תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Diana Indiana
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Diana Indiana

סטייליסטית אישית: הכירו את נשות המקצוע המומלצות

עם ההעצמה הנשית ועידוד הקריירה, סגנון הלבוש הפך להיות הרבה יותר מאופנה ונקשר יותר ויותר לביטוי עצמי, לביסוס תדמית תואמת אישיות ולנוכחות בולטת. ייעוץ הסטיילינג מבסס את מעמדו כמקצוע מוערך, המספק ללקוחותיו ערכים מוספים רבים, הרבה מעבר לסידור ארונות ומסע קניות. הכירו את הסטייליסטיות המומלצות שלנו

פורסם בתאריך: 29.7.19 15:59

מהו סטיילינג אישי?

במאה ה- 21 בעולם העסקי הדינמי, התדמית החיצונית שלנו הופכת לחלק נפרד מהתדמית הפנימית. הבגדים שאנו לובשים, האביזרים המשלימים, עיצוב השיער, האיפור, ואפילו ניחוח הבושם שבחרנו, כל אלו נבחנים באופן מידי (לרוב אפילו בתת המודע) על ידי האדם שממול. הם יוצרים את הרושם הראשוני ויש להם השפעה מקבעת וקריטית על הרושם שנותיר עליו.

ההבנה הזו הובילה לכך, שסטיילינג אישי הוא מקצוע נדרש ובלתי ניתן לוויתור. סטייליסטים ויועצי תדמית מתמחים בהתאמת המראה החיצוני והתדמית שלנו למטרות שאנו רוצים להשיג. הם מגיעים ללמוד את ההעדפות האופנה שלנו, לעשות 'סדר בארון' הבגדים והתכשיטים, להציע אאוטפיטים מתאימים ורלוונטיים שיסייעו בקידום האישי והמקצועי ובהשגת המטרות, ולשלב בכל אלו את מגמות האופנה האחרונות כדי להבטיח שנישאר מעודכנים ורלוונטיים. בהיבט התדמיתי, הם מספקים ייעוץ חכם ונכון לחיזוק שפת הגוף, היציבה, הדיבור הבטוח, תנועות הידיים, וכל אלמנט נוסף וחיוני שיאפשר לנו להעביר את המסר שאנו רוצים לשדר.

כולנו היינו שם, לפני אירוע גדול, פגישה חשובה או דייט רומנטי, אנו מוצאים את עצמנו מול הארון, מתוסכלים וחוזרים שוב ושוב על המשפט השגור: "אין לי מה ללבוש". עבודתו של סטייליסט היא לוודא שלעולם לא נאמר שוב את המשפט הזה, שתמיד כשנפתח את דלת ארון הבגדים, נדע אילו אאוטפיטים לייצר ומאילו פריטים, ותמיד יהיה לנו מה ללבוש – רק נצטרך לבחור.

גלית ניניו – סטייליסטית אישית ויועצת התדמית

לשדר את עצמך

עבור רוב האנשים, סטיילינג מתקשר לאופנה וטרנדיות. רבים חושבים כי תפקיד הסטייליסט הוא לעדכן את הלקוח בטרנדים שמתכתבים עם האופנה העכשווית, אך למעשה זהו רק קמצוץ מיכולותיו של בעל מקצוע מומחה בתחום הסטיילינג.

משמעותו המילולית של המונח "סטייל" הינו סגנון, וזו מהות העבודה של הסטייליסט. יועצת התדמית והסטייליסטית האישית גלית ניניו סבורה כי על מנת להתאים לאדם סגנון לבוש באופן המיטבי והמחמיא ביותר, רצוי תחילה לבחון את מרכיבי אישיותו, אורח חייו ועיסוקו. כשסגנון הלבוש מתכתב עם אישיות הלקוח, תחושותיו ותכונותיו, הבגדים הופכים למעטפת מושלמת בה האדם מרגיש נינוח.

עבור גלית ניניו, המטרה העיקרית היא לגרום ללקוח להרגיש שלם עם עצמו. סטייל עכשווי? חשוב אך משני. ״אופנה היא עניין אינדיבידואלי וסגנון הלבוש הופך לייחודי ומעניין רק כאשר הוא אישי ומותאם ללקוח״, אומרת גלית. אין ספק כי ייחודה של ניניו בתחום הסטיילינג הוא המבט העמוק פנימה, אל תוך נפש האדם.

צילום: שלי יפה אבידור

צילום: שלי יפה אבידור

מהו סטייל עבורך?

"זוהי צורת התקשורת הויזואלית המשמעותית ביותר בחיינו. רושם ראשוני יכול להיות מכריע בגיבוש התפיסה הכללית לגבינו. כשאדם מרגיש בנוח עם הופעתו החיצונית, הביטחון העצמי שלו עולה, הוא מתקשר עם אנשים בצורה כנה יותר ומצליח לבנות מערכות יחסים משמעותיות ומספקות. אם סגנון הלבוש יותאם לו בצורה נכונה, הוא אף יצליח לשקף לסביבתו את מי שהוא ולעיתים את סיפור חייו, מבלי להשתמש אפילו במילה אחת.
יחד עם זאת, מראית עין היא לא הכול. חשוב גם לשים דגש על טיפוח, שפת גוף, הבעות פנים, כריזמה, אנרגיה ופרזנטציה אישית, וזאת על מנת ליצור עבור הלקוח את התדמית שהוא חפץ בה".

מתי החלטת להיכנס לתחום?

"לפני כ-11 שנים עשיתי את הצעד המשמעותי ביותר בחיי- עזבתי את עבודתי ככלכלנית וביצעתי הסבה מקצועית לתחום הסטיילינג מתוך הקשבה לנפש. העיסוק בנראות, אסתטיקה ויופי, הוא עבורי שליחות אמיתית, מספקת ומהנה שאני נהנית לקום אליה בכל יום מחדש. החיוך הגדול שהתהליך מעלה אצל לקוחותיי, ההרגשה הנפלאה שמציפה אותו כשהוא אוהב את מה שהוא רואה במראה, המחמאות שהוא מקבל, האפשרויות שנפתחות בפניו וההצלחות שמגיעות בעקבות התדמית המשופרת, הן עבורי הצדקה חד משמעית לתפנית שלקחתי בחיי".

צילום: שלי יפה אבידור

צילום: שלי יפה אבידור

ספרי לנו קצת על הניסיון שלך

"הנני בעלת תואר במנהל עסקים וכלכלה ובמרוצת השנים רכשתי תעודות בתחום הסטיילינג, תדמית, שפת גוף ופנים, פיתוח אנרגיה וכריזמה. את קורסי הסטיילינג והתדמית למדתי במרכז לסטיילינג ברמת גן. במהלך שנות פעילותי בתחום, שימשתי כמרצה ראשית באותו המרכז וגם בימים אלה, אני מלמדת סטיילינג אישי ומכשירה סטייליסטים מוכשרים רבים.

"עיסוקי בתחום מתחלק למספר פורמטים: מנחת סדנאות והרצאות לקבוצות פרטיות, לחברות ולארגונים בנושאי סטיילינג, בניית תדמית, תקשורת ויזואלית, פרזנטציה אישית, שפת גוף ופנים, אנרגיה וכריזמה מלווה נשים, נערות וגברים למפגשי סטיילינג אישיים ותורמת לבניית תדמית אישית ועסקית בקרב מגוון לקוחות משתנים.

"הוורסטיליות הזו נובעת מתפיסת העבודה שלי, שהיא לעבוד מהפנים אל החוץ. לדעתי, סטייל הוא גורם משמעותי ביצירת תדמית, ועל כן, סטייליסט טוב חייב לבחון את אופיו של העסק או האדם על מנת להתאים את המראה לצרכיו ולרצונותיו".

מהי המטרה המרכזית שלך?

"ליצור לכל לקוח הלימה בין הפנים לחוץ. סטיילינג זו לא תוכנית ריאליטי, הלקוח חייב להרגיש שהלבוש הולם את תחושותיו, משדר לעולם את המסר שלו ותורם למימוש מטרותיו העתידיות. באמצעות תפיסת העבודה הזו, ניתן לתפוס כמה ציפורים במכה אחת: יצירת תדמית נכונה, שיפור הביטחון העצמי, חיזוק החיבור של האדם לעצמו וכמובן יצירת סטייל ייחודי שיתאים ללקוח במדויק".

לוגו גלית ניניו

גלית ניניו, סטייליסטית אישית ויועצת תדמית
טלפון: 054-3332830
קישור לאתר
קישור למייל

גלית ניניו - סטיילסטית ויועצת תדמית. צילום:שלי יפה אבידור

גלית ניניו – סטיילסטית ויועצת תדמית. צילום:שלי יפה אבידור


זיוי ברקי – סטייליסטית אישית

זיוי ברקי היא יועצת סטיילינג ותדמית מזה 7 שנים, תחום אליו הגיעה מתוך החיבור הפנימי שלה לעולם האופנה והתדמית והבנת השפעותיו של ייעוץ הסטיילינג המעמיק על אישיותו והצלחותיו של הלקוח. ברקי מחוברת מאוד לפן היצירתי שלה, בעברה למדה גרפיקה ועיצוב פנים, תמיד אהבה לצייר וזכתה בעקביות למחמאות גורפות באשר לסגנון הלבוש והסטייל שלה.

"סגנון זה הרבה יותר משיק ואופנה," היא אומרת, "זה קשור לביטוי עצמי, לדעת מה מתאים לך ומה נכון לאישיותך ולהרגיש בנוח בבגדים שאת לובשת, ללא קשר לאופנה המכתיבה".

זיוי הקימה בוטיק ביתי לייעוץ תדמית וסטיילינג בכפר סבא "סטיילמי" – בו היא מקבלת את לקוחותיה, מספקת עבורם ייעוץ והכוונה ליצירת תדמית אישית תואמת לצרכיהם ושאיפותיהם.

עד לאחרונה, בנוסף על יעוץ הסטיילינג, מכרה זיוי בגדי מעצבים בבוטיק הביתי שלה, "כעת, כשהמגמה הקמעונאית העולמית הופכת אט אט נחלתן של חברות הענק, ולעסקים הקטנים והבינוניים אין יכולת אמיתית להתחרות במבחר ובמחיר, החלטתי להשיק שרות ייחודי של קניות ברשת – "סטיילמי אונליין"." זיוי אומרת.

מהו בעצם ייעוץ הסטיילינג והתדמית?

"הייעוץ מספק הכוונה, כיצד להביא את עצמך לידי ביטוי בצורה בה תרגיש הכי נוח ותראי במיטבך. לא תמיד אנו יודעים איך לעשות את זה נכון ובהתחלה צריך הדרכה, עם זאת, זה לא נכון ש"או שנולדים עם זה או שלא" – כמו כל דבר בחיים ניתן ללמוד את זה ע"י אימון והדרכה בתהליך הייעוץ".

מה הסטיילינג מספק מבחינה רגשית?

"כשאת מרוצה מאיך שאת נראית, זה תורם המון לביטחון העצמי. סטיילינג נשען על מרכיבים פסיכולוגיים עמוקים, הדימוי שלנו ואיך שאנו נראים יושבים על המקומות הכי רגישים וכואבים שלנו, וכמעט לכולנו יש מקום כזה. ייעוץ הסטיילינג והתדמית מלמד אותך להשתחרר מקיבעונות, להתלבש ולהיראות בדרך שתבטא באופן הטוב ביותר את מה שאת רוצה לשדר לסביבה. אנחנו סוחבים איתנו כל מיני "כללים מיושנים" שעברו מדור לדור, כגון: "לא ללבוש צבעים מסוימים יחד", "ללבוש שחור כי זה מרזה" או ש"בגד עם פסים לרוחב, משמין". אלו כללים שהוגדרו לפני כמאה שנה והם לא רלוונטיים. האופנה היום מציעה מגוון של עיצובים, שמייצרים המון עושר וחן, ואפשר לשלב כמעט הכל עם הכל. מלבד זאת, גם אם "טעית", לא נורא".

כיצד מתבצע תהליך הסטיילינג?

"בתחילה אני עורכת עם הלקוח/ה שיחה מעמיקה לבירור הקשיים והאתגרים התדמיתיים והחברתיים שלהם, ומבררת מה היו רוצים לשדר, לדוגמא, לשדר מקצועיות, רגישות, יצירתיות וכד'. לאחר מכן, אני בונה לכל לקוח/ה את תכנית הסטיילינג המותאמת באופן אישי. חשוב לזכור לא להתקבע על צבעים וגזרות, כי גם אנחנו משתנים במהלך חיינו ולא פעם אחת.

"מדובר באימון לכל דבר, כמו ייעוץ אצל תזונאית שמתאימה תפריט אישי לכל לקוח, כך גם בייעוץ הסטיילינג – כל ייעוץ הוא אישי. ברגע שמסיימים את תהליך האימון, הלקוחות יוצאים עם כלים להמשך".

מהו השירות “סטיילמי אונליין"?

"סטיילמי אונליין" הוא שרות קניות באינטרנט המאפשר ללקוח/ה לרכוש פריטי לבוש הנמכרים אונליין. כיום, כמעט כולן רוכשות בגדים ואקססוריז דרך האינטרנט אך לרוב לא יודעות כיצד לרכוש, מתקשות להבין את המידות, את סוגי הבדים וכד'. באמצעות "סטיילמי אונליין", הן יכולות להעשיר את המלתחה שלהן ולרכוש בגדים ברשת בליווי סטייליסטית.

"כל מה שנדרש מהלקוחה הוא להגיע לפגישה קצרה, לאפשר לי להתרשם ולקחת מידות.

"במידה ומדובר בפריט בודד כגון שמלת ערב, כל שהלקוחה צריכה הוא לאשר את הפריט על פי תמונות שאשלח לה למכשיר הסלולרי ובמידה ומדובר במספר פריטים, הרכישה תתבצע במשותף".

הניסיון הרב של זיוי בהלבשת נשים מאפשר לה לדייק ולהזמין ללקוחה את הבגד הנכון לה ובמידה הנכונה.

מי מגיע אליך בעיקר?

"מגיעות אליי כל סוגי הנשים: אלו שנמאס להן מהקניונים, שרוצות לעשות שינוי בחייהן או כאלו שפשוט קשה להן במציאת וקניית בגדים. כמעט כולן היו רוצות לשנות בעצמן משהו.

"הן יכולות להגיע לבוטיק בכל שעה, גם בשעות הערב המאוחרות לאחר שעות העבודה שלהן וגם בסופי השבוע, ולקבל ייעוץ והדרכה כדי לא לרכוש מלתחה תחת לחץ.

"אני מספקת מגוון רחב של שירותים מלבד תהליך הייעוץ, ביניהם: סידור ארון, ליווי לקניות, וקניות אונליין שהוא גולת הכותרת של הייעוץ שלי. הבוטיק שלי מהווה One stop shop לכלל תחומי האופנה, אני גם מאפרת ומעצבת שיער. בנוסף, אני מעבירה סדנאות והרצאות סטיילינג ואיפור וכן תכנית ייחודית לאמהות ובנות לקראת אירוע בת המצווה בתכנית "מתחברות" .

זיוי ברקי סטייליסטית אישית
כתובת הבוטיק: הר נבו 6 כפר סבא
טלפון: 052-6007280
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק 
קישור לאינסטגרם 

זיוי ברקי. קרדיט: דגנית ארטמן

זיוי ברקי. קרדיט: דגנית ארטמן

קרדיט: דגנית ארטמן

קרדיט: דגנית ארטמן


דניאל לוזון – סטייליסטית אישית

האופנה תמיד היתה דרך לבטא את מעמדנו החברתי, תפקידנו והעושר שלנו. הלבוש הוא הרבה מעבר לכיסוי הגוף, אנו רוצים להיראות במיטבנו ולשדר לעולם את התדמית המתאימה, אולם מה קורה כאשר אין מתאם בין הצרכים שלך לבין איך שאת מתלבשת ומה שיש לך בארון? כאן משתלב הסטיילינג האישי.

תפקידו של הסטיילינג האישי הוא להתאים לכל אחת ואחד את הבגדים הנכונים מבחינת מבנה הגוף, הצרכים והסגנון ושיביאו אותה/ו לידי ביטוי, ללא מילים, באמצעות בניית מלתחה נכונה שתכיל בדיוק את אותם הפריטים שתמיד יענו על הצרכים הללו.

דניאל לוזון היא סטייליסטית אישית ומנחת סדנאות סטיילינג מהוותיקות בתחום, ועוסקת בכך מזה 13 שנים.

מה תפקידו של סטיילינג אישי כיום?
"סטיילינג אישי הוא הרבה מעבר לסידור ארון וקניות. תפקידו להעצים כל אחת ואחד ולגרום לנו להיראות במיטבנו. אם מישהי לא משקיעה במראה שלה כיוון שהיא לא אוהבת את הגוף שלה, תפקידי כסטייליסטית אישית הוא לשנות את התפישות הבעייתיות, לחבר אותה לעצמה ולגופה, להראות לה את השפע האופנתי הקיים עבורה ואיך גם היא יכולה ליצור מראות נפלאים, מחמיאים ומסוגננים שהכי מתאימים לה, בכל יום מחדש.
"לכן, על מנת להיות סטייליסטית אישית לא מספיק לאהוב אופנה ולדעת מה הטרנדים החמים, חשוב, אפילו יותר, לאהוב אנשים, להבין אותם ולדעת איך בדיוק להתאים להם את הדברים"

מה קורה במפגשים האישיים?
"אני מציעה יש שני סוגים מפגשי סטיילינג," אומרת דניאל, "הראשון מתקיים בבית הלקוחה והשני במרכז קניות.

"המפגש מול הארון מתחיל בשיחת היכרות מעמיקה על מנת להבין היכן היא מתקשה מבחינה אופנתית, מה היא רוצה לשנות ומה היא מצפה מהמפגש. לאחר מכן אנו עוברות לאזור הכי אינטימי בבית – ארון הבגדים שלה, כשהמטרה הראשונה של המפגש היא לעשות סדר בארון – המלתחה שלנו היא המקור ללבוש ולמראה שלנו ולרבות מאיתנו יש ארון מלא בגדים ואביזרים שנאספו לאורך השנים ופריטים קטנים או גדולים מידי שלא לובשים . לכן, דבר ראשון שאנו עושות הוא סדר בארון והוצאת כל הפריטים שאינם רלוונטיים עוד.

"המטרה השנייה של המפגש, היא למקסם את הפוטנציאל של הפריטים והאביזרים שכן רלוונטיים, להרחיב את האופקים האופנתיים ולדעת איך ליצור בקלות ובמהירות מראות שונים, מחמיאים ומסוגננים מהיום יום.

"המפגש השני נעשה במרכז קניות, כשמטרתו העיקרית היא לדעת איך לקנות נכון – רובינו אוהבות לקנות והרבה, אך לא תמיד את הפריטים הנכונים ואז אולי יהיה לנו הרבה בגדים אך לא הרבה מה ללבוש. במהלך המפגש אנו מסתובבות יחד, רואות ומודדות מגוון רחב של פריטי לבוש  וזאת בהתאם לתקציב של הלקוחה והצרכים הספציפיים שלה.

"אני מספקת ללקוחה את כל הכלים על מנת שהיא תדע לקנות בדיוק את מה שהיא צריכה, כך שהמלתחה שלה תכיל רק בגדים מחמיאים שמתחברים לסגנון שלה, שמתאימים לצרכים היומיומיים, וכך, בסוף התהליך ובשורה התחתונה- היא תרגיש הכי טוב עם עצמה ותיראה במיטבה. אני מתייחסת רבות לנושא סוגי הבדים השונים והשפעתם, הגזרות השונות, הסגנון, התקציב והכרת המגוון האופנתי הקיים כיום"

דניאל מוסיפה ומדגישה "שני סוגי המפגשים מעבר להעברת מידע רב, מבוססים על הנאה ויצירת חוויה מעצימה ובלתי נשכחת"

דניאל לוזון – סטייליסטית אישית
טלפון: 054-2474255
מעבר לאתר
בלוג סלונה: דניאל לוזון – יומנה של סטייליסטית

 

דניאל לוזון. צילום: רון שושני

דניאל לוזון. צילום: רון שושני


מרב אבן זהר – סטיילינג שכולו העצמה ודיוק פנימי

"המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו. הוא הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו לעולם ומה שנשדר זה מה שייתפס", כך מציינת מרב אבן זהר, סטייליסטית אישית היוצרת הלימה בין האישיות הפנימית לבין ההופעה החיצונית. "הסטיילינג שלי מגיע ממקום רגשי במטרה להפנות את הזרקור לחוזקות שלנו ובאמצעות הסטייל הנכון לגרום לנו להרגיש מועצמים, ולבטא באופן טבעי את העולם הפנימי שלנו".

בתהליך הסטיילינג שמה אבן זהר דגש על עולמה של הלקוחה, כיצד היא תופסת את עצמה ועם אילו מחסומים רגשיים היא מתמודדת. אבן זהר משתמשת בטכניקות מעולם ה-NLP כדי לשחרר דפוסים מגבילים, ובנוסף משתמשת בנומרולוגיה ולפי רצון הלקוחה ממפה את מרכיבי האישיות לפי תאריך הלידה וצוללת לעומקה.

לאחר שקיבלה את התמונה המלאה, בודקת אבן זהר כיצד ניתן להביא את עולמה הפנימי של הלקוחה לידי ביטוי באמצעות סטיילינג נכון: "הלקוחות אצלי לא עוברים מייק אובר, אין כאן שינוי מקצה לקצה ואני לא נותנת ציונים לאאוטפיטים השונים. אני מבססת את הייעוץ שלי בהתאם לאישיות הלקוחה מתוך שימת דגש על סביבת החיים שלה, העיסוק, הגיל והשלב בו היא נמצאת בחיים", היא מסבירה.

אבן זהר מגיעה מתחום הנדסת תעשייה וניהול ועסקה במשך שמונה שנים כיועצת ארגון ושיטות, משפרת תהליכי עבודה ארגוניים ומבקרת איכות. לאחר שהרגישה שהתחום לא מדויק לה, החליטה לעשות שינוי, לבחון תחומים נוספים והתחילה ללמוד רפלקסולוגיה מתוך רצון לטפל ולהבין תהליכים רגשיים: "הבנת נפש האדם תמיד היה תחום שהרגשתי מחוברת אליו ובמקביל תמיד אהבתי את עולם האופנה", מציינת אבן זהר שעבדה באותה תקופה אצל מעצבת האופנה דורית שדה, ובהמשך הצטרפה למעצבת אופנה מתחילה לקידום מכירות ביתיות: "במסגרת עבודת הסטיילינג פגשתי נשים רבות והבנתי יותר ויותר את חשיבות דימוי הגוף. תקופת ההסתכלות הפנימית בשילוב הלימודים הפילה לי את האסימון והגעתי למסקנה שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים לדייק את עצמם ולהגיע לביטוי עצמי מלא ושלם באמצעות אסתטיקה ויופי", היא מספרת  בהתרגשות.

התובנות והכלים שאספה אבן זהר בדרכה הובילו אותה ללימודי סטיילינג, בהם היא הצליחה לשלב את כל החוזקות שלה לכדי עסק של סטיילינג טיפולי: "התהליך שהלקוחות שלי עוברים הוא אותו התהליך שעברתי בעצמי שכלל הסתכלות על היתרונות שלי למרות השיפוטיות העצמית. אני מאמינה בכלים שאני מעניקה בשיטת הסטיילינג הטיפולי, אלו כלים שאני חיה על פיהם ועזרו לי בשלבים השונים בחיי. היום אני יודעת שניתן לשנות את הגישה, הדפוסים והמחשבות שלנו על עצמנו בדרך מהנה ויעילה וזו המתנה שלי לעולם", מספרת אבן זהר בעיניים נוצצות.

צילום: רעות אשכנזי

צילום: רעות אשכנזי

אז איך זה עובד?

תהליך הסטיילינג האישי של אבן זהר יכול להיות ליווי אישי הכולל ייעוץ בארון הבגדים, ליווי קניות כללי או ממוקד לפי מטרה כמו פגישת עסקים או אירוע שמחה, סדנת סטיילינג אישית, סטיילינג לצילומי תדמית ועוד.

בשיחת טלפון ראשונית ומעמיקה מבינה אבן זהר את הצרכים והמטרות של הלקוחה ונקבעת פגישה בבית הלקוחה. בפגישה היא מאבחנת את מבנה הגוף: "אני מסבירה ללקוחה מה מבנה הגוף שלה ואיך בעזרת הגזרות הנכונות היא יכולה למקסם את המראה שלה". השלב הבא הוא בחירת הצבעים לפי צבע עור הפנים המתבצע לפי ערכת אבחון צבע מדויקת. הערכה בנויה מ-12 פלטות צבע המצביעות על הגוון המדויק ולפיו ניתן לדעת האם מתאימים ללקוחה צבעים קרים או חמים וכך ניתן לבחור את גוון הבגדים, הסמקים ואפילו השפתונים: "הערכה מאפשרת לי לדעת בברור אילו צבעים יאירו את פניה של הלקוחה ויצרו הרמוניה".

לאחר שהתקבלה התמונה שכוללת את העולם הפנימי והעולם החיצוני של הלקוחה, אבן זהר צוללות לתוך ארון הבגדים, ממיינת ויוצרת בשיתוף הלקוחה שילובים מתוך המלתחה הקיימת: "אנחנו נוטות לשמור בגדים בארון למרות שאין בהם שימוש. אני בוחנת את תוכן הארון ומייעצת ללקוחה מה כדאי להשאיר, על מה כדאי לוותר ומרכיבה עבורה שילובים חדשים מפריטים קיימים שמפיחים חיים במלתחה הקיימת". אבן זהר יוצרת לוק בוק ומצלמת אאוטפיטים מגוונים ופותחת את המחשבה לכיוונים חדשים.

"בסופו של דבר ניצור מלתחת קפסולה, שזו מלתחה המבוססת על צבעים ניטרליים ואליה נוסיף את שאר הבגדים בארון שזו המלתחה המשודרגת. לאחר דיוק המלתחה אנו עורכות יחד רשימת קניות לפי החסרים במלתחה". הפגישה השנייה של השתיים תהיה במרכז הקניות בו הן יתנהלו לפי תקציב קבוע מראש ובהתאם לרשימה המסודרת.

צילום: רעות אשכנזי

צילום: רעות אשכנזי

לא רק בשוק הפרטי

בנוסף לסטיילינג האישי, אבן זהר מעבירה סדנאות והרצאות לארגונים בנושא העצמת נשים, מגיעה למפגשי קונספט קבוצתיים וימי הולדת בהם היא מדברת על פריצת מחסומים רגשיים, תרבות הלבוש אליה התרגלנו, הדגשת היתרונות שלנו באמצעות בגדים מתאימים וכמובן מביאה איתה פריטי לבוש ואקססוריז להדגמה על הקהל תוך שימת דגש על שדרוג הנראות: "יש אווירה מאוד מעצימה בסדנאות נשים. הנשים מבינות שהן לא היחידות שמתמודדות עם הביקורת והשיפוטיות כלפי עצמן מול המראה, והן יוצאות מהסדנה בתחושה מועצמת וחיובית שנשארת איתן להמשך, ועם טיפים רבים שאני נותנת ללבוש מדויק", מספרת אבן זהר.

הידע והניסיון הרב שצברה אבן זהר בעולם הייעוץ העסקי העניקו לה את היכולת לראות את התמונה המלאה ולשלב בין עולם האופנה לבין נפש האדם וליצור תחום טיפולי וצבעוני לכדי ייעוץ יעיל ומצמיח: "הסטיילינג הוא אימון לכל דבר, זו שפה נרכשת שכל אחד יכול ללמוד בעזרת הכלים הנכונים. כמו שאפייה איכותית מצריכה למידה של מתכונים, והיכרות עם המרכיבים השונים כדי לדעת אילו מרכיבים משתלבים נכון אחד עם השני, כך גם סטיילינג וככל שמתעמקים בתחום מדייקים בו יותר", מסכמת אבן זהר.

מרב אבן זהר
טלפון: 052-3898927
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
קישור לאתר

צילום: רעות אשכנזי

צילום: רעות אשכנזי


ורד דנוס – סטיילסטית אישית

מוקסמת ומלאת השראה מסבתה, הסטייליסטית ורד דנוס, אשר חשבה שתהיה בכלל מעצבת אופנה, עשתה שינוי משמעותי בחייה בגיל ארבעים והיא כאן כדי להעשיר את חייהן של נשים בעוצמה, צבעים וסטייל.

עוד כשהייתה ילדה קטנה הייתה מתבוננת בסבתא שלה תופרת בגדי הוט קוטור לנשות שגרירים עם ניחוח צרפתי ומתלבשת במיטב הדגמים שיצאו תחת ידיה. היא אמא לארבע בנות ובהכשרתה היא גננת לגיל הרך והיה לה אפילו רומן עם תחום הקונדיטוריה, אבל לפני כמה שנים הצטרפה לקבוצת פייסבוק אשר בעקבותיה עברה סדנא מקצועית וקורס סטיילינג "וכך בגיל ארבעים הבנתי מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה", היא אומרת.

ייעוץ מלתחה עד בית הלקוחה

ורד מאמינה שלכל אישה יש קול ייחודי שיכול להוא לידי ביטוי באופן בו היא בוחרת להתלבש. מפגשי ייעוץ המלתחה נעשים עם אווירה חברית, תחילה שותות קפה ומשוחחות על מנת להכיר את הניואנסים של האישה היושבת לפניה; בת כמה היא, במה עוסקת, מה היא אוהבת, מה חשוב לה, למה היא פנתה לייעוץ סטיילינג ולמה דווקא עכשיו. בשיחת איתור הצרכים חשוב לורד להבין באמת מיהי האישה, מהם גבולות הגזרה ועד איפה היא תהיה מוכנה להתמסר ומה "היא לא תלבש בחיים".

"הרעיון הוא למפות את כל מה שלא מתאים, לא נעים, מה שלא משרת לא ייכנס"

בחלקו השני של המפגש, אחרי מדידות ושילובים, ורד יוצרת לוקים מרעננים על בסיס המלתחה הקיימת ומראה כיצד מפריט אחד אפשר לייצר מגוון לוקים ומלמדת את הלקוחה טריקים חשובים בהתאמות ודיוקים.
כבר במפגש הזה, אשר אורך כשלוש עד ארבע שעות, הלקוחה יוצאת עם כלים וביטחון לבנות לעצמה את הסגנון הייחודי לה וכזה אשר מבליט החוצה את כל מה שהיא אוהבת בעצמה מתוך נינוחות וביטחון. "להוריד שיפוטיות וביקורת", אומרת ורד, שעבורה ייעוץ הסטיילינג הוא לא רק חיצוני אלא אמצעי לבטא ויזואלית את מה שקורה בפנים.

"לכל אישה יש קול ייחודי" צילום: עמית ונויה דנוס

"לכל אישה יש קול ייחודי" צילום: שיר ונויה דנוס

מפגש שופינג

לאחר מפגש הייעוץ ישנה אפשרות לצאת יחד עם ורד לסיבוב שופינג. המפגש הזה, באם תבחר הלקוחה לקיימו, אורך כשלוש עד ארבע שעות ולפחות שבוע עד עשרה ימים מיום הייעוץ; "חשוב לי שהלקוחה תתנסה קודם כל בעצמה עם הלוקים שהרכבנו במפגש הראשון".

ורד תלווה את הלקוחה בחנויות תוך שהיא מייצרת מיקוד עבורה, תבחר פריטים אשר תואמים את הסגנון שדייקו יחד וכך גם הלקוחה עצמה. לתא המדידה יגיעו שתיהן עם הפריטים שבחרו, כל אחת, יחלו במדידות ויחליטו יחד מה כן ומה לא. המפגשים תופסים מקום בקניון הקרוב לבית הלקוחה או בחנויות שהלקוחה אוהבת, כל מפגש מותאם באופן אישי גם לאופיה וגם לתקציב אותו היא מגדירה מראש. "המטרה של המפגש הזה היא ללמוד כיצד לעשות שופינג אשר מתאים לי, גם אם אני לבד ובכל תקציב".

"המטרה היא שהלקוחה תרגיש מועצמת ובנינוחות, שתרגיש שהיא הגרסה הכי טובה של מי שהיא"

עבור ורד זהו אינו תהליך המשרת רק את הצבעוניות והגיוון במלתחה אלא תהליך שהוא ביטוי למשהו פנימי ועמוק יותר. חלק מהעשייה שלה הוא סדנאות סטיילינג והעצמה שהיא מרגישה שזהו מקומה הטבעי. הסדנאות משלבות הומור והדגמות בעזרת בגדים ואביזרים, ובהן ורד מדברת לא רק על מה הולך עם מה אלא גם על אמונות מגבילות ואיך להיפטר מהן ולהיות שלמה עם עצמך ולהתחיל להתלבש מתוך רצון להדגיש את הטוב והיפה ולא מתוך הצורך לטשטש.

את הסדנאות היא מעבירה בחוגי בית פרטיים או במסגרת ארגונים, וכן סדנאות המותאמות לנערות צעירות.

הסיפוק הגדול ביותר הוא הפידבקים שהיא מקבלת מהלקוחות שלה אחרי זמן מה שהן בתוך התהליך, שאותו כאמור התחילו עם ורד. הנשים שורד נגעה בהן משתפות על הביטחון שהן מרגישות, על המחמאות שהן מקבלות מאנשים, על כמה כייף להן להתבונן בעצמן במראה. עבור ורד זה חיזוק לכך שהיא עושה בדיוק את מה שנועדה לעשות.
בין ימי שופינג, ייעוץ סטיילינג והסדנאות היא גם מתפעלת בלוג אישי וכותבת טור קבוע במקומוניי נתניה ואת כל זה היא עושה על סטילטו או סניקרס (תלוי ביום).

ורד דנוס, סטייליסטית
טלפון: 0544950043
קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

ורד דנוס. צילום: עמית ונויה דנוס

ורד דנוס. צילום: שיר ונויה דנוס

ורד ונוס. צילום: שי ונויה דנוס

ורד ונוס. צילום: שיר ונויה דנוס


יהודית שטרן – סטייליסטית אישית

בגיל חמישים קיבלה יהודית מחברותיה מתנה – מפגש עם סטייליסטית. הן לא חשבו שהיא צריכה "טאצ'אפס" בסטייל או ללמוד איך להתאים צבעים וגוונים, אלא קיוותה שהמפגש הזה יעורר אותה ללכת ללמוד סטיילינג שזורם בתוכה בטבעיות.
ואכן כך קרה.

אחרי המפגש המכונן יהודית ניגשה לקורס סטיילינג של "אורלי שי" ואף עשתה קורס השלמה בשנקר ושילבה איפור מקצועי "כי הכל תומך בהכל", כפי שהיא אומרת. כבר במפגש השלישי של הקורס היא הבינה שזה מה שהיא רוצה לעשות, שזה המקצוע שלה ומאז היא הפכה את זה לעסק אשר היא ממנפת לצד עבודת יום בחברת הייטק גדולה.

יהודית מעבירה מפגשי סטיילינג אישיים, מפגשי שופינג, סדנאות והרצאות בתחום האופנה והסטיילינג. היא נשואה פלוס שניים וסבתא לשלושה נכדים ומג'נגלת את הכל בשיקיות. "כולנו יודעות להתלבש, אני לא ממציאה את הגלגל, השאלה היא רק דיוק", היא משתפת.

צילום: צבי שטרן

צילום: צבי שטרן

צילום: צבי שטרן

צילום: צבי שטרן

מפגש סטייליג אישי – ייעוץ מול הארון

את מפגשי הסטיילינג האישיים מקיימת יהודית בבית הלקוחה, אך טרם הגעתה הן משוחחות בטלפון לשיחת היכרות ראשונית בה הן מתוודעות אחת לשנייה ויהודית דולה פרטים שיעזרו לה בהמשך לייצר התאמות ולוקים לפרסונה העומדת מולה. היא מגיעה לבית הלקוחה עם מזוודה ובה פריטים כמו שמלה שחורה, ג'קט צבעוני, חולצה לבנה, צעיפים, פיסות בדים צבעוניות ואקססוריז משלימים.

במפגש האינטימי הן ישוחחו יותר לעומק על עיסוק, תחביבים ושגרת יום וגם על מבנה גוף, עם מה הלקוחה מרגישה בנוח עם עצמה, על הלבשה תחתונה נכונה ואלו פריטים, מתוך המלתחה הקיימת, הלקוחה אוהבת ומה פחות.

"אם פעם המגמה הייתה לטשטש, היום המגמה היא להבליט את מה שטוב"

מול המראה הן מייצרות ומשלבות לוקים בהתאם למה שיש בארון. יהודית תסביר על גזרות נכונות ומותאמות למבנה הגוף, תסקור את הצבעים המתאימים והמאירים ותראה כיצד שרשרת אחת נוכחת וצבעונית יכולה לשנות לוק שלם. "הסוד הוא בגוון", לא לכל אחת מתאים כל צבע אבל במשחק של גוונים אפשר להשיג הרבה יותר, כפי שיהודית אומרת ומדייקת. בהמשך הן תבצענה סינון וינפו מהארון כל מה שאינו רלוונטי; בגדים שקטנים או גדולים, בגדים שלא לבשה תקופה ארוכה, מה שבלוי או דהוי, ומה שלא נוח ומתאים לה.

בנוסף, יהודית מצלמת את הלוקים שהרכיבו יחד ומשאירה ללקוחה כרפרנס על מנת שתוכל להרכיב לוקים דומים בעצמה.
אורך המפגש בין שלוש לארבע שעות ובמהלכו יינתנו טיפים, המלצות לשילובים, מה תרומתו של כל פריט (למשל- ווסט, פריט שמשדרג כל לוק. מדגיש מותניים, יוצר אשליה של גוף צר וארוך והתוצאה מעניינת) ובניית רשימת קניות – השלמת חוסרים לפי המלצות.

מפגש שופינג

מפגשי שופינג הן ההמשך הטבעי של מפגש מול הארון, מפגש זה מתקיים בקניון או בחנויות ספציפיות לבקשת הלקוחה ובהתאם לתקציב שהיא הגדירה. טרם ההגעה למפגש, יהודית עושה עבודת הכנה וסיור מקדים בו היא בוחרת חנויות ופריטים מראש בהתאם לצרכים של הלקוחה, וכך מייצרת מיקוד ומייעלת את התהליך. הן אוספות יחד פריטים ומגיעות לחדר ההלבשה שם מבצעות מדידות ובוחרות את מה שמתאים ביותר.

כאחת שלבשה בעיקר שחור לפני שהתחילה לעסוק בסטיילינג, יהודית מעידה שסטיילינג אינו תהליך מהיר ולעיתים לוקח זמן. בנוסף למפגשי אחת על אחת, יהודית מעבירה הרצאות וסדנאות מותאמות לקהלי יעד. היא מעבירה הרצאות במקומות עבודה  בנושאים – איך להתלבש להצלחה? איך להצליח בראיונות עבודה? מפגשים לנערות, ערבי נשים, ימי גיבוש לנשים ומקומות עבודה וימי הולדת.

את הסדנאות היא מעבירה לקבוצות של עד עשר נשים, "חשוב לי שכל אחת תקבל את המקום שלה בתוך הסדנא המשותפת". הסדנאות בעלות מספר מפגשים, בכל מפגש יהודית סוקרת נושא אחר: מזה בעצם סטיילינג, מה החשיבות של הלבשה תחתונה ואיך בוחרים, מבנה הגוף הקיימים, איך להתלבש בהתאם, בדים, גזרות, כיצד עונות השנה קשורות למלתחה, אילו צבעים מתאימים לכל אחת, טיפים לקניות נכונות, ועוד. להיראות ולהרגיש נפלא!

בגיל חמישים היא החלה לעסוק בסטיילינג, מאז עברו תשע שנים ויהודית מנצחת על הכל לפעמים על עקבים, לפעמים על שטוח ובעיקר עם הרבה סטייל.

טלפון:052-8513516
קישור לאינסטגרם 
קישור לפייסבוק 
קישור לאתר 

צילום: ז'קלין רוזנר

צילום: ז'קלין רוזנר

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר