סדנאות טנטרה בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות טנטרה בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות טנטרה בשרון

כל מי שחווה הכרות מוקדמת, ולו הקטנה ביותר, עם עולם הטנטרה, יודע כי יש בכוחה גם לרפא וגם לעורר, לחבר את עצמנו עם כל חלקי הגוף והנפש שלנו כדי לחוות הנאה, עונג וזרימה. אחת מהדרכים להתוודע אל הטנטרה, היא דרך סדנאות ייעודיות לזוגות, קבוצות או יחידים. הכירו את סדנאות הטנטרה בשרון שאתם לא רוצים לפספס

פורסם בתאריך: 13.6.19 08:53

אלה לוי

כל מי שחווה הכרות מוקדמת, ולו הקטנה ביותר, עם עולם הטנטרה, יודע כי יש בכוחה גם לרפא וגם לעורר, לחבר את עצמנו עם כל חלקי הגוף והנפש שלנו כדי לחוות הנאה, עונג וזרימה. אחת מהדרכים להתוודע אל הטנטרה, היא דרך סדנאות ייעודיות לזוגות, קבוצות או יחידים. "ההזדמנות שלנו במיניות היא קודם כל החיבור בין זכר לנקבה" אומרת אלה לוי, מטפלת בטנטרה המעבירה סדנאות לזוגות ויחידים. "דרך הטנטרה, מייצרים את החיבור הזה, ודרך החיבור ניתן לשוב הביתה, אל האלוהות. מיניות מביאה את החיים במלואם, ובלעדיה זה לא באמת חיים. זה לא נותן מקום למה שבאנו לכאן לעשות. הזהר והקבלה גם מלמדים שחווית הגלות בשורשה, היא חווית הבדידות, וחווית הגאולה היא חווית החיבור בין הזכרי לנקבי".

אלה לוי. צילום: אריאל ברלי

אלה לוי. צילום: אריאל ברלי

הכרת העונג גם מתוך הכרת החולשות שלנו

בסדנאות שמעבירה אלה היא מלמדת להכיר את רבדי העונג של האדם, ולהרחיב אותם גם מתוך הכרה בחולשות. "בבטן שלנו יש ידע עצום של אינטואיציה" אומרת אלה. "הגנים שלנו מביאים עמם ידע של 20,000 שנה אחורה. דרך החיבור לבטן, אנחנו מוצאים את כל מה שהצטבר בחיים שלנו, האשמה, החששות, הטעויות, ונותנים מקום להכיר בכך שהחולשות האלה הן המתנות שלנו, משום שאנחנו מרפאים אותן ומאפשרים את הריפוי לסביבתנו. לדוגמה, אני אוהבת לגעת, עם זאת רגישה למגע שניתן לי. בעבר כשלא הבעתי זאת, פשוט נמנעתי ממגע. היום, כשאני מאפשרת לי לדייק איך אני אוהבת שנוגעים בי וזה משתנה בהתאם למצב הרגשי שלי, אני יכולה לחקור עם בן זוגי מה נעים לי עכשיו, וזה מאפשר לנו תנועה וסקרנות והנאה והתרחבות, במקום הימנעות, ואת זה אני יכולה היום ללמד אחרים, שאולי סובלים גם הם מחולשה דומה לשלי, איך לשחרר וליהנות בעצמם. דרך החולשות אנחנו נותנים לעולם מתנות".

תהליך של כאן ועכשיו

במהלך הסדנאות, שמה אלה דגש על נשימות ותנועה, על הבנה מחודשת של מגע. "מגיעים אליי זוגות שהם 20 שנה ביחד, חיים תחת מועקה של חיים ושגרה וילדים והתבגרות, והאישה עוד מתגעגעת לגוף שלה בגיל 20, כשלמעשה היא מתגעגעת לחיבור ולחיות שהייתה אז. בסדנאות, המטרה היא ליצור חיבור וגעגוע ואינטימיות אחד עם השני. מביאים לתוך המגע זה בזה את כל מי שאנחנו, זה לא מגע שבא מתוך 'אני אעשה לה ככה כי אני יודע שככה היא אוהבת', לא, יש שם שאלה, איך היית רוצה שאגע בך, איך אני הייתי רוצה לגעת. זה בא במילים ובא מתוך הסכמה להביא את כל כולכם, להכיר מחדש, כי דברים משתנים כל הזמן, לתת לזה מקום. בסדנאות עושים תהליך, עוזבים בחוץ את כל מה שהיה לפני וכל מה שיהיה אחרי, באים להיפגש בדיוק כמו שאנחנו ברגע הזה, מתחילים ממבט עיניים, נשימות משותפות, חיבור וסנכרון אנרגטי, מגיעים למקום שנותנים ידיים, ובנתינה באים להגיד – אני כאן עבורך, ואני כאן עבורי. מביאים למגע את כל החלקים, המגע ער למה שאני רוצה להעביר בו, ער למה שאני רוצה לקבל או לתת עכשיו. זה מסע שיוצאים אליו והוא יכול להשתנות כל הזמן. הטנטרה מציעה שבכל פעם שאנחנו נפגשים, אנחנו פותחים את האפשרות לשינוי, למה שמתאים עכשיו, ברגע הזה".

ליצירת קשר עם אלה:

055-7234846

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר