מעבדות סלולר ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock- ImYanis
מעבדות סלולר ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock- ImYanis

מעבדות סלולר ברעננה שכדאי להכיר

כל עולמנו נמצא בטלפון הנייד, ולכן אנחנו דואגים לו ושומרים עליו. אך כמו כל מכשיר אלקטרוני שחייו הם שבריריים ומוגבלים בזמן, המסך נשבר, הנייד נרטב, הכפתורים הפסיקו להגיב, וחשוב שנשאיר את היקר לנו בידיים אמינות ובטוחות. הכירו את מעבדות הסלולר המומלצות ברעננה

פורסם בתאריך: 27.6.19 06:29

רון פון

מה בחנות: בחנות הסלולאר רון פון אשר נמצאת בקניון רננים תמצאו מענה לכל בעיה, תקלה או צורך הקשור בעולם הסמארטפונים. יש בה מעבדת שירות, מכירת טלפונים ואביזרים נלווים.
ג'ניה קוסקובסקי, הבעלים ומנהל החנות וכל הצוות דואגים לפתור כל בעיה עם הסמארטפון, מהחלפת מסך ועד תיקוני רכיבים, כך שכל לקוח ייצא עם חיוך, ויקבל שירות מהיר ואיכותי. בחנות ניתן למצוא שלל אביזרים לטלפונים הניידים: מטענים לבית ולרכב, מעמדים לרכב, כיסויים, מגני זכוכית וסיליקון, וכו'.

ג'ניה וראש העיר חיים ברוידא. צילום עצמי

ג'ניה וראש העיר חיים ברוידא. צילום עצמי

לקוחות ממליצים: המוניטין של חנות הסלולאר "רון – פון" בקניון רננים חצה את גבולות העיר והפייסבוק. לקוחות רבים שיצאו מרוצים דאגו לשתף את חבריהם ברשתות החברתיות על השירות הנעים והאדיב שקיבלו ברון-פון. אחד הממליצים הוא לקוח שהגיע מספר פעמים לחנות לקבל שירות. הלקוח פרגן לג'ניה ולכל הצוות על כך שנתנו לו שירות מהיר וטוב, והמחיר שנדרש עבור השירות היה הוגן וצנוע. לקוחה אחרת בשם טלי וולף, שיתפה בדף הפייסבוק שלה שבמהלך ביקורה בקניון רננים, כפתור נפל מהנייד של בתה. טלי נכנסה לחנות רון פון, קיבלה שירות מהיר והכפתור תוקן מיד. במקום לגבות תשלום עבור השירות כמצופה, ג'ניה שלח אותה לדרכה בברכת חג שמח, ולא דרש תשלום עבור השירות שנתן לה. טלי כמובן ציינה שהסימפטיה וההגינות של ג'ניה הם מרכיבים מנצחים בכל בית עסק, והם אלו שהופכים אותה ללקוחה קבועה.

תרומה לקהילה: רון פון היא נותנת החסות לקבוצת הכדורסל עירוני רעננה בחמש השנים האחרונות, וקיבלה על כך תעודת הוקרה.

שעות פתיחה: 10:00-22:00 במהלך ימות השבוע, בימי ששי 08:30-15:00 ובמוצ"ש החנות פתוחה חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00.

פרטי קשר:

טלפון: 09-7466444

פייסבוק

תרומה אדירה לקהילה, רון פון.

תרומה אדירה לקהילה, רון פון. צילום עצמי

 


 טלפלא דיגיטל

החנות "טלפלא דיגיטל" אמנם הוקמה רק לפני שנה וחצי אך ניר בעל החנות וגיא, מנהל החנות, מגיעים עם רזומה עשיר בן למעלה מעשור בתחום הסלולר. לאחר שניר התאכזב מרמת השירות של מספר חנויות שונות בעיר, הוא החליט לייצר חוויה מתקנת ולפתוח חנות שממנה הלקוח תמיד ייצא מרוצה.

ניר, בעל רקע בן 28 שנה בתחום מיזוג האוויר, פנה ללימודי טכנאים בדרגים א'-ד', ובהמשך יצר קשר עם האדם היחידי שסמך עליו בתחום הסלולר – גיא.
גיא, בעל ניסיון טכנאים של למעלה מעשור, למד ועבד במספר מעבדות מתקדמות באיזור המרכז וצבר ניסיון ומומחיות רבה בתחום הסלולר. כשגיא נכנס לתמונה, הפאזל הושלם והשניים בנו חנות מקצועית וייחודית בעלת מוצרים איכותיים מהמותגים המובילים בשוק.

גיא מספר שהמוטו המוביל אותם הוא: לקוח מרוצה חוזר עם המשפחה + 5 חברים. "אנחנו בטלפלא מאמינים בערכים של שירותיות, סבלנות ואמינות וחושבים שזו המהות בשירות מול הלקוח. אנחנו הענקנו אינספור פעמים שירותים וייעוצים ללא תשלום ונמשיך להעניק זאת ללקוחותינו".

גיא מספר שלפני מספר חודשים נכנסה לחנות אישה מבוגרת וביקשה עזרה בשימוש באפליקציית "WAZE". לאחר שניר וגיא הדריכו אותה, הלקוחה הצליחה להבין כיצד לתפעל את האפליקציה וביקשה לחבר את מכשיר הסלולר שלה לדיבורית ברכב החדש שקנתה. "כמובן שנענינו בחיוב ובשמחה גדולה. לאחר 20 דקות של שירות מכל הלב, איחלנו ללקוחה יום טוב ונסיעות בדרכים בטוחות. הכל נעשה מצדינו ללא תשלום או התחייבות. החיוך שלה והידיעה שהיא תחזור רק אלינו בעתיד שווה לנו הכל".

בחנות טלפלא תמצאו מכשירי סלולר, מגוון כיסויים ומגנים המתאימים לכל כיס, כמו כן שירותי מעבדה מקצועית הנמצאת במקום. קהל הלקוחות של החנות הוא מגוון ומכל קשת הגילאים. "אנחנו נהנים לתת שירות, לשתף במידע ולעזור לצד השני גם כאשר מדובר בבעיה שנראית לנו פשוטה למדי", אומר גיא, "המעבדה שלנו נותנת שירות תיקונים למכשירי סלולר במקום. ברוב המקרים המכשיר יהיה מוכן לאיסוף תוך 45 דק' מרגע השארתו".

לחנות טלפלא תוכלו להגיע עם כל בעיה שעלולה לצוץ במכשיר הנייד שלכם: מסך שבור, שקע טעינה שלא עובד, התחממות יתר או תקלות קליטה. "אנחנו מומחים בתיקון מכשירים בכל רמה ונותנים מענה לכל בעיה. חשוב לציין שביצוע הבדיקה למכשיר ומתן הצעת מחיר היא ללא עלות או התחייבות קודמת מצד הלקוח. כמו כן אנחנו מתקנים גם מכשירים שניזוקו מחשיפה למים ומתמחים בהחלפת רכיבים מהלוח במקרה הצורך".

טלפלא דיגיטל

כתובת: ירושלים 13, רעננה.
שעות פתיחה:
א' – ה' : 09:30-20:00
ו' וערבי חג: 09:00-14:30

טלפון: ‏09-890-4424

פייסבוק

הצוות. צילום:יניב איתן

הצוות. צילום:יניב איתן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר