מעון יום לכלבים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מעון יום לכלבים בשרון

היעדרות ארוכה מהבית עלולה להשאיר את הכלב שלכם לא מעט שעות לבד. הדאגה שלכם בנוסף לתסכול שלו יכולה לגרום לשלל בעיות ונזקים. מעון יום לכלבים הוא בדיוק הפתרון שאתם מחפשים. טיפול צמוד, יחס אישי והכי חשוב - ראש שקט

פורסם בתאריך: 23.5.19 09:07

דוג סיטר – מעון יום האוליווד

כלב הוא ככל הנראה היצור היחיד בעולם שאוהב אותך יותר מאשר את עצמו, וככזה מגיע לו יחס של כוכב אמיתי. במעון יום האוליווד לכלבים יודעים בדיוק מה כוכבים צריכים וחוסכים לכם את כל ההתלבטויות. כך שאם שברתם את הראש מה לעשות עם הכלב שלכם בזמן שאתם בעבודה או אם חששתם להשאיר אותו לבד בזמן נסיעה עסקית, אתם יכולים להיות רגועים. מעון היום הפועל בשיטת הלהקה ידאג להעביר לכלב שלכם את הזמן בשלל פעילויות, וצוות העובדים המקצועי ישמור עליו כמו שמגיע לבייבי שלכם.

נטע פוירשטיין

ממלכת הכלבים - פנסיון האוליווד

ממלכת הכלבים – פנסיון האוליווד

"הכלבים הם הילדים של כולנו", מסבירה נטע פוירשטיין המנהלת הלוגיסטית של האוליווד. "בדיוק כמו שלפני שאנחנו שמים את הילד במעון אנחנו מבקשים המלצות, בוחנים את צוות העובדים ועוקבים מקרוב אחר היחס האישי ותשומת הלב של הגננת, כך עושים גם בעלי כלבים שמחפשים מקום להשאיר אותם להשגחה יומית. אחרי הכל, כלב הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה ולכן אנחנו מספקים עבורו ועבור בעליו את הטוב ביותר".

איך הכל התחיל?

"רוי פוירשטיין, בעלי והבעלים של האוליווד, עלה לישראל מבלגיה שם הוכשר כמאלף ומטפל התנהגותי בכלבים. זו האהבה האמיתית שלו כמי שמחובר לבעלי חיים ולכלבים מאז שהוא זוכר את עצמו. בארץ הוא עבד בתחום ההייטק, אבל כנראה שהייעוד שלו קרא לו. בזמן שהוא חיפש פנסיון כלבים עבור הכלב שלו הוא הגיע להאוליווד ומיד הרגיש בבית. מדובר בפנסיון הוותיק ביותר בארץ בשיטת הלהקה שהוקם לפני כעשר שנים על-ידי יעל וג'ף מורגן, מראשוני פנסיון ללא כלובים בארץ, בשיתוף ובהדרכתה של סיזן מילר. בעלי ראה את הרגישות, האנושיות והיחס החם והמחבק של הבעלים לכלבים עליהם היו אחראיים והחליט לעזוב הכל ולהצטרף לפנסיון. בהמשך, מתוך רצון לפתח ולהעצים את האוליווד הוא טס לארה"ב ולמד לעומק את עולם פנסיוני הכלבים שהוקמו בשיטת הלהקה. מאז, זה הסטנדרט הגבוה והבינלאומי שאנחנו שומרים עליו".

מהי שיטת הלהקה?

"חוץ משעות האכלה והשינה שבהן כל כלב מקבל את המקום שלו, בשיטת הלהקה אנחנו מאפשרים לכלבים להסתובב חופשי בחצר ולבלות אחד עם השני, בלי כלובים, בלי סורגים ובלי תחושה של בדידות. בדיוק כמו בטבע, כפי שהם רגילים מאז ומתמיד. בהרמוניה. המתחם שלנו מחולק לחצרות שמיועדות לכלבים קטנים וגדולים וסביבן מבנים מרווחים וממוזגים שיכילו את הכלבים בחורף כשקר ובקיץ כשחם. בחצרות עצמן יש מתקנים ומשחקים, ובכלל יש תחושה של חופשה אמיתית".

מה היתרונות שמספק מעון היום לכלבים ולבעליהם?

"מבחינתנו מדובר בגן לכלבים שבנוי בדיוק על אותו קונספט כמו כל גן ילדים. בזמן שהבעלים שלהם, ההורים שלהם בעצם, נמצאים בעבודה הם שמים את כלבים אצלנו בגן על-מנת שלא להשאיר אותם לבד בבית. הם נהנים בחברתם של שאר הכלבים, משחקים ומשתובבים. הבעלים מבחינתם יודעים שהם יכולים להיות שקטים ורגועים, שהכלב שלהם לא משתעמם או עצוב אלא שיש מי שדואג לו ושהוא נמצא בידיים טובות. יתרה מזאת, הכלב מוציא אנרגיה במהלך היום ונחשף לכלבים אחרים. עצם החשיפה היא מרכיב הכרחי לבניית מזג טוב וחברותי, בעיקר אצל כלבים צעירים. ובזכות השעות הארוכות שאנחנו מבלים איתם הצוות של האוליווד מכיר היטב את כל הכלבים ולא פעם אנחנו אלו שהסבנו את תשומת ליבם של הבעלים לפצע, גידול או סימן כלשהו שמומלץ לבדוק".

הכלבים של האוליווד

הכלבים של האוליווד

איך נראה סדר היום במעון?

"שעות הקבלה הן בין השעות 08:00-12:00. אנחנו מקבלים את הכלבים בחצר הגדולה, והם נפגשים עם החברים הקבועים והחדשים מדי יום בהתרגשות גדולה. לאורך כל היום הם משחקים ומשתוללים יחד, כשתמיד יש איש צוות שמשגיח עליהם. לקראת הצהריים ובהתאם למזג האוויר ולכמות הכלבים אנחנו מכניסים בהדרגה את הכלבים לארוחה. מי שצריך טיפול או תרופה מטופל באופן אישי. אנחנו מקפידים שהכלבים ינוחו צהריים, ומי מהם שרוצה יכול כל הזמן לצאת ולהיכנס לחצר הפנימית. מנוחת הצהריים היא הכרחית ממספר סיבות: כדי למנוע השתוללות אחרי האוכל שעלולה לגרום להיפוך קיבה, כדי לתת מנוחה לכלבים המבוגרים שמתעייפים מהר יותר באופן טבעי וגם כי חשוב שהכלבים שמוציאים המון מרץ יוכלו לנוח. מזג האוויר הוא גם מרכיב חשוב בהתנהלות עם הכלבים ואנחנו גמישים בשינוי הלו"ז בהתאם לחום, קור וגשם.

לאחר מנוחת הצהריים, אנחנו שוב חוזרים לשחק בחצר יחד. הכלבים עולים על מתקנים, משתכשכים בקיץ בבריכות ומטפסים על המתקנים עד שההורים שלהם מגיעים לאסוף אותם בין השעות 16:00 – 19:00, אז הם חוזרים הביתה עייפים ומרוצים".

מי מטפל בכלבים ודואג להם?

"הבטיחות אצלנו היא ערך עליון. בכל שעות היממה יש איש צוות צמוד שמשגיח, מלווה אותם ושומר עליהם. צוות העובדים שלנו הוא צוות מנוסה שמורכב מאנשים שהגיעו מעולם האילוף והטיפול בבעלי חיים ומבוגרי יחידת הכלבנות 'עוקץ'. רוי בוחר כל עובד באופן אישי ובקפידה והוא אחראי ישיר על הכשרתם ונמצא לצידם כל הזמן. אנחנו מאוד פדנטיים בכל הקשור לבטיחותם של הכלבים כך שאנחנו דואגים לקבל רק כלבים מסורסים וכאלה שלא יסכנו את שאר הכלבים. יש לנו גם וטרינר שמוכן לכל תרחיש, אך לשמחתנו ההקפדה על הבטיחות מוכיחה את עצמה ונדיר שנזקקנו לשירותיו".

"לצד הבטיחות אנחנו דואגים גם לשקיפות מלאה ולדיווח שוטף מהשטח לאורך כל היום. אנחנו מעדכנים את הבעלים על מצב הרוח של הכלב, שולחים להם בכל יום תמונות וסרטונים לפי דרישה, זמינים לכל שאלה ותמיד נותנים מענה לבקשות השונות. הלקוחות סומכים עלינו ואנחנו עושים הכל כדי להצדיק את זה. היחס האישי, המקצועיות והאיכות ללא פשרות מגיעים נטו מהאהבה שלנו לבעלי חיים ומהבנת צרכיהם. לא בכדי אנחנו קוראים למקום שלנו – משפחה".

פנסיון הכלבים האוליווד ממוקם בגבעת חן, סמוך לרעננה. לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון: 055-8817691  באתר או בעמוד הפייסבוק

רוי פוירשטיין

רוי פוירשטיין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר