תופרות מומלצות ברעננה (Shutterstock) צילום: Vastram
תופרות מומלצות ברעננה (Shutterstock) צילום: Vastram

תופרות מומלצות ברעננה: הכירו את מאיה התפרנית

אם אתם חושבים שקרע או פגם בבגד מקרב אותו בצעד אחד אל עבר פח האשפה, כדאי שתחשבו שוב. לאחר שתפנו אל אחת מהתופרות המקצועיות שנמצאות בכתבה הבאה, לא תוכלו להיזכר היכן הייתה הבעיה מלכתחילה

פורסם בתאריך: 26.8.19 17:03

"מאיה התפרנית" – מקום לשמוח בו

"כיף לי", מספרת לי מאיה התופרת לקראת תום הריאיון, ובאותו הרגע, התמונה המקיפה מחלחלת אליי. עשרות הלקוחות הקבועים של מאיה, האווירה הקלילה והזורמת של המקום ואפילו השם הגאוני והמגניב של בית העסק, כל אלה נובעים מסיבה אחת: מאיה נהנית מעבודתה. וכאשר בעל העסק מאושר, גם הלקוחות מאושרים.

מזה 25 שנים שמאיה תופרת ומתקנת בגדים למחייתה, ואם עדיין לא הסקתם זאת משם העסק ("מאיה התפרנית"), היא ממש לא עוסקת במקצוע בשביל הכסף. מאיה היא בעלת מקצוע שאוהבת את עבודתה בכל לבה, ועל כן, כל פריט לבוש שמאיה מסיימת לעבוד עליו נותר חסר כל פגם, בין אם מדובר ביצירת בגד חדש או בתיקון של בגד פגום.

מאיה מייצרת, מתקנת ומעצבת עפ"י דרישה כל פריט לבוש שיעלה על דעתכם: מכנסיים, מדי צבא, שמלות, חולצות קצרות, גופיות, ג'ינסים ועוד המון. ובמקרה של תיקון בגד, גם אם לא תצליחו להבין במדויק מה הפגם בבגד, מאיה כבר תזהה עבורכם את כל הבעיות. כמו כן, בזכות ניסיונה העצום בתחום, היא יודעת לטפל בכל בד וככל הנראה תדע אפילו לזהות אותו בעיניים עצומות.

תופרת באהבה. צילום עצמי

תופרת באהבה. צילום עצמי

עבודתה של מאיה. צילום עצמי

עבודתה של מאיה. צילום עצמי

לפעמים הפגם לא נוצר בבד הבגד, אלא באבזור הנלווה שלו. זה יכול להיות כפתור שהשתחרר, רוכסן שנתקע ואפילו הדפס שהתקלף. אך אל דאגה, גם במקרים האלה מאיה מטפלת וזאת באמצעות שימוש במגוון עזרי תפירה, כגון: כפתורים, רוכסנים, מספריים, מחטים למכונות תפירה ועוד. למעשה, אצל מאיה תקבלו פתרון לכל בעיה, וגם אם מדובר בפגם חריג, חשוב לזכור שבעשרים וחמש שנות ניסיונה של מאיה במקצוע היא ראתה כמעט הכול.

ומה קורה כשהבגד האהוב עלינו כבר לא מתאים למידותינו? גם במקרה השכיח הזה, אין מנוס מלהגיע למתפרה של מאיה. בקיצור, אל תמהרו לזרוק את הבגדים הישנים שלכם, שכן מגע הקסם של מאיה יכול להחזיר אותם לימי הזוהר שלהם. יתרה מזאת, מאיה מעניקה פתרונות יצירתיים לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, כמו כיסים נסתרים למשאבת אינסולין או כפתורי דמה לחולצות מכופתרות עבור אנשים בעלי בעיות מוטוריות.

עבור מאיה, הלקוחות הם משפחה שנייה לכל דבר ועניין. כבר מהרגע שתחנו ליד המתפרה, תוכלו לשמוע את צחוקם של הלקוחות ולחוש בצבעוניות שמאפיינת את המקום. כמעט כל מי שמגיע למתפרה של מאיה, מתאהב במקום מיידית וניהנה מחוויית שירות יוצאת דופן.

מאיה מאמינה כי ההיכרות עם אנשים חדשים היא אחד מהבונוסים הגדולים ביותר בעבודתה. היא זוכה למפגש עם אנשים מגוונים, אשר רובם מכירים את מאיה כבר שנים רבות ומגיעים אליה במיוחד. בין הלקוחות הרבים שמבקרים אותה, ניתן למצוא שחקנים מפורסמים, חיילים ועוד המון. כולם נהנים משירותיה המקצועיים והבלתי מתפשרים של מאיה.

"מאיה התפרנית"
כתובת: אליעזר יפה 5, רעננה.
טלפון: 09-7486790
טלפון נוסף: 050-3672066
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

מאיה התפרנית. צילום עצמי

מאיה התפרנית. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר