אנרג'ים- יבואני ציוד ספורט וכושר.
אנרג'ים- יבואני ציוד ספורט וכושר. צילום: ירון דאמרי.

חדרי כושר בבתים פרטיים ובנייני יוקרה

פורסם בתאריך: 29.6.19 21:46

בואו נודה באמת, לא לכולנו יש זמן/מוטיבציה/חשק לבלות בחדר כושר; לפעמים, בשל שעות עבודה לא שגרתיות, לא נותר בידינו זמן להתארגן, להתלבש ולצאת מהבית כדי להגיע לחדר הכושר רק כדי לגלות ששוב יש תור של שלושה גברים שם שרירים הרבה יותר מפותחים ממה שעבור רובנו הוא רק חלום, למכשיר הספינינג. ישנם כאלה שזמן דווקא יש בידם, אך התקציב אינו מאפשר זאת, ויש כאלה שבשבילם האווירה בחדר כושר גדול, רועש ושוקק מתאמנים אחרים, פשוט מלחיצה.

הסיבות שלעיל הן חלק מהגורמים לפריחתה של תופעה ההולכת ומתפשטת – חדר כושר פרטי בבניינים משותפים. עבור הקבלן או הוועד מדובר בהשקעה לא גדולה ועבור דיירי הבניין זוהי תוספת שתורמת רבות לאיכות החיים. כל שנדרש בבניין המשותף הוא חדר פנוי, והדיירים, מצדם, צריכים לשאת בעלות חודשית לא גבוהה, ולגייס מוטיבציה ורצון לשפר את הבריאות ולעסוק בפעילות גופנית על בסיס קבוע.

הסבר נוסף לכך שחדרי הכושר הפרטיים בבניינים המשותפים החלו להעלות דופק בשנים האחרונות הוא התיקון בחוק הספורט. על פי החוק הישן, הפעלת חדר כושר מכל סוג שהוא, חייבה נוכחות של מדריך מקצועי במקום. בחודש יוני 2013 הוכנס בחוק תיקון ולפיו מכון כושר המצוי בבניין מגורים יהיה פטור מנוכחות מדריך, אם הוא משמש את המתגוררים בבניין באופן בלעדי ואינו פתוח לציבור הרחב.

השינוי בחוק הביא כאמור למגמה שהלכה ותפסה תאוצה. רבים רואים את שעת הכושר הטמונה באפשרות להסב חלל פנוי בבניין למקום בו ניתן להזיע ולהתאמן, וכך החלו חדרי כושר בבניינים משותפים להפוך לטרנד הבא של אורח החיים הבריא.

כשמביטים על היתרונות של חדר כושר פרטי, אין זה מפליא כלל שרבים כל כך רצים להזמין ציוד לחדר כושר ולתכנן את המקום שיהפוך להיכל הספורט של הבניין. כשכל מה שצריך זה רק להיכנס למעלית, לצאת לחדר המדרגות ולהגיע למכשיר הכושר המועדף בזמן קצר, הסיכוי להתעצל ולוותר על האימון קטן, וההרגשה הטובה בעקבות אימון נמרץ – הופכת להיות חלק מהיומיום.

חדר כושר בבניין – צעד צעד (ולא צריך מונה צעדים…)

כדי להקים חדר כושר פרטי בבניין משותף, יש להתחיל במציאת החלל המתאים שישמש למטרה הספורטיבית. בבניינים רבים מסבים חללים כגון מחסן ששימש לאופניים ועגלות והפך למיותר, חדר שיועד למועדון, אך עמד שומם ונטוש וכו'.  משיחה עם גורמים בתחום מסתבר, כי בשביל חדר כושר בבניין ממש לא חייבים מרחבים ואפשר להתאים את הציוד הנבחר לתנאים בשטח.

בנוסף, ברבים מן הבתים החדשים הנבנים כיום, מקצה הקבלן לדיירים מקום וסכום כסף המיועדים לבניית והקמת חדר כושר.

מצאתם חדר בבניין? השכנים כבר יוצאים נלהבים בהמוניהם לרכוש בגדי אימון מתאימים? עכשיו הזמן לצייד את המקום.

מכשירי כושר מקצועיים. חברת אנרג'ים. צילום: ירון דאמרי

מכשירי כושר מקצועיים. חברת אנרג'ים. צילום: ירון דאמרי

אנרג'ים – אנרגיה לשוק הכושר

אחת מהחברות המובילות כיום בשוק הכושר וציוד הספורט היא אנרג`ים ספורט. אנרג'ים ספורט הוקמה בשנת 1987. עם השנים גדלה, התפתחה והפכה לחברה הוותיקה, היציבה והגדולה ביותר כיום בתחום היבוא והשיווק של מוצרי ספורט וכושר לשימוש ביתי. במקביל, הרחיבה החברה את פעילותה וגדלה גם בתחום ציוד הכושר המקצועי והמוסדי. החברה זוקפת את הצלחתה המרשימה בשוק הישראלי לזכות המקצועיות והאמינות להן זוכה הלקוח הן במעמד המכירה והן בהמשך, בכל הקשור לשירות.

החברה מוכרת  לכל בית עסק או מוסד העוסק בספורט וכושר בישראל כולל חנויות ספורט, מוסדות, קאנטרים, מלונות, גני ילדים, בתי ספר, מתנסים, חדרי כושר, וועדי עובדים, משרד הביטחון (ספק מורשה) וכמובן – חדרי כושר פרטיים בבתי משותפים. החברה מתאימה את עיצוב החלל ומגוון המכשירים במקום לכל רמת תקציב, ומספקת ללקוחות פתרונות כוללים  – החל מבחירת והרכבת הרצפה המתאימה, התקנת מראות ועד אספקת כל הציוד הנדרש.

שמעון, מנהל מכירות בחברת אנרג'ים, מספר איך מתחילים להקים חדר כושר:

"כשאני מתחיל בהקמת חדר כושר בבניין משותף, אני קודם כל נפגש עם נציגי הבניין על כוס קפה. בפגישה המקדימה אני מקבל מהם את כל המידע הדרוש כדי להתאים את המכשירים להרכב האוכלוסייה בבניין. תמיד חשוב לי לדעת כמה דיירים יש בבניין, האם יש יותר צעירים או מבוגרים; כל פיסת מידע כזו היא קריטית מבחינתי בהתאמת המכשירים. אם, לדוגמה, יש לא מעט מבוגרים, נכניס למקום אופניים עם משענת גב".

בשלב הבא, יעברו הדיירים והוועד הדרכת תחזוקה וילמדו איך לתחזק נכון את המכשירים – לבדוק ברגים, לשמן צירים וכל פעולה שנדרשת כדי לשמור על המכשירים במצב בטיחותי ובתפקוד יעיל.

חברת אנרג'ים מלווה למעשה את כל תהליך ההקמה. בשלב הצעת המחיר מקבלים הדיירים הדגמה בתלת ממד. בהדגמה ממוקמים המכשירים שנבחרו ביחס לחלל המיועד, וכך, על בסיס נתוני החדר המוקצה למקום, ניתן לראות איך  ייראה הכל כשיהיה שם חדר כושר אמתי.

אחרי ההזמנה מתחילים בשלב הביצוע. רגע… עדיין אין צורך לעלות על בגדי ספורט ולהרגיש שהחל המרוץ. מנהל המכירות מייעץ לדיירים בכל שלב, מלווה את תהליך ההקמה כולו, ומוודא שחדר הכושר מוקם בדיוק לפי התכנון. תהליך זה כולל את אספקת המכשירים, הצבתם במיקום המדויק שנבחר והדרכה על כל מכשיר – איך מומלץ להשתמש בו כדי למקסם את היעילות, מה נכון ולא נכון בעבודה עליו וכיצד לשמור על בטיחות מרבית בעת השהות במכון.

שמעון, שהוא עצמו מדריך כושר מנוסה ומאמן אישי, מספר שלא אחת קורה שהדיירים כל כך מתלהבים מההדרכה, שהם מבקשים לקבל ממנו אימון כושר אישי, כי מישהו הרי צריך לחנוך את המכשירים החדשים…

אנרג'ים אכן מספקת, מעבר לציוד, הייעוץ והליווי, גם שירותי אימון אישי. המאמנים האישיים של החברה מגיעים לפי תאום והזמנה לחדר הכושר של הבניין, ומעניקים למי שמעוניין בכך אימון נמרץ. אין ספק שלצאת מזיע מחדר הכושר בבניין ולקפוץ היישר למקלחת הביתית, נשמע מפתה הרבה יותר מאשר לעמוד בתור למלקחת ציבורית בחדר כושר הומה, או לעשות את הדרך הביתה כשכתמי זיעה עגולים מעטרים את החולצה.

מכשירי כושר מקצועיים. חברת אנרג'ים

מכשירי כושר מקצועיים. חברת אנרג'ים. . צילום: ירון דאמרי

להיות בטוחים

כושר מעולה ומראה בריא הם חשובים ללא ספק, אך בל נשכח את עניין הבטיחות. המכשירים בחדר הכושר הם מורכבים ודורשים הפעלה נכונה ותחזוקה שוטפת. כדי לשמור על בטיחות הלקוחות שלהם, בחברת אנרג'ים ממליצים לערוך אחת לחצי שנה בדיקה תקופתית למכשירים. את השירות ניתן להזמין דרך החברה והוא כולל טכנאי מומחה שמגיע למקום, בודק את תקינות הציוד ומתקן את הדרוש תיקון.

עושים כושר – מוכנים לתחרות?

השוק של ציוד לחדרי כושר בארץ, מטבע הדברים, הוא מצומצם, וככזה, התחרות בו אינה ערה במיוחד.  דווקא בשל כך, בולט ייחודה של חברת אנרג'ים המציעה מגוון עצום של מכשירים בטווח רחב של מחירים וצרכים – החל מחדר הכושר הביתי הקטן, ועד חדרי כושר מקצועיים במוסדות גדולים.

רגע לפני שאתם עולים על המסלול בדרך לחדר הכושר בבניין…

"לכל לקוח יש חלום", אומר שמעון, "ואנחנו, באנרג'ים, עוזרים ללקוחות שלנו  להגיע לקו הגמר שמחים ומרוצים. מבחינתנו, אימון כוח זה לא רק משהו שעושים על המכשירים הנכונים, אלא זה הכוח להגשים חלומות לאנשים".

אז אם החלטתם שאתם מקימים חדר כושר בבניין, וכבר חולמים על משפט הפתיחה האולטימטיבי כדי להתחיל ליד האליפטיקל עם השכנה המהממת מקומה שלישית, אל תרוצו להזמין מכשירים לפני קבלת ייעוץ מקצועי ואמין. מומלץ בחום לוודא שאתם עובדים עם חברה שתספק לכם לא רק את הציוד הטוב ביותר, אלא גם את הייעוץ, הליווי והתמיכה להם אתם נזקקים בדרך אל הכושר.

מעבר לאתר

אנרג´ים הרצליה  – נתיבות 3, מחלף הסירה. 
072-217-2944 

אנרג´ים נתניה  – רח´ גיבורי ישראל 8, מחלף פולג. 

072-278-6148

 

אנרג'ים- יבואני ציוד ספורט וכושר.

אנרג'ים- יבואני ציוד ספורט וכושר.. צילום: ירון דאמרי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר