מעצבי בלונים מומלצים לאירועים: ככה נראית שמחה צבעונית. צילום:גלית סבג
מעצבי בלונים מומלצים לאירועים: ככה נראית שמחה צבעונית. צילום:גלית סבג

אמני בלונים מומלצים

האירוע שלכם מתקרב ואין כמו טאץ' צבעוני שיקשט אותו בצבעים שמחים. אמני הבלונים הבאים יוכיחו לכם שבלונים לא נועדו רק לילדים, ויהפכו את החגיגה שלכם למרגשת ובלתי נשכחת פי כמה

פורסם בתאריך: 10.7.19 00:16

בלונופר – כשהחלום מקבל חיים והופך למציאות

"לבלונים אין גיל. הם דבר משמח שמחזיר אותנו לרגעים היפים בילדות ומצליח להעלות חיוך גם על פניו של האיש הרציני ביותר", כך מציינת נופר קריב שביחד עם בן זוגה מתן הצליחו לראות את התועלת הייחודית של האמנות בבלונים.

הסיפור של "בלונופר", העסק המשפחתי של נופר ומתן המתמחה באמנות בבלונים, התחיל לפני יותר מעשור כשנופר חיפשה את עצמה לאחר השירות הצבאי: "מתן ואני התחלנו לעבוד באירועים ופסטיבלים שכוללים אמנות קרקס ובלונים. הבלונים שבו את ליבי וראיתי איך מבלון בודד אפשר להפוך פנטזיה שלמה למציאות", מספרת נופר בהתרגשות, "השמחה של ילד קטן, או קשיש בבית אבות שמקבלים פיסול מבלונים הוא מה שהניע אותי מלכתחילה".

נופר קיבלה את הכינוי "בלונופר" מהסובבים אותה שציינו כי הבלונים הפכו לסימן ההיכר שלה. היא היתה מביאה בלונים לאירועים משפחתיים ומפסלת מהם צורות אמנותיות, ומתאמנת על רעיונות חדשים לפי קורס שבנתה לעצמה כדי להתמקצע בתחום: "גם לטיול שלנו להודו היא הביאה את הבלונים וחילקה יצירות בבתי יתומים", מספר מתן בחיוך גדול. כשהשניים חזרו מהודו החליטה נופר לקחת את התחביב צעד אחד קדימה והקימה עסק עצמאי שמטרתו לשמח אנשים באמצעות בלונים וליצוק תוכן מקורי, אמנותי וקליל לתוך האירועים המשמחים בחיים כמו חתונה, ימי הולדת, אירועי בר ובת מצווה, בריתות ועוד.

העסק פרח, נופר התמקצעה בענף הבלונים והשתתפה בפרויקטים גדולים ואירועים רבים, ומתן ניצח על הפן העסקי עד שגם הוא נשבה בקסם: "הברק בעיניים של נופר היה ממכר וגם אני נשאבתי לזה", נזכר מתן בהתרגשות, "אנחנו חיים את אמנות הבלונים והעסק משולב בשגרה היומיומית שלנו ושל שני ילדנו. זכינו לעסוק ביחד בתחום שאנחנו באמת אוהבים ומאמינים, ולהצליח לשמח אחרים דרכו".

נופר ומתן מרכיבים את הפעילויות לאירועים לפי אופי האירוע ועולמות התוכן של הלקוחות, ומתאימים את עצמם לקהל: "אפשר לעשות הכל מבלונים, בין אם זה פסנתר שיצרנו לכבוד חתונה של זוג מוסיקלי, מכונת ממתקים לכבוד מסיבת יומולדת של ילד בן חמש, או אגרטל פרחים לפעילות עם קשישים בבתי אבות", מציינת נופר. בנוסף לאירועים המגוונים, הזוג משתף פעולה עם קייטנות וביניהן קייטנות לילדים עם צרכים מיוחדים. באירועים משולבים קסמים ופיסול בלונים וכמובן חיוכים שלא נגמרים.

"יש בבלונים משהו תמים ושמח עם פיסת ילדות שמזכירה לכולנו לא לקחת את עצמנו יותר מדי ברצינות, וליהנות מהדברים הקטנים או הגדולים בחיים – תלוי באיזה גודל פסלי הבלונים, חלקם מגיעים לגובה של ארבעה מטרים", מציין מתן בחיוך. זוג אמני הבלונים מייצרים דמויות שטח בגדלים בלתי נתפסים מבלונים בלבד ומתאימים את המיצגים לאירועים אליהם הם מגיעים, כמו למשל הפעלות בספריות ובירידי שבוע הספר הכוללות שעת סיפור עם בלונים, הצגות וסיפורי אגדות המשלבים תחפושות ואביזרים העשויים מבלונים, סדנאות למידה לפיסול בבלונים והרשימה עוד ארוכה.

היחס האישי והמשפחתי משמעותי מאוד בעבודה של הזוג "בלונופר": "העסק הזה הוא הבייבי שלנו, אנחנו משקיעים בו את כל האנרגיה שלנו ומתרגשים באירועים כל פעם מחדש. יש זוגות שאנחנו מלווים אותם מאירוע לאירוע, בחתונה שלהם ואחר כך בברית ואז בימי ההולדת", מספרת נופר שהחלק שלה ושל מתן לא מסתכם באירוע עצמו, "לפעמים אנחנו מייעצים ללקוחות שלנו איך לתכנן את האירוע בזכות הניסיון שצברנו בתחום במשך השנים. חשוב לנו להעביר את המידע הלאה כדי שכל אירוע יהיה לא פחות ממושלם"

"כולנו ילדים בסופו של דבר, כולנו רוצים לצאת משגרת-המבוגרים שלנו ולהיזכר איך זה מרגיש פשוט להיות ילד ולשמוח בלי סיבה. היצירות בבלונים לגמרי מצליחות להוציא את זה מכל אחד ואין דבר יותר משמח מזה", מסכם מתן.

אם גם אתם רוצים להכניס צבעים שמחים לאירוע הבא שלכם ולתת לילד שבכם לצאת וליהנות, "בלונופר" היא הבחירה המדויקת בשבילכם.

בלונופר

טלפון: 053-8448937, 052-8850132

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

אומנות בבלונים. צילום: נופר קריב

אומנות בבלונים. צילום: נופר קריב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר