קרדיט: עידן גור
קרדיט: עידן גור

מגשי אירוח גורמה: הכירו את קופי סטאר

מחפשים מגשי אירוח גורמה לאירוע הקרוב שלכם? יצאנו להכיר את קבוצת קופי סטאר שידאגו לכם לאירוע מושלם ויוקרתי. לכם רק נותר להכין את המפיות והמזלגות ולהתחיל לטרוף. שיהיה בתאבון

פורסם בתאריך: 29.7.19 15:02

קופי סטאר

אהרון נתנוב גדל בין הסירים והמחבתות במסעדת סמרקנד שהפעילו דודיו באור יהודה. מאז שהיה ילד עבר מהמטבח לדלפק ושם נשם את האוכל ואת ענף ההסעדה כולו שרק החל אז להתפתח בעיר.

התשוקה הזו לאסתטיקה, לטעם וגם לרצון לרצות את הלקוחות כמה שאפשר הפכו אותו לאחד מהבעלים של קבוצת קופי סטאר ואת משפחתו לאימפריה קולינרית שמספקת לקהל לקוחותיה, בין היתר, גם מגשי אירוח גורמה חלביים שאי אפשר למצוא במקומות אחרים.

קבוצת קופי סטאר מאגדת תחתיה כמה מותגים: את מסעדת סמרקנד שבבעלות דודיו של נתנוב, רשת בתי קפה המונה חמישה סניפים שפזורים במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ וקייטרינג חלבי שנוסד לפני שלוש שנים תחת השם "גבריאל", על שם דודו של אהרון שגם אחראי על ייצור המנות במקום יחד עם דניאל, אחד מאחיו של אהרון.
"אני יודע לנהל, פחות לבשל, ולכן החלטתי לפרוש מענף המסעדנות התובעני בגיל 21 ופתחתי קפיטריה", מסביר נתנוב את הכיוון המקצועי שבו בחר. "קשה להכין אוכל בוכרי ולפתוח סניפים ברחבי הארץ. אוכל שכזה צריך להיות ייחודי. שיפעל מקום מסוים, עם אדם אחד שיידע להכין את המאכלים המיוחדים, ואליו יגיעו מכל הארץ. בגלל זה החלטתי על כיוון אחר".

האחים. צילום עצמי

האחים. צילום עצמי

היום, בגיל 26, הוא הבעלים של רשת בתי הקפה שהתחילה בשלוחת הטכניון במתחם שרונה ומשם המשיכה לאוניברסיטת תל אביב ולמקומות נוספים. הכניסה הזו לעולם האקדמי הביאה לנתנוב ולמשפחתו את דריסת הרגל בעולם מגשי האירוח.

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

"כשהתחלנו להתעסק עם הכיבוד במכללות הזמינו אותנו גם לטקסי סיום, לכנסים ולאירועים, לימי עיון לעובדים והדבר תפס תאוצה. הקהל אהב את האוכל שלנו וההזמנות תפסו תאוצה", מתאר נתנוב. "הבנו שיש לנו משהו טוב ביד והתחלנו להפעיל שירות של מגשי אירוח גם לחברות גדולות מחוץ למוסדות החינוך שם פעלנו.

"הבנו שצריך לייצר כאן דבר רציני. פנינו לאיש הפרסום שלנו שעבד על לוגו חדש. בנינו אתר חדש. עמוד פייסבוק, חשבון באינסטגרם. אריזות ומפיות ממותגות. הכל. כך, מהרצון של הלקוחות שבאו לכנסים ולהשקות, נולד המותג 'גבריאל מגשי אירוח'. הגיעו אלינו, טעמו והזמינו למשרדים ולימי גיבוש. הגענו כבר לאין ספור לקוחות".

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור

מה מגשי האירוח הכי מבוקשים?

"הכי מבוקשים הם מגשי הפירות. גם כריכוני החמאה, הטורטיות והסושי נמכרים בצורה טובה".

אתם מחדשים כל הזמן בטעמים, ברעיונות?

"פעמיים בשנה אנחנו משדרגים את התפריט שלנו. משנים ומוסיפים בממוצע חמש מנות. יש לנו תפריט קיץ וחורף. וכמובן שיש תפריט לישיבות רגילות, לכנסים לישיבות דירקטוריון, להנהלה ועוד".

שיטת העבודה של קייטרינג גבריאל לא תפספס ולו לקוח אחד. החברה מעסיקה מנהלת אירועים שתפקידה לחייג לכל לקוח שקיבל את הזמנתו ולהבין האם הכל לשביעות רצונות. תפקידה לשאול האם משהו היה חסר, האם האוכל הגיע בזמן והיה חם, אפילו אם המפיות הספיקו.

יש גם דף שביעות רצון שאתם יכולים למלא ודעו שהכל מגיע בסופו של דבר למחשבו של נתנוב, שעובר על כל נתון כמו מנהל של מבצע צבאי או "אפילו אם חסרו ללקוחות קיסמים" כלשונו.

אז אם אתם לקראת אירוע משפחתי חשוב, או סתם בא לכם להתפנק בישיבת ההנהלה הקרובה על מגש פירות טריים, שיפודי אנטיפסטי או קצת סלמון מעושן, צרו קשר עם מגשי האירוח של גבריאל. הטעם הטוב יישאר אתכם גם אחרי הביס האחרון.

גבריאל מגשי אירוח גורמה, צה"ל 104 קריית אונו
טלפון: 03-9477777
פקס: 03-9477776
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

קרדיט: עידן גור

קרדיט: עידן גור


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר