תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Tero Vesalainen
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Tero Vesalainen

ערבי שירה במרכז: הכירו את המקומות בהם לא תפסיקו לשיר

מי מאיתנו לא אוהב לשיר? ערבי שירה הם מנהג רווח במדינתנו הקטנה, והפכו לאחד מבין סממני החברה הישראלית. בשנים האחרונות יותר ויותר מקומות הופכים את המנהג לחלק מצביונם הייחודי בין אם מדובר במסעדה, בר או מקום פתוח. בואו להכיר את המקומות בהם לא תצליחו להפסיק לשיר

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:54

שרים מהלב: ערבי שירה במסעדת כיופים

המסעדה הכפרית בפתח תקווה החליטה להעניק ללקוחות הבאים בשעריה חוויה רב חושית ולצד מנות טעימות וצבעוניות והרצאות מעניינות, היא מפעילה במקום גם כמה פעמים בשבוע ערבי שירה בציבור

יש מסעדות שלקחו את חוויית הלקוח למקום אחר לגמרי והחליטו להעניק לבאים בשעריהן ערב שלא יישכח. כזו היא מסעדת כיופים הכפרית בפתח תקוה, שמציעה לקהל לקוחותיה לצד אוכל ברמה אחרת ומוזיקה נעימה גם ערבי שירה בציבור של מיטב האמנים בתחום.

"מה שאני אומרת למלצרים שלי כבר בשלב ראיון העבודה הוא שצריך לייצר ללקוחות חוויה שהיא מעבר", מסבירה גלית הוד, מנהלת מסעדת כיופים. "חוויה של אווירה, של לראות ולהיראות, חוויה רב חושית. אצלנו האוכל ברמה גבוהה, אנחנו משתדלים שהריחות יהיו נעימים, דואגים לצבעוניות במנות, משמיעים מוזיקה נעימה והמרקמים של המנות ייחודיים. כל חוש מקבל אצלנו את הכבוד המגיע לו".

הוד היא זו שהחלה להפעיל לראשונה בכיופים כמנהלת המקום ערבי שירה למיניהם, אותם פקדה באופן קבוע בשל אהבתה הרבה למוזיקה. ולכן היה חשוב לה להמשיך את המסורת ולהעביר את החוויה שלה גם ללקוחות. התוצאה – בקיץ שעבר חזרו ערבי השירה למסעדה אחרי הפסקה קצרה.

"מחודש יוני ועד אוגוסט אנחנו מקיימים שמונה עד עשרה ערבי שירה בחודש וההיענות מרשימה מאוד", אומרת הוד. "יש סגנונות שונים, קהל שונה בשפות שונות. יש גם ערבי קריוקי מכל המנעדים והקשתות והיד עוד נטויה. ההרכבים שמגיעים מצוינים, כשלפעמים אנחנו משלבים גם הרצאות לצד ערבי השירה. חשוב לנו לייצר כל הזמן ערך מוסף ללקוחות".

לא נפסיק לשיר: צילום:לביא נחמני

לא נפסיק לשיר: צילום:לביא נחמני

מדובר בקהל קבוע או משתנה?

"הקהל פחות או יותר קבוע. לכל זמר הערב שלו. אם יש אדם שמגיע למיקי זהבי למשל, הוא יבוא רק להופעה של מיקי. מעטים נחשבים לאוהדים חוצי זמרים שמגיעים לכל ההופעות. אצלנו אין דבר כזה שיעבור סוף שבוע ולא תהיה הופעה בחמישי, בשישי או בשבת. יש גם את ימי שלישי לפעמים. ההרצאות הן בימי רביעי".

מה מקבל הלקוח שמגיע לערב שירה?

"מי שמגיע משלם כניסה לזמר עצמו. סדר גודל של 30 עד 40 שקלים. החשבון הנוסף שלו הוא מול התפריט של המסעדה ומה שהוא מזמין. אבל בגדול הוא יכול לצאת עם סכום נמוך מאוד, לא יותר מ-80 שקלים לאדם. בתוך עמי אני חיה ויודעת מה מקובל לקחת. יש מקומות שנוהגים להגיש מזנון עם הופעה, אנחנו מעדיפים שכל אחד יבחר את מה שהוא אוהב מהתפריט המגוון שלנו כך שכל אחד יוכל ליהנות.

"החשיבה היא תמיד על הלקוח. זו לא סיסמה, זו האמת. לקוח מתיישב מולי ואני כל הזמן חושבת מה הוא רוצה או צריך. יש לנו ראיית לקוח יותר משיש ראיית עסק. חשוב שיהיה להם כיף. ערבי השירה שלנו גם תמיד בגינה, לא חם ולא קר. בגשם יש מכסה. חושבים על הכל".

ההרשמה לערבי השירה היא דרך האתר של כיופים, כשהפרסומים עולים גם לעמוד הפייסבוק של המסעדה ולניוזלטר שמופץ למועדון החברים. רק קחו בחשבון שהמקומות נתפסים מהר, אז אם אתם חסידי השירה בציבור ובא לכם על ערב באווירה טובה, עם אוכל איכותי בסביבה אירופאית, התקשרו מהר לטלפון של גלית. היא תשמח לשמור לכם מקום.

מסעדת כיופים, הירקונים 58 פתח תקווה
טלפון להזמנות:03-9300139, 052-6810009
קישור להזמנת מקום דרך האתר
קישור לפייסבוק
מייל:[email protected]

צילום: לביא נחמני

קורעים את רחבת הריקודים.צילום: לביא נחמני


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הנסי בן הנסי

    נבהלתי לרגע…..ערבי שירה במרכז.
    חתיכת צלף מיומן…..יש נפגעים?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר