם. כשהגיע לפנסיון הכלבים האוליווד הוא התאהב ממבט ראשון. הוא החליט לעזוב את תחום ההייטק בו עסק והצטרף לצוות של ג'ף ויעל. במטרה לשדרג את האוליווד לסטנדרט גבוה ובינלאומי טס רוי לארה"ב ובמשך חודשים למד והבין לעומק את עולם פנסיוני הכלבים שהוקמו בשיטת הלהקה.

"הכלבים הם מטבעם חיות חברותיות שחיים בלהקה", מסבירה נטע, אשתו של רוי והמנהלת הלוגיסטית של האוליווד. "שיטת הלהקה מאמינה שניתן לשלב את כל הכלבים יחד וללא כלובים. המקום שלנו מחולק כך שישנם שטחים וחצרות המיועדים לכלבים קטנים ולכלבים גדולים, וכולם חיים בהרמוניה אחת גדולה. בצמוד לחצרות יש גם מתחמים פנימיים מרווחים שמחוממים בחורף ומקוררים בקיץ, וסביבם דשא סינטטי ועליו מתקנים, בריכות ומשחקים. סדר היום שלהם מובנה על-מנת שלא לפגוע בהרגלים שפיתח הכלב, והיום מורכב מזמן האכלה באוכל פרימיום מיוחד שאנחנו מספקים, זמן משחק ושינה. כאשר במשך כל הזמן הזה הכלבים מבלים יחד ונהנים אחד מחברתו של השני. אנחנו לרגע לא משאירים את הכלבים ללא השגחה, וגם בלילה יש איש צוות ששומר עליהם. זאת קייטנה של ממש".

הכלבים של האוליווד

הכלבים של האוליווד

בהאוליווד בטיחות הכלבים היא במקום הראשון, וזאת לצד שקיפות מלאה ועדכון שוטף אל מול בעלי הכלבים. בניסיון להבטיח שכל התנאים האופטימליים יתקיימו, בפנסיון האוליווד מדגישים כי הם מקבלים רק כלבים מסורסים שעברו בדיקה. לצורך כך, לפני כל הזמנה בעלי הכלבים מגיעים לפנסיון יחד עם כלבם על-מנת לבדוק התאמה הן מבחינת הכרה של המתרחש בפנסיון והתרשמות מהמקום והן מבחינת צוות העובדים שמוודא שאופיו של הכלב מתאים לכניסה לפנסיון.

"חשוב לנו שהכלב לא יהיה חששן כשאדם זר נוגע בו, חרדתי מדי או רכושני, כדי שבסופו של דבר נבטיח שההנאה לא תהפוך לטראומה. בחינת הכלבים לוקחת החל מרבע שעה ועד לכמה שעות במהלכן אנחנו עוקבים אחר הכלב והמקום שהוא תופס בלהקה. בסופו של דבר בעלי הכלבים סומכים עלינו ואנחנו דואגים להצדיק זאת בכל יום מחדש".

פנסיון האוליווד מחזיק בשוטף עשרות כלבים ומעסיק צוות שנע בין ארבעה לעשרה עובדים בהתאם לכמות הכלבים. כיאה לפנסיון כלבים מקצועי, יסודי ועם אהבה עצומה לכלבים, צוות העובדים המורכב כולו ממאלפים ומטפלים בעזרת בעלי חיים ומבוגרי יחידת הכלבנות הצה"לית 'עוקץ', נבחר בקפידה ובאופן אישי על-ידי רוי שמכשיר ומלווה אותם ונוכח במהלך כל השנה לאורך כל שעות. כמו כן, ישנו וטרינר שנמצא במרחק שיחת טלפון אחת.

טרם הכניסה לפנסיון יעברו אנשי הצוות עם בעלי הכלבים על הצרכים הספציפיים של כל כלב וכלב, אם זה תרופות, שעות האכלה ומנוחה ורגישויות שונות כדי להבטיח טיפול אישי וצמוד. כמו כן, דואג צוות העובדים לעדכן בכל יום את בעלי הכלבים במצבם, בסרטונים ובתמונות וזמינים לענות בכל יום ובכל שעה על כל שאלה או בקשה שתעלה מכיוונם של בעלי הכלבים.

"בטיחות, מקצועיות, שקיפות ואהבה הם הערכים שהובילו ומובילים אותנו עד היום", מסכמת נטע. "אנחנו נושמים חיות וכלבים כל הזמן, מתנדבים בעמותות ועוסקים באהבה הכי גדולה והכי אמיתית שלנו, ולכלבים שלנו מגיע לא פחות מזה".

פנסיון הכלבים האוליווד ממוקם בגבעת חן, סמוך לרעננה. לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון: 055-8817691  באתר או בעמוד הפייסבוק

רוי פוירשטיין

רוי פוירשטיין


"חוויית הכלבים- פנסיון לכלבים שאוהבים"

בפעם הראשונה שקראתי את הסלוגן הידוע של "חוויית הכלבים", "פנסיון לכלבים שאוהבים", לא הבנתי את המניע לקביעה הזו. פנסיון כלבים נתפס  בעיני רבים כמקום שבו כלבים שוהים בלית ברירה כאשר הבעלים שלהם יוצאים לחופשה, לטיול או לנסיעת כלשהי, ובמהלך אותה התקופה, פשוט מעבירים את הזמן בציפייה לחזור אל מקומם הקבוע. אך אחרי שיחה קצרה עם זיו רביב, אחד ממייסדי המקום, קלטתי מדוע הכלבים שמגיעים לפנסיון הנפלא הזה, נהנים מהווי המקום ואף נכנסים אליו בהתרגשות גדולה ומדוע הבעלים רגועים לחלוטין כאשר הם משאירים את כלביהם במקום.

זיו רביב ואייל קליין, מאלפי כלבים מקצועיים בעלי ניסיון של למעלה מ-15 שנים, פתחו את המקום, בשאיפה לספק לכל כלב המגיע למתחם חווייה מיוחדת במינה. הם ניצלו את הידע הרב שרכשו בעולם הכלבים, על מנת לבנות אזור ייחודי וטבעי, אשר ייצור תחושה של בית, הן עבור הכלבים והן עבור הבעלים. והאם הם הצליחו? ובכן, אינספור הכלבים והבעלים המרוצים שמגיעים אל הפנסיון באופן קבוע, לא משאירים שום מקום לספק.

הפנסיון של זיו ואייל מתפרש על פני שטח עצום של 4 דונם וכולל שני לולים רחבי ידיים. הסיבה העיקרית להנאה הרבה שכל כלב מפיק מהחווייה הייחודית של המקום, נעוצה בחצרות הקיימים בפנסיון. מדובר בחצרות בשטח של 50-60 מ"ר, המחוברים ישירות אל אזורי הלינה של הכלבים.

זיו רביב

זיו רביב

אייל קליין

אייל קליין

הודות לכך, הכלבים נהנים משהייה נעימה, מרווחת ונוחה- מאפיין המבדיל את המקום באופן משמעותי משאר הפנסיונים הפרוסים ברחבי הארץ. מיותר כמובן לציין שכל כלב מקבל אזור מגורים קבוצתי או אישי, בהתאם לצרכיו ולמאפייניו ההתנהגותיים.

הכלבים שלנים בפנסיון "חוויית הכלבים" לא רק נהנים משהייה במרחבים גדולים וירוקים, אלא גם מתפריט תזונתי עשיר ואיכותי, משירותי רחצה ומיחס אישי, אוהב ומסור מטעם עובדי המקום. כל אלה, נחשבים למאפיינים המרכזיים של "חוויית הכלבים", אשר בזכותם מגיעים אל המקום לקוחות רבים מכל רחבי המדינה. כמו כן, תוכלו לקבל במקום שירותי אילוף פנסיון.

יכול להיות שאתם עדיין סקפטיים, ובצדק. בכל זאת, הכלב שלכם הוא כמו בן משפחה קרוב עבורכם. אולם, אנו בטוחים שאחרי שיחת טלפון אחת עם זיו או אייל, כל החששות שלכם יפוגו. מדובר באנשים אדיבים, אשר חשים חיבור עז לכלבים עוד מצעירותם ויעשו הכל בשביל לגרום לכלבים להרגיש בנוח בפנסיון. כעת, אתם פשוט יכולים לצאת לטיול או אל נסיעת העבודה שלכם נטולי דאגות ולדעת שיש מי ששומר ומעניק אהבה לכלבכם.

"חוויית הכלבים- פנסיון לכלבים שאוהבים" בכפר ויתקין

טלפון: 054-9351254

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל


דוג פארם – פנסיון לכלבים ולחתולים

במושב בית הלוי בעמק חפר שבשרון, שוכן דוג פארם. פנסיון לכלבים ולחתולים באווירה כפרית ומשפחתית. כפר הנופש נמצא בצל עצי אקליפטוס ופקאן ומציע חופשה הכוללת אירוח ברמה גבוהה, יחס אישי וחם, מדשאות מוצלות רחבות ידיים וצוות גדול, מקצועי ואוהב שממתין להעניק את כל האהבה הזו לכם, לכלבים ולחתולים שלכם.

אז בזמן שאתם מתכננים את החופשה המשפחתית, טסים לחו"ל, נופשים בארץ או נאלצים להיעדר מהבית לתקופה ארוכה מכל סיבה שהיא, יש מי שחשוב לו שתהיו שקטים ורגועים. צוות דוג פארם ישמור ויטפל בכלבכם האהוב, יגן עליו, יהיה אחראי על בריאותו ובעיקר ידאג שיהיה מאושר. "דוג פארם נוסדה ונבנתה על-ידי אוהבי בעלי חיים ואנחנו עושים כל מאמץ להנעים את שהותן של חיות המחמד ולשמח אותן בתקופת היעדרות בעליהן", מספרת רחל כס-שמחוני, מנהלת הפנסיון שבשבילה כלבים, חתולים ובכלל בעלי חיים הם דרך חיים. "יש לנו צוות מקצועי בעל ותק של למעלה מ-20 שנה, ומעל הכל אווירה משפחתית ודאגה כנה לשלומן של החיות".

איך הכל התחיל?

"הפנסיון הוקם בשנת 1983 על-ידי הוריי, אריה ודניס כס, שעלו מאוסטרליה. הם ייסדו את דוג פארם כפרנסה נלווית למשק החקלאי המשפחתי, אך עם הצלחת הפנסיון תוך זמן קצר הם ויתרו לחלוטין על החקלאות והתמסרו באופן טוטאלי לבעלי החיים מכל סוג. במהלך השנים ובעקבות ההשקעה העצומה במקום, המוניטין של דוג פארם הלך וגדל. בתחילה הגיעו התושבים המתגוררים באזור השרון, אך עם הזמן השמועה על מלון איכותי לכלבים ולחתולים עם יחס אישי, ניקיון, תנאים וצוות שבאמת ובתמים אוהב ומבין בעלי חיים, הביאה לגידול משמעותי של קהל הלקוחות שלנו. לאחר שנים של טיפול בכלבים ולקוחות יצאו הוריי לפנסיה ואני יחד עם אחי יואב המשכנו את השושלת המפוארת".

דוג פארם - פנסיון לכלבים ולחתולים. צילום: יגאל פרדו

דוג פארם – פנסיון לכלבים ולחתולים. צילום: יגאל פרדו

צילום: יגאל פרדו

צילום: יגאל פרדו

מה מייחד את דוג פארם?

"דוג פארם מציעה חופשה של ממש בכפר עם אירוח ברמה גבוהה, יחידות דיור מרווחות, 12 מדשאות גדולות ומוצלות המיועדות למשחקים, לטיולים ולחילוץ העצמות, יחידות דיור עם גינה לכלבים הקטנים, פנסיון ביתי ממוזג ומחומם לכלבים עדינים, שירותי הסעות, וכן פנסיון לחתולים הכולל כלובים מרווחים ונוחים עם חצר משחקים צמודה. התנאים הותאמו במיוחד לכלבים בייתים עם מיטות מרופדות, מזון איכותי שמותאם אישית לכל כלב וטיפול אישי על-ידי צוות מקצועי ואוהב. הוותק והמקצועיות של הצוות מאפשר לנו לקבל את כל הכלבים, מכל סוג וגזע, כולל כאלה עם בעיות רגשיות או רפואיות, כלבים תוקפניים, כלבי ענק וכלבים קטנים ועדינים מאוד. לכל אחד מהם מקום ייעודי ומטפל מתאים. קהל הלקוחות הגדול והנאמן שלנו, שכבר מצא אצלנו בית שני, יוכלו להעיד על כך הרבה יותר טוב ממני".

למה דווקא דוג פארם?

"כי קודם כל זו משפחה. כל כלב שמגיע אלינו הוא בעצם כבר חבר ותיק. בעיקר בזכות 36 שנות קיומנו, שאפשרו לנו להכיר המון משפחות עם המון כלבים וחתולים, שהפכו לקהל לקוחות נאמן וקבוע ולחלק בלתי נפרד ממשפחת דוג פארם המורחבת. היום דור שני מנהל ודור שני של לקוחות מתארח. זוגות צעירים שמגיעים אלינו עם הכלב נזכרים בביקור שלהם כאן כשהיו ילדים והגיעו הנה עם הוריהם והכלב המיתולוגי של המשפחה. אנחנו מלווים אותם עוד כשהכלב היה גור שובב עם בעיות התבגרות, נהנים ממנו כאשר הוא הופך לכלב נעים הליכות, מלווים אותו עד זקנה ומשבר הפרידה שעובר על המשפחה, ושוב כאן שמחים לפגוש אותם עם גור חדש. היחס לכלבים ולבעליהם הוא אישי, חם ועוטף. הם לא רק מספרים, הם שמות. לקוחות מתקשרים אלינו ועוד לפני שהם אומרים את השם שלהם, הם מזכירים את השם של הכלב שרוצה לבוא ולבלות אצלנו.

לצד העניין המשפחתי, יש גם את נושא הוותק, הניסיון והיציבות. הצוות שלנו קבוע ואינו משתנה. שנים על גבי שנים אותם מטפלים נאמנים לומדים להכיר את הכלב או החתול, זוכרים את האופי שלו, את המזון האהוב עליו ואת מצבו הרפואי. הם יודעים בדיוק באיזה מתחם הוא התארח בפעם הקודמת ועם מי שיחק, ותמיד ינסו לשדך את אותם הכלבים שכבר הפכו לחברים במהלך השנים".

איזה תכונות מייחדות את הצוות המקצועי?

"הצוות הקבוע שלנו כולל שתי משפחות שבעצם נולדו עם הפנסיון בין השיניים. אני מחוברת לכלבייה מימיה הראשונים. אני בוגרת קורס כלבנות של ההתאחדות הישראלית לכלבנות ואחרי שנים שצברתי ניסיון רב בניהול ואירוח, חזרתי להמשיך את המסורת המשפחתית ומיצבתי אותה בצמרת פנסיוני הכלבים והחתולים בישראל. מעבר להקפדה על סטנדרט אירוח ושירות גבוהים, אני גם פעילה ציבורית לרישוי וחקיקה מסודרת בכל הנוגע לאירוח בעלי חיים, מייעצת לארגונים וולנטריים לרווחת בעלי החיים בישראל ומקיימת קשרי עבודה והתייעצויות הדדיות עם ווטרינרים.

"אחי, יואב, מעורב בנעשה בכלבייה מגיל צעיר. בזכות התקשורת המיוחדת שיש לו עם כלבים הוא מצליח לטפל גם בכלבים הקשים ביותר. מי שסובל מהיעדר משפחתו תמיד ימצא נחמה בחיקו. וכדי להשלים את הידע המקצועי שלו גם הוא סיים את קורס הכלבנות של ההתאחדות הישראלית.

"בני, ערן, הוא כבר דור שלישי שלוקח חלק בצוות שלנו. מגיל אפס הוא חי את חיי הפנסיון ושולט ביד רמה בכל התחומים, כאשר במקביל הוא גם מטפל ומייעץ, ואחראי על מערך ההסעים שלנו.

"ליאון שלנו נמצא אתנו כבר 20 שנה. הוא זואולוג בהשכלתו והשתלב במשפחה בצורה יוצאת מהכלל. הכלבים מאוד אוהבים אותו והוא אותם. הוא מבלה במחיצתם שעות רבות, מבריש, מאכיל, מלטף ומשחק. הכלבייה היא הממלכה שלו ובת טיפוחיו. הוא מכיר כל כלב וכלב, הוא יודע איך לשלב את הכלבים יחד כדי שמצד אחד תהיה להם חברה בזמן השהות אצלנו ומצד שני לא ייפגעו או יפגעו באחרים.

"נטשה, אשתו של ליאון, הצטרפה לצוות שנה אחריו. היא בעלת תואר שני מהפקולטה לביולוגיה והתגלתה כנכס מהרגע הראשון. היא לקחה על עצמה באופן טוטאלי את החתוליה, שם היא מבלה שעות בליטופים, הברשות, האכלה וניקיון. כמובן יש את סשה, בתו של ליאון, שהשתלבה בדוג פארם בצורה מושלמת. אין תחום שהיא לא טובה בו. היא נעימת הליכות, עדינה ואוהבת כלבים וחתולים.

"בתקופות העמוסות יותר, בחגים ובחודשי הקיץ, הפנסיון שלנו מתוגבר גם על-ידי סטודנטים וחבר'ה צעירים. כולם אוהבי בעלי חיים שהוכשרו על-ידי הצוות הקבוע שלנו ונכונים לטפל ולהעניק בכל רגע נתון. הן אני והן הצוות המקצועי נמצאים במקום שבעה ימים בשבוע, שומרים על קשר הדוק עם הבעלים ושולחים עדכונים, סרטונים ותמונות לבעלים".

איזו פינה חמה יוכלו למצוא אצלכם בעלי החתולים?

"אנחנו מהבודדים שמציעים פתרון למי שמגדל בביתו גם כלב וגם חתול. אנחנו נותנים לכולם מענה תחת קורת גג אחת. במלון המפנק שלנו הוקמה חתוליה מקצועית הנמצאת בתוך מבנה ממוזג או מחומם, שכוללת כלובים מרווחים לכל חתול בנפרד וכן תאים מרווחים במיוחד שמתאימים לזוגות ושלישיות של חתולים המגיעים מאותו בית. בכל כלוב יש עץ לטיפוס, מיטה מרופדת ורכה, מבחר גדול של מזון איכותי, ארגז חול לעשיית צרכים ופינת האכלה ושתייה שמקבלת ריענון לאורך כל שעות היום. ברקע מתנגנת מוזיקה שקטה שמנעימה את זמנם. במהלך היום אנחנו משחררים את החתולים, כל אחד בתורו, לחצר רחבה וירוקה הצמודה למתחם המגורים כשהם מלווים כל הזמן על-ידי מטפלת מקצועית. תנאי הקבלה לחתולים הם חיסון מרובע, סירוס או עיקור וטיפול נגד פרעושים".

מה צריך לדעת לפני ההגעה אליכם?

"דוג פארם הוא פנסיון לכלבים ולחתולים מהגדולים בארץ, ולכן רצוי לשריין מקום מראש בעיקר בפסח, חגי תשרי ובחודשי יולי-אוגוסט. בשאר השנה ניתן להזמין אצלנו מקום עד יום לפני ההגעה. בהגעה הראשונה, על מנת להקל על ההסתגלות של הכלב לסביבתו החדשה, מומלץ לבוא בשעות הבוקר. בשלב ההזמנה עצמה נפתח כרטיס אישי לכל חיה שכולל שם, גזע, מין, תאריך לידה, האם עברה עיקור או סירוס, ההיסטוריה הרפואית שלה, אלרגיות מיוחדות ומידע מפורט יותר על האופי וההתנהגות שלה באופן כללי. למשל, האם קיימות בעיות תוקפנות כלפי אנשים או בעלי חיים אחרים, האם היא סובלת מחרדות, עד כמה היא חשדנית, מהם הרגלי האכילה שלה ועוד.

גם כאן תנאי הקבלה הם פשוטים, פרט לעובדה שהכלב חייב להיות מחוסן בכלבת ומשושה. רצוי גם חיסון נגד שעלת אותו יש לעשות לפחות שבועיים לפני ההגעה לפנסיון ולהציג לנו על כך אישור. רצוי שהכלב יגיע כשהוא מטופל נגד פרעושים וקרציות. במידה ונמצא אותם עליו ביום ההגעה הוא יטופל במקום בתשלום. כמו כן, לכלבים השוהים בכלבייה מעל שבועיים מובטחת הברשה ורחיצה בתום האירוח ללא תשלום נוסף. רצוי גם לתאם מראש את יום ושעת האיסוף כדי שנספיק לנקות את הכלבים והחתולים טרם החזרה הביתה. שירותים נוספים שאנחנו מציעים הם הסעות מבית הלקוח וחזרה, ייעוץ וטיפול ברילוקיישן של כלבים וחתולים בעולם, אירוח של חיות מחמד נוספות ובית אבות לכלבים. בדוג פארם אנו דוגלים בשקיפות מלאה ואני מזמינה את כולם להגיע לביקור היכרות מדי בוקר ללא תיאום מראש. ביקור שאולי יהווה התחלה חדשה של עוד מערכת יחסים ארוכת שנים".

לביצוע הזמנה ולהתרשמות ניתן לפנות לדוג פארם בטלפון: 09-8986381, במייל: [email protected], לשלוח הודעה בוואטסאפ לנייד שמספרו: 050-7844466 ובאתר

דוגפארם. צילום: יגאל פרדו

דוגפארם. צילום: יגאל פרדו

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר