תמונה ממאגר Shtterstock. צילום: Atstock Productions
תמונה ממאגר Shtterstock. צילום: Atstock Productions

בתי מרקחת ברעננה ששווה להכיר

מחפשים בית מרקחת ברעננה? אגדנו עבורכם את בתי המרקחת שמחזיקים את כל תרופות הפלא שאתם צריכים. הנה הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 29.7.19 16:22

בית מרקחת דורון ובית מרקחת אחוזה – תרופת פלא

דמיינו סרט ישן, עם ניחוח של פעם. המקום: בית המרקחת. הרוקח מכיר אישית את כולם, מחייך לקראתם, זוכר את סיפורם הרפואי ועוזר להם בכל מבוקשם. הרוקח הזה הוא בעצם גם קצת פסיכולוג, קצת רופא והרבה חבר קרוב.
למען האמת, אתם לא חייבים לדמיין את הסצנה הזו. אמנם היום, בעידן הפארמים, בתי מרקחת קהילתיים כאלה הפכו נדירים, אבל מסתבר שלא נעלמו כליל, ושניים מהם, נעימים במיוחד, נמצאים ברעננה, בבעלותו ובניהולו של הרוקח יריב דרזון.

אחוזה ודורון, שני בתי המרקחת מקבוצת PharmaCare מציעים למבקרים בהם את מה שהכי מתבקש עבור אנשים שבאים לרכוש תרופות ומוצרים הנוגעים לבריאותם – יחס מקצועי, אישי ואכפתי.

את ההמתנה הממושכת בבתי מרקחת של הרשתות, עם רוקח עמוס ועסוק המתקשה, עם כל רצונו הטוב, להעניק לנו את תשומת הלב הראויה, או אפילו לעצור לרגע ולהעיף מבט בלקוחות, כולנו מכירים. אבל מי שזכה להכיר את החוויה של בית מרקחת קטן, פרטי, בו הרוקח מכיר את הלקוחות ומסוגל להעניק לו את השירות האישי ביותר, בוודאי יתקשה להמירה בכניסה בשערי אחד הפארמים.

בית מרקחת דורון – מתנה לעצמכם

בחלקה הצפון מערבי של העיר רעננה, בשכונת קריית-שרת, נמצא בית מרקחת דורון. כמו בבית מרקחת אחוזה, כל לקוח שנכנס למקום חש מיד ברוח המקום, באהבת האדם הניכרת מהשירות והיחס, וכמובן – במקצועיות שמבטיחה ללקוחות כי הבריאות שלהם נמצאת בידיים טובות. בבית המרקחת מגוון מחלקות, בהן ניתן לרכוש תרופות עם וללא מרשם, מחלקת טבע, מחלקת דרמוקוסמטיקה המציעה מוצרים ממגוון מותגים מובילים ועוד.

הקופה – כללית, רמת השירות – פרטית

דורון הוא בית המרקחת הפרטי היחיד ברעננה שעובד עם קופת חולים כללית. חברי הקופה שלא מעוניינים לעמוד בתורים ארוכים בבתי המרקחת ברשתות, ומעדיפים שהרוקח שמולם יכיר אותם ויעניק להם יחס לבבי ואישי, תמיד שמחים לגלות שבבית המרקחת מכבדים בשמחה את המרשמים שלהם. כמובן שגם המרשמים של חברי הקופות האחרות – מכבי, מאוחדת ולאומית, מתקבלים בזרועות פתוחות.

כחלק מתפיסת השירות המבקשת לספק ללקוח את מרב התנאים, לרשות באי בית מרקחת דורון עומדת חניה בשפע וללא תשלום. ניתן לקבל בהזמנה ובתיאום מראש תרופות עד הבית.

בית מרקחת אחוזה – מאה אחוז יחס אישי

בית מרקחת אחוזה, מהוותיקים והמוכרים ברעננה, שוכן במרכז גולן בלב הרחוב הראשי של העיר ומשרת מעל 50 שנה את תושבי האזור.

בבית המרקחת עומד לרשות הלקוחות צוות של רוקחים מקצועיים המעניקים שירות בכל המחלקות – מחלקת טבע, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם ועוד. הצוות המקצועי והאנושי נבחר בקפידה כך שיתאים לרוחו המיוחדת של המקום והוא כולל רוקחים מנוסים דוברי עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית וערבית.
בנוסף, לכל הרוקחים ידע מעמיק ועשיר בכל הקשור לעולם התרופות וכולם שמחים תמיד להעניק ממנו ללקוחות ולעמוד לרשותם עם ייעוץ נטורופטי או הומאופטי.

בית המרקחת מעניק שירות לחברי קופת חולים מכבי, מאוחדת ולאומית. לרשות לקוחות בית המרקחת עומדת חניה ללא תשלום בחניון מרכז גולן.

בדורון ואחוזה נאחזים בסיכוי להחלים

עולם הרפואה והפרמקולוגיה מתפתח במהירות ובקצב מואץ. הטכנולוגיה, המחקר והמוחות היצירתיים שנשאבים לעולם זה, מקדמים את סיכויי ההחלמה ממחלות שונות ונותנים תקווה לחולים רבים.
קבוצת PharmaCare שמה לה למטרה לאפשר נגישות וזמינות של כל היתרונות הללו עבור כל חולה באשר הוא, ומתחייבת לעשות ככל האפשר לעזור לכל מי שנזקק לכך למצוא את התרופה המתאימה ביותר במחיר הנוח ביותר.

בית מרקחת דורון ובית מרקחת אחוזה – מקדימים תרופה

אם בכל תחום בחיינו חשוב לנו לקבל יחס אישי ולהרגיש את הגורם האנושי, הרי שכשמדובר בבריאות שלנו הדבר נכון פי כמה וכמה. כשאנו נזקקים לשירות של בית מרקחת, אנחנו ממש לא חייבים ליפול ברשת. תורים ארוכים הם לא כורח המציאות, וגם רוקחים שמטפלים בלקוחות רבים במהלך היום יכולים להכיר אותנו, לקבל אותנו במאור פנים ולהקשיב לנו. זו התפיסה של יריב דרזון ואותה הוא מיישם עם חיוכו התמידי בשני בתי המרקחת הפרטיים של קבוצת PharmaCare – דורון ואחוזה.

 

בית מרקחת אחוזה
אחוזה 198 רעננה, מרכז גולן
טלפון: 09-7745762

בית מרקחת דורון
גאולה 6 רעננה
טלפון: 09-7716084

בית מרקחת דורון ואחוזה. צילום עצמי

בית מרקחת דורון ואחוזה. צילום עצמי

הצוות הלבבי. צילום עצמי

הצוות הלבבי. צילום עצמי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר