טופ דורס. צילום: אליה שלום
טופ דורס. צילום: אליה שלום

דלתות מעוצבות במרכז: הכנסת אורחים עם סטייל יוקרתי

בחרתם דלת חדשה לביתכם. אולם לפני שאתם סוגרים את הדלת בפני אפשרויות אחרות, כדאי שתכירו את "טופ דורס" - חברת הדלתות שתוכל לפתוח עבורכם דלתות חדשות בחיים

פורסם בתאריך: 12.9.19 17:29

טופ דורס בע"מ – האיכות והשירות עושים את ההבדל

כבר כמה שבועות שאתם שוקלים לרכוש פריט מסוג מסוים. לאחר שנכנסתם לבית עסק המתמחה בתחום בו אתם מעוניינים, אתם פשוט משתוקקים למצוא פריט שאתם אוהבים. הבעיה היא שהמוצרים המוצעים למכירה במקום לא תמיד עונים על דרישותינו, ועל כן, איננו יכולים לדעת מראש כי נצא מהחנות עם פריט חדש ומרענן.

אפילו אם נכנסתם לחנות מובילה בתחומה וגם אם שמעתם אינספור המלצות על המקום, עד שלא תהיו שם בעצמכם לא תדעו האם זוהי החנות המתאימה ביותר עבורכם, בטח ובטח כשמדובר בתחום הדלתות הכה קריטי לעיצוב הבית. אולם לאחרונה, מצאנו עבורכם עסק לעיצוב דלתות שממנו לא תצאו בידיים ריקות.

הייחודיות של חברת "טופ דורס בע"מ" אינה נובעת אך ורק מכך שהיא מהווה את הטופ של תחום הדלתות (כשמה כן היא), אלא גם מהמאמצים רבים שהיא משקיעה בכדי להתאים את עצמה לכל לקוח. גם אם דלתות הכניסה ודלתות הפנים המעוצבות שתראו באולם התצוגה הענק של המקום לא יקלעו במדויק לטעמכם האישי, עובדי המקום המסורים ישמחו לשבת איתכם, לבנות יחד עמכם את סקיצת החלומות שלכם ולהעביר אותה לייצור בהזדמנה מיוחדת.

ספרו לנו קצת על אופי השירות שלכם

"היחס שלנו הוא מה שמבדיל אותנו מחברות דלתות אחרות, שכן אצלנו אף אחד לא יוצא בידיים ריקות. אנו נתאים עבורכם את המידות, נתקין את הדלת בצורה המקצועית ביותר ואפילו נבנה יחד איתכם מודל לדלת החלומות שלכם שתעבור מיד אחר כך לייצור, כמובן במידה ותרצו בכך".

מהו ניסיונכם בתחום הדלתות?

"למנהלי 'טופ דורס בע"מ' יש ניסיון של כ-35 שנים בתחום הדלתות, מה שמהווה יתרון עצום על פני חברות אחרות. חשוב שתוודאו כי בעל המקצוע העומד מולכם מחזיק בוותק רב בתחום, שכן רק כך ניתן להבטיח איכות בכל שלבי העסקה".

כיצד אתם מגדירים דלת איכותית?

"דלת העשויה מחומרים איכותיים היא דלת עמידה שתישאר איתכם לאורך זמן רב. בחברת 'טופ דורס בע"מ', אנו ממליצים לכם על דלתות פנים העשויות מפולימר. הדלתות הללו נצבעו בתנור ב-6 שכבות צבע, מוגנות בפני מים וכוללות גם אחראיות של 7 שנים מטעם החברה על נזקי מים וטרמיטים. באגף דלתות הכניסה שלנו, תוכלו למצוא דלתות פלדה של החברות המובילות במשק באיכות שאין עמה תחרות".

מהו המאפיין החשוב ביותר של הדלת מבחינתכם?

"צריך לזכור שייעודה המרכזי של דלת הכניסה היא להגן על ביתכם מפני פריצות. לכן, מנגנון הנעילה משחק תפקיד משמעותי בבחירת הדלת הנכונה. בדלתות הפלדה שלנו, תיהנו מנעילה רב בריחית מבית 'מולטילוק' אשר תעניק לביתכם הגנה מרבית".

אילו סוגי דלתות אתם מציעים?

"חברת 'טופ דורס בע"מ' הינה משווקת וזכיינית של חברות מובילות בשוק, ועל כן, באולם התצוגה הרחב שלנו תוכלו למצוא אינספור סוגי דלתות".

טופ דורס בע"מ
כתובת: השקד 4, תל מונד.
טלפון: 09-7964555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

צילום: אליה שלום

צילום: אליה שלום


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר