סטיילינג טיפולי. תמונה ממאגר Shutterstock
סטיילינג טיפולי. תמונה ממאגר Shutterstock

סטיילינג טיפולי: הכירו את המומחים שיעזרו לכם לגלות את עצמכם דרך הבגדים

סטיילינג טיפולי הוא תחום חדש יחסית בעולם, אשר חדר לישראל לאחרונה וזכה להערכה עצומה. הסטייליסט הטיפולי מבצע חיבור בין הגוף והנפש, באמצעות התאמת התדמית הנכונה לאישיותו של האדם ולמאפיינים אותם הוא רוצה להבליט. הכירו את הסטייליסטיים הטיפוליים המומלצים בישראל

פורסם בתאריך: 18.7.19 12:53

סיגל מורגן: סטייליסטית טיפולית

סיגל מורגן, סטייליסטית טיפולית, מחברת את דימוי הגוף והנפש באמצעות התאמת אופנה וסטיילינג. לקוחותיה זוכים לחיזוק הביטחון והגדלת המודעות והערכה העצמית תוך כדי התאמת חיצונית של גווני אישיותם.

הכירו את סיגל מורגן, סטייליסטית טיפולית, המחברת בסינרגיה מופלאה את כישרונותיה ומספקת למטופליה חוויה טיפולית מסוג שונה, כזו המאחדת בין גוף ונפש ומעצימה את האישיות גם כלפי חוץ.
סיגל משמשת סטייליסטית טיפולית מזה עשור, וכן בהנחיית סדנאות העצמה וסטיילינג קבוצתי בעיקר לנערות בסיכוי בבתים חמים. היא עובדת סוציאלית בהכשרתה משנת 1996, ובעלת וותק מקצועי של מעל ל- 24 שנים, ברובן, הקדישה את עבודתה לטיפול והעצמת נשים, צעירות ונערות בסיכוי.

מזה מספר שנים, היא פונה לנשים בתהליכי צמיחה ושינוי, זוגיות פרק ב' ונשים שעברו תהליך של ירידה במשקל ורוצות להרגיש את אפקט ה- wow מהמראה שלהן. "אני פועלת יחד איתן לשינוי תפישת "האישה השמנה" שיש להן עדיין בחלק המחשבתי, ולגבי מה "מותר" ומה "אסור" ללבוש? מה להבליט ומה להצניע, וכן מסייעת לנשים שפתחו עסק קטן או קריירה חדשה וזקוקות לשינוי תדמית". אומרת סיגל מורגן.

בימים אלו, היא פתחה בשירות חדש לגברים המעוניינים בחיזוק הביטחון העצמי, וסטיילינג אישי במטרה לחזק את דימוי הגוף, ולשדרג את המראה החיצוני שלהם.

ספרי על תכנית הליווי והייעוץ שלך

"התכנית היא ייחודית בכך שהיא תופרת את החליפה המושלמת עבור כל לקוח/לקוחה בהתאם לצרכים שלו/ה ועוסקת בטיפול רגשי המסייע לאדם לשנות תפישות ומחשבות מעכבות שיש לו לגבי עצמו וגופו.

"התכנית מלמדת אותם לקבל ולאהוב את עצמם ולשדר את זה החוצה במסר הבלתי מילולי שעובר בכל מעגלי החיים שלנו: סביבת העבודה, הזוגיות, החברה, בשילוב עם סטיילינג אישי, מנצח המותאם לאישיות של הלקוח/ה, משלח היד שלו/ה, התאמת סגנון הלבוש, הצבעוניות, בחירת הבדים והגזרות סגנון הלבוש, הכרת מבנה הגוף ועוד.

"החוויה היא מהנה, מלמדת ומעצימה ובסוף התהליך מתקבלת תוצאה של דימוי עצמי גבוה ולגיטימי, כך שאנשים לא יתעלמו ממנו עוד".

מה החשיבות של ייעוץ וליווי הסטיילינג לדימוי העצמי?

"סטיילינג, טיפוח ואופנה תמיד היו חלק מהאישיות שלי ותמיד התעניינתי בתחומים הללו. יש לי את הידע בתחום הסטיילינג והן את הידע וההסמכה לטפל בנפש האדם בכדי לגרום לשינוי חיובי בתפישה וברגש שיש לך לגבי עצמך. הבנתי שזה הייעוד שלי בחיים: לעשות שינוי תפישתי, מחשבתי ורגשי ללקוחות שלי בכדי שיוכלו להצליח בכל מטרה שיש להם בחיים.

"סטיילינג ,אופנה טיפוח עצמי גורמים ללקוחה להרגיש מעולה עם עצמה, לקבל את עצמה וגופה לא רק מבחינה חיצונית אלא מבחינה רגשית כך שהיא שלמה עם היתרונות והחסרונות שיש לכל אחת מאיתנו, למקסם את הנתונים הטבעיים שיש לה ולהצניע את מה שפחות אוהבים.

"ברגע שמבינים את מבנה הגוף, מהם הגזרות, הבדים, הצבעים שמחמיאים לי, והקבלה הרגשית שאני לא מושלמת אך אני מספיק טובה וראויה בכדי שיאהבו אותי ויחמיאו לי, כך הדימוי העצמי שלי מתחזק. אני משדרת זאת לסביבה גם בשפת הגוף שלי, במראה החדש והעדכני שרכשתי, בשינוי מלתחת הבגדים שלי.
"ההרגשה הפנימית היא חיובית, כיוון שהלקוחה מקבלת מחמאות על השינוי שעשתה, פתאום היא לא שקופה, וכולם מתעניינים בה".

עם אילו בעיות ואתגרים מגיעים אליך המטופלים, וכיצד זה בא לידי ביטוי בלבוש שלהם?

"תפישות שליליות הגוף שלי תמיד באות לידי ביטוי בלבוש, כשבעצם מקרין החוצה את מה הלקוחה מתקשה לומר במילים, או אפילו לא מודעת להשפעה שיש לה בלא מודע מחוויה שלילית, דימוי עצמי נמוך, חוויה פוגענית מהעבר או ביקורת עצמית נוקשה.

"לכל לקוח סיפור אחר שקשור לעולם הרגשי, וברגע שמביאים את החסמים מהלא מודע למודע- ניתן לשנות אותם ולהחליט שהם לא מנהלים אותנו יותר.
"כך לדוגמה, אישה לובשת בגדים כהים ולא מחמיאים בעצם רוצה לומר שהיא לא רוצה לבלוט , לא רוצה שישימו לב אליה. הצבע בשבילה הוא סממן לבולטות ולנוכחות .בשיח הרגשי מסתבר שהיא עדיין אבלה על אובדן ומאשימה את עצמה על כך שהיא עדיין בין החיים .ולכן לא מרשה לעצמה לבלוט …ברגע ששחררנו את האשמה והכאב , היא החלה להעז, להוסיף צבע ללבוש במינון שמתאים ומדויק עבורה".

"גם אצל גברים יש חוויות טראומתיות, ביקורת עצמית וחוויות שליליות של פגיעה בדימוי העצמי מאירועי וחוויות העבר, והרבה גברים זקוקים אף הם לחוויה מתקנת בכדי שיוכלו להתלבש בצורה אטרקטיבית וממגנטת ויוכלו למצוא זוגיות מדויקת".

כיצד התהליך מתבצע בפועל?

"תוכנית הליווי השלמה- Confident & stylish woman , מעבירה את הלקוח/ה חוויה ב- 4 מפגשים הכוללים הכל:
"מפגש הכרות- אינטק: הבנת עולם הצרכים, היכרות עם עולם העיסוק, קוד לבוש, תחביבים, לאן הלקוחה מתלבשת? מהם הדברים שאותם הלקוחה מעוניינת ללמוד, לשפר ועוד."מפגש שני: ייעוץ ארון בגדים, ממיינים מוציאים מהארון את כל מה שקטן, ישן, לא מחמיא, בגדים ששמרנו ומפנים מקום למלתחה חדשה ומדויקת .
"מפגש שלישי: יום כייף חוויתי שופינג בקניון, עוברים על רשימת הפריטים החסרים בארון ומסיירים ברשתות אופנה ורוכשים בהתאם לתקציב הלקוח/ה.
"מפגש רביעי: הרכבת מלתחה מדויקת מכל הפריטים קיימים הישנים והחדשים, נוסחאות להתלבש ב 10 דקות , סיכום אבחון ובונוסים.
הלקוחות מצטרפים לקבוצת פייסבוק סגורה שבה יוכלו להמשיך להתייעץ, הלקוחות מקבלות שרשרת סטיילינג מתנה וכן תמונות סטיילינג מקצועיות".
**בתכנון גם סדנאות סטיילינג לנשים ולגברים שבסיומם מפגש מינגלינג להיכרויות חדשות.

פרטים נוספים לתוכנית הליווי
טלפון: 054-6337823
מעבר לדף עסקי בפייסבוק 
מעבר לאתר
מעבר לאינסטגרם

מעבר לערוץ היוטיוב

סיגל מורגן. צילום עצמי

סיגל מורגן. צילום עצמי

לוגו

לוגו


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר