חומוסיה ברעננה. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock | By Sebastiana
חומוסיה ברעננה. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock | By Sebastiana

חומוסיות מומלצות ברעננה: המקומות שיעשו לכם את היום

מחפשים אחר חומוסיה ברעננה שיודעת לפגוע בדיוק לטעם של כל סועד? בכתבה הבאה תכירו את המקומות שיפתחו לכם את התיאבון

פורסם בתאריך: 16.10.19 09:21

נפגשים אצל אסי בחומוסיה

מחפשים מקום לאכול בו מנת חומוס טובה? מחפשים אווירה נעימה, חברית ומשפחתית?
החומוסייה של אסי ברחוב אחוזה ברעננה היא בדיוק המקום בשבילכם.

המקום אשר נפתח לפני ארבע שנים מושך אליו אנשים מכל הסוגים ומייצר סביבה בה כולם מרגישים חברים ובבית. האוכל הנהדר של אסי מוגש באהבה גדולה ובחיוך גדול יותר. מנות החומוס נעשות מידי יום ממרכיבים טריים ואיכותיים ועל פי מתכון שאסי חשב ויצר בעצמו.

בתפריט תוכלו למצוא מנת חומוס שקשוקה, חומוס פול, חומוס חצילים וחומוס מסבחה. תמיד תוכלו לצרף צ'יפס בצד או את הסלט המפורסם של אסי, אפשר גם להשאיר את זה פשוט ומסורתי- חומוס, פיתה, חמוצים ובצל.

זהו מקום המפגש של כולם; אוהדי כדורגל, אוהדי כדורסל, פוליטיקאים וגם אנשים שסתם אוהבים ליהנות מחומוס טוב וחברה טובה לא פחות. אין כמו להיכנס למקום ולהרגיש אווירה של בית ושל חברים, האוכל כך טעים יותר בוודאות. לאווירה יש משמעות וערך מוסף, ולאסי חשוב מאוד לטפח אותה על ידי חיבור של כולם עם כולם.

את המקום פתח אסי, איש אשר שירות אדיב והנתינה מכל הלב הם ערכים מובילים אצלו ואת אלה הוא מכניס למקום וכמובן לחומוס. המחירים נעים בין שלושים לשלושים ושמונה שקלים למנה. תוכלו למצוא גם בתפריט אינג'ירה הלוא הוא מאכל אתיופי מסורתי העשוי מקמח ללא גלוטן המוגש עם ארבעה מטבלים עשויים מקטניות – המנה מתאימה לרגישים לגלוטן, צמחוניים וטבעוניים כאחד.

התפריט נותן מענה לכל אחד ואחת ולמה שהם אוהבים כאשר הכל מבוסס על החומוס הנעשה מכל הלב. ארוחת חומוס קלאסית תכלול מנת חומוס, ארבעה כדורי פלאפל, שתי פיתות וכמובן שחמוצים (כי אי אפשר בלי) וכוס לימונדה קרה.

מעבר לחומוסיה, זהו מקום של מפגש חברתי ולכן גם פתוח עד שעות הערב המאוחרות כי אף פעם לא מאוחר ליהנות מחומוס טוב ואיכותי הנעשה מכל הלב ומאנשים טובים שכיף לחלוק איתם רגעים טעימים ונעימים.

"נפגשים אצל אסי בחומוסייה"- החומוסייה ברחוב אחוזה המציעה לכם אוכל טוב, אווירה נעימה והרבה אהבה.

בחומוסיה של אסי נפגשים להתיישב, לנגב ולהתאהב

שעות פתיחה:

א-ה 9.30-21.00

שישי- 7.00 עד שעה וחצי לפני כניסת שבת

כתובת: אחוזה 124, רעננה מרכז פוזין רעננה

09-7725687 // 054-6499982

בחומוסיה של אסי נפגשים להתיישב, לנגב ולהתאהב. צילום עצמי

בחומוסיה של אסי נפגשים להתיישב, לנגב ולהתאהב. צילום עצמי


"חומוס 118" ברחוב אחוזה

השותפים דודי בלו וזוהר בנימין, שניהם מגיעים מתחום האוכל והמסעדות, פתחו חומוסיה חדשה בעיר, צמודה לפלאפל נונה הידוע. הקהל מצביע ברגליים, נהנה ממנות חומוס טריות, סלטים ותוספות, וגם לוקח טייק אווי לשבת.

חומוס 118 רעננה. צילום עצמי

חומוס 118 רעננה. צילום עצמי

חומוס 118, נפתח בספטמבר השנה במרכז העיר, בצמוד לפאלפל נונה.  'אחרי שראינו שהפלאפל מצליח והיתה דרישה מצד הקהל גם לחומוס איכותי, החלטנו ללכת על זה ולפתוח חומוסיה איכותית לטובת תושבי השרון". ולראיה, מאז שנפתח החומוס, פוקדים את המקום לקוחות מגיעים בשעות הבוקר ונהנים לא רק ממנות טריות, אלא גם מאווירה ביתית- משפחתית ויחס חם מצד העובדים שמזהים את הקבועים, יודעים מה הם אוהבים ומפנקים אותם במנות עשירות, גדולות טעימות.

"אנחנו מכינים חומוס ממתכון שלנו, סודי, טעים, טרי ובו חומרי גלם טריים בלבד, מספר דודי. לדבריו, "ברגע שעלינו על מתכון מנצח שכולם אהבו ופרגנו, יצאנו לדרך. בחרנו לפתוח צמוד לפלאפל כך שללקוחות שלנו תיהיה בחירה".

חומוס 118: חווית חומוס מושלמת. צילום עצמי

חומוס 118: חווית חומוס מושלמת. צילום עצמי

ומה מייחד את החומוס שלכם?

"מעבר לאיכות, טריות, יחס אישי ומקום נקי, כשר שנעים להגיע אליו ולשבת לאכול, אנחנו מקפידים לגוון את המנות והתוספות. יש לנו מבחר מנות חומוס: קומפלט, טחינה, פול, גרגירים, סביח, מסבחה, משאוושה, פטריות, טחינה ועוד. מנות עשירות וטעימות. חוץ מזה, יש לנו במקום גם את מנת חמשוקה- חומוס שקשוקה, שזוכה להצלחה ואהובה מאוד על הלקוחות שלנו.

"חשוב להזכיר כי חומוס זה מאכל שמתאים גם למי שלא אוכל גלוטן, נחשב לבריא מאוד, במיוחד אם הוא טרי וללא חומר משמר אך יכול להחזיק מספר ימים במקרר. וזה בדיוק מה שהלקוחות שלנו מקבלים, מנה שהיא לא רק טעימה אלא גם בריאה, איכותית, ממלאה ועשירה".

בחומוס 118, אפשר לנגב מבחר מנות חומוס בשילוב ביצה, חצילים מטוגנים או ירקות, אך לא רק. במקום מגישים מבחר עשיר של מנות, כולל סלט ירקות ומרקים בעונת החורף. "אנחנו לא עוד חומוסיה, מבהיר דודי, אלא ממש מסעדת חומוס במרכז העיר, בה ניתן למצוא מגוון של מנות שנעשות בו במקום, טריות מידי יום – ללא חומרים משמרים, עם חומרי הגלם הטובים ביותר, כשכל מנה נבדקת ומוגשת ללקוח שהיא טריה וטעימה לשביעות רצון הלקוח".

ומה לגבי, משלוחים וטייק אווי?

"כשהחלטנו לפתוח את החומוסיה, היה חשוב לנו לתת לה ערך מוסף. יש לא מעט חומוסיות בעיר, אבל אצלנו, מעבר לאווירה, הלקוחות הקבועים ומגוון המנות, אנחנו נענים לבקשת הלקוחות ומתחילים לעשות משלוחים באזור רעננה והסביבה (כפר סבא הרצליה). חוץ מזה, אנחנו מוכרים מדי יום שישי מנות חומוס טרי במשקל וסלטים טריים ומגוונים".

 

חומוס 118, רחוב אחוזה 118, רעננה

טלפון ליצירת קשר: 053-2298822

כשר למהדרין.במקום עמדת נטילת ידיים

שעות פעילות:

ראשון עד חמישי 7:30- 20:30,  שישי 7:00-15:00

חומוס 118. צילום עצמי

חומוס 118. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר