טיפים לעיצוב שולחן החג. (Shutterstock) צילום: Alex Gukalov
טיפים לעיצוב שולחן החג. (Shutterstock) צילום: Alex Gukalov

עיצוב שולחן החג: טיפים סודיים שאתם חייבים להכיר

כנרת סילקו, בעלת העסק "כנרת מגונדרת"- עיצוב שולחנות מתוקים לאירועים, משתפת את הטיפים המרעננים והמקוריים שלה, לעיצוב שולחן החג באופן מרשים ויפיפה בקלי קלות

פורסם בתאריך: 2.10.19 13:04

כנרת מגונדרת: "מי שמציע עזרה – אמרי לו כן"!

עונת החגים כבר בפתח והמארחים הנרגשים שכבר עמלים על ארוחת החג המשפחתית, שואלים את עצמם פעמים רבות כיצד לעצב ולקשט את שולחן החג כך שיעשה את אפקט ה"ואוו" והנראות שלו תהיה מזמינה ומושכת, לא פחות מהמנות.

צבעים

"בחירת הצבעים חשובה בעיצוב שולחנות, בין אם מדובר בשולחן חג, בשולחן יום הולדת או בשולחן למסיבה". אומרת כנרת סילקו. "לצבעים השולטים יש נוכחות בולטת, וכשבוחרים את צבעי הקונספט שיכתיבו את כלל העיצוב כולו, מרגישים את האמירה העיצובית והחשיבה היצירתית, מעבר לשולחן חגיגי סטנדרטי.

"ראשית, בחרו 3 צבעים מובילים שאתם אוהבים ומתאימים לאווירת החג. צבעים אלו יחזרו על עצמם בעיצוב השולחן החל מהמפה, דרך המפיות, צבעי הכלים, הכוסות ועד לקישוטים המשלימים".

מפה

"המפה שתניחו על השולחן, צריכה להתאים לצבעים המנחים שבחרתם, ורצוי שהיא תהיה באחד משלושת הצבעים שבחרתם. אני אוהבת להשתמש במפה לבנה וחגיגית לחג, מפה "רגילה" שאינה חד פעמית ומתאימה לגודל השולחן כמובן. אם אין לכם מפה בבית ואינכם רוצים להשקיע במפה קלאסית, תוכלו לקנות בד פשתן במידות המתאימות לשולחן מחנות בדים ולהשתמש בו כמפה. לפשתן יש אלמנט אצילי ומודרני, הוא מכובד, מאחד ושיקי.מומלץ להוסיף ראנר לאורך השולחן או להשתמש בו כבסיס כגון פלייסמנט, עליו תניחו את הצלחת האישית של כל אורח".

קישוטים

"גם הקישוטים שתבחרו לשולחן צריכים להיות בהתאם לצבעים המנחים שבחרתם. הקישוטים יכולים להיות עלי כותרת בצבע מסוים פזורים על השולחן, עלים או ענפים יבשים/ירוקים, ואני אוהבת לשלב את סמלי החג כחלק מהקישוטים, לדוגמה בראש השנה: צנצנות דבש, תפוחים, תמרים, שופר וסידורי פרחים.

"את הדבש מומלץ להגיש גם באופן אישי, לטובת השלב של הברכות, למשל בקערית קטנה או בכלי קטן שנועד לקינוחים והניחו אותם לצד הצלחת של כל אורח/ת".

כלים וסכו"ם

"באשר לכלים, הוציאו את כל הכלים היפים שאתם לא משתמשים במהלך השנה ואחסנתם אותם גבוה באחד הארונות, והגישו בהם את המנות השונות. לא חייבים להשתמש בכלי מסוים בדיוק למטרה לה הוא נועד. לדוגמא, קרש חיתוך עשוי עץ שלא היה בשימוש, יכול לשמש למשל ככלי להגשת מנה מרכזית כגון צלי בקר או ירקות צלויים וכדומה.

"כיום ניתן למצוא כלים חד פעמיים בעיצובים מרשימים ואלגנטיים שנראים ממש כמו הדבר האמיתי. אני אוהבת להשתמש בכלים חד פעמיים חזקים וקשיחים שנראים כמו כלים רב פעמיים מעוצבים. הם נוחים, חזקים ולא נשברים בקלות וגם נראים מעולה.זה תופס גם לגבי הכוסות והסכו"ם. חשוב לזכור את הצבעים המנחים ולהתאים את צבעי הכלים בהתאם".

טיפ אחרון וחשוב לנשים: תקבעי תור למספרה לעשות פן ותסדרי את הציפורניים מראש, אפילו יום -יומיים קודם. תתלבשי הכי יפה שיש, תהני, ומי שמציע עזרה, אמרי לו "כן"!

כנרת מגונדרת – שולחנות מתוקים לאירועים פרטיים ועסקיים, פינגר פוד חלבי, כשר.
טלפון: 050-7390178
קישור לכרטיס ביקור דיגיטלי
קישור לעמוד פייסבוק
קישור לאינסטגרם

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Miroslav Kudrin

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Miroslav Kudrin


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר