רואי דינוביץ ודודי גליקו. צילומים: יהודית הופמן
רואי דינוביץ ודודי גליקו. צילומים: יהודית הופמן

נפתח ברעננה המרכז לפיתוח כלכלה מקומית בישראל

נפתח "המרכז לפיתוח כלכלה מקומית", מתחם עבודה ועסקים שיתמקד בעסקים בתחום טכנולוגיות ושירותים לכלכלה המקומית. רואי דינוביץ "אנחנו מביאים את הפיתוח של הכלכלה המקומית למרכז העניינים"

פורסם בתאריך: 2.7.19 18:57

הכלכלה המקומית, מתמודדת בשנים האחרונות עם תחרות קשה מהעולם הגלובלי. העולם הכלכלי הגלובלי עובר שינוי מתמשך אשר משפיע באופן ישיר על הכלכלה המקומית.

בימים אלו מקבלת הכלכלה המקומית רוח גבית מרעננת.

"FORMUNI החברה לפיתוח כלכלה מקומית", פותחת מתחם עבודה חדש ברעננה בהשקעה של 4 מליון ש"ח. המתחם שיפתח בשבוע הקרוב ברחוב היצירה 3 ברעננה, יתמקד בפעילות ויזמות בתחום הכלכלה המקומית. המתחם כולל משרדים פרטיים ומרחב עבודה משותף, חדרי ישיבות, כיתות לימוד ומעבדות. מתחם היצירה 3 מספק פתרון לכל צורך של כל חברה ויזמות בהתאמה אישית.
המרכז יאפשר לחברות טכנולוגיה וחברות סטארט אפ , למיזמים חברתיים וארגונים העוסקים בשיפור המרחב הכלכלי העירוני, פלטפורמה למחקר ולפיתוח פתרונות שיסייעו לכלכלה המקומית לצמוח ולסייע בפיתוח הכלכלה המקומית.

גולת הכותרת של הפעילות, תהיה Municipality Business intelligence) MBI)- מרכז ראשון מסוגו בישראל, שיכלול מעבדות ומשרדים של חברות העוסקות בפיתוח בינה מלאכותית לשימוש עירוני. פרויקט משמעותי נוסף של החברה לפיתוח כלכלה מקומית יהיה הקמת מרחב עירוני ראשון בישראל שיאפשר שדה מחקר וניסויים בפיתוח בינה מלאכותית וטכנולוגיות לשימוש עירוני.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא אמר כי הוא מברך על פתיחת המרכז לפיתוח כלכלה מקומית בעיר: "זה עוד עדות וחיזוק לאמון הרב שרוכשת הקהילה העיסקית בארץ לרעננה. מדובר במרכז שנועד להרחיב את מעגל העסקים בעיר שלנו ורעננה תוסיף להיות מוקד למצוינות עסקית, כלכלית ויזמית שמביאה את הקידמה והחדשנות"

היצירה 3 יצטרף ל 5 מתחמי עבודה נוספים אותם מפעילה החברה באזור התעשיה ברעננה, המאחדים יחד כ-200 חברות, אשר ייקחו חלק בפיתוח ויהוו נסיינים ראשונים של הטכנולוגיות אשר יפותחו במרכז.
בין התחומים המובילים בהם יעסקו החברות ביצירה 3, יהיו דיור ופתרונות נדל"ן שיתופי, תחבורה, כספים, ניהול מרחב עירוני, ניהול קהילה ופנאי ותחומים נוספים.

החברה לפיתוח כלכלה מקומית FORMUNI הוקמה על ידי רואי דינוביץ ודודי גליקו במטרה לפתח פתרונות ושירותים לקידום הכלכלה המקומית.

רואי דינוביץ'-  יו"ר החברה יזם ומומחה בכלכלה מקומית ולשעבר ראש מנהלת העסקים של רעננה.

דודי גליקו – מנכ"ל החברה ניהל חברות וארגונים קהילתיים בתחומי תקשורת וכלכלה מקומית.

דודי גליקו מציין כי "החברה זיהתה את הצורך של הכלכלה המקומית בפתרונות ממוקדים. לכל רשות מקומית ואזורית, ישנם צרכים כלכליים שונים. שמנו לעצמנו מטרה, למצוא פתרונות כלכליים בהתאמה אישית לכל רשות מקומית, תוך שימוש בידע נצבר ובפתרונות אותם נפתח במרכז לפיתוח כלכלה מקומית."

רואי דינוביץ' מוסיף כי "המהפכה התעשייתית הרביעית כבר כאן. כחלק מהחזון שלנו חברנו למספר רשויות וחברות מובילות בתחומים שונים אשר מהוות חלק בעולם משתנה זה. החברה מתמקדת בהבאת פתרון למצוקה של יזמים ובעלי העסקים בערים."

החברה סיכמה בתקופה האחרונה מספר הסכמים על הקמת מייזמים בתחום תעסוקה, ניהול מערכות תשלומים ופיתוח נדל"ן מניב ומקיימת בימים אלו מגעים מתקדמים עם מספר רשויות מקומיות במטרה לפתח את הכלכלה המקומית בתחומן.

בכוונת החברה להרחיב את פעילותה לרשויות נוספות תוך התמקדות בפריפריה הכלכלית והגיאוגרפית בישראל.

לפרטים נוספים, לחצו כאן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר