קייטנות מומלצות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטנות מומלצות בשרון

כבר לא שוקו ולחמניה. קייטנות הקיץ היום מתוכננות היטב ומושקעות מאוד, ופועלות על פי עולמות תוכן שונים ומגוונים, עם מגוון רחב של פעילויות ספורט ותרבות, סדנאות, טיולים, ומספקות ערכים מוספים של למידה תוך כדי חוויה. הכירו את הקייטנות המומלצות באזור השרון

פורסם בתאריך: 26.5.19 10:15

קייטנות רכיבה במועדון רכיבה רעננה

הכירו את קייטנת הרכיבה על סוסים, במועדון הרכיבה רעננה. מדובר בקייטנה מבוקשת ומושקעת ביותר עבור הילדים ובני הנוער בדגש על מיומנויות רכיבה, ספורט ובריאות. הקייטנה כוללת לימוד רכיבה,  פעילויות מגוונות להכרת עולמם של הסוסים ובעלי חיים נוספים, יצירת חברויות חדשות, ערכים חיוביים כמו שמירה על איכות הסביבה, וצמיחה אישית.

שירן, בת 12, נרשמת לקייטנה כבר בפעם השלישית. היא מספרת לנו : "כל יום בקייטנה הוא ממש ההרפתקה. זה עשה לי חשק ללמוד לרכב בצורה יותר מקצועית וגם הכרתי הרבה חברים חדשים שאיתם נשארתי בקשר. אני כבר מחכה לקיץ כדי להתחיל…"

המועדון ברעננה הוקם בשנת 2000 והוא נחשב לאחד המרכזים הגדולים, המקצועיים והאיכותיים בישראל.

קייטנות הקיץ מתקיימות במקום ומיועדות לילדים וילדות בגילאי 6-13. בין הפעילויות הרבות בקייטנה: שיעורי רכיבה, היכרות עם הסוסים ועולמם וטיפול בהם, סדנת וולטינג, יום וטרינריה ויום פרזול. חוויה מיוחדת נוספת, היא הכרת תהליכי התפתחותם של האפרוחים –  מעקב אחר התפתחות העובר בביצה במדגרה, טיפול ומשחק עם האפרוח וכן פעילויות לשמירה על ערכי הטבע ואיכות הסביבה, גידול ירקות ופעילויות יצירה רבות.

תוכנית הרכיבה במועדון הרכיבה רעננה משלבת צוות מקצועי ומוסמך, סוסים רגועים ומנוסים המורגלים לרכיבת ילדים, שיטות רכיבה שונות ופעילויות מרתקות, והכל באווירה נעימה ותומכת, המאפשרת לילדים ולבני הנוער לקדם את מיומנויות הרכיבה, ולהרחיב את הידע שלהם בעולם הסוסים.

המדריכים הידידותיים והמנוסים מציעים גישה אכפתית וסבלנית המעודדת את המתחילים ברכיבה להתקדם בביטחון. חניכים מנוסים יותר שכבר למדו בקייטנה בעבר או כאלו עם רקע ברכיבה על סוסים, יוכלו להתקדם לרמות מתקדמות יותר, לשפר את ביצועיהם ולרכוש מיומנויות חדשות תוך הדרכה מקצועית מרשימה.

נועה מדריכה בקייטנה, אומרת: "לקשר של הילד עם הסוס יש ערכים מוספים רבים. הקשר ידוע כמחזק את הביטחון העצמי אצל הרוכב, מעניק תחושת הצלחה והערכת עצמית, וכן משפר את היכולות המוטוריות והמיומנויות הספורטיביות. על אף סדר היום העמוס והחוויתי, אנו מקפידים על שמירה ובטיחות מלאה של החניכים הן בעבודתם עם הסוסים והן מבחינת שהייה מרובה בצל, דגש על שתיה מרובה לאורך כל היום, ארוחות ומנוחה".

רכיבה על סוסים היא אימון ספורטיבי מלא לכל דבר. שמירה על תנוחת רכיבה נכונה דורשת תרגול מתמיד של שרירי הליבה בנוסף לשרירי הגב והחזה. הרוכב צריך להקפיד על יציבה נכונה ומאוזנת, ותוך כדי הרכיבה –הוא מפתח שליטה טובה יותר על כלל השרירים בגוף. מעבר לכך, הרכיבה על הסוסים מספקת יתרונות נפשיים ותרגול מיומנויות קוגניטיביות, תוך כדי תקשורת עם הסוס ושיפור מתמיד של האימונים תוך כדי התנסות ברכיבה.

עידו, בן 10 מספר: "אני ממש אוהב חיות. מכל הסוגים. וגם להיות בטבע. בקייטנה בשנה שעברה גיליתי שאני ממש טוב עם סוסים. אפילו נתתי לסוס לאכול קוביית סוכר מהיד שלי אחרי שרכבתי עליו. היה ממש כיף!"

קייטנות רכיבה במועדון רכיבה רעננה

קייטנות רכיבה במועדון רכיבה רעננה

מידע על תאריכים ושעות הפעילות:

מקומות בקייטנה: מספר המקומות בכל מחזור הוא עד 60 ילדים. מקומות רבים נתפסים מייד עם פתיחת ההרשמה עם ה"קבועים" שלנו- ילדים שחוזרים מדי שנה לקייטנה שלנו.

הקייטנה מיועדת לבנים ובנות בגילאי 6-13 ומתקיימת בשלושה מחזורים-

1-18/7/19 , 21/7-1/8/19, 4-15/8/19

ניתן לבחור את שעות הפעילות המתאימות לכם:

בוקר :                                       08:00-13:00

מחיר המחזור הראשון (הארוך)                  2,800 ש"ח

מחזור שני או שלישי                                 2,000 ש"ח

בוקר + צהריים:                           08:00-16:00

מחיר המחזור הראשון (הארוך)                  4,200 ש"ח

מחזור שני או שלישי                                 2,950 ש"ח

כתובת הקייטנה: פרדס משותף 5, רעננה

מעבר לאתר 

טלפונים:052-5987789

דוא"ל: [email protected]

קייטנות מומלצות בשרון: מועדון הרכיבה רעננה

קייטנות מומלצות בשרון: מועדון הרכיבה רעננה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר