יועצי המס הבאים שלכם. צילום: Indypendenz, Shutterstock
יועצי המס הבאים שלכם. צילום: Indypendenz, Shutterstock

יועצי מס מומלצים ברעננה והסביבה

לניהול הפיננסי של העסק שלך יש חשיבות רבה להצלחתו. ניהול החשבונות וייעוץ מס מקצועי יהיו אלה שיסייעו לך במשימה. הכירו את יועצי המס המומלצים ברעננה

פורסם בתאריך: 22.7.19 17:36

יוספה דגן ייעוץ מס: עסקים פלוס

חברת 'עסקים פלוס' היא קבוצת ייעוץ מס המתמחה במתן שירותי מס מותאמים אישית ליחידים, לעסקים ולחברות קטנות ובינוניות. החברה הוקמה בידי יועצת המס יוספה דגן, העוסקת בתחום המיסוי והחשבונאות מזה כשלושה עשורים. החברה כוללת צוות מקצועי ומקיף של יועצי מס, חשבי שכר, מנהלי חשבונות ורואה חשבון חיצוני, ופועלת בשיתוף פעולה עם ברוקרים, עורכי דין ואנשי מקצוע נוספים, לאספקת כלל שירותי החשבונאות והייעוץ העסקי במקום אחד.

"התחלתי את דרכי כמנהלת חברת 'רופאים בתפקיד' שם למעשה למדתי את תפקיד המנכ"ל בפועל, את כל תחומי האחריות הרבים ואת כל אופן קבלת ההחלטות" אומרת יוספה דגן,  כשישבתי על כיסא המנכ"ל, למדתי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, שיווק ומו"מ. עבדנו רבות מול חברות ביטוח, בתי חולים וקופות חולים והבנתי המון דברים על עסקים. כשפתחתי את החברה שלי, עסקים פלוס, הבנתי שהחזון שלי הוא לשמש מראה והכוונה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים".

מי הם הלקוחות שלכם בתחום ייעוץ מס?

"לקוחות קטנים ובינוניים העוסקים במקצועות חופשיים, וכן חברות רבות בעיקר מתחום הייצור".

אילו שירותים אתם מספקים להם בתחום ייעוץ המס?

"עיקר העבודה שלנו הוא לספק להם שקט. אנחנו עושים עבורם הכל בתחום החשבונאות ובכך מפנים את זמנם לקידום העסק שלהם. השירותים שלנו כוללים: שירותי הנהלת חשבונות, הכנה של משכורות, דיווחים חודשיים למוסדות: מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה. אנו מכינים ומגישים עבורם את הדוחות השנתיים, וכמובן מבצעים הצהרות הון ומשתתפים בדיונים במס הכנסה. אנו מטפלים בכל היבטי המס עבור הלקוח, הוא מקבל דיווח מאתנו לגבי כל מה שנעשה".

מה לגבי תכנון מס?

"תכנון המס נעשה באופן שוטף, ומול הלקוח פעמיים בשנה כשאנו יושבים איתו ומבצעים תכנון מס מעמיק. פעם אחת במחצית השנה ופעם שניה לקראת סוף השנה (אם צריך, עושים זאת יותר). אנו יושבים עם הלקוח ועוברים איתו על ההכנסות וההוצאות, בודקים כמה הוצאות יש לו ומה צפי ההוצאות, מחשבים לו את המס ובודקים אם הוא משלם מקדמות נכונות למס הכנסה ולביטוח לאומי, כדי שלא יהיו לו חובות בסוף השנה. אנו דואגים להעלות או להקטין לו את המקדמות כדי להגיע למצב מאוזן בסוף השנה, כדי שלא יהיו הפתעות בביטוח לאומי ובמס הכנסה".

האם אתם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת?

"בהחלט. יש לנו תוכנות מתקדמות ביותר לניהול המס. אנו מחוברים ישירות למס הכנסה, לביטוח לאומי ולמע"מ ולא צריכים לצאת מהמשרד כדי להגיש את הדוחות", היא מספרת. "פיתחנו עבור לקוחותינו את האפליקציה 'עסקים פלוס', המאפשרת ללקוחות להעביר לנו את כל החומר באמצעות האפליקציה, דרך וואטסאפ, אימייל ובכל דרך שנוח ללקוח להעביר. כל חשבונית שהלקוח מעביר לנו נכנס למערכת אוטומטית – ישירות לתיק שלו במערכת, ואנו רואים ומטפלים בכל מה שהעביר. כשלקוח ממלא דלק ברכב שלו לדוגמה, הוא מצלם את החשבונית ושולח לנו מיד, והכל נשמר אצלנו באופן אוטומטי במערכת. המערכת מבצעת  את הקליטה של החשבוניות. אם לקוח שלנו קיבל אימייל עם חשבונית מלקוח שלו, הוא עושה לנו 'העבר' במייל, וזה מגיע אלינו ונכנס גם כן לתיק שלו במערכת עסקים פלוס. בנוסף, הלקוחות יכולים להיכנס לאפליקציה בכל רגע נתון ולצפות בכל הנתונים בתיק שלהם, לראות את דוח הרווח וההפסד באופן מידי."

דגן מוסיפה: "הקושי של מרבית בעלי העסקים זה חוסר ידע בקבלת החלטות בהיבטים החשבונאיים. אם לקוח רוצה לקחת הלוואה הוא לא יודע להגיד אם הוא מסוגל להחזיר אותה או שלא. ברגע שהוא יכול להיכנס לאפליקציה ולראות את המצב הכלכלי שלו בכל רגע, הוא יכול לקבל החלטות מושכלות על בסיס נתוני אמת", היא אומרת. "אם לקוח רוצה לצפות בחשבונית מחודש קודם או משנה קודמת, גם זה ניתן לביצוע דרך האפליקציה. הקו המנחה שלנו בחברה הוא, שלקוחות לא יבזבזו זמן בנסיעות ופגישות מיותרות, לכל דבר שהם יכולים לבצע בשלט רחוק דרך הדיגיטל. כך, הם משקיעים את זמנם בפיתוח העסק שלהם, ואנחנו דואגים עבורם לכל ההיבטים החשבונאיים. חשוב לי לציין, שאני מאוד גאה בכל האנשים שבוחרים להיות יזמים, לקחת אחריות על החיים שלהם ולייצר את מקום העבוד" שלהם ואני פה כדי לחזק אותם ולהקל על עבודתם".

 

יוספה דגן ייעוץ מס- עסקים פלוס

כתובת: היצירה 4, רעננה

למעבר לאתר

טלפון: 09-7463110

יוספה דגן, צילום: דניאל דגן

יוספה דגן, צילום: דניאל דגן


גלית בן ארויה – ייעוץ מס וליווי עסקי

רבים מאיתנו שואפים להתפתחות אישית ועסקית. כחלק מההתפתחות עולה השאלה האם כדאי לנו להקים עסק משלנו ולא פעם הפער בין הרצון והחלום לבין המציאות הוא גדול. לכן בטרם נצא לדרך חשוב להסתייע בשירותי ייעוץ וליווי עסקי שיאפשרו לנו לראות את התמונה הכוללת, האמיתית והמדויקת בדרכנו החדשה.

"החשיבות שיש לייעוץ וליווי עסקי בראשית הדרך היא גדולה, חשובה ולעיתים קריטית. כיועצת מס בעלת ותק של 15 שנים, אשר מעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקי לעסקים קטנים, בינוניים וחברות, אני מציבה ללקוח מראה של בית העסק העתידי באותו התחום", אומרת גלית בן ארויה, בעלת משרד לייעוץ מס ברעננה הנושא את שמה.

"החשיבות הרבה לשיתוף הפעולה וההיכרות עם הלקוח וצרכיו היא גדולה והיא תהיה זו שתשפיע רבות על הצלחת העסק. אני שותפה לדרך וחשוב לזכור שמאחורי כל עסק מצליח עומד יועץ מס מקצועי ומנוסה שמוביל את העסק להצלחה".

אילו סוגיות עולות במפגשי הייעוץ העסקי טרם פתיחת העסק?

"אני מפרטת באופן גלוי ופתוח בפני הלקוח את הסיכונים והיתרונות. אנחנו בודקים יחד את כל המשמעויות של ניהול עסק ובוחנים האם הלקוח מוכן לכך – לעיתים קיים פער וחוסר התאמה בין המציאות לחלום. במקרים כאלו ההחלטה יכולה לחסוך ללקוחות הרבה כסף ועוגמת נפש".

"במידה ויוצאים לדרך והלקוח בוחר להקים את בית העסק, משרדנו מעניק שירותי ליווי עסקי המאפשרים לו לנהל נכון את העסק. אני מלווה אותו בסבך הבירוקרטיה בדרך להנפקת רישיון עסק, פתיחת תיק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ניהול חשבונות שוטף, איך לפעול על מנת למקסם רווחים ולשלם מס על פי החוק והנהלים. כחלק ממעטפת השירותים הכוללת משרדנו מסייע בבחירת תוכנות רלוונטיות ותכניות שיווק שיקדמו את בית העסק. בנוסף אנחנו גם מסייעים בגיוס עובדים מנוסים".

גלית בן ארויה הינה יועצת מס מוסמכת. את לימודיה סיימה בהצטיינות במסלול יועצי מס במכללה למנהל בשנת 2005. כשנה לאחר מכן יצאה לדרך עצמאית והקימה את משרדה ברעננה. כיום כולל המשרד 25 אנשי מקצוע בהם מנהלי חשבונות, חשבי שכר, יועצי מס ורואי חשבון מנוסים ומקצועיים: "אנחנו משרד גדול אך מתנהלים כמשרד בוטיק המעניק שירות אישי ומקצועי לכל לקוח. גישת השירות במשרדנו היא כזו בה הלקוח הוא עולם ומלואו. ההקשבה וההבנה של אנשי המקצוע במשרדי את צרכי הלקוח היא מעל לכל", אומרת בן ארויה.

גלית בן ארויה, משרד ייעוץ מס ברעננה מעניקה חבילת שירותים כוללת ומקצועית ללקוחות המאוגדים כחברות עוסקים מורשים ועוסקים פטורים, בין שירותי המשרד: הנהלת חשבונות, חשבות שכר וייעוץ מס הכוללים טיפול בחשבונות שוטפים, טיפול בדוחות רבעוניים ובדוחות סוף שנה, פריסת פיצויים וייצוג בית העסק מול רשויות המס. כמו כן, מעניק משרדה של גלית בן ארויה ליווי וייעוץ עסקי לבתי עסק.

"אנשי המקצוע במשרד בראשותי מעניקים תשתית פיננסית ומערכתית כוללת לבתי עסק בינוניים וגדולים. אנחנו עובדים עם חברות מובילות במשק ופועלים בשיתוף פעולה עם לקוחותינו, תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ושירות וליווי מקצועי בזמינות גבוהה. כל הפרמטרים החשובים הללו יהיו אלה שיביאו להצלחת בית העסק".

 

גלית בן ארויה – ייעוץ מס וליווי עסקי

כתובת: זרחין 10, רעננה

טלפון: 09-7745022

נייד:050-8633154

קישור לאתר

מייל: [email protected]

גלית בן ארויה. צילום באדיבות הלקוח

גלית בן ארויה. צילום באדיבות הלקוח


יריב גולד – יועץ מס

משרד יריב גולד – ייעוץ מס, הוא משרד בוטיק מומחה בתחום המסים, תכנון, ייעוץ ועמידה בדרישות המס.
המשרד מספק שירות מקצועי ומנוסה לאנשים פרטיים – עצמאיים ועסקים, על ידי ניהול כלל היבטי המס של הלקוח, עדכון על פי חוקי מיסים חדשים ותכנון מס יעיל ואפקטיבי להקטנת גובה המס ובכך – הגדלת רווחים.

יריב גולד הוא יועץ מס מומחה העוסק בתחום משנת 2000 וצבר ידע, מומחיות ומוניטין נצבר. הוא עובד עם לקוחותיו בצמוד לאורך כל השנה, בכדי להבטיח מינימום של חבות מס ללקוחותיו.

"באמצעות תכנון מס נכון, ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים ללקוח", אומר יריב גולד, "המשרד שלנו מושתת על בסיס של ערכים, תודעת שירות מקסימלית, איכות ביצועית ועשרות לקוחות מרוצים שנשארים איתנו לאורך השנים".

יריב גולד. צילום: אורלי לנדאו

יריב גולד. צילום: אורלי לנדאו

שירותי משרד יריב גולד

משרד יריב גולד, מומחה בייעוץ מס לעצמאיים ומספק את כלל השירותים להם עצמאי זקוק בהתנהלות הראשונית והשוטפת – החל משלב פתיחת התיקים במע"מ, במס הכנסה וביטוח לאומי, דרך ייצוג שוטף ברשויות המס, הנהלת חשבונות, ביצוע והעברת דוחות שנתיים לרשויות המס, הצהרות הון ועבור חברות – העברת החומר הסופי לרואה חשבון להגשת הדוח השנתי. כמו כן, המשרד מספק שירות החזרי מס גם לשכירים.

המשרד מנוהל באווירת בוטיק, תוך יחס אישי ובגובה העיניים. "בניגוד לחברות גדולות לייעוץ מס, במשרדי אנו דוגלים במודל העבודה האישית. ללקוחות המשרד יש נגישות מלאה אליי, ואני עומד לרשותם בכל עת ולכל מה שיזדקקו 24/7". מציין יריב גולד ומוסיף: "היחס הוא אישי לכל לקוח ואני מכיר כל לקוח במשרד וכל תיק על בוריו. הלקוחות מקבלים דוח מצב של העסק מדי רבעון וכן מעקב צמוד על כלל היבטי המס שלהם תוך טיפול מקצועי, שוטף ומסור".

לאילו יתרונות זוכים לקוחות המשרד?

"הלקוחות שלנו נהנים מהחזרי מס גבוהים ללא הפרשי מס לתשלום. 3 פעמים בשנה, אנו יושבים על כל תיק במשרד ועורכים תכנון מס שנתי עבור התיק, בכדי שהלקוחות ימשיכו לקבל את תנאי המס הטובים ביותר.

"המוטו שלנו הוא: 'אל תסכים להיות קלסר על המדף', על כן היחס שלנו הוא אישי תוך היכרות מעמיקה עם כל לקוח ולקוח.
"אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית להבטחת טיפול מהיר ומדויק בכל תיק. כך, אנו משתמשים בתוכנות ייעודיות להנהלת משכורות, מחוברים למחשבים של ביטוח לאומי ומס הכנסה ויכולים בלחיצת כפתור, לצפות בנתוני התיק, במה שנעשה בעבר ואילו שינויים נדרשים לבצע בעתיד בכדי לייעל את ענייני המס".

יריב גולד מנהל את קבוצת "כל מה שעצמאים צריכים לדעת" בפייסבוק, המונה כיום למעלה מ- 1000 חברים, ומזמינה אתכם להצטרף לקבוצה ולהתעדכן בכלל הנושאים הרלוונטיים לעצמאיים, לקבל עדכונים, תזכורות לתשלומים, לשאול שאלות ולקבל תשובות מקצועיות מקיפות.

משרד יריב גולד – ייעוץ מס

כתובת המשרד: החרושת 32 רעננה

טלפון: 052-3863636
מעבר לאתר 
מעבר לעמוד העסקי בפייסבוק
מעבר לקבוצת הפייסבוק: "כל מה שעצמאים צריכים לדעת"

יועץ המס יריב גולד. צילום: אורלי לנדאו

יועץ המס יריב גולד. צילום: אורלי לנדאו


WTS ורטהים פתרונות פיננסים

המטרה העיקרית ב- WTS ורטהים פתרונות פיננסים, היא לספק ייעוץ מס מתקדם ומקיף, בהתאמה אישית. החברה פועלת במטרה לספק את השירות והמצוינות בתחום הפיננסי, לשביעות רצון הלקוחות.

אבישי ורטהיים, הוא יועץ מס משנת 1989 וצבר עשרות שנים של ניסיון מעמיק ומקיף בתכנון וייעוץ מס. הוא מקפיד להציב את האינטרסים של לקוחותיו בראש ולפני הכל, ופועל במטרה לספק עבורם את הפתרונות היצירתיים, המקצועיים והמקיפים ביותר, להקטנת המס ושמירה על חסכונותיהם.

ייעוץ מס לפרישה

אבישי ורטהיים, מספק ייעוץ ותכנון מקיף ומקצועי למס על הפנסיה. "בתכנון נכון של כספי הפרישה, יש המון אפשרויות להקטנת המס" הוא אומר "יש גם ביטוחים שונים וקרנות גמל שאנשים צברו בהן כספים לאורך השנים וגם אותן יש לקחת בחשבון בעת תכנון המס.

"כשאדם מתקרב לגיל הפרישה, עליו לדעת ולהכיר את כל הכספים העומדים לרשותו לפנסיה, כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה ומה ניתן לעשות בכדי  לנצל את  יתרונות  המיסוי ובכך להגדיל את הנטו  שנשאר  בידי  הלקוח .כיועץ פרישה בקיא ומנוסה בתחום, אני מבצע חשיבה מעמיקה ותכנון נכון עבור לקוחותיי תוך שאני לוקח בחשבון את כל הכספים שנצברו  לפני  הגיע  הלקוח לגיל פרישה ובדיקת  הכספים  העתידיים  האמורים  להתקבל   לאחר  הפרישה , והתבוננות גם בנכסים האחרים  שהלקוח  צבר  , בהתייחסות  לכל  התא  המשפחתי .

"חשוב לציין, כי כספי הפנסיה הינם כפופים לתקנות קופות הגמל ולתקנות מס הכנסה ולכן חשוב להיעזר ביועץ מס מקצועי   בעל  ידע  ונסיון ביעוץ  פנסיוני בכדי להוציא מהם את המיטב עבור הלקוח".

ייעוץ מס לדירות

האם אתה משכיר או השכרת דירה למגורים? האם אתה מנצל או ניצלת את הפטור מהשכרה?

האם אתה משלם או שילמת 10% עבור כל השכירות? ב- WTS ורטהים פתרונות פיננסים, מומחים במיסוי על דירות למגורים והשכרה, וידעו להתאים לך במדויק את פתרונות המס המתאימים עבורך, בהתאמה אישית.

אבישי ורטהיים, אומר: "חשוב לדעת למשל, שכאשר אדם מוכר את דירתו, המדינה תתבע ממנו כספים עבור הפחת שלא נדרש  על השנים שבהן הוא השכיר את הדירה בפטור או בתשלום 10%. המשמעות היא, שמוכר הדירה עלול למצוא את עצמו פתאום עם דרישה תשלום של סכום ענק למס הכנסה  ,(מס  שבח  ) , שהוא לא צפה  אותם . לכן, חשוב מאוד כבר עכשיו לבחון את חישוב המיסוי השוטף על  הדירות  המושכרות  ולבצע תכנון של המס העתידי.

"כאשר אדם  מתכנן מהלך כלכלי כלשהו, מומלץ וחשוב להתייעץ עם יועץ מס מקצועי בתחום בכדי לקבל את כל הטבות המס שמגיעות לו".

אבישי ורטהיים הוא יועץ מס מקצועי ובעל עשרות שנות ניסיון. הוא בוגר בחשבונאות, המכללה למנהל ת"א 1986, יועץ מס משנת 1989 –  יועץ  מס  בכיר . ובעל   זכות ייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי. ורטהיים שימש כחבר וועדת ביקורת מרכזית של לשכת יועצי המס בישראל, וכן כיו"ר סניף השרון של לשכת יועצי המס בישראל, הוא חבר ועדת מיסים של  לה"ב , ארגון העצמאיים והעסקים בישראל, חבר ועדת נדל"ן, בלה"ב ,  חבר ועדת עסקים קטנים , בלה"ב .

כתובת המשרד: רח' עין גנים 31 דירה 7, פתח תקווה

מעבר לאתר

טלפון: 050-4810633

אבישי ורטהיים. קרדיט צילום: דניאלה קונטיני

אבישי ורטהיים. קרדיט צילום: דניאלה קונטיני


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר