מכבסות מומלצות ברעננה (Shutterstock) צילום: Didecs
מכבסות מומלצות ברעננה (Shutterstock) צילום: Didecs

מכבסות מומלצות ברעננה: הרשימה המלאה

אם אתם מחפשים מכבסה שתחזיר לכם את הבגדים נקיים, מגוהצים וריחניים - כדאי שתכירו את מכבסת טופ קלין ברעננה. אחרי שתתנסו בשירות הנהדר, אתם תוכלו להיות בטוחים שאת הכביסה המלוכלכת לא תשמרו יותר בבית

פורסם בתאריך: 12.9.19 16:30

רשת מכבסות VIP הכי נקי בהנהלת קטי

זוכרים את השיר על ריחו המופלא של השוקולד שנישא באוויר ברמת גן? אז דמיינו ריח נפלא שכזה, רק לא של שוקולד, אלא של כביסה נקייה, כזו שאפשר ממש לחוש את הרכות שלה בזכות אותו ניחוח נהדר.

שירותי כביסה VIP

כשאנחנו מוסרים כביסה למכבסה, אנחנו מצפים לקבל לא רק בגדים או מצעים נקיים, אלא גם רוצים ליהנות מראש נקי ולדעת שהכבסים שלנו מטופלים במקצוענות, יעילות ומהירות.
ואלה בדיוק העקרונות עליהם מתבססת העבודה של רשת VIP הכי נקי, המתמחה בשירותי כביסה, גיהוץ, קיפול, ניקוי יבש, ניקוי וילונות, מעילים, שמיכות, חליפות, טיפול בכתמים וניקוי כריות. לרשת שלושה סניפים – בראש העין, רעננה ובברקן. המפעל הגדול הממוקם בברקן מעניק שירותי כביסה ל-40 מכבסות מאזור המרכז.

בכל סניפי הרשת העבודה מתבצעת במכבסה עצמה, מה שמאפשר שירות יעיל, מהיר ומקצועי באחריות. הרשת מתמחה בטיפול מקצועי בכל סוגי האריגים ובהסרת כתמים, גם העיקשים והקשים שבהם.
הלקוחות נהנים לא רק מכביסה נקייה VIP, אלא גם מניקוי יבש אלקטרוני בשיטה חדשנית לכל סוגי הבדים. אחרי שהכביסה יוצאת מהמכונות נקייה וריחנית, היא מועברת לגיהוץ מקצועי בשיטות שונות המתאימות לסוג האריג – קיטור, אדים או לחץ. שיטות הגיהוץ השונות מבטיחות שכל פריט ופריט מקבל את הטיפול ההולם אותו במאת האחוזים.

הכי נקי – לא רק בבגדים

ברשת המכבסות VIP הכי נקי, תוכלו לקבל בכל אחד מהסניפים שירותי מכבסה מקיפים הכוללים גם ניקוי מקצועי לווילונות, מעילי פרווה ושטיחים.

VIP – זה תפור עליכם

הכנתם את חבילת הבגדים להעברה למכבסה ובדיוק גיליתם שהחולצה של הילד קרועה? נזכרתם שהג'ינס האהובים לא רק מלוכלכים, אלא גם ארוכים מדי? ברשת VIP תמצאו גם שירותי תפירה ותיקונים לכל סוגי הבגדים והבדים. ככה זה כשלקוחות מקבלים יחס של VIP.

מוסד, גוף עסקי או לקוח פרטי – השירות תמיד VIP

רשת VIP הכי נקי מעניקה שירות למוסדות, מסעדות, בתי מלון ולקוחות פרטיים. הניסיון של הרשת עם סוגי הלקוחות השונים, כולל גופים גדולים העובדים עם הסניפים בהיקף עבודה נרחב, מבטיח מקצועיות, עבודה איכותית וטיפול VIP לכל פריט ופריט המופקד בכל אחד מסניפי הרשת.

VIP הכי נקי
כתובת: קניון נווה אפק, בזק 1, ראש העין
טלפון: 03-9016334, 050-6868578

כתובת: שוהם 6, ברקן
טלפון: 03-9367168

כתובת: בר אילן 3, רעננה
טלפון: 09-8653735, 050-6868578

הכי נקי. צילום עצמי

הכי נקי. צילום עצמי

VIP הכי נקי בהנהלת קטי. צילום עצמי

VIP הכי נקי בהנהלת קטי. צילום עצמי


מכבסת טופ קלין

אם אתם מאלה המאמינים שאת הכביסה המלוכלכת צריך להשאיר בבית, כנראה שלא תדעו להעריך את החוויה המענגת והמשכרת הכרוכה בלהגיע למכבסה האהובה עליכם ולקבל חבילה ארוזה היטב של בגדים נקיים, מגוהצים וריחניים, שכל שנותר לעשות איתם הוא להניח אותם בארון ולהוקיר את העובדה שחסכתם זמן והתעסקות וקיבלתם עבודה מעולה.

איכות בעבודה זו לא מכבסת מילים

טופ קלין, המכבסה של דורון וענת ברעננה, הוקמה לפני 30 שנה. מאז עובדים השניים ומנהלים את המקום כשהם מתמסרים למשימה חשובה אחת – לקבל בגדים מלוכלכים ולהחזיר אותם הכי נקיים שיש. מכבסת טופ קלין מציעה מגוון שירותי כביסה ללקוחות פרטיים, לכל סוגי הבגדים ובכל הצבעים, קיפול וגיהוץ, ניקוי יבש, ניקוי שמיכות, ניקוי ווילונות, ניקוי שטיחים, ניקוי שמלות כלה ושמלות ערב.

האיכות בעבודה של דורון וענת מושגת הודות לעובדה שהזוג אחראי בעצמו לכל עבודת הטיפול בבגדים, בכל שלב. כל העבודה נעשית במקום, ולא יוצאת לקבלני משנה מחוץ למכבסה.

שירותי קיפול וגיהוץ. צילום עצמי

שירותי קיפול וגיהוץ. צילום עצמי

לא להרטיב את הכרית בגלל ניקוי יבש

למי אין סיפור עצוב על בגד אהוב שהלך למכבסה ומשם הלך לעולמו בשל טיפול לא מקצועי של ניקוי יבש? ובכן, סיפורים כאלה לא קורים במכבסת טופ קלין. דורון וענת מתמחים בניקוי יבש איכותי ומקצועי, המבטיח ללקוח שהבגד אותו מסר לטיפול יחזור נקי ושלם, מוכן ללבישה הבאה.

סוחטים כביסה, לא מחמאות

דורון וענת מאמינים ביחס אדיב ועבודה איכותית. זו הסיבה בגינה הם מעניקים ללקוחותיהם את השירות המקצועי והאיכותי על פי הסטנדרטים הגבוהים אותם קבעו עוד בתחילת הדרך. כשהם משאירים את הכביסה בטופ קלין, הלקוחות שלהם יודעים שהם יכולים לסמוך על דורון וענת בעיניים עצומות שיטפלו בכבסים באופן המקצועי ביותר. דורון מספר שהלקוחות הקבועים תמיד חולקים להם שבחים, אבל, הוא מוסיף בצניעות, הוא אוהב להתמקד בסחיטת כביסה, ולא מחמאות. מזל, שכשעושים עבודה טובה הלקוחות הנאמנים הם אלה המפיצים את המחמאות ומושכים למקום לקוחות חדשים, שנהנים גם הם מהשירות המעולה של דורון וענת.

במכבסת טופ קלין ניתן ליהנות משירות משלוחים – איסוף הכביסה מבית הלקוח והחזרתה אליו. כמו כן, הודות לעובדה שכל העבודה מתבצעת במקום ובזכות היחס האישי, ניתן במקרה הצורך לקבל שירות מהיר מהיום להיום.

מכבסת טופ קלין
כתובת: אוסטרובסקי 36, רעננה
טלפון: 052-2453734

בגדים נקיים, מגוהצים וריחניים. צילום עצמי

בגדים נקיים, מגוהצים וריחניים. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר