ד"ר יוגב ז"ל. חזונו של איש
ד"ר יוגב ז"ל. חזונו של איש

הקמתה של מרפאת המומחים ע"ש ד"ר אודי יוגב – חזונו של איש

פורסם בתאריך: 1.6.19 17:01

"כל מי שלומד רפואה, או מקצוע פרה-רפואי, או מקצוע הקשור בטיפול בבני אדם, חייב במסגרת ההכשרה שלו לטפל גם באוכלוסיית הקצוות. אותם אלו שאחרים לא כל כך רוצים מסיבות כאלו ואחרות, לטפל בהם. זה יהפוך אותו לאדם שלם יותר" (ד"ר אודי יוגב ז"ל).

זה היה השיעור הראשון והחשוב ביותר אותו למד אודי (כך נקרא ע"י כל המתרפאים) עוד בהיותו סטודנט לרפואה, כאשר עבד כ"כוח עזר" בבית אבות במחלקה סיעודית. שם הוא הבין, כי לא מספיק להיות מקצועי בתחום אלא, בראש וראשונה להיות אדם.

ד"ר אודי יוגב ראה בכל אחד – אדם שיש להתייחס אליו בכבוד, ברגישות ובאהבה. לא משנה מי הוא, ממה הוא סובל ומה עבר בחייו.

עם הידיעה הזאת הוא הקדיש את כל זמנו ומרצו לתרומה למען קהילה. במשך 15 שנים ניהל את מרפאת השיניים בבית איזי שפירא, מרפאה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, בה רכש ניסיון רב כמטפל וכרופא. פעילות זו בבית איזי שפירא, שנגעה לליבו באופן מיוחד, הובילה אותו להפוך את המרפאה הפרטית שהקים למקצוענית ומובילה בתחום הטיפול הדנטלי.

לפני 6 שנים, לאחר פציעה קשה שעבר כתוצאה מתאונת אופניים החליט אודי שהגיע הזמן להכשיר את דור הרופאים הבא עפ"י חזונו. והדבר הבא היה הפיכת מרפאתו הפרטית ל-מרפאת מומחים ברעננה.

וכאחד שהמוטו של חייו היה שירו של אנטואן דה סנט- אקזופרי: " איך בונים ספינה?

אוספים אנשים, נוטעים בהם את האהבה והכמיהה לים הרחב הגדול והאין סופי. ולא אוספים אנשים ואומרים להם: לאסוף עצים, להכין תכניות ולבנות ספינה".

ד"ר יוגב החליט ועשה. הוא התלווה ביועץ ארגוני ובעבודה משותפת הם החלו במסע של המרת המרפאה הפרטית שלו למרפאת מומחי שיניים בה ירוכזו מרב המומחים בתחום כדי שהמטופלים יוכלו ליהנות ממקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, מיחס משפחתי חם ואוהב והכל תחת קורת גג אחת.

ראשונת המצטרפות למרפאת המומחים ברעננה, הייתה ד"ר גל ולנשטין – מומחית ברפואת שיניים לילדים (פדודונטית) ולאחריה הצטרף לצוות ד"ר איל ביז'אוי מומחה לרפואת חניכיים (פריודונטיה).

שלושה ימים לאחר שד"ר ביז'אוי הצטרף למרפאה, נהרג ד"ר אודי יוגב במהלך אימון קבוצת אופניים שהקים, קבוצה שהייתה חלק משמעותי ומרכזי בחייו. אבריו נתרמו לאחר מותו.

האסון הנורא הוביל למחשבה כי הדבר ה"נכון" לכאורה באותו הרגע יהיה לסגור את המרפאה.

אלא שטלי אשתו של ד"ר אודי יוגב, שהייתה שותפה מלאה לעשייתו לאורך מרבית שנות חייו החליטה שהיא ממשיכה את התהליך אותו החל אודי, למען המטופלים, שבאחת אבד להם אודי, הרופא האהוב

"אנחנו לא מטפלים רק בשיניים – אלא באדם"

"כממשיכת דרכו, מספרת טלי, "חיפשתי אחר רופאים מומחים מהשורה הראשונה, שיתאימו לרוח מרפאת המומחים ע"ש ד"ר אודי יוגב. רופאים שימשיכו את דרכו.

טיפולי שיניים דורשים רגישות רבה, אך כשמדובר באנשים בעלי חרדות וטראומות ומי לא מפחד מרופא שיניים?  יש צורך בהתאמת הטיפול תוך סבלנות, הקשבה ורגישות אין קץ".

"זה מקל השליחים שקבלתי ממנו כדי להמשיך את דרכו אותה הכרתי כל כך טוב ועכשיו היא דרכי, למען הקהילה בה אני חיה" מסכמת טלי את החזון שלה, שהוא גם של אודי.

וכך, בעזרת הצוות החדש, נוצר שיתוף פעולה עם מספר מסגרות בכדי לשמר את רוח חזונו של אודי – חמלה והבנה של האדם, כל אדם.

מייסדת העמותה  "חוכמת נשים"  ד"ר ענת גור, העבירה לצוות המרפאה סדנא בנושא טיפול דנטלי למתרפאות ומתרפאים שעברו טראומה מינית. לדבריה: "נשים שעברו פגיעה מינית לדוגמא, פעמים רבות נמנעות מלהגיע לטיפולי שיניים עקב חסמים ועכבות למיניהן", כך הצוות למד כיצד להתנהל ברגישות, חמלה והבנה מול מצבים אלה.

כמו כן, דיסקרטיות וכבוד הם בין הערכים המובילים את המרפאה: "אצלנו אין מקום לשיפוט לפי מגדר או מין אנחנו לא שואלים שאלות מעבר לשאלון הרפואי הסטנדרטי. המרפאה מחזיקה את התו הגאה מטעם קהילת הלהט"ב, כך שאנשי הקהילה מוזמנים להגיע ולהרגיש בנוח במרפאתנו.

הרעיון של אודי – הכל תחת קורת גג אחת

מרפאת ד"ר יוגב היא מרפאת מומחים רב תחומית פרטית, אשר מעניקה טיפול מינקות ועד לבגרות. במרפאה פועלים חמישה רופאי שיניים מומחים, העובדים בשיתוף פעולה מלא ביניהם ומספקים רפואת שיניים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחומרים ובמעבדות הטובות ביותר.

בין המומחים במרפאת ד"ר יוגב תמצאו צוות בכיר מקצועי ומיומן מהשורה הראשונה, מתחומי רפואת השיניים.

הכירו את צוות המומחים שלנו:

ד"ר נגה הראל, מומחית לשיקום  הפה והמנהלת הרפואית, אחראית על תוכנית הטיפול והטיפול במתרפא, תוך שילוב המומחים בטיפולים השונים. בניצוחה, הרופאים וכמובן השינניות והסייעות מעניקים סל שירותים מקיף והכל תחת אותה קורת גג. היתרון הגלום במרפאה שמעניקה את כל מכלול הטיפולים הוא שיתוף הפעולה הצמוד, החשיבה המשותפת והכל בהתאמה אישית למתרפא ללא צורך לחפש מענה במרפאות אחרות.

לצידה עומד ד"ר איל ביז'אוי, מומחה ברפואת חניכיים, פריודונט. מתוקף מומחיותו נותן  דגש על שמירת החניכיים ובריאות הפה, וכן מבצע ניתוחים (כירורגיה) הכוללים התקנת שתלים (ZIMER), עקירות, פעולות לבניית עצם, הרמות סינוס, ניתוחי חניכיים, וזאת בשיתוף פעולה עם ד"ר הראל.

ד"ר רוני דקר מומחה לטיפולי שורש, אנדודונטיה.  התמחותו בטיפולי שורש, חידושי טיפולי שורש, חבלות בשיניים, ומיקרוכירורגיה.

להשלמת הצוות, ד"ר גל ולנשטין, מומחית ברפואת שיניים לילדים ונוער – פדודונטית.

ד"ר גל מטפלת בפעוטות, בילדים ובנוער. מטפלת בילדים שעברו חבלות באזור הפה, בילדים המתקשים לשתף פעולה בשל חרדה או בעיות רגשיות. חשוב להבין שהדגש שמומחית ברפואת שיניים לילדים יכולה לתת, הוא ביכולת ובגישה הייחודית לה, המסייעים לילד לעבור את טיפול השיניים בצורה נעימה ומעניקה חוויה חיובית לביקורים ולטיפולים העתידיים. אנחנו יודעים שילדים שחווים חוויה חיובית בביקוריהם הראשונים במרפאת השיניים מחויבים יותר לשמירה על היגיינה הפה ובוודאי שאינם חוששים מהביקורים בהמשך, כל זאת מעבר לעובדה שמדובר בטיפול ממומחית.

לצידה ד״ר נועה פישר מומחית באורתודונטיה, יישור שיניים. ד"ר פישר מאמינה בשיתוף של המטופל ומשפחתו בטיפול תוך רתימתם להצלחת הטיפול, מתוך אמונה שבעזרת שותפות תושג התוצאה הטובה ביותר. יש לציין כי ד"ר פישר עובדת עם המכשירים המתקדמים ביותר. מטיפול בגומיות, דרך אינסיגניה (insignia) ואינויזליין (Invisalign), שהם מכשירים מותאמים אישית ומתאימים גם לאוכלוסיה המבוגרת שמטופלת במרפאה ועד לאינקוגניטו (ncognitoו) טיפולי יישור מורכבים ומולטי דיסציפלינאריים. ד"ר פישר בונה ומגבשת פתרונות יצירתיים ואסתטיים ולבצע טיפולים אורתודונטים המותאמים לכל גיל, צורך ורצון.

כמו כן, במרפאה מבוצעים טיפולי שיניים תחת גז צחוק, טיפולי שיננית, ועבור לחיילים ולאנשים  עסוקים במיוחד, מוצע רופא שישמח לקבל מטופלים בימי שלישי של "אפטר" או ימי חמישי. ושיננית גם בימי שישי.

לדברי טלי יוגב, "היכולת של חמישה מומחים לאבחן מקרה ולחשוב על אפשרויות הטיפול והחלופות השונות להצלחתו היא החוזקה המקצועית שלנו. הרבה מאוד מהלקוחות נשארו בהתחלה לזכרו של אודי, אך לאחר שהכירו את הצוות החדש, אינם מוכנים להחליף את המרפאה. מתפקידי לוודא בין היתר, כי הסטנדרטים הגבוהים יישמרו אך הדבר החשוב מהכל הוא, שתשמר הרוח של אודי. חשוב לי שגם הצוות וגם המטופלים, ירגישו הכי בבית שאפשר, ושירגישו את רוחו של אודי, שמגיע להם הטוב ביותר. אנחנו דואגים שציבור המתרפאים יצאו לא רק עם הטיפול האיכותי והמקצועי אלא ובעיקר עם חיוך אמיתי מכל התהליך הטיפולי.".

המרפאה שוכנת במרכז גירון, רחוב ז'בוטינסקי 5 רעננה, בקומה הראשונה. מחכים לך.

פרטי התקשרות

מעבר לעמוד האינסטגרם
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לאתר המרפאה

טלפון ליצירת קשר: 09.7713407

כתובת מייל:  [email protected]

טיפול במרפאה ע"ש ד"ר יוגב ז"ל

טיפול במרפאה ע"ש ד"ר יוגב ז"ל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר