תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Chinnapong
תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Chinnapong

איך להפוך את יום העבודה שלכם לנעים וקל יותר?

רבים שעוסקים בעבודה פיזית הכוללת לעתים גם עמידה ממושכת חווים כאבים רבים בכפות הרגליים, בגב ובצוואר ואינם יודעים שאפשר להימנע מהם בפעולה אחת פשוטה. מדובר בסך הכול בהגעה למעבדת FIX FEET הייחודית ובהתאמת מדרסים שישנו להם את החיים

פורסם בתאריך: 15.10.19 15:41

אנחנו יושבים לפעמים שעות מול מסך המחשב במהלך יום העבודה או מוצאים את עצמנו עומדים משמרת שלמה על הרגליים. מדובר במציאות מעייפת אבל בעיקר כואבת, שעלולה לגרום לבעיות בריאותיות קשות.

עובדים רבים, לאו דווקא העוסקים בעבודה פיזית, וגם כאלה שפעילות גופנית היא חלק מרכזי מחייהם, מתלוננים על כאבים בכפות הרגליים, על כאבי ברכיים, גב, צוואר ודורבן בכף הרגל.
ישנם גם את הסובלים מסוכרת שנאלצים להתמודד עם כיבים ועם סדקים בעור ואת העומדים עמידה ממושכת, שנאלצים לחיות עם תחושת צריבה ועייפות בכפות הרגליים.
המשותף לכל הבעיות הללו שניתן לטפל בהן ולהפסיק את הכאבים הנלווים באמצעות מדרסים, שמיוצרים במיוחד עבור כפות הרגליים שלכם בהתאמה אישית.
נסו לדמיין את המדרסים למשקפיים, שכן הם משפיעים כשמשתמשים בהם. הם לא יעלימו את הבלט בגב, לא יאחו את הקרע במניסקוס ולא יעלימו את הפלטפוס אבל כשתשתמשו בהם הם יבצעו את התיקונים והתמיכות הנדרשים, יפחיתו את הלחץ והכאבים ואולי אף יעלימו אותם לגמרי.

במכון עם אייל ברקוביץ. באדיבות אמיר שלח

במכון עם אייל ברקוביץ. באדיבות אמיר שלח

לשמור על איזון

מדרסים הם אביזר אורתופדי שמשולב בתוך הנעל ומגשר בינה לבין כף הרגל. ישנם כמה מוצרים שאדם יכול להיחשף אליהם דוגמת ספידה, מדרס מוצר מדף או מדרס בהתאמה אישית, אבל אף אחד מהמוצרים האלה לא יעשה את העבודה כמו מדרסים שמיוצרים עבור כל רגל באופן אישי עם התייחסות לבעיה שלה, הרי הגוף שלנו אינו סימטרי כשהרעיון המרכזי הוא לזהות תחילה את הבעיה ולהציג את הפתרון באמצעות המדרסים. ב-FIX FEET מתחייבים להצלחה ולא כספכם יוחזר.

ולמה אנחנו ב-FIX FEET כל כך בטוחים ביכולת שלנו לעזור לכם? כי אצלנו תעברו בדיקה דינמית על משטח שבו 7,200 חיישנים. כל דריכה נשמרת במאגר נתונים ומאפשרת לקבל אינדיקציה על מעגל ההליכה שלנו. מהנתונים ניתן לזהות קריסות, עומסים שאנחנו מפעילים על הקרקע, חוסר איזון בין צד ימין לשמאל, חוסר איזון באגן ועוד. כך נוכל לאתר את הבעיה, להציג את הפתרון ולייצר את המדרסים המדויקים ביותר עבורכם.

למה הבדיקה דינמית? כשאנחנו הולכים אנחנו נתמכים על ידי רגל אחת (השנייה באוויר) ולכן בדיקה בתנועה היא הנכונה והמדויקת ביותר עבורכם.
ב- FIX FEET ישנם כמה סוגים של מדרסים: הבסיסיים העשויים מחומרים טובים לאיזון ולפיזור הלחץ. מדרסים ביו מכניים עם בסיס קשיח לדוגמה מדרסים דקים לסניקרס, לנעליים אלגנטיות ולנעלי עקב (לא מומלצים לספורט). ישנם גם מדרסים רב שכבתיים שלכל שכבה רכות וצבע משלה, בנוסף להשתלות באזורי הלחץ שמורידות את העומסים מהגוף בצורה משמעותית משפרים את הביצועים ומונעים פציעות ספורט.

שלא תתייבשו

מדרסים מחזיקים מעמד בין שנה לשלוש שנים בהתאם לסוג החומר שממנו הם מיוצרים. מדרס ביו מכני ישרוד יותר ממדרס רב שכבתי בזכות הבסיס הקשיח שלו. חשוב להדגיש שלחומרים ולדבקים שמהם מיוצרים המדרסים יש תאריך תפוגה. לכן גם אם המדרסים שכבו שנתיים בארון מבלי שהשתמשתם בהם, סביר להניח שהם התייבשו כמו סוליה של נעל ספורט או צמיג שמתייבש ומתפורר. למדרסים יש שחיקה וההמלצה היא להחליפם כל שנתיים עד שלוש שנים.

ב-FIX FEET אנחנו מספקים אחריות של שנה על מדרסים בסיסיים, שנה וחצי על מדרסים רב שכבתיים ושנתיים על מדרסים קשיחים. האחראיות כוללת ליווי הלקוח מהרגע שקיבל את המדרסים ועד שירגיש איתם הכי טוב שאפשר, כולל ביקורות יזומות ושרות תיקונים במקום (חשוב ביותר). גם ייצור מדרסים חדשים נוספים במידת הצורך כדי לשמור על שביעות רצונו של הלקוח. במקרים חריגים, ולאחר כמה ביקורות שבהם הלקוח לא שבע רצון מהמוצר, אנחנו מחזירים לו את הכסף. כנסו ל-GOOGLE REVIEW של FIXFEET וקראו מה הלקוחות חושבים עלינו.

לוגו באדיבות "fix feet"

FIX FEET

אז אם אתם מחפשים את האיזון הנכון לחיים, הכול מתחיל בכפות הרגליים שמשמשות כבסיס הגוף. בואו אלינו

ל-FIX FEET ואנחנו נייצר עבורכם מדרסים שיאזנו אתכם, יפחיתו את הלחץ מהגוף שלכם וישפרו לכם את היום.

טלפון:1599506090
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
תל אביב: ראול ולנברג 24 רמת החיל, מגדלי זיו  03-5246090 בניין A
נתניה: סמילנסקי 15 09-8338967
חדרה: הנשיא 31 04-6322426

=

מדרסים - דרכים להקלת הכאב. באדיבות אמיר שלח.

מדרסים – דרכים להקלת הכאב. עיצוב גרפי: ICONZ


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר