מגש סושי חגיגי. צילום דני כתרי
מגש סושי חגיגי. צילום דני כתרי

מיפן באהבה: סדנאות סושי בשרון

סושי הוא מאכל פופולרי שצבר תאוצה בעולם המערבי בעשרים השנים האחרונות. הדרך להכנת סושי בצורה מדויקת טמונה במספר טכניקות ייחודיות, שכאשר לומדים אותן ניתן להכין את המנה בקלות ולא להתפשר על הטעם. יצאנו להכיר את סדנת הסושי של צבי

פורסם בתאריך: 11.7.19 22:44

הכירו את "הסושי של צבי" – סדנאות סושי בלתי נשכחות

סושי שעשוי היטב הוא כמו יצירת אומנות הכוללת תהליך מרתק של מגע עדין, הקפדה על פרטים וטעם מדהים. כאשר כל אלה משתלבים בלמידה אצל אישיות יוצאת דופן כמו של צבי הימן, תהליך הכנת הסושי הופך לחוויה של ממש.

כשהיה בן 67, צבי הימן יצר מפעל סושי של אדם אחד. אל עולם הסושי הוא הגיע לגמרי במקרה, ומאז שינה את תחום עיסוקו והחל להשקיע בלימוד מעמיק במסורת היפנית ורזי הכנת הסושי אצל שפים יפנים בארץ וביפן.

כבר 15 שנים שצבי מקיים סדנאות ואירועים במסגרת המפעל שהקים (הסושי של צבי), ומקפיד להמשיך ולחקור את יסודות הבישול היפני, לבצע השתלמויות ולהעשיר את הידע והניסיון לאורך כל השנים. תלמידיו נהנים מאיש מיוחד ומקצועי החושף בפניהם סודות המגיעים מהמקורות היפניים.

הסדנאות של צבי מתאימות לעד כ-10 משתתפים בעוד שניתן להזמין סדנה זוגית כמתנה או כהפתעה. מלבד טריאקי וסויה, צבי מקפיד לתבל את הסדנאות שלו בהרבה הומור וכיף, מקצועיות ותשומת לב. הסדנאות של צבי מלאות בכלים פשוטים להכנת סושי המתאימים גם לכאלו ללא ניסיון בכלל.

ניתן להגיע להיכל הסושי שלו בכפר נטר, או להזמין סדנא לכל מקום אחר בארץ, בעוד שצבי יגיע עם כל המצרכים והציוד החדיש מוכן ומזומן להעביר את הידע שלו הלאה באהבה.

חדוות היצירה בסדנא בהיכל הסושי של צבי. צילום: עמי דידי

חדוות היצירה בסדנא בהיכל הסושי של צבי. צילום: עמי דידי

מזנון הסושי של צבי לאירועים. צילום: דני כתרי

מזנון הסושי של צבי לאירועים. צילום: דני כתרי

מה לומדים בסדנא?

בסדנא לומדים בישול אורז לסושי בשיטה המסורתית, תיבול נכון, הכנת האורז לעבודה, חיתוך מדויק של דגים וירקות, הכנת תוספות וסושי בשלל צורות. כל משתתף מכין בסדנא לפחות שני רולים מושקעים, ויוצא ממנה עם בטן מלאה במיוחד. הסדנא אורכת כשעתיים וחצי ומתקיימת בכל מקום שתבחרו.

אירועים ומגשי סושי חגיגיים לכל עת

מלבד הסדנאות המוצלחות, צבי מציע שירות הזמנות מגשי סושי חגיגיים לכל מקום בארץ ובזמינות מידית. כמו כן, ניתן להזמין אותו למגוון אירועים פרטיים לרבות ימי הולדת, חתונות, ימי נישואין, מסיבות והרמות כוסית בחגים ואירועים. תפריט הסושי של צבי עשיר ומתאים לכל אדם בעל הרגלי תזונה מיוחדים וכולל בתוכו סושי צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, מטוגן, עם דגים, בלי דגים ועוד מגוון אפשרויות מותאמות. כמו כן ראוי לציין כי הסושי של צבי כשר בהשגחת הרבנות בעוד שהמנות מוקפדות ומורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים, ועל כך צבי מקפיד באופן מיוחד.

סוד הטעם – המרכיבים שעושים את ההבדל

ממש כמו טירון שחוזר לבית הוריו ומת כבר לטעום את האוכל של אימא, כך מרגישים הלקוחות שחוזרים פעם אחר פעם להזמין את הסושי של צבי. שאלנו אותו מה סוד הטעם והוא ענה: "הסושי שלי מורכב ממתכון פשוט שחוזר על עצמו", הוא משתף. "הדבר היחיד שמשתנה הוא המילוי. מה שעושה את ההבדל הוא הגבינה הטבעונית בטעם פילדלפיה שאני מורח כשכבה ראשונית על האורז. עליה אני מניח עלה של חסה, צנון יפני ועירית. אבל הסוד הוא בעוד ארבעה סוגי רטבים שאני מזליף בין לבין. אותם אני אשמח לגלות באהבה כשתגיעו לסדנה המלאה".

להזמנת אירועים, סדנאות או מגשי סושי חגיגיים, צרו קשר כבר עכשיו:

טלפון: 050-5602398

כתובת: כפר נטר האלון 17

מגיש את הסושי שלי לשגריר יפן בישראל. צילום: דני כתרי

מגיש את הסושי שלי לשגריר יפן בישראל. צילום: דני כתרי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר