בתי מרקחת בשרון. (Shutterstock) צילום: pikselstock
בתי מרקחת בשרון. (Shutterstock) צילום: pikselstock

בתי מרקחת בשרון שכדאי לכם להכיר

אם אתם חולים או משתמשים בתוספי מזון כאלו ואחרים, בטח אתם מגיעים מפעם לפעם לבית המרקחת הקרוב. אבל ישנם בתי מרקחת שמעבר לתרופות הפלא, מעניקות גם ייעוץ רוקחי ושלל שירותים ייחודים נוספים שלא תמצאו בבתי מרקחת אחרים. אספנו עבורכם את בתי המרקחת האיכותיים בשרון שאתם חייבים להכיר ושיהיה לבריאות

פורסם בתאריך: 15.8.19 13:19

בית מרקחת כפר שמריהו

לקוחותיו הוותיקים (וגם החדשים) של בית המרקחת כפר שמריהו יודעים שגם אחרי 55 שנים של פעילות בקהילה ומתן שירות לכל האזור, ישנו סיכוי סביר שכשהם יגיעו למקום, הם יפגשו את מי שהקים וניהל את בית המרקחת לאורך השנים, הלא הוא ארתור אידלסון.

ואכן, הרוקח ארתור אידלסון שכבר העביר את מלאכת הניהול לידיו האמונות של עומר שיבי, עדיין מגיע מספר פעמים בשבוע לבית המרקחת ומעניק ללקוחותיו מהידע והניסיון העצומים שלו שהלכו וגדלו עם השנים.
עומאר, מנהל בית המרקחת, הגיע למקום אחרי שהות ממושכת באנגליה, והביא איתו משב רוח של מודרניזציה וניהול חדשני למערך השירות.

יש עם מי לדבר

כבית מרקחת קהילתי, השירות במקום הוא אישי, פרטי ומשפחתי. הרוקחים מעניקים ללקוחות את כל תשומת הלב הנדרשת, וכשמדובר בענייני בריאות, הרי שהיא נחוצה תמיד. מגוון מומחים בתחומים שונים עומדים לרשות הלקוחות ומייעצים להם, לא רק בכל הקשור למרשמי רופא ותרופות, אלא גם בתחומים משיקים ומשלימים כגון גמילה מעישון, ייעוץ הנקה וייעוץ מקיף ומקצועי בנושא צמחי מרפא והומיאופתיה.

מה נמצא בסל התרופות?

שירות קהילתי נוסף שזוכים לו לקוחות בית המרקחת הוא ייעוץ רוקחי, במסגרתו בוחן הרוקח לעומק את תכנית הטיפול התרופתי הכוללת של הלקוח שמולו. למרבה הצער, התייחסות מקיפה שכזו, לא תמיד מתאפשרת בביקור אצל הרופא. הרוקח הקהילתי, לעומת זאת, יכול לעקוב אחר כלל המרשמים של לקוחותיו, לבדוק האם חל שינוי במינון נטילת התרופות, האם ישנן תרופות הנלקחות במקביל, למרות שהן סותרות זו את זו וכו'. כך יכולים הלקוחות להיות סמוכים ובטוחים כי הטיפול התרופתי שלהם מתנהל בצורה מסודרת, תחת פיקוח מקצועי מהימן והדוק.

תוספי תזונה

מחלקת תוספי התזונה של בית המרקחת כפר שמריהו מציעה מגוון גדול של מוצרי בריאות, תוספי תזונה ומוצרים משלימים למערך התרופתי של החברות המובילות בתחום כגון אלטמן, סולגאר והדס. היתרון שברכישת מוצרים אלה בבית מרקחת קהילתי, על פני הרכישה הווירטואלית באתרים שונים ברשת, הוא ברור. בעת רכישה באינטרנט, מלבד העובדה שאין ביטחון באשר לעמידה בתנאי השמירה הנאותים הנדרשים על ידי משרד הבריאות, הרי שלאיש אין מושג מה ומי הקונה, מהו מצבו הבריאותי, אילו תרופות הוא נוטל ומהן הרגישויות הרפואיות שלו. להבדיל, בעת קניית מוצרים אלה בבית מרקחת בו היחס האישי הוא מעל לכל, הרי שכל רכישה מלווה בהתייעצות רוקחית תוך התייחסות לתמונה הרפואית הכוללת. בהקשר הזה, חשוב לדעת שתרופות מהדור החדש פעמים רבות מתנגשות עם מוצרים המבוססים על צמחי מרפא ולכן ישנה חשיבות מכרעת בנקודת המבט המקצועית וברוקח קשוב שיוכל להסב את תשומת הלב לפוטנציאל מסוכן מעין זה.

טוב לבריאות וטוב גם לכיס

הסטיגמה הרווחת הנוגעת ל-"מחירים של בית מרקחת", מוכחת בבית מרקת כפר שמריהו לא רק כשגויה בעליל, אלא אף הפוכה מהמציאות. כחלק מתפיסת השירות למען הקהילה, המחירים במקום הגונים ועל פי רוב נמוכים משמעותית מאלה של הרשתות הגדולות.
במחלקת הדרמוקוסמטיקה של בית המרקחת ניתן ליהנות ממגוון מוצרים של החברות המובילות: וישי, לוריאל, ד"ר עור, LA ROCHE – POSAY, CeraVe ועוד.

מעוניינים ללמוד עוד על תרופות, צמחי מרפא, ניהול נכון של טיפול תרופתי ועוד? אנו ממליצים בחום להגיע לביקור בבית המרקחת הוותיק בכפר שמריהו. מידע רב ומועיל ניתן למצוא גם בעמוד הפייסבוק של בית המרקחת, בו מתפרסמים טיפים מקצועיים ואינפורמציה חשובה בנושאים פרמקולוגיים שונים.

בית מרקחת כפר שמריהו
שעות פתיחה:
א'-ה': 8:30-19:00
ימי שישי וערבי חג: 08:30-14:00
כתובת: המעפילים 17, כפר שמריהו
טלפון: 09-956-2184
קישור לפייסבוק 

בית המרקחת בכפר שמריהו. צילום עצמי

בית המרקחת בכפר שמריהו. צילום עצמי

טוב לבריאות וגם לכיס. צילום עצמי

טוב לבריאות וגם לכיס. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר