רעננה על המפה: המקומות שהמציאו מחדש את מושג "חיי הלילה" בעיר

רוח חדשה הגיעה לעיר רעננה ואתם כבר לא צריכים להגיע עד תל אביב כדי ליהנות מערב גדוש בהנאות וקולינריה מדויקת. הכירו את מקומות הבילוי החדשים שלכם בעיר

פורסם בתאריך: 19.8.19 12:16

הסיפור של מקומות הבילוי הבאים ברעננה מתחיל לפני כעשור, כשקבוצת חברי ילדות שגדלו בעיר החליטו להעיר את האווירה בכל הקשור לבילויים וחיי לילה: "היינו מחפשים מקומות בילוי ברעננה, הביקוש היה גבוה אבל ההיצע היה נמוך משמעותית", מספר עידו דותן השייך לקבוצת שותפים אשר בבעלותה שלושה מקומות בילוי תוססים באזור התעשייה שבעיר. "החזון המקורי היה להפריח את רעננה ולאתר מקום שייתן אלטרנטיבה לבילויים של תל אביב ברמה גבוהה שימשוך קהל מכל האזור".

החזון הפך למציאות והיום תוכלו למצוא מענה לסוגי הבילויים השונים כאשר לכל מקום בילוי מבין השלושה יש את הווייב, הקונספט והעיצוב הייחודי לו. המקומות נמצאים באותו המתחם, אך מציעים פתרונות בילוי שונים כך שתוכלו לעשות ביניהם "סיבוב ברים" וליהנות מכל העולמות ומחנייה בשפע.

בנוסף למקומות הבילוי, הקבוצה מקפידה לערב את הקהילה המקומית בעשייה. השנה למשל החליטה הקבוצה לאמץ ספורט נשים ולהיות הספונסרים של מאמאנט וקבוצות כדורגל נשים ברעננה. כל תושב שמכיר את הקבוצה יודע שהעסקים מעורבים בקהילה, דבר המעניק ערך מוסף חשוב ומשפחתי.

שינקין בר ומטבח

המילה שנקין כנראה מזכירה לרובכם את העיר תל אביב וזו בדיוק מהות המקום: "היה לנו ויז'ן בראש של מקום תל אביבי, חי ובועט ודרך השנקין הצלחנו להגשים אותו ולהביא את הבשורה לרעננה", מספר עידו בחיוך. השנקין הוא בר מסעדה שמארח תכנים מעניינים כמו הופעות חיות, פסטיבלי רחוב ובירה וכמובן אווירה טובה ואורבנית. הוא מעוצב כמו בר תל אביבי על רחוב סואן כאשר הישיבה היא בפנים ותחושת הרחוב החיצוני והשוקק מורגשת.

מטבח השף שבמקום מציע מגוון מנות מהמטבח האמריקאי וביניהן המבורגרים, כריכים מפתיעים ומנות חלוקה שמתאימות לבילוי קליל מיד לאחר סיום המשמרת במשרד. המקום מתאים את עצמו ללקוחות וניתן למצוא בו קהל מגוון של בליינים צעירים, הייטקיסטים בשעות השמחות ואפילו משפחות.

הגעתם לשנקין ואתם לא בטוחים איזו מנה להזמין? התחילו במנת החברים המציעה מגש חלוקה מפנק של חלה מתוקה וחמה ששווה כל קלוריה, בליווי חמישה סלטים ומטבלים. הנאה מובטחת וזו רק ההתחלה.

כתובת: היצירה 5, אזור התעשייה רעננה
טלפון: 053-9443206
שעות פעילות: א'-ה' מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות
ו' מהשעה 22:00 ועד אחרון הלקוחות
ש' מהשעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

שנקין. צילום: מאיה לוזון

שנקין בר. צילום: מאיה לוזון

 

פאצו – הפיצה שתשגע אתכם

בשורה משמחת לחובבי הפיצה – כבר אין צורך לטוס לאיטליה בשביל לקבל חוויה קולינרית אמיתית. הפאצו הוקם במטרה לתת את הכבוד הראוי לפיצה האיטלקית, לטעמים המיוחדים ולאווירת הפיצריה האותנטית: "כל אחד מחברי הקבוצה אוהב מאוד פיצה בלשון המעטה, וכשחשבנו על קונספטים מיוחדים למקומות הבילוי החלטנו שפיצה חייבת להיות אחד מהם. הגענו עד איטליה כדי לקבל רעיונות ולהבין בדיוק איך המקום שלנו הולך להתמחות באפיית פיצות נדירות ולהמציא את זה מחדש פה בארץ", מספר עידו בהתרגשות.

הפיצות של פאצו (באיטלקית – משוגעת) עשויות בקפידה ודיוק מבצקים ותבלינים איטלקיים, וכדי להביא את האותנטיות לרמה גבוהה במיוחד – גם הטאבון עליו מכינים את הפיצות, הגיע מאיטליה. "לקחנו למעשה את האווירה של השנקין, חיברנו לה את הפיצה והקמנו מקום חדש". מבט חטוף בתפריט יגרום לכם ללכת לאיבוד בין פיצת המרקטו המשלבת מחית ארטישוק, תרד, חצילים, עגבניות שמש ושקדים לכדי מנה מושלמת שקשה לעמוד בה; פיצת הביאנקה כמהין המומלצת במיוחד לאוהבי הפטריות, והרשימה עוד ארוכה.

העיצוב במקום הוא קלאסי בשילוב נגיעות שיק איטלקי וקווים נקיים, וגם פה המקום מושך אליו קהל מגוון כי ביננו, מי לא אוהב פיצה?

כתובת: היצירה 5, רעננה
טלפון: 09-7418833
שעות פעילות: א'-ש' מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם

צילום: עידו רעננה

צילום: אפיק גבאי

בנג בנג – כל מה שמושחת בהמבורגר

אוהבים המבורגרים? הבנג בנג הוא ללא ספק המקום בשבילכם. הבנג בנג הוקם במטרה לתת ביטוי ראוי למנות בורגר בוטיק ברמה גבוהה ובטעמים בלתי נשכחים: "הבשר טרי ומכינים ממנו את הקציצות בכל יום מחדש, אנחנו לא מתפשרים על איכות הבשר", מציין עידו.

הבנג בנג מציע תוספות מיוחדות כמו סוגי גבינות מפנקות ונקניקים מיוחדים. האווירה במקום מזכירה את הארלם בזכות העיצוב הגראנג'י הכולל בין השאר רשתות ברזל, ציורי גרפיטי וסטייל שאינו נגמר: "הבנג בנג הוא האח הצעיר והבועט של בר השנקין", אומר עידו.

המקום מוקדש להמבורגריסטים בנשמה עם הרבה פאסון שיודעים בדיוק מה הם רוצים, אך מוכנים גם להיות מופתעים, במיוחד בהזמנת תוספות כמו ריבת כמהין, אננס, ריבת בצל ועוד.

כתובת: הסדנא 6, רעננה
טלפון: 09-9571990
שעות פעילות: כל יום מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות, ו'- 12:00-17:00
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

ללקק את האצבעות בבנג בנג. צילום: עידו רעננה

ללקק את האצבעות בבנג בנג. צילום: אפיק גבאי

בוטיק של בורגרים. צילום: עידו רעננה

בוטיק של בורגרים. צילום: אפיק גבאי

כל שלושת המקומות מציעים מוצרים טבעוניים ומוצרים לאנשים בעלי רגישויות


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר