מתווכים מומלצים בצורן (Shutterstock) צילום: kan_chana
מתווכים מומלצים בצורן (Shutterstock) צילום: kan_chana

מתווכים מומלצים בצורן: הכירו את BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק

עירוב מתווך נדל"ן בתהליך השכרה או מכירה של נכס הינו צעד מושכל בעל חשיבות מכרעת להמשך. אולם, חשוב לבחור מתווך מקצועי ובעל ניסיון, בדיוק כמו אלה שנכללים ברשימה הבאה

פורסם בתאריך: 26.8.19 16:18

"BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן" – הסיפור מעורר ההשראה של מתווכת הנדל"ן אירית ישי סדן

כל קשר פורה, בין אם מדובר בזוגיות, בקשר עסקי או בחברות, מתבסס קודם כל על כנות ויושר. בלי התכונות הללו, לא ניתן לממש בהצלחה אף שיתוף פעולה. לכן, כאשר אנו פונים לבעל מקצוע על מנת לקבל שירותים חיוניים כלשהם, עלינו לוודא כי מדובר באיש ישר והגון.

במשרד התיווך "BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק", הפועל מזה כ-18 שנים ועוסק במכירת נכסים יד שנייה, נותנים כבוד והערכה לכל בן אדם באשר הוא. המתווכים המוסמכים והמקצועיים שעובדים במקום יעשו עבורכם מעל ומעבר וילכו איתכם יד ביד לאורך המסע עד שתקבלו את מבוקשכם.

אירית ישי סדן, מנהלת ביהום נדל"ן. באדיבות: ביהום נדל"ן

אירית ישי סדן, מנהלת ביהום נדל"ן. באדיבות: ביהום נדל"ן

משרד "BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק", מנוהל בידי אירית ישי סדן – יועצת נדל"ן מומחית, אשר נכנסה לתחום מתוך רצון כנה וטהור לעזור לבני אדם במציאת הבית המושלם עבורם. היא מספרת: "בצעירותי עסקתי בהוראה לגיל הרך, ולאחר מכן, בניהול והפקת אירועים בחברת קייטרינג גדולה לאורך כמה שנים. אני אוהבת מאוד אינטראקציה עם אנשים וזה מה שגרם לי ליהנות כל כך בכל העבודות הללו".

במהלך מגוריה בארה"ב, פגשה אירית מתווכת נדל"ן אשר חיזקה את השאיפה שלה לעסוק בתיווך ואת הרצון למצוא לכל אחד את הבית המתאים לו במדויק. "הבנתי כי למתווכי נדל"ן יש את הכוח להגשים לאנשים את החלום הגדול הזה. לכן, מתוך שאיפתי הגדולה לעזור לכולם, החלטתי להיכנס לתחום".

עם פתיחת עסק הנדל"ן, גילתה אירית כי היא לוקה במחלת הסרטן. היא משתפת אותנו: "זו חוויה לא פשוטה, במיוחד לאשת קריירה אשר מהווה גם אמא לשני ילדים קטנים. אך כמו כל משימה שאני לוקחת על עצמי, נאבקתי במחלה בכל הכוח ובזכות כוח הרצון שלי והתמיכה של בני המשפחה והחברים הבראתי, תודה לאל. כיום, השאיפה שלי לעזור לאנשים כדי שיהיו כמה שיותר מאושרים אף התחזקה פי כמה וכמה".

על בסיס האהבה הטהורה של אירית לבני אדם הוקם משרד "BHOME" נדל"ן ייעוץ ושיווק". עם השנים, הצטרפו אל העסק המשפחתי כמה מתווכים איכותיים: הרצל סדן (בעלה של אירית), שרון ריגלר, יעל וולנסקי ופמלה כרמלי. כולם מאמינים באותם הערכים ופועלים לפי דרכה של אירית, הנותנת דגש על מקצועיות, אמינות, שקיפות מלאה, יחס אישי, אתיקה מקצועית ומסירות.

המשרד זמין במשך 24 שעות ביממה לרבות ימי חופשה ומציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת בעלי מקצוע רבים. יתרה מזאת, המשרד משתף פעולה עם קולגות רבות על מנת להעניק ללקוחותיו מענה מקיף עבור כלל ההיבטים של תחום הנדל"ן.

הייחודיות של המשרד באה לידי ביטוי באווירה, במקצועיות, בדיסקרטיות ובעיקר בעובדה שהלקוחות חוזרים אל המקום שוב ושוב, ואף שולחים אליו בני משפחה וחברים. "העובדה הזו גורמת לי להבין שאני עובדת נכון, וכי הקסם בחיים נעוץ בקשר עם אנשים. אני שואפת להעצים את ערך החיים בקרב קרוביי ולקוחותיי, על מנת שיהיו מאושרים יותר ובתקווה שיעבירו את התפיסה הזו הלאה".

"BHOME נדל"ן ייעוץ ושיווק מרכז מסחרי צורן"
כתובת: דרך לב השרון 42, מרכז מסחרי צורן
טלפון ופקס המשרד: 09-8989818
טלפון אירית ישי סדן: 050-7543044
טלפון הרצל סדן: 050-7543500
טלפון שרון ריגלר: 054-7879238
טלפון יעל וולנסקי: 054-7745667
טלפון פמלה כרמלי: 054-5794627
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור למייל

צוות המשרד. באדיבות: ביהום נדל"ן

צוות המשרד. באדיבות: ביהום נדל"ן


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר