תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Andrey_Popov
תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Andrey_Popov

הסרת שיער במרכז: הכירו את המומחים בתחום

הקיץ כבר בעיצומו ואנחנו נהנים מהשמש, שעות היום המאוחרות וכמובן מהים והבריכה. תמיד כשהקיץ מגיע אנחנו מכינים את עצמנו לקראתו, ואחת ההתעסקויות שהכי היינו רוצים להוריד מסדר היום היא הסרת השיער. בואו להכיר את המומחים באזור המרכז

פורסם בתאריך: 13.8.19 11:54

יניב זרד – הסרת שיער ברעננה

אצל יניב ומוריאל זרד ברעננה מחכה לכם מכון קוסמטיקה עם מחלקת הסרת שיער חדשנית ויחס אישי ומקצועי בדיוק כמו שרוצים ואוהבים.

את מחלקת הסרת השיער פתחו לפני שנה כחלק מההתרחבות העסקית והמקצועית וכמובן כחלק מההכרה בביקוש והצורך. מתחילה היה ברור להם שהמחלקה הזו תהיה מקצועית ונעימה וכזו שתוכל לספק ללקוחות שלהם את הפיתרון היעיל והטוב ביותר שיש להציע. לכן, רכשו מכונת לייזר וייבאו אותה מגרמניה, שילבו ייעוץ מקצועי ויצאו לדרך.
שיטת הטיפול היא כאמור בלייזר אשר לפי מוריאל זו השיטה הטובה ביותר והמבטיחה פתרון ארוך טווח, "הסיכוי שהשערה תחזור הוא מאוד מאוד נמוך", היא מציינת.

מכשיר הסרת השיער. באדיבות מוריאל זרד

מכשיר הסרת השיער. באדיבות מוריאל זרד

הייחוד של שיטת הטיפול והמכונה הספציפית הוא שהיא מתאימה לטווח גילאים רחב, החל מנערות בנות חמש עשרה ועד נשים בגילאי השלושים, ארבעים ומעלה. לכל לקוחה יש את הצורך עליו היא הייתה רוצה לקבל מענה.
הטיפול בנערות צעירות הוא מוקפד ויש שימת לב לסיבות בעטיין הן מבקשות לעבור הסרת שיער, "הרבה מהן סובלות מביטחון עצמי נמוך הקשור לשיער שלהן", מעידה מוריאל, המכונה מקצועית ומאפשרת טיפול בדור הצעיר. הנערות הצעירות מגיעות לעבור טיפולים בעיקר באזורי בית השחי, רגליים ומפשעות, נשים מבוגרות יותר עוברות גם טיפולי שיעור פנים.

נשים בגילאי השלושים ומעלה, מגיעות גם הן ונהנות מהיתרונות של שיטת הטיפול ומכונת הלייזר המקצועית אשר לה יתרון נוסך והוא שגם אנשים הסובלים מבעיות עור יכולים לעשות טיפולי הסרת שיער ללא שום בעיה.

את כל התהליך החל משלב הייעוץ ודרך הטיפולים מלווה קוסמטיקאית רפואית-מקצועית עם ניסיון של כעשר שנים ולכן תוכלו להיות רגועות ולדעת שיש מי שדואגת לכן לאורך כל הדרך. הטיפולים אינם מיועדים רק לנשים וחלק מהלקוחות של יניב ומוריאל הם גברים אשר מגיעים ועוברים טיפולים באזורי הגב והחזה.

הקליניקה להסרת השיער ממוקמת במכון הקוסמטיקה שהוא "One stop shop" לאישה וגם לגבר. שם תוכלו לעבור טיפולים שונים; פנים, מניקור, פדיקור ועוד ולהרשות לעצמכם יום פינוק מלא מכף רגל ועד ראש.

אז אם בא לכם להיפטר מהשיער ולהפסיק להתעסק עם שיטות שלא עובדות לאורך זמן, אתם יותר ממוזמנים להגיע לקליניקה של יניב ומוריאל זרד, שם תתקבלו בחיוך ורצון להפוך את החוויה שלכם לחיובית ונעימה.

כתובת: אחוזה 70 רעננה
שעות פעילות:
א'-ה': 9:00-20:00
ו' -: 9:00-14:00
טלפון: 09-740-6557
קישור לפייסבוק

הקלינקה המקצועית. באידבות מוריאל זרד

הקלינקה המקצועית. באדיבות מוריאל זרד


 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר