תסרוקות ערב. (Shutterstock) צילום: SHYPULIA TATSIANA
תסרוקות ערב. (Shutterstock) צילום: SHYPULIA TATSIANA

תסרוקות ערב: הכירו את לילך זרגרי

הרגע הזה שאנחנו מתכננות להגיע לאירוע שחשוב לנו להראות טיפ-טופ, ואין לנו מעצבת שיער הוא רגע מעט מלחיץ. במיוחד בשביל זה יצאנו להכיר את לילך זרגרי - שהיא גם מעצבת שיער מובילה, וגם מאפרת. אצלה תוכלו לקבל את כל החבילה תחת קורת גג אחת ולצאת הכי יפות שיש

פורסם בתאריך: 22.10.19 13:18

לילך זרגרי – עיצוב תסרוקות ערב ואיפור

מי לא חולמת על הערב בו היא תראה הכי יפהפייה, לבושה בשמלת החלומות, עם איפור קורן, תסרוקת מהפנטת והופעה שכל כולה קסם ושיק. היום, בעידן האינסטגרם כשכל תמונה נראית כאילו יצאה ממגזין אופנה נחשק, עולה הצורך והביקוש במראה זוהר ואותנטי שמדגיש את הייחודיות.

כדי לדעת איך מגיעים למראה הזוהר והייחודי, פנינו אל לילך זרגרי, מעצבת תסרוקות ערב ומאפרת כלות, שתשתף אותנו ביום מחיי הכלה ואיך כל החגיגה המיוחדת מתנהלת מהצד של המאפרת והמסרקת שאמונה על ההפקה מספר אחת בכל חתונה, הרי זאת הכלה.

לילך, מה הטיפ הכי מוצלח שלך לכלה שרוצה מראה זוהר ורענן שמחזיק כל הערב?

"אני באופן אישי משתמשת בטכניקת האייר ברש – התזת איפור באמצעות אקדח קטן בתוכו מטעינים את המייק-אפ. בשיטה מיוחדת זו, האיפור נראה זוהר, נקי וחלק ועמיד ל-48 שעות. כך זוכה הכלה למראה טבעי ולתחושה נעימה וקלילה על הפנים, מה שהולם במיוחד את הכלות הנישאות בקיץ הישראלי, החם והדביק".

תסרוקת ערב. צילום עצמי

תסרוקת ערב. צילום עצמי

תסרוקת ערב. צילום עצמי

תסרוקת ערב. צילום עצמי

 

יש לך גם טיפ טוב לבחירת מאפרת?

"מאוד חשוב שתהיה כימייה טובה עם הכלה, שהיא תרגיש בידיים טובות ומקצועיות. ולא פחות חשוב שהמאפרת תהיה רגישה לכלה ולסיטואציות משתנות ביום החשוב לה מכל, על מנת ליצור כמה שיותר זיכרונות טובים מחוויה בלתי נשכחת. בשבילי לאפר ולסרק כלה ביום חתונתה, זאת זכות ענקית וכיף גדול. הבסיס של העבודה שלי עם כל אישה באשר היא, הוא הקשבה, שקט וסבלנות. חשוב לי תמיד להתאים את סוג האיפור והתסרוקת ללקוחה שלפניי, תוך שימת לב לפרטים, לרצונות ולחלומות שלה. האושר הגדול הוא לראות את החיוך בסוף התהליך, ולקבל את ה-SMS המחויך בבוקר שאחרי".

איך את עוזרת לכלה עם כל הלחץ והחששות בבחירת הסטייל הנכון לה?

"עוד לפני הערב עצמו, אני נפגשת איתה ויחד אנחנו רוקמות את החלום. בשיחה המקדימה, אני מקשיבה לכלה ומציירת איתה את התמונה האידאלית שלה לגבי המראה המיוחל ליום האירוע. אני מאמינה בגישה עדינה, רגישה ומקצועית וכך אני מכוונת את הלקוחה לכיוון המתאים לה, הן מבחינת הצרכים והן בהתחשב בנתוניה הטבעיים. בסופו של התהליך, ביחד, אנחנו מגבשות החלטה לגבי עיצוב התסרוקת והאיפור לקראת יום שמחתה".

יש לכלות דרישות מיוחדות ביום החתונה עצמו?

"יש כלות שאוהבות לקחת את זמן ההתארגנות לעצמן, ולהיפגש איתי לבדן לסשן התסרוקת והאיפור. כלות אחרות הופכות את מעמד הסירוק והאיפור לחגיגה שלפני החגיגה; הן מזמינות את החברות, הדודות והאמא להתרגש איתן ולוקחות חלק פעיל בהכנת הכלה לערב הגדול. כך או כך, אני תמיד מרוכזת כל כולי בכוכבת הערב האמיתית ושקועה לחלוטין בצרכיה, גם כשמסביב הכלה חוגגת וצוחקת וכל החבורה הצוהלת".

ומה גורם לכלות שלך לבחור דווקא בך?

"אני חושבת שהניסיון שלי עושה את שלו. כבר למעלה מעשור שאני מאפרת ומסרקת כלות ומלוות. אני מגיעה לבית של הכלה או למלון בו היא שוהה, ושם מכינה אותה לקראת הערב החגיגי. בנוסף, אני מעניקה ללקוחותיי מעטפת כוללת שיוצרת את המראה השלם. כשהתסרוקת והאיפור נעשים ביחד, הלוק הסופי מתחשב בראיית התמונה השלמה, והכל משתלב לכדי הרמוניה שהופכת את הכלה ליפה, נינוחה, משוחררת וטבעית".

לסיום, יש טרנד מומלץ שהיית מציעה לכלות בטוטאל לוק שלהן?

מבחינת תסרוקות יש כל כך הרבה סגנונות, אסוף, פזור, קוקו או צמות מיוחדות, אבל לאחרונה יש מגמה לפיה מתולתלות מבקשות להישאר נאמנות לתלתלים שלהן, וזה מדהים! תלתלים זה אופי ואני שמחה על כך ודואגת לכל תלתל ותלתל.
מבחינת איפור ישנם כל מיני סגנונות וטרנדים, בין אם זה איפור מעושן, מבריק או טבעי, אני ממליצה לכל כלה ללכת על המראה המותאם והייחודי לה בלבד. לכל כלה יש את האופי שלה והוא שמשדר את היופי שלה. כל כלה צריכה רק דבר אחד – הופעה שמתאימה לסגנון שלה עם איפור ושיער שמשקפים את מי שהיא באמת".

טלפון: 052-866-9379
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם 

תסרוקת מושלמת לכלה. צילום עצמי

תסרוקת מושלמת לכלה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לנה

    עשיתי איפור ושיער לי ולאחותי לחתונה שלי לפני 5.5 שנים. האיפור והתסרוקת לא זזו ונראיתי כמו נסיכה עדינה.
    אין על לילך. תותחית על

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר