סקסולוגית מומלצת בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
סקסולוגית מומלצת בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

סקסולוגית מומלצת בכפר סבא: הכירו את אורית ארמן

יותר משליש מהאוכלוסיה סובלים מקשיים בתחום המיני – אחד התחומים הכי מרכזיים בחיינו - אך הם נשארים עם הקושי בחדרי חדרים, ולא חושפים אותו בפני מקורבים בשל הבושה והסטיגמה. יצאנו להכיר את אורית ארמן, סקסולוגית מכפר סבא, כדי לשמוע על פתרונות.

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:51

אורית ארמן – סקסולוגית ויועצת לזוגיות בכפר סבא

יותר משליש מהאוכלוסיה סובלים מקשיים בתחום המיני – אחד התחומים הכי מרכזיים בחיינו – אך הם נשארים עם הקושי בחדרי חדרים, ולא חושפים אותו בפני מקורבים בשל הבושה והסטיגמה. "בטיפול מקצועי ודיסקרטי בקליניקה שלי, מרבית המטופלים משתחררים תוך דקות ספורות ומאפשרים לי להוביל אותם כל הדרך למציאת הפתרון שלרוב נמצא בתוכם", אומרת אורית ארמן, סקסולוגית ויועצת לזוגיות.

לאחר שלמדה אורית ארמן קורס הנחיית סדנאות במיניות האדם באוניברסיטת ת"א והאגודה לתכנון המשפחה, ועסקה בתחום, נודע לה בשנת 2004 שמתחילה תוכנית הכשרה למטפלים מיניים באוניברסיטת בר אילן (עד אז אפשרי היה ללמוד סקסולוגיה רק בארה"ב).
מטפלים במיניות ויועצי זוגיות הם אנשים שעושים עבודת קודש. הם מאחים את השבר במשפחות ומונעים את פירוקן, והם מביאים מזור לתחום כל כך משמעותי בחיינו ובדימוי העצמי שלנו – מיניות. "מאז ומעולם הייתי אדם שאוהב לעזור ולייעץ, ובתחום של טיפול מיני מצאתי את היעוד שלי לעזור לאנשים, לשפר את איכות חייהם והרבה פעמים להציל להם את הזוגיות או לחילופין לעזור להם להבין שהם לא נמצאים בזוגיות המתאימה".

בקליניקה שלה , אורית מטפלת בקשת רחבה של נושאים: כאבים בחדירה, קושי להגיע לאורגזמה, שפיכה מעוכבת או מהירה, חוסר חשק מיני וירידה בתשוקה, קושי ביצירת אינטימיות, חרדת ביצוע, בעיה בדמוי גוף ועוד מגוון קשיים רגשיים ותפקודיים. אורית מספרת שלקליניקה שלה מגיעים מגוון של אנשים בכל הגילאים: נשים, גברים, זוגות, חילונים, דתיים, להט"בים, חרדים וערבים. "כסקסולוגית מוסמכת אני פוגשת מידי יום בקליניקה שלי נשים, גברים וזוגות שקשיים בתחום המיני יצרו אצלם מצוקות, שמשליכות על כל תחומי החיים ובעיקר פוגעות באיכות החיים הזוגיים", אומרת אורית.

לקליניקה של אורית הגיע עומר (שם בדוי), בן 42 גרוש מזה חצי שנה ואב לשלושה. גבר אינטליגנטי ורגיש, עם קושי בתפקוד המיני. עומר חווה נשואים לאישה לא מעריכה ופוגענית, ולאחר גירושיו הכיר את אפרת, גרושה בת 40, אימא לשניים, אישה משכילה שעובדת בתפקיד בכיר. עומר התאהב באפרת, הקשר ביניהם היה נפלא ושניהם היו מאד מיניים, פרט לבעיה "קטנה" – לפני החדירה הזקפה נפלה. הנושא תסכל את עומר וגרם לו לחשוב שהוא לא באמת נמשך לאפרת.
בתהליך הטיפול עלה כי עומר גדל עם אבא לא מעריך ואף מזלזל שלא הביע אהבה, את תבנית היחסים הזו פגש שוב בנישואיו. עומר התחתן עם אישה שפגעה בו והשפילה אותו, לכן היה לו קשה להפנים שאפרת המצליחה והיפה באמת רוצה אותו. "במהלך הטיפול החזרתי לעומר את הביטחון העצמי ובעיקר את האהבה והערכה לעצמו. תהליך הטיפול כלל שיחות העצמה ותהליכי NLP ותוך זמן קצר הזקפה חזרה לתפקד וחרדת הביצוע נעלמה. מקור רוב הבעיות המיניות הוא רגשי אך לעתים יש צורך גם להיעזר בתרופות ואמצעים רפואיים ואז אני מפנה לרופא המתאים", אומרת אורית ומוסיפה כי רוב הטיפולים בקליניקה שלה נמשכים זמן קצר, לרוב בין 3-5 מפגשים.

בתהליך הטיפול אורית משתמשת בארגז הכלים העשיר שברשותה, מבין הכלים נמנים NLP טכניקה שמאפשרת שינויים מהירים ואפקטיביים דרך עבודה ברובד הלא מודע בשורש הבעיה, דמיון מודרך, טכניקות שונות בייעוץ זוגי בשילוב תרגילים עצמיים וזוגיים הביתה, ועוד. כמו כן כמו כן אורית חברה בהיל"ם – "החברה להפרעות בתפקוד המיני" ובמסגרתה משתתפת בכנסים מעשירים בחידושים האחרונים.

"את הזוגות אני פוגשת ביחד ולחוד כדי לאפשר מקום בטוח לספר על הקשיים והסודות מבלי לחשוש לפגוע ברגשותיו של השני, וזה מאפשר לי להעביר תהליכי NLP שמתבצעים בדרך כלל פרטנית ומאפשרים לי להגיע לשורש הבעיה וגם לגלות טראומות מודחקות", אומרת אורית ומוסיפה כי "האידיאל שאליו אני חותרת הוא שהאנשים שמגיעים אלי יצאו מהמפגשים מלאי הערכה ואהבה לעצמם ומחוברים למניות שלהם ללא עכבות. היות ומעולם לא התקשיתי לדבר על נושאים אינטימיים בפתיחות, אני משדרת ללקוחותיי רוגע, נינוחות ותחושה שהכל טבעי אפשרי ונורמאלי. אני מדברת בגובה העיניים ומחבקת אותם רגשית, נותנת המון מקום לכאב ולהתלבטויות שלהם בהכלה ואהבה רבה".

ליצירת קשר>>>

טלפון- 050-5765341

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק  

אורית ארמן. צילום עצמי

אורית ארמן. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר